[ SPT ] C-can we talk in private? [ WOLFTAIL ] - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [ SPT ] C-can we talk in private? [ WOLFTAIL ]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Shrewstar
StarClan
[ SPT ] C-can we talk in private? [ WOLFTAIL ] - Pagina 2 DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: [ SPT ] C-can we talk in private? [ WOLFTAIL ]   [ SPT ] C-can we talk in private? [ WOLFTAIL ] - Pagina 2 Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 12:35

"S-sorry," Shrew schudde haar kop, nee, hij had het hek van de dam gehaald. "Maar ik had toch wel verwacht dat je wist dat jij véél belangrijker voor mij bent dan Foxstream dat is," Shrew hield haar blik woedend en kil, dit had ze al zo vaak gehoord. "Ik hou van je, en ook al hebben we meningsverschillen zoals nu, ik zal altijd achter je staan. Géén enkele andere kattin zal daar verandering in kunnen brengen, zelfs Foxstream niet." Een grom ontsnapte uit haar keel, maar ze wist het volume te verminderen. "Dus als er een groot gevecht uitbreekt tussen de twee kanten, welke kant kies je dan?" Vroeg ze uiteindelijk nadat ze een stilte had laten vallen. "En waag het niet te liegen om me mijn gevoelens te besparen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolftail
StarClan
[ SPT ] C-can we talk in private? [ WOLFTAIL ] - Pagina 2 DPKsfdL
Chi
1455
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Time has stopped {55 moons}
Gender:
Rank:
Wolftail
BerichtOnderwerp: Re: [ SPT ] C-can we talk in private? [ WOLFTAIL ]   [ SPT ] C-can we talk in private? [ WOLFTAIL ] - Pagina 2 Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 12:43



Just a little emotion




"Dus als er een groot gevecht uitbreekt tussen de twee kanten, welke kant kies je dan?" Hij vernauwde zijn ogen en stelde zich nogmaals kwaad op. Zijn woorden betekende niks voor haar, was het zij niet die Timesong belangrijker vond dan hem? Wie weet deed ze dit al niet gewoon zodat hij zich schuldig zou voelen? "En waag het niet te liegen om me mijn gevoelens te besparen." Wolftail keek haar doordringend aan en opende zijn mond om antwoord te geven. "Weet ik nog niet," Gromde hij. "Laat me raden, Timesong kiest jouw kant?" Vroeg hij, met lichte sarcasme in zijn stem. Ze mocht denken wat ze wou, maar als zij dit spelletje zo wou spelen dan deed hij dat ook.





TAG: Shrewleap ~
FEELINGS: Irritated and little bit angry
NOTES: Ik zou echt nooit zó'n relatie willen hebben xD

coded by RESCUE RANGER ! of ATF


[ SPT ] C-can we talk in private? [ WOLFTAIL ] - Pagina 2 CSSuX15
there's such a difference between us and a million miles. it's no secret, the both of us are running out of time
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
[ SPT ] C-can we talk in private? [ WOLFTAIL ] - Pagina 2 DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: [ SPT ] C-can we talk in private? [ WOLFTAIL ]   [ SPT ] C-can we talk in private? [ WOLFTAIL ] - Pagina 2 Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 12:46

"Weet ik nog niet," Weer die agressieve houding en weer die kwade blik, nou, nu kon hij niet meer terugkrabbelen. "Laat me raden, Timesong kiest jouw kant?" Shrew negeerde deze vraag totaal. "Ik denk dat jij momenteel niet in staat bent deze vragen te stellen. Ik wil eerst antwoord op mijn vraag. Of moet ik aannemen wat ik al denk?" Vroeg ze met nog steeds dezelfde furieuze blik in haar ogen. Deed zij alles fout in deze relatie? Nee. Wolf kon ook wat dingen verkeerd doen. En die van hem waren veel groter dan haar tekortkomingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolftail
StarClan
[ SPT ] C-can we talk in private? [ WOLFTAIL ] - Pagina 2 DPKsfdL
Chi
1455
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Time has stopped {55 moons}
Gender:
Rank:
Wolftail
BerichtOnderwerp: Re: [ SPT ] C-can we talk in private? [ WOLFTAIL ]   [ SPT ] C-can we talk in private? [ WOLFTAIL ] - Pagina 2 Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 13:16



Just a little emotion




"Ik denk dat jij momenteel niet in staat bent deze vragen te stellen. Ik wil eerst antwoord op mijn vraag. Of moet ik aannemen wat ik al denk?" Er dwarrelde iets van pijn rond in zijn heldere blauwe blik, maar deze verbande hij algauw toen hij enkele keer met z'n ogen knipperde. Dat zij echt zo over hem dacht... Het was duidelijk dat Shrewleap hem alleen als partner aannam zódat ze er een had, en niet omdat ze van hem hield. Ja, dat had ze al wel duidelijk gemaakt. Hij kon niet als enigste aan hun band werken, nee, het moest van beide kanten komen. "Ik ben daar toe in staat, maar wie geeft jou het recht mij zo te behandelen? Ik kies toch nog altijd wat ik doe? Nu lijkt het voor mij alsof je me in een hoekje wilt duwen en me wilt dwingen iets te doen." De kater stond op en keek even over haar heen. "En ik maak even een einde aan dit gesprek, voordat er ruzie van komt." Hij zuchtte, schudde zijn kop en wierp nog gauw een laatste blik op haar. "Als jij wilt dat ik aan jullie kant kom te staan, dan moet je me dat gewoon gelijk zeggen." Hij knikte als afscheid en liet terug het kamp in, hopende met heel zijn hart dat hij Shrew niet van streek had gemaakt.




TAG: Shrewleap ~
FEELINGS: Hopeless and irritated
NOTES: Wolf is uit 't topic ~

coded by RESCUE RANGER ! of ATF


[ SPT ] C-can we talk in private? [ WOLFTAIL ] - Pagina 2 CSSuX15
there's such a difference between us and a million miles. it's no secret, the both of us are running out of time
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
[ SPT ] C-can we talk in private? [ WOLFTAIL ] - Pagina 2 DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: [ SPT ] C-can we talk in private? [ WOLFTAIL ]   [ SPT ] C-can we talk in private? [ WOLFTAIL ] - Pagina 2 Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 13:34

"Ik ben daar toe in staat, maar wie geeft jou het recht mij zo te behandelen? Ik kies toch nog altijd wat ik doe? Nu lijkt het voor mij alsof je me in een hoekje wilt duwen en me wilt dwingen iets te doen." De kater stond op, maar Shrew spande haar spieren aan. Voor nu was het even een vreemdeling voor haar, iemand die ze nog niet kon vertrouwen. "En ik maak even een einde aan dit gesprek, voordat er ruzie van komt." De kater stond op het punt te vertrekken. "Als jij wilt dat ik aan jullie kant kom te staan, dan moet je me dat gewoon gelijk zeggen." Shrew wierp hem een kwade blik toe alsof ze door zijn vacht konden branden. "Ik denk al dat je je kant hebt gekozen, of het nou die van mij of Rushspirit is, ik neem aan dat Foxstream jouw keuze voor je heeft gemaakt. Om van loyaliteit te spreken." Gromde de poes hem na, het maakte haar niet meer uit, Wolf was weer de vervelende kater geworden waarvan ze had gehoopt dat hij was verdwenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[ SPT ] C-can we talk in private? [ WOLFTAIL ]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: