Algemene Onzin Topic - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 26 ... 50  Volgende
Underdog
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 3 DPKsfdL
Stijn.
15
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons.
Gender:
Rank:
Underdog
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimedo 11 jul 2013 - 20:44

jeeah nieuw account C:

welke clan zal ik hem doen Windclan of Riverclan...


Algemene Onzin Topic - Pagina 3 2s182oh_th   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Mr47z4_th  Algemene Onzin Topic - Pagina 3 20r1we8_th
Hell's Demon:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 3 DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimedo 11 jul 2013 - 20:47

.Whitepaw schreef:
Shrewstar schreef:
.Whitepaw schreef:
Shrewstar schreef:
NederlandNederlandNederland :'D
-iedereenonderschatvrouwenvoetbalzod:-

in België lachen ze je uit als je van voetbal houd en een meisje bent....
(en dan lachte ze mij voor al uit, en toen ik tegen de jongens speelde won ik 'haha wie het laats lacht, lacht het best')
Tja, das België, eh? x'D
Ik heb soms dat ik een land echt wel goed vind, maar als ze tegen Nederland moeten scheld ik elke speler een voor een uit. Dus als België een keer op bezoek komt, overleven ze het niet met mij er bij >:3

Ja ken ik. Wat ook dom is is dat bijna alle jongens in België hebben zo iets van, meisjes kunnen niet voetballen enzo en dan op een voetbal event waar jongens tegen jongens moeten en meisjes tegen meisjes moeten met voetbal verliezen de jongens elke wedstrijd en beland de ploeg waar ik in zat op nummer 2 (omdat die op de eerste plaats vals speelde en het enige team was dat tegen iedereen had gewonnen). Of zo was het toch met mijn ervaring. En niemand geloofde dat de meisjes beter waren dan de jongens...
Aah, balen. Ik kan zelf niet voetballen, snap het hele spel, maar zelf ben ik echt waardeloos x'D
Maar het vrouwen-team van Nederland is gewoon bijna net zo goed als gewoon Oranje >:3 En het vrouwen-team van FC Twente is dit jaar kampioen geworden (:

@Quinty;;
Jij bent gewoon een hater d:
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathpaw
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 3 DPKsfdL
Alexandra but call me Alexx
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: i am a 9 moons old apprentice
Gender:
Rank:
Heathpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimedo 11 jul 2013 - 20:50

Shrewstar schreef:
.Whitepaw schreef:
Shrewstar schreef:
.Whitepaw schreef:
Shrewstar schreef:
NederlandNederlandNederland :'D
-iedereenonderschatvrouwenvoetbalzod:-

in België lachen ze je uit als je van voetbal houd en een meisje bent....
(en dan lachte ze mij voor al uit, en toen ik tegen de jongens speelde won ik 'haha wie het laats lacht, lacht het best')
Tja, das België, eh? x'D
Ik heb soms dat ik een land echt wel goed vind, maar als ze tegen Nederland moeten scheld ik elke speler een voor een uit. Dus als België een keer op bezoek komt, overleven ze het niet met mij er bij >:3

Ja ken ik. Wat ook dom is is dat bijna alle jongens in België hebben zo iets van, meisjes kunnen niet voetballen enzo en dan op een voetbal event waar jongens tegen jongens moeten en meisjes tegen meisjes moeten met voetbal verliezen de jongens elke wedstrijd en beland de ploeg waar ik in zat op nummer 2 (omdat die op de eerste plaats vals speelde en het enige team was dat tegen iedereen had gewonnen). Of zo was het toch met mijn ervaring. En niemand geloofde dat de meisjes beter waren dan de jongens...
Aah, balen. Ik kan zelf niet voetballen, snap het hele spel, maar zelf ben ik echt waardeloos x'D
Maar het vrouwen-team van Nederland is gewoon bijna net zo goed als gewoon Oranje >:3 En het vrouwen-team van FC Twente is dit jaar kampioen geworden (:

@Quinty;;
Jij bent gewoon een hater d:

ik kan al die wedstrijden niet volgen omdat mijn moeder en stiefzus geen fan zijn van voetbal.... maar zelf ben ik er best goed in omdat ik het graag doe en toch al zeker vanaf mijn 5 jaar doe. Ik heb nog nooit in een club gezeten maar heb wel veel gevoetbald met de enige jongens die me niet uitlachte omdat ik voetbal leuk vond/vind maar nu woon ik in Nederland en is er niemand die met mij voetbalt D:


Algemene Onzin Topic - Pagina 3 2w562co
Lovelypaw x Luckypaw x Locustpaw x Fatekit x Heathpaw x Stormpaw

Oude sig:
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitefang
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 3 DPKsfdL
Lis
102
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Whitefang
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimedo 11 jul 2013 - 20:50

Bullet, Je moet een topic met Moonpaw c: En Whitepaw ook c:
Nu topic maken Whitefang X Cinderflame (??)
Daarna het familie-reünie-topic maken voor Twilightmoon en de rest van de hoop :'D


Algemene Onzin Topic - Pagina 3 9k35tl
Terug naar boven Ga naar beneden
Gleampool
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 3 DPKsfdL
699
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimedo 11 jul 2013 - 20:50

.Whitepaw schreef:
Shrewstar schreef:
NederlandNederlandNederland :'D
-iedereenonderschatvrouwenvoetbalzod:-

in België lachen ze je uit als je van voetbal houd en een meisje bent....
(en dan lachte ze mij voor al uit, en toen ik tegen de jongens speelde won ik 'haha wie het laats lacht, lacht het best')
niet waar ik woon, daar doet IEDEREEN voedbal, behalve ik



Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Judefp

Gleampool things:
click, if you dare...
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 3 DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimedo 11 jul 2013 - 20:52

Heathpaw schreef:
Shrewstar schreef:
.Whitepaw schreef:
Shrewstar schreef:
.Whitepaw schreef:
Shrewstar schreef:
NederlandNederlandNederland :'D
-iedereenonderschatvrouwenvoetbalzod:-

in België lachen ze je uit als je van voetbal houd en een meisje bent....
(en dan lachte ze mij voor al uit, en toen ik tegen de jongens speelde won ik 'haha wie het laats lacht, lacht het best')
Tja, das België, eh? x'D
Ik heb soms dat ik een land echt wel goed vind, maar als ze tegen Nederland moeten scheld ik elke speler een voor een uit. Dus als België een keer op bezoek komt, overleven ze het niet met mij er bij >:3

Ja ken ik. Wat ook dom is is dat bijna alle jongens in België hebben zo iets van, meisjes kunnen niet voetballen enzo en dan op een voetbal event waar jongens tegen jongens moeten en meisjes tegen meisjes moeten met voetbal verliezen de jongens elke wedstrijd en beland de ploeg waar ik in zat op nummer 2 (omdat die op de eerste plaats vals speelde en het enige team was dat tegen iedereen had gewonnen). Of zo was het toch met mijn ervaring. En niemand geloofde dat de meisjes beter waren dan de jongens...
Aah, balen. Ik kan zelf niet voetballen, snap het hele spel, maar zelf ben ik echt waardeloos x'D
Maar het vrouwen-team van Nederland is gewoon bijna net zo goed als gewoon Oranje >:3 En het vrouwen-team van FC Twente is dit jaar kampioen geworden (:

@Quinty;;
Jij bent gewoon een hater d:

ik kan al die wedstrijden niet volgen omdat mijn moeder en stiefzus geen fan zijn van voetbal.... maar zelf ben ik er best goed in omdat ik het graag doe en toch al zeker vanaf mijn 5 jaar doe. Ik heb nog nooit in een club gezeten maar heb wel veel gevoetbald met de enige jongens die me niet uitlachte omdat ik voetbal leuk vond/vind maar nu woon ik in Nederland en is er niemand die met mij voetbalt D:
Ik kom wel even langs en dan ga ik wel falen x'D -eenbeetjeindebuurtvanZuid-HollandofOverijsel?-
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathpaw
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 3 DPKsfdL
Alexandra but call me Alexx
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: i am a 9 moons old apprentice
Gender:
Rank:
Heathpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimedo 11 jul 2013 - 20:53

Whitefang schreef:
Bullet, Je moet een topic met Moonpaw c: En Whitepaw ook c:
Nu topic maken Whitefang X Cinderflame (??)
Daarna het familie-reünie-topic maken voor Twilightmoon en de rest van de hoop :'D

je moet ook nog reageren met whitefang op topic Fang (als ik de naam zo goed afkort..) x Sharp ^-^


Algemene Onzin Topic - Pagina 3 2w562co
Lovelypaw x Luckypaw x Locustpaw x Fatekit x Heathpaw x Stormpaw

Oude sig:
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitefang
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 3 DPKsfdL
Lis
102
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Whitefang
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimedo 11 jul 2013 - 20:59

Shrew's nieuwe setje is awesome! <33

En ja, ik zal wel eens reageren~


Algemene Onzin Topic - Pagina 3 9k35tl
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 3 DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimedo 11 jul 2013 - 21:01

Whitefang schreef:
Shrew's nieuwe setje is awesome! <33

En ja, ik zal wel eens reageren~
Dit is gewoon haar oude setje maar dan een beetje anders ^^"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gleampool
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 3 DPKsfdL
699
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimedo 11 jul 2013 - 21:02

ik vond Shrewstars vorige setje toch iets mooier, maar deze is ook mooi



Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Judefp

Gleampool things:
click, if you dare...
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathpaw
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 3 DPKsfdL
Alexandra but call me Alexx
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: i am a 9 moons old apprentice
Gender:
Rank:
Heathpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimedo 11 jul 2013 - 21:06

Gleampool schreef:
ik vond Shrewstars vorige setje toch iets mooier, maar deze is ook mooi

+1


Algemene Onzin Topic - Pagina 3 2w562co
Lovelypaw x Luckypaw x Locustpaw x Fatekit x Heathpaw x Stormpaw

Oude sig:
Terug naar boven Ga naar beneden
Strugglebug
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Tumblr_inline_nh628nzmL11reahq0
Daanz
550
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Strugglebug
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimedo 11 jul 2013 - 21:12

I like this one more n.n


Algemene Onzin Topic - Pagina 3 E9bCnW5
Terug naar boven Ga naar beneden
Bulletproof
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 3 DPKsfdL
320
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Bulletproof
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimedo 11 jul 2013 - 21:13

Meap, ga zo oortjes van m' moeder zoeken, een topic maken en de rest =D


Algemene Onzin Topic - Pagina 3 15q3x4x
Terug naar boven Ga naar beneden
Runelight
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 3 DPKsfdL
Horo, the wise wolf. C:
193

CAT'S PROFILE
Age: 2 years old
Gender:
Rank:
Runelight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimedo 11 jul 2013 - 21:16

ey niet negeren he ik en waz vinden dat niet zo plezant t gaat een beetje over het tapijt want we hebben heeeeeeel hrd aan ons sig gewerkt. :CCCC


voice x meet me x theme
Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Runelightsig
When some things disappear,
and some people die
the darkest part of a cat will appear
[/size]  
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitefang
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 3 DPKsfdL
Lis
102
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Whitefang
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimedo 11 jul 2013 - 21:18

Runelight schreef:
ey niet negeren he ik en waz vinden dat niet zo plezant t gaat een beetje over het tapijt want we hebben heeeeeeel hrd aan ons sig gewerkt. :CCCC

Die sig is super! Alleen een beetje eng dat het lijkt alsof Rune 4 ogen heeft x'D


Algemene Onzin Topic - Pagina 3 9k35tl
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinnamonpaw.
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 3 DPKsfdL
62
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Cinnamonpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimedo 11 jul 2013 - 21:20

Lonewolf schreef:
@Linn; Tuurlijk kunnen katten grommen x'D Doen die twee van mij de hele tijd (A) Naar mij toe ;w;
Dat is hatelijk haha xD Nee die van mij sprong grommend van het bed af toen mijn hond begon te blaffen en de bel ging onder C:


Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Aw73th
Some angels are destined to F.A.L.L.
Terug naar boven Ga naar beneden
Runelight
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 3 DPKsfdL
Horo, the wise wolf. C:
193

CAT'S PROFILE
Age: 2 years old
Gender:
Rank:
Runelight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimedo 11 jul 2013 - 21:20

Heeft ie ook. XD


voice x meet me x theme
Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Runelightsig
When some things disappear,
and some people die
the darkest part of a cat will appear
[/size]  
Terug naar boven Ga naar beneden
Gleampool
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 3 DPKsfdL
699
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimedo 11 jul 2013 - 21:24

BLUB



Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Judefp

Gleampool things:
click, if you dare...
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharkbite
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 3 DPKsfdL
Anna Larsson but call me: ♥Duckface♥!
32
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Sharkbite
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimedo 11 jul 2013 - 21:28

Hoi iedereen. Ben zoooo moe!!!


Algemene Onzin Topic - Pagina 3 2a9czzn
Terug naar boven Ga naar beneden
Gleampool
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 3 DPKsfdL
699
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimedo 11 jul 2013 - 21:32

.Nettlekit schreef:
Hoi iedereen. Ben zoooo moe!!!
+ 1



Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Judefp

Gleampool things:
click, if you dare...
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 50Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 26 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: