Oh.. Hi {+Shrewstar SPT}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Oh.. Hi {+Shrewstar SPT}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Snowynight
StarClan
Oh.. Hi {+Shrewstar SPT} DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Oh.. Hi {+Shrewstar SPT}   Oh.. Hi {+Shrewstar SPT} Icon_minitimedi 23 jul 2013 - 23:58

There's so much noise
Inside her little head
She mixes it all around
She mixes it all around
No problems
The word comes out so light
But in return it's gone to the air
It's a mistake! What's a mistake?
One more time... One more time...


Haar pootjes droegen haar automatisch het kamp uit in een rotvaart. Zo snel als haar poten konden dragen had ze het kamp verlaten en was ze gewoon gaan rennen, met geen bestemming in haar kop in het bijzonder. Het kamp was haar te benauwd geworden. Nu haar warriorschap steeds dichter en dichter kwam, veranderde alles zo snel... Te snel. En nog erger, Snowypaw had er geen vat op. Hijgend kwam ze tot stilstand in de marshlands en leunde ze tegen een boomstronk aan om even op adem te komen. Alles veranderde veel te snel

{Shrewstar}


Oh.. Hi {+Shrewstar SPT} Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Oh.. Hi {+Shrewstar SPT} DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Oh.. Hi {+Shrewstar SPT}   Oh.. Hi {+Shrewstar SPT} Icon_minitimewo 24 jul 2013 - 13:15

Toen niemand het even in de gaten had glipte ze door de ingang van het kamp. Geen nutteloze vragen meer voor haar. In het kamp werd steeds weer alle aandacht op haar gericht en daar wilde ze nu even aan ontsnappen. Een of andere Queen zou haar kittens wel even verzorgen dus daar konden zich geen zorgen over ontstaan. Geleidelijk werd de grond wat natter en voelde ze de vochtige lucht op haar vacht neerdrukken. Maar haar blik stond gericht op een witte Apprentice, die zich hier gewoon alleen bevond. "Hey Snowypaw," Zeo Shrew met een glimlach toen ze bij de Apprentice was aangekomen. "Gaat alles wel goed?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Oh.. Hi {+Shrewstar SPT} DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Oh.. Hi {+Shrewstar SPT}   Oh.. Hi {+Shrewstar SPT} Icon_minitimewo 24 jul 2013 - 19:21

Gewoon in en uit blijven ademen. Gewoon langzaam rustig worden. En daarna pas terug naar het kamp. Niemand zou het merken. Wie ging er immers nu het zou koud werd naar het moeras? Eventjes liet Snowypaw haar oogjes dichtglijden en bleef diep in en uit ademen. "Hey Snowypaw," Klonk het ineens achter har. Snowypaw schrok op en keek om. "O-oh Shr-shrewstar," Stamelde ze, ietwat geschrokken door de plotselinge aanwezigheid van de clanleader. "Gaat alles wel goed?" Kwam de volgende vraag, waarop Snowypaw heftig knikte. "En.. En met u..?" De poes was duidelijk nerveus in aanwezigheid van Shrewstar. Het was ook allemaal zo verwarrend...


Oh.. Hi {+Shrewstar SPT} Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Oh.. Hi {+Shrewstar SPT} DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Oh.. Hi {+Shrewstar SPT}   Oh.. Hi {+Shrewstar SPT} Icon_minitimewo 24 jul 2013 - 20:31

De reactie van de Apprentice was niet echt wat ze verwacht had, maar goed, ze was ook zowat uit het niets opgedoken. "O-oh Shr-shrewstar," Klonk haar stem en Shrew liet een kleine glimlach zien. Ze was al blij dat alles goed ging. "En.. En met u..?" Shrewstar ging zitten om haar poten niet langer te vermoeien en haalde haar schouders wat op. Meteen dwaalde haar blik af naar de grond. "Mja, als goed gewoon is." Ze hief haar kopje weer iets op en keek Snowypaw weer aan. "En hoe gaat het met.. Nightpaw?" Ze kon er niets aan doen, het was gewoon.. een gevoel dat haar hier naar toe pushte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Oh.. Hi {+Shrewstar SPT} DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Oh.. Hi {+Shrewstar SPT}   Oh.. Hi {+Shrewstar SPT} Icon_minitimewo 24 jul 2013 - 20:38

Snowypaw had absoluut niet verwacht iemand hier tegen te komen, laatst staan de clanleader van alle katten in deze clan. Wat een geluk? Absoluut niet. "Mja, als goed gewoon is." Miauwde de clanleader en Snowypaw liet een voorzichtige, maar toch nerveuze glimlach zien bij het antwoord. "En hoe gaat het met.. Nightpaw?" Vroeg de clanleader. Snowypaw bevroor prompt en haar hart sloeg eventjes een slag over. Waarom stelde de clanleader nou net de verkeerde vragen? Snowypaw's blik ging naar haar sneeuwwitte pootjes, maar toch miauwde ze nog zachtjes. "Met Nightpaw gaat ook alles goed..." Ze vertrouwde Shrewstar wel, en ze vertrouwde Shrewstar niet. Alles had zoveel conflicten nu... En om maar te zwijgen over dat Thrushpaw Shrewstar's zoon was. Wat als de clanleader boos op haar was, omdat ze ruzie had met één van haar kinders?


Oh.. Hi {+Shrewstar SPT} Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Oh.. Hi {+Shrewstar SPT} DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Oh.. Hi {+Shrewstar SPT}   Oh.. Hi {+Shrewstar SPT} Icon_minitimewo 24 jul 2013 - 20:47

Een frons verscheen op haar gezicht toen Snowypaw een soort bevroor. Er was dus iets. Wat wantrouwend richtte ze een blik op de Apprentice. Wat was er waarom ze zo schrok van deze vraag. "Met Nightpaw gaat ook alles goed..." De Clanleader liet haar kopje wat zakken, niet echt compleet tevreden met het antwoord. "Ook met zijn trainingen of heb ik hem een verkeerde Mentor gegeven?" Ze waagde het niet om de naam van die kater uit te spreken, hij was het niet waard om in haar gedachten voor te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Oh.. Hi {+Shrewstar SPT} DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Oh.. Hi {+Shrewstar SPT}   Oh.. Hi {+Shrewstar SPT} Icon_minitimewo 24 jul 2013 - 20:52

Snowypaw begon de grond wat nerveus te kneden met haar pootjes. Na dat incident met Thrushpaw, was ze eigenlijk gewoon een normale apprentice geworden, met vrienden, geen problemen, tot dit allemaal weer gebeurde. "Ook met zijn trainingen of heb ik hem een verkeerde Mentor gegeven?" Pushte Shrewstar. Snowypaw knikte woordloos. "Zijn trainingen gaan goed..." Miauwde ze, haar stem niet harder dan een fluistering, maar haar oren draaiden iets naar achter.


Oh.. Hi {+Shrewstar SPT} Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Oh.. Hi {+Shrewstar SPT} DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Oh.. Hi {+Shrewstar SPT}   Oh.. Hi {+Shrewstar SPT} Icon_minitimewo 24 jul 2013 - 20:56

"Zijn trainingen gaan goed..." De zachte stem toonde nog meer aan dat er iets niet goed was. Shrew deed een pas naar voren zodat ze recht in de ogen van Snowypaw kon kijken. "Je verbergt niets voor me, toch? Je weet dat ik alles, maar ook alles doe voor ShadowClan en je kan me echt vertrouwen. Is er iets wat je wilt vertellen?" Doordringend keek ze naar de witte Apprentice.
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Oh.. Hi {+Shrewstar SPT} DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Oh.. Hi {+Shrewstar SPT}   Oh.. Hi {+Shrewstar SPT} Icon_minitimewo 24 jul 2013 - 21:02

Een plotselinge stap dichterbij van Shrewstar liet het sneeuwwitte poesje opschrikken en de clanleader voor even verschrikt opkijken. "Je verbergt niets voor me, toch? Je weet dat ik alles, maar ook alles doe voor ShadowClan en je kan me echt vertrouwen. Is er iets wat je wilt vertellen?" Miauwde de poes. Snowypaw begon zachtjes te beven en legde haar oren helemaal plat. Als Frostlake het niet mocht weten van Wolftail, dan mocht Shrewstar het zeker niet weten? Maar hoe ging ze de clanleader ervan overtuigen dat er niets mis was? Misschien het onderwerp veranderen...? "Bent u boos op me..?" Vroeg de poes, terwijl ze weer eventjes op haar lip beet. "Omdat Thrushpaw me haat...?"


Oh.. Hi {+Shrewstar SPT} Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Oh.. Hi {+Shrewstar SPT} DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Oh.. Hi {+Shrewstar SPT}   Oh.. Hi {+Shrewstar SPT} Icon_minitimewo 24 jul 2013 - 21:06

Het beven, plotseling de oren in de nek, dat bleek steeds meer en meer op verberging. Snowypaw was er zeker niet goed in. "Bent u boos op me..?" Vroeg ze plots en Shrewstar keek wat verbaasd op, waarom ..? "Omdat Thrushpaw me haat...?" Nog verbaasder keek ze Snowypaw aan, maar schudde snel haar kop, ze wilde haar op het verkeerde spoor brengen hierop. "Kop op, Snowypaw. Je maakt het zo alleen maar moeilijker voor me, ik weet dat je iets achterhoudt voor me, dus als je dit zegt ben je er klaar mee. Dan ben je van me af en kan je doen wat je wilt. Laat mijn vertrouwen alsjeblieft niet in de steek, je houdt er zo alleen maar problemen aan over." Ze keek even weg van het poesje. "Ik kan je daarna ook helpen wat wat het ook was wat je met Thrushpaw had, maar doe dit voor me, alstjeblieft?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Oh.. Hi {+Shrewstar SPT} DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Oh.. Hi {+Shrewstar SPT}   Oh.. Hi {+Shrewstar SPT} Icon_minitimewo 24 jul 2013 - 21:12

"Kop op, Snowypaw. Je maakt het zo alleen maar moeilijker voor me, ik weet dat je iets achterhoudt voor me, dus als je dit zegt ben je er klaar mee. Dan ben je van me af en kan je doen wat je wilt. Laat mijn vertrouwen alsjeblieft niet in de steek, je houdt er zo alleen maar problemen aan over." Ze keek even weg van het poesje. "Ik kan je daarna ook helpen wat wat het ook was wat je met Thrushpaw had, maar doe dit voor me, alstjeblieft?" Snowypaw's staart zwiepte geagiteerd maar ook nerveus heen en weer. Ze wist nu hoe een angstig prooidier zich voelde als het in de val gelokt werd door een jager. "Alles verandert gewoon veel te snel.. Iedereen." Miauwde Snowypaw, ietwat onwillig terwijl ze Shrewstar weer niet aankeek...


Oh.. Hi {+Shrewstar SPT} Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Oh.. Hi {+Shrewstar SPT} DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Oh.. Hi {+Shrewstar SPT}   Oh.. Hi {+Shrewstar SPT} Icon_minitimewo 24 jul 2013 - 21:20

"Alles verandert gewoon veel te snel.. Iedereen." Shrewstar fronste en keek Snowypaw weer aan, maar die meed haar blik. "Heb je het over Nightpaw? Over mij? Over Thrushpaw? Over.. Wolftail?" Ze voelde een rilling over haar rug lopen toen ze zijn naam uitsprak. "Maar weet dat iedereen wel iets hetzelfde blijft, je moet gewoon naar datgene zoeken. Als jij mij helpt, help ik jou. Of moet ik de eerste stap zetten?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Oh.. Hi {+Shrewstar SPT} DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Oh.. Hi {+Shrewstar SPT}   Oh.. Hi {+Shrewstar SPT} Icon_minitimewo 24 jul 2013 - 21:23

"Heb je het over Nightpaw? Over mij? Over Thrushpaw? Over.. Wolftail?" Miauwde de Clanleader en Snowypaw fixeerde haar blik weer op haar pootjes. "Maar weet dat iedereen wel iets hetzelfde blijft, je moet gewoon naar datgene zoeken. Als jij mij helpt, help ik jou. Of moet ik de eerste stap zetten?" Snowypaw keek voorzichtig op, met een lichte angst in haar blauwe oogjes. "Nightpaw... Thrushpaw..." Mompelde Snowypaw bijna onverstaanbaar, terwijl er even een huivering door haar lichaam ging. Wolftail durfde ze niet te noemen en technisch gezien was hij niet veranderd... Wolftail was altijd al eng.


Oh.. Hi {+Shrewstar SPT} Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Oh.. Hi {+Shrewstar SPT} DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Oh.. Hi {+Shrewstar SPT}   Oh.. Hi {+Shrewstar SPT} Icon_minitimewo 24 jul 2013 - 21:26

Het poesje keek op en Shrew was al blij met oogcontact. "Nightpaw... Thrushpaw..." Shrew moest haar oren goed spitsten om de namen op te vangen. "En hoe zijn ze veranderd?" Vroeg ze vervolgens kalm en bleef gewoon op haar plek zitten, ze mocht Snowypaw niet verder onder druk zetten, het ging net zo goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Oh.. Hi {+Shrewstar SPT} DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Oh.. Hi {+Shrewstar SPT}   Oh.. Hi {+Shrewstar SPT} Icon_minitimewo 24 jul 2013 - 21:34

Snowypaw voelde zich nog steeds zeer ongemakkelijk. "En hoe zijn ze veranderd?" Vroeg de clanleader, duidelijk niet van plan om haar 'prooi' los te laten. "Thrushpaw is me plots gaan negeren, vind me niet goed genoeg en heeft me aangevallen..." Mompelde Snowypaw toonloos. "En Nightpaw... Nightpaw is gewoon anders... Maar misschien omdat hij gewoon druk is me zijn training..." Mompelde Snowypaw zachtjes.


Oh.. Hi {+Shrewstar SPT} Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Oh.. Hi {+Shrewstar SPT} DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Oh.. Hi {+Shrewstar SPT}   Oh.. Hi {+Shrewstar SPT} Icon_minitimewo 24 jul 2013 - 21:41

"Thrushpaw is me plots gaan negeren, vind me niet goed genoeg en heeft me aangevallen..." Haar ogen werden groot van schrik. Wat? Haar zoon een onschuldig poesje aangevallen? En ja, ze had ook wel gemerkt dat de kater wat vreemd was gaan doen. Van zijn vader, waarschijnlijk. "En Nightpaw... Nightpaw is gewoon anders... Maar misschien omdat hij gewoon druk is me zijn training..." Ze keek Snowypaw weer aan. "Anders als in vrolijker? Enger? Kwader? Gelukkiger?" Vroeg Shrewstar, maar besloot ook op de andere kat in te gaan. "En zal ik Thrushpaw ermee aanspreken? Zonder jouw naam te laten vallen, natuurlijk."
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Oh.. Hi {+Shrewstar SPT} DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Oh.. Hi {+Shrewstar SPT}   Oh.. Hi {+Shrewstar SPT} Icon_minitimewo 24 jul 2013 - 21:52

Snowypaw voelde zich ongemakkelijk. Waar had ze dit ongeluk aan verdiend? "Anders als in vrolijker? Enger? Kwader? Gelukkiger?" Vroeg Shrewstar, maar besloot ook op de andere kat in te gaan. "En zal ik Thrushpaw ermee aanspreken? Zonder jouw naam te laten vallen, natuurlijk." Snowypaw keek eventjes rusteloos op naar haar clanleader. "..Anders.." Herhaalde ze ietwat hulpeloos. "Ik weet niet goed hoe ik het uit moet leggen... Een andere blik.. in zijn ogen.." Mompelde ze erachteraan. "En als dat zou kunnen... Hij is heel erg boos op me.." Haar oortjes legde ze even achteruit. "Ik was natuurlijk ook fout... Ik was boos omdat hij me ineens negeerde omdat ik niet stoer genoeg was.. Maar toen viel hij me aan en werd Rushstar ook heel boos.."


Oh.. Hi {+Shrewstar SPT} Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Oh.. Hi {+Shrewstar SPT} DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Oh.. Hi {+Shrewstar SPT}   Oh.. Hi {+Shrewstar SPT} Icon_minitimewo 24 jul 2013 - 22:01

"..Anders.." Shrewstar knikte alleen. "Ik weet niet goed hoe ik het uit moet leggen... Een andere blik.. in zijn ogen.. En als dat zou kunnen... Hij is heel erg boos op me.." Shrewstar zag de verandering van Snowypaw's houding en merkte op hoe ongemakkelijk het wel voor haar moest zijn. "Ik was natuurlijk ook fout... Ik was boos omdat hij me ineens negeerde omdat ik niet stoer genoeg was.. Maar toen viel hij me aan en werd Rushstar ook heel boos.." Nogmaals knikte ze. "Nog een laatste vraag en dan help ik je, vind je Nightpaw's verandering prettig?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Oh.. Hi {+Shrewstar SPT} DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Oh.. Hi {+Shrewstar SPT}   Oh.. Hi {+Shrewstar SPT} Icon_minitimewo 24 jul 2013 - 22:06

Snowypaw schuifelde maar wat nerveus heen en weer. Dit kruisverhoor kwam haar mooi haar strot uit hangen. "Nog een laatste vraag en dan help ik je, vind je Nightpaw's verandering prettig?" Vroeg de clanleader aan haar en Snowypaw schudde haar kopje zachtjes. "Nee mevrouw.." Miauwde ze zachtjes en haar blik ging weer terug naar haar voorpootjes. "M-maar ik heb u niks gezegd..." Miauwde ze er hulpeloos achteraan, haar oren plat in haar nek gelegd en haar ogen wanhopig op Shrewleap gericht.


Oh.. Hi {+Shrewstar SPT} Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Oh.. Hi {+Shrewstar SPT} DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Oh.. Hi {+Shrewstar SPT}   Oh.. Hi {+Shrewstar SPT} Icon_minitimewo 24 jul 2013 - 22:17

Snowypaw schudde haar kop. "Nee mevrouw.." Goed, dat was haar antwoord en ze kon al meteen raden wie dit had gedaan. "M-maar ik heb u niks gezegd..." De wanhopige blik die Snowy vervolgens op haar richtte deed haar even laten schrikken. Woede borrelde op in haar maag, wat had hij gedaan? "Heeft.. zijn Mentor je dit gezegd?" Mompelde ze wat tegen zichzelf maar nog net aan Snowypaw gericht.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Oh.. Hi {+Shrewstar SPT}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Marshlands-
Ga naar: