[Darkfire][SPT] Can I get a word with you?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Darkfire][SPT] Can I get a word with you?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Shrewstar
StarClan
[Darkfire][SPT] Can I get a word with you? DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: [Darkfire][SPT] Can I get a word with you?   [Darkfire][SPT] Can I get a word with you? Icon_minitimewo 24 jul 2013 - 20:24

Voorzichtig verschoof ze haar nest in de Leaders Den, zodat ze enige bezoekers meteen zou kunnen zien als ze in dat nest zou liggen. Vandaag zou misschien haar eerste echte serieuze gesprek zijn hier. De kat die ze had geaccepteerd in de Clan, Darkfire, had nog niet echt problemen geschopt, maar toch wilde de poes wat ooghoogte nemen met de wat vreemde kater. Voor de zekerheid, voor de Clan. En nu had ze met hem afgesproken in de Leaders Den, omdat de Nursery, waar ze nog altijd bivakkeerde geen goede plek was voor dit soort gesprekken. Netjes drapeerde ze haar staart over haar voorpoten en richtte haar groene blik op de ingang van de Den. Ze nam voor de zekerheid nog een hap lucht en wachtte toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkfire
Member
[Darkfire][SPT] Can I get a word with you? Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief
''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''

CAT'S PROFILE
Age: 95 moons of my dark and cold life.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: [Darkfire][SPT] Can I get a word with you?   [Darkfire][SPT] Can I get a word with you? Icon_minitimewo 24 jul 2013 - 21:56





'Darkfire! Shrewstar wil je spreken.'' Hij kreeg een por in zijn maag van een andere warrior. De kat stond voor hem, alsof hij heel wat was. Darkfire's ogen vlamkleurige ogen vlogen open. Hij grauwde naar de kater, en trok zijn lippen op. ''Wie denk je dat je bent? ik droomde net lekker. carving skulls and drinking blood'' Hij stond geïrriteerd op en sloeg met zijn staart. De kater stapte terug en trok met zijn oren. Toen hij wat wilde zeggen liep Darkfire de den al uit, enkel nog vloekend. De afgelopen manen waren als een razende voorbij gegaan. Rushstar, een kater had de clan overgenomen maar was ook ten onder gegaan in dat gevecht. Ondertussen in die tijd, had Darkfire het allemaal vanaf een afstand bekeken, geleerd van zijn eigen fouten. Hij wist dat als je naar de macht greep, je dat beter moest plannen en niet verspillen, zoals de kater had gedaan. Hij liep over het veldje en zag hier en daar wat geraamtes liggen van prooi. Hier en daar waren nog wat bloed vlekken te vinden van het grote gevecht. Die dag had Darkfire meer voor zijn eigen hachje gevochten dan voor de clan of de verraders. Hij was het wel eens geweest met Rush, dat de clan meer pit nodig had. Het liefst had Darkfire gewild dat Brokenstar niet dood zou zijn gegaan. De enige kat en clanleader in zijn leven waar hij ooit respect voor had gehad. Dat Shrewstar nu leader was vond hij allemaal wel best, ze was niet dom. De poes wist waar ze het over had en recht voor haar raap. Wel irriteerde het hem dat ze hem uit zijn nest haalde, hij sliep net lekker. But, what the leader wants is law. Hij had zich daar nooit aan gehouden of om bekommerd, maar zo was hij gewoon. Hij keek naar het hol en zijn vlammende ogen gloeide. De breed gezette kater met langharige nachtzwarte vacht zette zijn stappen statig naar het hol toe. Toen hij keek vingen zijn kwaadaardige kijkers gelijk die van Shrewstar en staken als messen. Toen hij bij het hol aankwam knikte hij een flinterdunne buiging. ''U wilde mij spreken, madam.'' Het was gewoon niets voor hem om onder iemand te staan, maar iets van schijnrespect kon hij wel degelijk opbrengen voor katten. Hij kon wel gaan snauwen, dreigen of schelden tegen Shrew maar dat was een idee van een mousebrain. Hij was een buitenstaander en kon met een staartzwiep de clan uit worden gezet. Daarom hield hij haar altijd scherp in de gaten en gaf haar een bepaald soort respect waar hij geen naam aan kon geven. Achterdocht zou altijd branden in de ogen van beide. Darkfire ging voor haar zitten met borst en zijn staart over zijn poten. In zijn ogen was geen enkele emotie of gedachte te lezen, enkel de gebruikelijke kou die je in je botten kan voelen en de hitte van vuur tegen de huid.   





[Darkfire][SPT] Can I get a word with you? 2UybNaQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
[Darkfire][SPT] Can I get a word with you? DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: [Darkfire][SPT] Can I get a word with you?   [Darkfire][SPT] Can I get a word with you? Icon_minitimewo 24 jul 2013 - 22:14

Als eerste kruisten ze elkaars blik en Shrew voelde weer een soort argwaan in haar opborrelen. Zij was degene die hem in de ShadowClan had gelaten, en ook al had hij nog geen rommeltje van dit vertrouwen gemaakt, toch voelde ze zich niet perfect veilig met hem in de buurt. Het was een soort instinct dat haar waarschuwde deze kater nooit te ver te pushen. Ze had wel die geruchten gehoord van hem, in zijn oude Clan, maar als hij dat hier ging doen bij een nieuwe Leader, was hij mooi dom. Ondertussen had Shrew ook wel geleerd om keihard terug te vechten tegen zo'n tiran. Een kat vermoord, dat had ze en eigenlijk achtervolgde die gedachte haar niet zo erg. het was voor de Clan, het was voor alle kittens die anders te vroeg Apprentices werden, en misschien ook een beetje voor zichzelf. Het was tenslotte haar mening geweest om Rushspirit weg te halen als Leader en wat toevallig dat zij nu zijn positie in had genomen. Shrewstar schudde haar kop en keek Darkfire aan. ''U wilde mij spreken, madam.'' Klonk zijn stem en zij knikte simpel. Ze had geen zin om om de feiten heen te draaien, dus kwam ze direct to the point. "Zoals je weet bevind je je nu al een paar Moons in ShadowClan." Sprak ze met een strak gezicht en liet haar blik geen enkele keer van de kater af gaan. "En als je eerlijk bent kan je weer snel naar je nest terugkeren, heb je ook maar iets uitgespookt in die tijd? Ik weet dat je hier nu kittens hebt, en ik zeg niet dat ik daar een voorstander van ben, maar dat is geen reden voor mij om je hier langer te laten blijven als je iets vreemds uitspookt."
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkfire
Member
[Darkfire][SPT] Can I get a word with you? Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief
''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''

CAT'S PROFILE
Age: 95 moons of my dark and cold life.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: [Darkfire][SPT] Can I get a word with you?   [Darkfire][SPT] Can I get a word with you? Icon_minitimedo 25 jul 2013 - 12:16




De zwarte kater zat voor zijn nieuwe clanleader. Hij was stil en keek haar enkel strak aan tot ze begon te spreken.  "Zoals je weet bevind je je nu al een paar Moons in ShadowClan." Darkfire knikte kort. "En als je eerlijk bent kan je weer snel naar je nest terugkeren, heb je ook maar iets uitgespookt in die tijd? Ik weet dat je hier nu kittens hebt, en ik zeg niet dat ik daar een voorstander van ben, maar dat is geen reden voor mij om je hier langer te laten blijven als je iets vreemds uitspookt." Al zou hij ook maar iets hebben uitgespookt, zou hij het niet hebben gezegd. Hij had een katten vermoord, maar niet van hun clan dus ook niet schadelijk voor hun. Zijn ogen zeiden niets en het leek vanzelf koud te worden in het hol bij zijn aanwezigheid. ''Maak je geen zorgen Shrew'star. Mijn vorige clan was niet goed wijs, te soft en te zachtmoedig. Regeren gebeurd met harde hand, rechtvaardigheid en een scherp brein. Die Rush bezat enkel de harde hand, terwijl die andere twee cruciaal zijn.'' Hij kuchte en tikte even met zijn staart. ''Ik zie dat je weet waar je het over hebt, en kan kiezen tussen stom bezig zijn of recht door zee. Duister of een harde hand heb ik nog niet erg bij je gezien, maar een kat die kat moorden is Shadowclan waardig in mijn mening. Ik heb gezien dat je Rush daar Dark Forest stuurde met een waardig gevecht. Je hebt de capaciteit die ik van een clanleader verwacht.' Zei hij scherp. ''Dus is er voor mij geen enkele reden om je daar vanaf te brengen. Thunderclan is nooit mijn thuis geweest, ik heb mij hier genesteld op de manier die ik als kitten voor ogen had. De kittens zijn daarvan een bewijs.'' Hij keek haar aan en in zijn ogen waren iet wat geamuseerd. Het was hoogst zeldzaam dat Darkfire complimenten gaf als dit, vooral tegen een clanleader. Het gaf hun alleen wel zekerheid, dat was wat hij wilde bereiken. Hij was niet dom, kon makkenlijk ontcijferen dat Shrewstar twijfelde aan zijn loyaliteit.




[Darkfire][SPT] Can I get a word with you? 2UybNaQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
[Darkfire][SPT] Can I get a word with you? DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: [Darkfire][SPT] Can I get a word with you?   [Darkfire][SPT] Can I get a word with you? Icon_minitimedo 25 jul 2013 - 12:47

Het voelde raar om in die nietszeggende ogen te kijken, maar ze liet haar kopje niet verslagen hangen, dat zou al meteen een fout zijn bij deze kater. Ze wist eigenlijk niet veel af van Darkfire, alleen dat hij dus uit ThunderClan was geschopt. ''Maak je geen zorgen Shrew'star. Mijn vorige clan was niet goed wijs, te soft en te zachtmoedig. Regeren gebeurt met harde hand, rechtvaardigheid en een scherp brein. Die Rush bezat enkel de harde hand, terwijl die andere twee cruciaal zijn.'' Ze knikte wat stijfjes, nog niet echt impressed van zijn woorden. Wie weet was dit gewoon slijmen bij haar om hem gewoon het volle vertrouwen te geven. ''Ik zie dat je weet waar je het over hebt, en kan kiezen tussen stom bezig zijn of recht door zee. Duister of een harde hand heb ik nog niet erg bij je gezien, maar een kat die kat moorden is Shadowclan waardig in mijn mening. Ik heb gezien dat je Rush naar Dark Forest stuurde met een waardig gevecht. Je hebt de capaciteit die ik van een clanleader verwacht.' Klonk zijn stem weer en Shrewstar versmalde even haar blik. Waarom zou ze met een harde hand gaan regeren? Of was dat nou juist de oplossing voor de katten die haar het liefst van haar 'troon' wilden schoppen? Ze keek Darkfire even wat kalmer aan, misschien dat hij de oplossing kon bieden? ''Dus is er voor mij geen enkele reden om je daar vanaf te brengen. Thunderclan is nooit mijn thuis geweest, ik heb mij hier genesteld op de manier die ik als kitten voor ogen had. De kittens zijn daarvan een bewijs.'' Nogmaals knikte ze, dit keer wat minder stijfjes. "Goed, dat kan ik begrijpen, maar wat bedoel je met harde hand?" Vroeg ze uiteindelijk, omdat ze toch op de een of andere manier een antwoord uit hem wilde halen. "Want er is eigenlijk wel een kwestie in de Clan die me tegenwerkt, ja. Maar Rushspirit ging er te ver in en ik ben blijkbaar te soft." Ze hield haar blik kalm, maar in haar kop moest ze meteen weer denken aan Wolftail die haar met die vuile glimlach aankeek. Ze was dood voor hem? Goed. Maar in tegendeel had ze nog negen levens om van te genieten, dus het zou eigenlijk andersom moeten zijn. "Er zijn katten tegen me, Darkfire, en ik kan ze niet overtuigen met woorden." Zei ze uiteindelijk vastberaden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkfire
Member
[Darkfire][SPT] Can I get a word with you? Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief
''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''

CAT'S PROFILE
Age: 95 moons of my dark and cold life.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: [Darkfire][SPT] Can I get a word with you?   [Darkfire][SPT] Can I get a word with you? Icon_minitimedo 25 jul 2013 - 16:20




Shrewstar leek hem nog niet te vertrouwen maar dat was iets wat hem totaal niet verbaasde. Zijn harde ogen en brede kop keken haar aan. Darkfire was een kater waar je niet graag ruzie mee had, en aan hem te zien was dat zeker. Een groot litteken kruiste zijn linker oog en hij had enkele happen uit zijn oor. Zijn zwarte vacht kon zich verhullen met het duister van de nacht waar enkel twee vlammen uit te waren onderscheiden. Zijn stem was laag en bars, kon driegend, angstaanjagend, gezag-heffend, maar ook neutraal overkomen. Nu was het neutraal terwijl zijn stem sprak. Shrewstar's zwartwitte vacht en groene ogen waren snel te herkennen en dat was een belangrijk kenmerk. ze was ook eigenlijk best een mooie poes, slank, lenig en zachtaardig. Ergens zag Darkfire in de groene ogen het hart van de poes kloppen, waar hij als een slang zich omheen kon krullen, maar hield zich in. Ze was scherp en slim genoeg om de dingen van tevoren in de gaten te hebben. "Goed, dat kan ik begrijpen, maar wat bedoel je met harde hand?" Darkfire keek haar even schuin aan. ''Harde hand? Dat je niet over je heen laat lopen Shrewstar. Jou wil is wet, en daar moet aan worden voldaan.'' Hij likte even over zijn borst en draaide met zijn oor toen ze weer begon te spreken."Want er is eigenlijk wel een kwestie in de Clan die me tegenwerkt, ja. Maar Rushspirit ging er te ver in en ik ben blijkbaar te soft. Er zijn katten tegen me, Darkfire, en ik kan ze niet overtuigen met woorden." Hij keek met een vreemd glimlachje op. -Darkfire lachtte niet zovaak dus dat zag er vaak vreemd uit- Hij keek haar scherp aan. 'Dat zal moeten komen met de tijd. Wat je ook doet, in de ogen van een ander doe je het toch altijd fout. Straal gezag uit met rechte rug en bijt terug wanneer dat nodig is.'' Hij keek even smalend.  ''Letterlijk en figuurlijk. Misschien kun je zelf advies vragen een een van de andere clanleaders als dat niet teveel het ego breekt.''






[Darkfire][SPT] Can I get a word with you? 2UybNaQ
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Darkfire][SPT] Can I get a word with you?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Leaders den-
Ga naar: