Loci vs. Erza [SPT]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Loci vs. Erza [SPT]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Loci
Member
Loci vs. Erza [SPT] DPKsfdL
Tess
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 maand
Gender:
Rank:
Loci
BerichtOnderwerp: Loci vs. Erza [SPT]   Loci vs. Erza [SPT] Icon_minitimedo 24 okt 2013 - 18:27

Loci liep door de straten. Hij liep weer door dezelfde straten als de vorige dag. Hij kwam bij Bluestreams huis. Hij sprong op het hek, en riep naar Bluestream die buitenzat: 'Hallo, kom je nog is mee wandelen.' en hij sprong de tuin in.


Loci vs. Erza [SPT] 3599zd2
Loci:

Loci - Blueleaf - Grey - smokepaw' - Erik


Laatst aangepast door Loci op vr 25 okt 2013 - 18:30; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Miki Takamura
Member
Loci vs. Erza [SPT] DPKsfdL
Jojooh
178

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons ♧
Gender:
Rank:
Miki Takamura
BerichtOnderwerp: Re: Loci vs. Erza [SPT]   Loci vs. Erza [SPT] Icon_minitimedo 24 okt 2013 - 19:09

Bluestream knikte op de woorden van de zwarte kater toen deze haar tuin inliep. Ze zat al een tijdje verveeld te wachten op iets wat ze zelf niet wist, en was blij met deze afleiding. Ze stond direct op, met een glimlach. 'Hallo, kom je nog is mee wandelen?' vroeg hij. Bluestream knikte. 'Sure!' Ze sprong naar hem toe. 'Ik begon me al dood te vervelen, daarbinnen' ze wenkte naar het huis dat achter haar lag.


Loci vs. Erza [SPT] Xfrwgn
Can I be the only hope for you? Because you're the only hope for me!
And if we can't find where we belong, we'll have to make it on our own
Face all the pain and take it on, because the only hope for me is you.
>The only hope for me is you<:

Andere Sig.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Loci
Member
Loci vs. Erza [SPT] DPKsfdL
Tess
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 maand
Gender:
Rank:
Loci
BerichtOnderwerp: Re: Loci vs. Erza [SPT]   Loci vs. Erza [SPT] Icon_minitimedo 24 okt 2013 - 19:16

Bluestream knikte op de woorden van Loci. Ze stond direct op, met een glimlach. Bluestream knikte. 'Sure!' Ze sprong naar hem toe. 'Ik begon me al dood te vervelen, daarbinnen' ze wenkte naar het huis dat achter haar lag. 'Kom' Loci sprong over de heg en liep tot ze buiten de twoleg place gekomen waren. Daar zag hij een andere kat.' Wat kom jij hier doen' riep hij de kat toe.


Loci vs. Erza [SPT] 3599zd2
Loci:

Loci - Blueleaf - Grey - smokepaw' - Erik
Terug naar boven Ga naar beneden
Erza
Member
Loci vs. Erza [SPT] DPKsfdL
Dagmar
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Erza
BerichtOnderwerp: Re: Loci vs. Erza [SPT]   Loci vs. Erza [SPT] Icon_minitimedo 24 okt 2013 - 19:29

Erza liep langs de twolegplace op zoek naar prooi. Te gefocust om prooi te vinden rook ze de bloodclan kater niet die hier in de buurt was. "Wat kom jij hier doen?" zei een vreemde stem. Vliegensvlug keek Erza in de richting van waar de stem kwam. Toen ze rook dat hij bloodclan was grauwde ze. "De vraag is waarom jij zo ver weg bent van je territorium." zei Erza al grauwend. Haar haar stond recht en haar staart was dubbel zo dik.


Loci vs. Erza [SPT] 15ogftd
Don't make me angry or this will happen:

Erza Scarlet stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Loci
Member
Loci vs. Erza [SPT] DPKsfdL
Tess
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 maand
Gender:
Rank:
Loci
BerichtOnderwerp: Re: Loci vs. Erza [SPT]   Loci vs. Erza [SPT] Icon_minitimeza 26 okt 2013 - 15:24

Vliegensvlug keek de poes in zijn de richting. Ze grauwde. "De vraag is waarom jij zo ver weg bent van je territorium." zei de poes. Haar haar stond recht en haar staart was dubbel zo dik. 'Ik ben niet ver van mijn territorium, ik heb er niet eens één.'


Loci vs. Erza [SPT] 3599zd2
Loci:

Loci - Blueleaf - Grey - smokepaw' - Erik
Terug naar boven Ga naar beneden
Miki Takamura
Member
Loci vs. Erza [SPT] DPKsfdL
Jojooh
178

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons ♧
Gender:
Rank:
Miki Takamura
BerichtOnderwerp: Re: Loci vs. Erza [SPT]   Loci vs. Erza [SPT] Icon_minitimeza 26 okt 2013 - 15:26




Bluestream keek half geïrriteerd naar de rode poes die kennelijk in een niet-al-te goede bui was. "De vraag is waarom jij zo ver weg bent van je territorium." grauwde de rode poes. Loci antwoordde dat hij geen territorium had. Bluestream had vaagjes van een paar rogues gehoord dat de poes Erza heette. Ze maakte een geluid dat ergens tussen een schampere lach en een grom inzat. 'Waarom vertel je niet gewoon waarom je hier bent, Erza? Heb je soms iets te verbergen?' de naam van de poes sprak Bluestream met een licht spottende ondertoon uit.
div>


Loci vs. Erza [SPT] Xfrwgn
Can I be the only hope for you? Because you're the only hope for me!
And if we can't find where we belong, we'll have to make it on our own
Face all the pain and take it on, because the only hope for me is you.
>The only hope for me is you<:

Andere Sig.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Erza
Member
Loci vs. Erza [SPT] DPKsfdL
Dagmar
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Erza
BerichtOnderwerp: Re: Loci vs. Erza [SPT]   Loci vs. Erza [SPT] Icon_minitimeza 26 okt 2013 - 15:35

"Ik ben niet van mijn territorium,ik heb er niet eens 1." zei de bloodclan kater. "Leg dan eens uit waarom je naar bloodclan ruikt?" spuugde ze. Erza kreeg nu pas in de gaten dat er ook een kittypet bij stond die vaag rook naar de clans. "Fijn ook nog een clankat." dacht ze. "Waarom vertel je niet gewoon waarom je hier bent,Erza? Heb je soms iets te verbergen? zei de poes. Ze sprak haar naam al spottend uit. "Wat gaat jou dat aan? Kittypet." De poes zij het woord al spottend. "En waarom zou ik iets te verbergen hebben?" zei ze.


Loci vs. Erza [SPT] 15ogftd
Don't make me angry or this will happen:

Erza Scarlet stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Miki Takamura
Member
Loci vs. Erza [SPT] DPKsfdL
Jojooh
178

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons ♧
Gender:
Rank:
Miki Takamura
BerichtOnderwerp: Re: Loci vs. Erza [SPT]   Loci vs. Erza [SPT] Icon_minitimeza 26 okt 2013 - 15:37

"Wat gaat jou dat aan? Kittypet." De poes zij het woord al spottend. "En waarom zou ik iets te verbergen hebben?" zei ze. Bluestream keek met opgeheven kop naar de poes om te laten merken dat er met haar niet te spotten viel. 'Geez, keep calm. Je doet nogal aanvallend, ya know?' suste Bluestream. Erza zou misschien meer moeten opletten dan de poes zou denken. Bluestream kon zeer gevaarlijk zijn als ze dat zou willen. 'And, I don't know. Waarom zou ik anders vragen of je iets te verbergen hebt, als ik het zelf niet wist?'


Loci vs. Erza [SPT] Xfrwgn
Can I be the only hope for you? Because you're the only hope for me!
And if we can't find where we belong, we'll have to make it on our own
Face all the pain and take it on, because the only hope for me is you.
>The only hope for me is you<:

Andere Sig.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Loci
Member
Loci vs. Erza [SPT] DPKsfdL
Tess
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 maand
Gender:
Rank:
Loci
BerichtOnderwerp: Re: Loci vs. Erza [SPT]   Loci vs. Erza [SPT] Icon_minitimeza 26 okt 2013 - 15:40

"Leg dan eens uit waarom je naar bloodclan ruikt?" spuugde de poes. De poes kreeg nu pas in de gaten dat Bluestream er ook bij stond. "Waarom vertel je niet gewoon waarom je hier bent, Erza? Heb je soms iets te verbergen? zei Bluestream. Ze sprak de naam al spottend uit. "Wat gaat jou dat aan? Kittypet." De poes zij het woord al spottend. "En waarom zou ik iets te verbergen hebben?" zei Erza. Bluestream keek met opgeheven kop naar de poes om te laten merken dat er met haar niet te spotten viel. 'Geez, keep calm. Je doet nogal aanvallend, ya know?' suste Bluestream. 'And, I don't know. Waarom zou ik anders vragen of je iets te verbergen hebt, als ik het zelf niet wist?' 'als antwoord op je vorige vraag Erza. Ik ruik naar Bloodclan omdat ik in de bloedclan zit. Maar dat zorgt er niet voor dat ik niet zelf mag rondwandelen zoveel ik wil' zei Loci.


Loci vs. Erza [SPT] 3599zd2
Loci:

Loci - Blueleaf - Grey - smokepaw' - Erik
Terug naar boven Ga naar beneden
Erza
Member
Loci vs. Erza [SPT] DPKsfdL
Dagmar
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Erza
BerichtOnderwerp: Re: Loci vs. Erza [SPT]   Loci vs. Erza [SPT] Icon_minitimeza 26 okt 2013 - 15:49

"Geez, keep calm. Je doet nogal aanvallend, ya know? zei de kittypet op een sussende toon. "And I don't know. Waarom zou ik anders vragen of je iets te verbergen hebt,als ik het zelf niet wist?" vervolgde de kittypet. "Als antwoord op je vorige vraag Erza. Ik ruik naar bloodclan omdat ik in de bloodclan zit. Maar dat zorgt er niet voor dat ik niet zelf mag rondwandelen zoveel ik wil." zei de bloodclan kater. "Kun je niet gewoon op je stomme territorium blijven!" zei ze vijandig. "En wat zou jou dat iets aangaan." snauwde ze tegen de kittypet.


Loci vs. Erza [SPT] 15ogftd
Don't make me angry or this will happen:

Erza Scarlet stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Miki Takamura
Member
Loci vs. Erza [SPT] DPKsfdL
Jojooh
178

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons ♧
Gender:
Rank:
Miki Takamura
BerichtOnderwerp: Re: Loci vs. Erza [SPT]   Loci vs. Erza [SPT] Icon_minitimeza 26 okt 2013 - 16:07

Bluestream rolde met haar ogen. Gee, deze poes was ook snel op haar klauwen getrapt! 'Bloodclanners hebben geen territory zoals de andere clans. Ze zijn vrij om te komen en gaan waar ze willen, met het enige risico dat ze in de tuin van een vechtlustige kittypet of rogue komen.' mompelde ze, niet volledig geïnteresseerd. Great starclan, Erza begon echt irritant te worden. De rogues waarmee ze had gesproken -nouja, eigenlijk had ze hen gedwongen haar informatie te geven- hadden gelijk gehad op dat punt. Maar, trouwens, wanneer deze poes zo kwaad was op Loci was dat raar. Bluestream was net zo goed op vreemd terrein gekomen -Nouja, vreemd... Ze had er eerlijk voor gevochten met de katten van de buren!- als de zwarte kater. Blue richtte een koude blik op de rode loner.


Loci vs. Erza [SPT] Xfrwgn
Can I be the only hope for you? Because you're the only hope for me!
And if we can't find where we belong, we'll have to make it on our own
Face all the pain and take it on, because the only hope for me is you.
>The only hope for me is you<:

Andere Sig.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Loci
Member
Loci vs. Erza [SPT] DPKsfdL
Tess
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 maand
Gender:
Rank:
Loci
BerichtOnderwerp: Re: Loci vs. Erza [SPT]   Loci vs. Erza [SPT] Icon_minitimema 28 okt 2013 - 11:02

"Kun je niet gewoon op je stomme territorium blijven!" zei ze vijandig. "En wat zou jou dat iets aangaan." snauwde ze tegen Bluestream. Loci schudde zijn kop. Bluestream rolde met haar ogen. 'Bloodclanners hebben geen territory zoals de andere clans. Ze zijn vrij om te komen en gaan waar ze willen, met het enige risico dat ze in de tuin van een vechtlustige kittypet of rogue komen.' mompelde Bluestream. Loci keek Erza aan.


Loci vs. Erza [SPT] 3599zd2
Loci:

Loci - Blueleaf - Grey - smokepaw' - Erik
Terug naar boven Ga naar beneden
Erza
Member
Loci vs. Erza [SPT] DPKsfdL
Dagmar
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Erza
BerichtOnderwerp: Re: Loci vs. Erza [SPT]   Loci vs. Erza [SPT] Icon_minitimewo 6 nov 2013 - 15:03

"Bloodclanners hebben geen territory zoals de andere clans. Ze zijn vrij om te komen en te gaan waar ze willen, met het enige risico dat ze in de tuin van een vechtlustige kittypet of rogue komen." zei de grijze poes. De poes keek haar kil aan. De bloodclan kater keek haar ook aan. Erza grauwde en trok haar lip op.


Loci vs. Erza [SPT] 15ogftd
Don't make me angry or this will happen:

Erza Scarlet stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Miki Takamura
Member
Loci vs. Erza [SPT] DPKsfdL
Jojooh
178

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons ♧
Gender:
Rank:
Miki Takamura
BerichtOnderwerp: Re: Loci vs. Erza [SPT]   Loci vs. Erza [SPT] Icon_minitimedo 7 nov 2013 - 21:34

Erza grauwde naar Loci en Bluestream. Bluestream wierp een ijzige blik in de vlammende ogen van de poes, en sniif minachtend. "Wil je vechten ofzoiets? Je doet zo..
"
Bluestream maakte rondjes met haar poot door de lucht, alsof ze naar woorden zocht. "Agressief." besloot ze. Ze zei het op een zwaar spottende toon waarin het koude gedeelte van haar ziel doorklonk. Vechten? Bwoah, Erza mocht doen wat ze wou. Bluestream zou haar wel aankunnen. Als ze maar van Loci afbleef met haar vuile poten...


Loci vs. Erza [SPT] Xfrwgn
Can I be the only hope for you? Because you're the only hope for me!
And if we can't find where we belong, we'll have to make it on our own
Face all the pain and take it on, because the only hope for me is you.
>The only hope for me is you<:

Andere Sig.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Erza
Member
Loci vs. Erza [SPT] DPKsfdL
Dagmar
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Erza
BerichtOnderwerp: Re: Loci vs. Erza [SPT]   Loci vs. Erza [SPT] Icon_minitimevr 8 nov 2013 - 16:32

De poes wierp een ijzige blik naar haar. "Wil je vechten ofzoiets? Je doet zo.... agressief." zei Bluestream op een zwaar spottende toon. Erza hoorde haar woorden maar half omdat ze te druk was met de bloodclanner in de gaten te houden. "Wat verwacht je dat ik anders doe? Hier poeslief een beetje praten met alle katten die ik tegenkom?" zei de lichtrosse poes afwezig. Ze wou weg gaan maar haar instinct en haar verstand hielden haar tegen.


Loci vs. Erza [SPT] 15ogftd
Don't make me angry or this will happen:

Erza Scarlet stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Loci
Member
Loci vs. Erza [SPT] DPKsfdL
Tess
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 maand
Gender:
Rank:
Loci
BerichtOnderwerp: Re: Loci vs. Erza [SPT]   Loci vs. Erza [SPT] Icon_minitimevr 8 nov 2013 - 18:31

Erza grauwde naar hem en Bluestream. Bluestream wierp een ijzige blik in de vlammende ogen van de poes, en snoof minachtend. "Wil je vechten ofzoiets? Je doet zo.. " Bluestream maakte rondjes met haar poot door de lucht, alsof ze naar woorden zocht. "Agressief." besloot ze. Ze zei het op een zwaar spottende toon waarin het koude gedeelte van haar ziel doorklonk. Loci zag dat Bluestream niet zozeer aan het gevecht maar aan hem dacht, alsof hij zich niet zou kunnen redden. Terwijl Loci dit dacht zag hij dat Erza Bluestream maar half gehoord had, want ze hield hem in de gaten. "Wat verwacht je dat ik anders doe? Hier poeslief een beetje praten met alle katten die ik tegenkom?" zei de lichtrosse poes afwezig. 'Ja dat zou een goeie verbetering zijn. Zeker als je z'n humeur hebt.'


Loci vs. Erza [SPT] 3599zd2
Loci:

Loci - Blueleaf - Grey - smokepaw' - Erik
Terug naar boven Ga naar beneden
Erza
Member
Loci vs. Erza [SPT] DPKsfdL
Dagmar
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Erza
BerichtOnderwerp: Re: Loci vs. Erza [SPT]   Loci vs. Erza [SPT] Icon_minitimezo 10 nov 2013 - 15:47

"Ja dat zou een goeie verbetering zijn. Zeker als je z'n humeur hebt." zei de zwarte kater. "Waar bemoei je je mee?" antwoordde Erza agressief. Ze wist dat ze bijna op het punt was dat ze de kater ging aanvallen. Ze moest haar best doen om rustig te ademen en rustig over te komen.


Loci vs. Erza [SPT] 15ogftd
Don't make me angry or this will happen:

Erza Scarlet stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Miki Takamura
Member
Loci vs. Erza [SPT] DPKsfdL
Jojooh
178

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons ♧
Gender:
Rank:
Miki Takamura
BerichtOnderwerp: Re: Loci vs. Erza [SPT]   Loci vs. Erza [SPT] Icon_minitimezo 10 nov 2013 - 15:57

"Ja dat zou een goeie verbetering zijn. Zeker als je z'n humeur hebt." zei de zwarte kater. Bluestream kon een grinnik nauwelijks onderdrukken. Hij had gelijk. "Waar bemoei je je mee?" antwoordde Erza agressief. Bluestream haar ogen hadden een ijzige glans gekregen. 'Hoor wie het zegt. Ik kan dat beter aan jou vragen.' Ze voelde kort een stoot opwinding door haar poten gaan, hetgeen wat ze altijd voelde voordat een gevecht begon. Maar haar uitdrukking bleef koud en onaantastbaar.


Loci vs. Erza [SPT] Xfrwgn
Can I be the only hope for you? Because you're the only hope for me!
And if we can't find where we belong, we'll have to make it on our own
Face all the pain and take it on, because the only hope for me is you.
>The only hope for me is you<:

Andere Sig.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Loci
Member
Loci vs. Erza [SPT] DPKsfdL
Tess
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 maand
Gender:
Rank:
Loci
BerichtOnderwerp: Re: Loci vs. Erza [SPT]   Loci vs. Erza [SPT] Icon_minitimezo 10 nov 2013 - 18:33

Bluestream kon een grinnik nauwelijks onderdrukken "Waar bemoei je je mee?" antwoordde Erza agressief. Loci zag dat de andere poes haar best deed om rustig te ademen en dat ze op het punt stond aan te vallen. Hij wist dat ze zo zou kunnen aanvallen. dit moest hij goed berekenen. 'Hoor wie het zegt. Ik kan dat beter aan jou vragen.' zei Bluestream. Loci zag dat ze ook aanvoelde dat ze op het put van een gevecht stonden. Maar haar uitdrukking bleef koud en onaantastbaar. Loci keek Bluestream even aan ten teken dat ze even moest zwijgen en dat het nu aan hem was. 'Waar ik me mee bemoei, nergens mee. Zo lijkt mij, het ziet er eerder naar uit dat jij je met ons bemoeit.' Hij knikte naar Bluestream om te zeggen dat het nu weer aan haar was.


Loci vs. Erza [SPT] 3599zd2
Loci:

Loci - Blueleaf - Grey - smokepaw' - Erik
Terug naar boven Ga naar beneden
Miki Takamura
Member
Loci vs. Erza [SPT] DPKsfdL
Jojooh
178

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons ♧
Gender:
Rank:
Miki Takamura
BerichtOnderwerp: Re: Loci vs. Erza [SPT]   Loci vs. Erza [SPT] Icon_minitimezo 10 nov 2013 - 18:49

Loci keek Bluestream even aan ten teken dat ze even moest zwijgen en dat het nu aan hem was. Kort voelde Bluestream agressiviteit opwellen. Niemand vertelde haar wat te doen, en- ze besefte dat ze moest kalmeren. Dat ze plots zo kwaad was kwam door haar woede tegenover Erza. Loci had niets misdaan. Ze haalde kort adem, en haar koude imago kwam langzaam weer terug. 'Waar ik me mee bemoei, nergens mee. Zo lijkt mij, het ziet er eerder naar uit dat jij je met ons bemoeit.' Hij knikte naar Bluestream om te zeggen dat het nu weer aan haar was. Bluestream knikte terug. 'Je hebt hem gehoord.' zei ze met een stem als splinterend ijs. Ze ontblootte haar nagels kort, om ze direct daarna weer in te trekken. 'We mogen dan zwak lijken, we kunnen vechten als een wild beest als je ons aanvalt.' siste ze zonder emotie zachtjes tegen Erza, waarna ze de poes aankeek met een koud vuur in haar turquoise ogen.

-Lol xD Wanneer gaan ze vechten?


Loci vs. Erza [SPT] Xfrwgn
Can I be the only hope for you? Because you're the only hope for me!
And if we can't find where we belong, we'll have to make it on our own
Face all the pain and take it on, because the only hope for me is you.
>The only hope for me is you<:

Andere Sig.:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Loci vs. Erza [SPT]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: