Loci vs. Erza [SPT] - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Loci vs. Erza [SPT]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Erza
Member
Loci vs. Erza [SPT] - Pagina 2 DPKsfdL
Dagmar
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Erza
BerichtOnderwerp: Re: Loci vs. Erza [SPT]   Loci vs. Erza [SPT] - Pagina 2 Icon_minitimezo 10 nov 2013 - 20:34

"Hoor wie het zegt. Ik kan dat beter aan jou vragen." zei de poes. De bloodclan kater deed teken naar de poes. "Waar ik me mee bemoei, nergens mee. Zo lijkt mij,het ziet er eerder naar uit dat jij je met ons bemoeit." zei de kater. Het werd Erza allemaal te veel. Ze trok haar lip weer op. Hij knikte naar de kittypet. De poes knikte terug. "Je hebt hem gehoord." zei de poes met een ijskoude stem. De poes ontblootte haar nagels. "We mogen dan zwak lijken, we kunnen vechten als een wild beest als je ons aanvalt." siste de kattin. De poes keek haar met ijskoude ogen aan. Zonder enige waarschuwing sprong Erza woedend op de bloodclan kater.
OCC: nu XD


Loci vs. Erza [SPT] - Pagina 2 15ogftd
Don't make me angry or this will happen:

Erza Scarlet stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Loci
Member
Loci vs. Erza [SPT] - Pagina 2 DPKsfdL
Tess
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 maand
Gender:
Rank:
Loci
BerichtOnderwerp: Re: Loci vs. Erza [SPT]   Loci vs. Erza [SPT] - Pagina 2 Icon_minitimema 11 nov 2013 - 17:56

Loci zag dat het Erza even te veel werd. De poes trok haar lip weer op. Bluestream knikte terug. 'Je hebt hem gehoord.' zei ze met een stem als splinterend ijs. Ze ontblootte haar nagels kort, om ze direct daarna weer in te trekken. 'We mogen dan zwak lijken, we kunnen vechten als een wild beest als je ons aanvalt.' siste ze zonder emotie zachtjes tegen Erza, waarna ze de poes aankeek met een koud vuur in haar turquoise ogen. Zwak lijken, wat bedoelde ze daar nu weer mee, hij was klein maar hij zag er niet ongevaarlijk of zoiets uit. Zonder enige waarschuwing sprong Erza woedend op Loci. Dit had hij wel verwacht, het ging allemaal als gepland. Terwijl Erza naar hem sprong, sprong Loci razendsnel opzij, en sprong dan op de rug van de poes.

- Ik ga binnen een paar posten Erza oog uitkloppen, dan is dat ook gebeurd


Loci vs. Erza [SPT] - Pagina 2 3599zd2
Loci:

Loci - Blueleaf - Grey - smokepaw' - Erik
Terug naar boven Ga naar beneden
Miki Takamura
Member
Loci vs. Erza [SPT] - Pagina 2 DPKsfdL
Jojooh
178

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons ♧
Gender:
Rank:
Miki Takamura
BerichtOnderwerp: Re: Loci vs. Erza [SPT]   Loci vs. Erza [SPT] - Pagina 2 Icon_minitimema 11 nov 2013 - 18:04

Erza werd nu volledig kwaad door Bluestream's woorden. Miki grijnsde haar scherpe tanden triomfantelijk bloot toen de poes naar Loci uitviel. Ze likte langs haar nagels, en keek toe hoe Loci net opzij wist te springen. Loci kon hemzelf vast wel redden, en wat er met Erza gebeurde boeide haar helemaal niets. Voor Bluestream's part mocht Erza doodvallen, ze was echt vreselijk. Miki keek met een emotieloze blik toe hoe Erza zich woedend omdraaide, en Loci tegen de schouder, daarna op de rug van de poes sprong. Miki vroeg zich af hoe het zou aflopen. Er was natuurlijk een grote kans dat Loci zou winnen, hij was geen slechte vechter. Maar je wist maar nooit. Alles kon anders lopen. Anyway, Bluestream had zó erg de pest aan Erza dat ze niet het gevoel had dat de poes het verdiende aandacht te krijgen van Miki.

-Yaay 8D


Loci vs. Erza [SPT] - Pagina 2 Xfrwgn
Can I be the only hope for you? Because you're the only hope for me!
And if we can't find where we belong, we'll have to make it on our own
Face all the pain and take it on, because the only hope for me is you.
>The only hope for me is you<:

Andere Sig.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Erza
Member
Loci vs. Erza [SPT] - Pagina 2 DPKsfdL
Dagmar
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Erza
BerichtOnderwerp: Re: Loci vs. Erza [SPT]   Loci vs. Erza [SPT] - Pagina 2 Icon_minitimema 11 nov 2013 - 19:26

De kater sprong razendsnel opzij, en sprong op haar rug. De kittypet poes stond daar maar rustig toe te kijken. Erza draaide zich zodat ze op haar rug lag,en begon met haar achterpoten de buik van de kater te bewerken en duwde hem daarna van haar af. Nu was ze pas echt woest geworden. Ze stond te trillen door woede.
OCC: @Tess is goed, ik zat te denken dat als je daarmee toestemt Loci heel erg zou lijken op de bloodclan kater die Erza's moeder doodde en dat ze daarmee zo woest wordt enzo


Loci vs. Erza [SPT] - Pagina 2 15ogftd
Don't make me angry or this will happen:

Erza Scarlet stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Miki Takamura
Member
Loci vs. Erza [SPT] - Pagina 2 DPKsfdL
Jojooh
178

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons ♧
Gender:
Rank:
Miki Takamura
BerichtOnderwerp: Re: Loci vs. Erza [SPT]   Loci vs. Erza [SPT] - Pagina 2 Icon_minitimema 11 nov 2013 - 19:55

Miki Takamura keek zonder echt veel interesse toe hoe Erza zich woedend omrolde om Loci van haar rug af te krijgen. Erza was niet een slechte vechter, maar Bluestream betwijfelde of Erza Loci zou kunnen verslaan. Ach, het zou vast wel goedgaan. Miki keek naar haar klauw, en schoof haar nagels langzaam in en uit. Als dit gevecht uit de hand zou lopen zou ze het wel eindigen. Ze had al twee dagen niet meer gevochten, en dat begon haar de keel uit te hangen. Ondanks dat ze zich koud had opgesteld ging er een korte schok door Miki heen toen ze zag dat de rode poes zich omdraaide en haar nagels in de buik van de zwarte kater sloeg. Miki's ogen vlogen kort open, en ze slikte. Verdomme, Erza had loci tegen de grond weten te krijgen! Nouja, loci was wel sterk genoeg om zichzelf te redden.


Loci vs. Erza [SPT] - Pagina 2 Xfrwgn
Can I be the only hope for you? Because you're the only hope for me!
And if we can't find where we belong, we'll have to make it on our own
Face all the pain and take it on, because the only hope for me is you.
>The only hope for me is you<:

Andere Sig.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Loci
Member
Loci vs. Erza [SPT] - Pagina 2 DPKsfdL
Tess
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 maand
Gender:
Rank:
Loci
BerichtOnderwerp: Re: Loci vs. Erza [SPT]   Loci vs. Erza [SPT] - Pagina 2 Icon_minitimedi 12 nov 2013 - 18:22

Erza draaide zich zodat ze op haar rug lag, en begon met haar achterpoten Loci's buik te bewerken en duwde hem daarna van haar af. Ze was nu zo te zijn echt boos. Ze stond te trillen door woede. Loci Lachte. Loci sprong terug op en duwde Erza om, en begon in haar gezicht te krabben. 'Beter kun je zeker niet.' zei hij al grijnzend. Hij vond dit echt leuk. Eigenlijk was Erza geen slechte vechter, alleen was hij veel beter. Loci zag ondertussen dat Bluestream naar haar klauw keek, en schoof haar nagels langzaam in en uit. Als dit gevecht uit de hand zou lopen zou ze het wel eindigen, daar was hij zeker van, 'ALS' het gevecht verkeerd uit zo lopen, hij lachte.
- Ik ga in mijn volgende post Erza's oog uitkloppen


Loci vs. Erza [SPT] - Pagina 2 3599zd2
Loci:

Loci - Blueleaf - Grey - smokepaw' - Erik
Terug naar boven Ga naar beneden
Miki Takamura
Member
Loci vs. Erza [SPT] - Pagina 2 DPKsfdL
Jojooh
178

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons ♧
Gender:
Rank:
Miki Takamura
BerichtOnderwerp: Re: Loci vs. Erza [SPT]   Loci vs. Erza [SPT] - Pagina 2 Icon_minitimedi 12 nov 2013 - 19:15




Bluestream keek met een opgetrokken wenkbrauw toe hoe Loci overeind krabbelde en zijn klauwen over Erza's kop schraapte. Geen slechte move, maar hij zou snel moeten wegspringen zodat Erza hem niet onderuit kon halen. Gelukkig ging het goed. 'Beter kun je zeker niet?' grijnsde loci naar Erza. Miki kon een gemene grijns niet onderdrukken. Heh, Erza zou zo te zien op haar tellen moeten passen. Bluestream begon te grinniken bij dat idee, en haar gegrinnik ging al snel over in hardop lachen op haar eigen, vreemde manier. Ze begon enorm veel zin te krijgen om haarzelf in het gevecht te gooien, zodat ze die stomme poes een paar flinke halen kon geven. Maar, ze mocht nog niet. Bluestream hield haar gelach in zodat het weer dimde tot een zacht gegrinnik. Nee, ze wou loci zijn pleziertje gunnen. Zelfs nu ze zoveel zin had om Erza af te maken, ze was wel zo vriendelijk om de zwarte kater zijn kans te gunnen dit gevecht tot een goed einde te brengen. Haar ademhaling werd gejaagder toen ze de woede van Erza en de motivatie van Loci in de lucht kon proeven. Tja, dat had ze wel vaker. Zodra ze een gevecht rook of voelde werd ze heel agressief. Ze kon dan echt niet wachten om zichzelf in de strijd te gooien, met een stoot adrenaline. Ze kraste haar lange, stevige nagels over de stenen tegels.

OOC: Yay! Very Happy Ogen rollen over da ground!
div>


Loci vs. Erza [SPT] - Pagina 2 Xfrwgn
Can I be the only hope for you? Because you're the only hope for me!
And if we can't find where we belong, we'll have to make it on our own
Face all the pain and take it on, because the only hope for me is you.
>The only hope for me is you<:

Andere Sig.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Erza
Member
Loci vs. Erza [SPT] - Pagina 2 DPKsfdL
Dagmar
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Erza
BerichtOnderwerp: Re: Loci vs. Erza [SPT]   Loci vs. Erza [SPT] - Pagina 2 Icon_minitimedi 12 nov 2013 - 20:44

De bloodclan kater lachtte. Dat maakte Erza nog kwader. Hij duwde de poes om en begon haar gezicht te bewerken met zijn klauwen. Erza probeerde hopeloos haar gezicht te beschermen. "Beter kun je zeker niet." zei de kater al grijnzend. Erza opende weer haar ogen en haar ogen spoten vuur. Ze grauwde heel erg luid. Toen ze merkte dat de kater even niet lette op haar drukte ze hem weer tegen de grond en beet heel hard in een van zijn voorpoten. Toen ze de voorpoot losliet was haar bek besmeurd met bloed.


Loci vs. Erza [SPT] - Pagina 2 15ogftd
Don't make me angry or this will happen:

Erza Scarlet stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Loci
Member
Loci vs. Erza [SPT] - Pagina 2 DPKsfdL
Tess
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 maand
Gender:
Rank:
Loci
BerichtOnderwerp: Re: Loci vs. Erza [SPT]   Loci vs. Erza [SPT] - Pagina 2 Icon_minitimewo 13 nov 2013 - 18:24

Loci hoorde een zacht gegrinnik. Het was Bluestream. De poes begin hardop te lachen. Maar hield zich in zodat haar gelach in zodat het weer dimde tot een zacht gegrinnik. Ze kraste haar lange, stevige nagels over de stenen tegels. Toen hij lachtte. Maakte hij Erza nog kwader.Terwijl ze hopeloos probeerde haar gezicht te beschermen. Erza opende weer haar ogen en haar ogen spoten vuur. Ze grauwde heel erg luid. Toen ze dacht dat hij even niet op haar lette drukte ze hem weer tegen de grond en beet heel hard in een van zijn voorpoten. Toen ze de voorpoot losliet was haar bek besmeurd met bloed. Het was gepland dat ze dit zou denken maar niet dat ze hem zou verwonden. 'Wel, is dat nu zo erg, die poot was toch al half kapot van m'n vorig gevecht.' zei hij en hij duwde zich met alle kracht die hij in zijn achterpoten had af en sprong op Erza. Hij krapte in haar gezicht. Scheurde haar oor bijna kapot, en, had opeens iets mee. Hij spring naar achteren. Het was rond en was nu met aarde besmeurd doordat het over de grond gerold was. Toen keek hij naar de poes waartegen hij aan het vechten was. Waar haar oog tot nu toe gezeten had, zat nu niets. De bol op de grond rolde om, en hij zag een pupil zitten. Hij had haar oog uitgeklopt. Hij begon te grijnzen. Te lachen zelf.

- en wat vind je van mijn post. Is je oog er op gepaste wijze uitgerold.




Loci vs. Erza [SPT] - Pagina 2 3599zd2
Loci:

Loci - Blueleaf - Grey - smokepaw' - Erik
Terug naar boven Ga naar beneden
Miki Takamura
Member
Loci vs. Erza [SPT] - Pagina 2 DPKsfdL
Jojooh
178

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons ♧
Gender:
Rank:
Miki Takamura
BerichtOnderwerp: Re: Loci vs. Erza [SPT]   Loci vs. Erza [SPT] - Pagina 2 Icon_minitimewo 13 nov 2013 - 18:56




Miki keek even met een pijnlijke steek in haar zij op toen ze zag hoe Erza haar tanden in Loci's poot zette. Ze beet op haar kiezen, maar toen ze zag dat Loci zich wist los te rukken toen Erza's greep verslapte ontspande ze zichzelf weer. De zwarte kater duwde Erza van zich af, en hij greep haar oor vast om deze te scheuren. Het volgende moment leek wel langzamer te gaan dan de rest van de bewegingen van de katten, Loci krabde over Erza's oor, en haalde daarbij haar oog open. Een stuk van het oog van de rode poes viel op de grond, en rolde om. Loci grijnsde. Miki keek vol afgrijzen naar het oog, maar langzaam veranderde dat afgrijzen in een vreemd soort blijdschap. Ze sprong met een waanzinnige blik in haar ogen op. 'Way to go, Loci!' schreeuwde ze, met een vreemd hoge stem. Heh, Loci zou Erza zeker wel verslaan. Die stomme rode haarbal had zich nooit in dit gevecht moeten mengen! Bluestream gooide haar kop in haar nek, en lachte luid en schel.

-Holy f*k, Bluestream is going insane xD

-Toeval, ik heb net vandaag bij biology een oog op sterk water gezien x'D
div>


Loci vs. Erza [SPT] - Pagina 2 Xfrwgn
Can I be the only hope for you? Because you're the only hope for me!
And if we can't find where we belong, we'll have to make it on our own
Face all the pain and take it on, because the only hope for me is you.
>The only hope for me is you<:

Andere Sig.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Coca
Member
Loci vs. Erza [SPT] - Pagina 2 DPKsfdL
Loïs
51
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons ~
Gender:
Rank:
Coca
BerichtOnderwerp: Re: Loci vs. Erza [SPT]   Loci vs. Erza [SPT] - Pagina 2 Icon_minitimedo 14 nov 2013 - 17:57

Coca liep het kamp uit, op naar de twolegplace. Hij had zin om kittypets te pesten, véél kittypets te pesten. Na een tijdje snoof hij diep in. De walm van kittypet kwam zijn reukorgaan binnen en hij ging half over zijn nek. Bah, wat stonk dat toch, naar warme moedermelk en zo! Hij kon net zo goed bij de kittens gaan zitten. Na een tijdje rond gelopen te hebben, zag hij drie andere katten. Wat waren hun aan het doen? Hij verstopte zich achter een vuilnisbak, maar toen hij geen goed zicht had sprong hij er maar op. Hij ging zitten en zijn ogen volgden de zwarte kater, die hij herkende als Loci, ook uit Bloodclan. Grinnikend keek hij toe hoe de rode, sterke poes steeds bozer leek te worden. Met een gilletje, zo leek het wel, gooide ze zichzelf opeens op Loci, en een andere poes - een kittypet zo te ruiken- stond erbij en keek ernaar. Opeens lag het gevecht stil en teleurgesteld keek Coca verder. Waarom was het opeens gestopt? Toen zag hij het opeens. Er lag een soort bal op de grond en de rode poes had opeens nog maar een oog. Had Loci, zijn medeclanner, nou iemand's oog uit zijn kas gebeukt? Gross... dacht hij bij zichzelf en hij draaide met zijn ogen. Hij sprong van de vuilnisbak af en trippelde op zich af. "Zoho, konden jullie een gevechtje niet laten?" zei hij afkeurend en hij keek nog is naar de oogbal.


Loci vs. Erza [SPT] - Pagina 2 28bd4pj
Belangrijkste accounts:
Littleface - Sour - Coca - Icicleshard - Patchpaw - Redpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Loci
Member
Loci vs. Erza [SPT] - Pagina 2 DPKsfdL
Tess
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 maand
Gender:
Rank:
Loci
BerichtOnderwerp: Re: Loci vs. Erza [SPT]   Loci vs. Erza [SPT] - Pagina 2 Icon_minitimedo 14 nov 2013 - 19:53

Bluestream keek vol afgrijzen naar het oog, maar langzaam veranderde dat afgrijzen. Ze sprong met een waanzinnige blik in haar ogen op. 'Way to go, Loci!' schreeuwde ze, met een vreemd hoge stem. Loci keek de poes aan, wat zei ze nu, zo had hij haar nog nooit gezien. De poes gooide haar kop in haar nek, en lachte luid en schel. Maar nu moest Loci zich op iets anders consentreren, tijdens het gevecht had hij een andere kat geroken. Ook een bloodclankat. Hij had de geur herkent maar kon er geen kat bij plaatsen, niets belangrijks dus. Nu had hij de kat gezien. Het was de kater coca. Hij sprong van een vuilnisbak en trippelde op hen af. "Zoho, konden jullie een gevechtje niet laten?" zei hij afkeurend en hij keek naar de oogbal. 'Nee, deze kat moest zich moeien. Wat vind je van het kadootje dat ik van haar gekregen heb.' zei hij tegen de kater. Deze was 2 maanden ouder dan hem, en was duidelijk groter ook al was er maar een klein verschil in leeftijd. Loci keek de kater met zijn brandende donkergroene ogen aan.


Loci vs. Erza [SPT] - Pagina 2 3599zd2
Loci:

Loci - Blueleaf - Grey - smokepaw' - Erik
Terug naar boven Ga naar beneden
Erza
Member
Loci vs. Erza [SPT] - Pagina 2 DPKsfdL
Dagmar
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Erza
BerichtOnderwerp: Re: Loci vs. Erza [SPT]   Loci vs. Erza [SPT] - Pagina 2 Icon_minitimedo 14 nov 2013 - 20:20

"Wel,is dat nu zo erg, die poot was toch al half kapot van m'n vorig gevecht."zei de kater. Hij duwde met al zijn kracht en sprong op Erza. De pikzwarte kater klauwde in haar gezicht. Hij had een deel van haar oor kapot geklauwd en ging richting haar ogen. Er rolde iets op de grond. Erza keek ernaar en zag dat het haar oog was. De lichtrosse poes was in shock. De kater begon te grijnzen. De kittypet sprong met een waanzinnige blik op."Way to go." zei ze met een hoge stem tegen de kater. De andere zwarte kater die al een tijdje zat te kijken vanop een vuilnisbak kwam naar hen toegelopen. "Zoho,konden jullie een gevechtje niet laten?" zei de kater afkeurend. "Nee, deze kat moest zich moeien. Wat vind je van het kadootje dat ik van haar heb gekregen?" zei Loci tegen de kater.


Loci vs. Erza [SPT] - Pagina 2 15ogftd
Don't make me angry or this will happen:

Erza Scarlet stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Miki Takamura
Member
Loci vs. Erza [SPT] - Pagina 2 DPKsfdL
Jojooh
178

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons ♧
Gender:
Rank:
Miki Takamura
BerichtOnderwerp: Re: Loci vs. Erza [SPT]   Loci vs. Erza [SPT] - Pagina 2 Icon_minitimevr 15 nov 2013 - 16:38

Met nog steeds dezelfde waanzinnige blik in haar ijzige ogen keek Bluestream om. Achter haar stond een kater -Bloodclan, zo te ruiken- naar het gevecht te kijken. Bluestream snoof verontwaardigd, maar haar grijns bleef op haar gezicht staan. Wat moest deze gek hier? Wat deed hij hier, en waarom bemoeide hij zich met dit gevecht? "Zoho, konden jullie een gevechtje niet laten?" mauwde hij onverschillig, en keek met duidelijke afkeer op zijn gezicht naar de oogbal. Loci grijnsde. "Nee, deze kat moest zich moeien. Wat vind je van het kadootje dat ik van haar heb gekregen?" mauwde hij droog. Bluestream lachte weer, alhoewel het meer op een vreemde, onnatuurlijke schreeuw leek. Ze wendde haar verwilderde ogen op de kater, die kennelijk een kennis was van Loci, en grauwde kort en schamperend. 'Inderdaad, deze poes hier was zo dom om zich hier te vertonen' ze grinnikte op een moordlustige manier, en kraste haar klauw over de grond.


Loci vs. Erza [SPT] - Pagina 2 Xfrwgn
Can I be the only hope for you? Because you're the only hope for me!
And if we can't find where we belong, we'll have to make it on our own
Face all the pain and take it on, because the only hope for me is you.
>The only hope for me is you<:

Andere Sig.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Coca
Member
Loci vs. Erza [SPT] - Pagina 2 DPKsfdL
Loïs
51
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons ~
Gender:
Rank:
Coca
BerichtOnderwerp: Re: Loci vs. Erza [SPT]   Loci vs. Erza [SPT] - Pagina 2 Icon_minitimevr 15 nov 2013 - 16:56

Coca zag dat de Rogue duidelijk in schok was dat ze haar oogbal verloren had, en dit zou ook totaal níét de manier geweest zijn als hij in dit akkefietje beland was. Hij had wel spieren, maar hij gebruikte liever zijn hersenscellen. 'Nee, deze kat moest zich moeien. Wat vind je van het kadootje dat ik van haar gekregen heb.' Dit was dus het antwoord op zijn vraag. Hij knikte langzaam. 'Inderdaad, deze poes hier was zo dom om zich hier te vertonen' zei een kittypet met een heel verwilderde blik, en dit was Coca te veel. Hij werd boos, heel boos. "Wat is dít nou weer! Jullie verminken een poes en zeggen daarna dat ze dan zich dan hier maar niet had moeten vertonen? Lafaards zijn jullie, dit is niet eens jullie éígen territorium!" Hij grauwde en wendde zijn gezicht naar de rode poes. "Gaat het een beetje?" miauwde hij zachtjes en hij begon de wond zachtjes schoon te likken. Wel, de katten zullen hem nu wel héél flauw en slap vinden, maar dat maakte hem op het moment niks uit. Natuurlijk zat hij in de Bloodclan, en hij vechte natuurlijk ook wel, maar bij hem zou het nooit op bloedvergieten uitkomen. Hij grauwdenog is boos. Deze poes zou nu hoogstwaarschijnlijk getraumatiseerd zijn.


Loci vs. Erza [SPT] - Pagina 2 28bd4pj
Belangrijkste accounts:
Littleface - Sour - Coca - Icicleshard - Patchpaw - Redpaw'
Terug naar boven Ga naar beneden
Loci
Member
Loci vs. Erza [SPT] - Pagina 2 DPKsfdL
Tess
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 maand
Gender:
Rank:
Loci
BerichtOnderwerp: Re: Loci vs. Erza [SPT]   Loci vs. Erza [SPT] - Pagina 2 Icon_minitimeza 16 nov 2013 - 15:41

Coca knikte langzaam. 'Inderdaad, deze poes hier was zo dom om zich hier te vertonen' zei Bluestream. Loci zag dat Coca boos werd, heel boos. "Wat is dít nou weer! Jullie verminken een poes en zeggen daarna dat ze dan zich dan hier maar niet had moeten vertonen? Lafaards zijn jullie, dit is niet eens jullie éígen territorium!" Hij grauwde en wendde zijn gezicht naar de rode poes. "Gaat het een beetje?" miauwde hij zachtjes en hij begon de wond zachtjes schoon te likken. Wat dacht dat beest wel, alsof hij het zo leuk vond. Ooit had hij nooit gevochten, hij vond praten leuker, maar DEZE kat was zelf op hem gesprongen. 'Ow, alsof ik het zo leuk vind. Denk je dat ik geen hersens heb.' nu werd hij pas echt boos, voor één keer had hij geen controle over zichzelf, hij verloor zich weer in die woede. 'Dat idiote beest hier is zelf op mij gesprongen, of mag zelfverdediging ook niet meer, zij moest zo nodig vechten, niet ik.' uitgeraast was hij niet, maar nu had hij zich weer onder controle. Hij keek de poes -Erza- aan. 'En nee dit is niet mijn territorium, maar ook niet dat van haar.'


Loci vs. Erza [SPT] - Pagina 2 3599zd2
Loci:

Loci - Blueleaf - Grey - smokepaw' - Erik
Terug naar boven Ga naar beneden
Miki Takamura
Member
Loci vs. Erza [SPT] - Pagina 2 DPKsfdL
Jojooh
178

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons ♧
Gender:
Rank:
Miki Takamura
BerichtOnderwerp: Re: Loci vs. Erza [SPT]   Loci vs. Erza [SPT] - Pagina 2 Icon_minitimeza 16 nov 2013 - 16:48

"Wat is dít nou weer! Jullie verminken een poes en zeggen daarna dat ze dan zich dan hier maar niet had moeten vertonen? Lafaards zijn jullie, dit is niet eens jullie éígen territorium!" schreeuwde de kater. Vol verachting spuugde Bluestream naast zich, op de grond. Ze wou net iets tegen de kater gaan schreeuwen, maar Loci was haar voor. 'Ow, alsof ik het zo leuk vind. Denk je dat ik geen hersens heb.' zei hij, duidelijk geïrriteerd. Hij sprong op. 'Dat idiote beest hier is zelf op mij gesprongen, of mag zelfverdediging ook niet meer, zij moest zo nodig vechten, niet ik.' Bluestream knikte op zijn woorden, en met afkeer in haar ogen te lezen wendde ze zich weer tot de vreemde kater. 'Luister, gast, deze poes hier sprong op Loci met de gedachte om hem te doden, of iniedergeval; erg te verwonden. Hij moest zichzelf wel verdedigen, okay?' ze spuugde de laatste woorden vol woede uit. Toen wees ze met haar staart naar de plek waar het gevecht had plaatsgevonden. 'En, by the way, dat huis vlak voor waar ze begonnen te vechten, dat is mijn huis. Dus je kan wel zeggen dat Erza hier op mijn territorium was, in kittypet-termen gesproken' Ze snoof geïrriteerd.


Loci vs. Erza [SPT] - Pagina 2 Xfrwgn
Can I be the only hope for you? Because you're the only hope for me!
And if we can't find where we belong, we'll have to make it on our own
Face all the pain and take it on, because the only hope for me is you.
>The only hope for me is you<:

Andere Sig.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Erza
Member
Loci vs. Erza [SPT] - Pagina 2 DPKsfdL
Dagmar
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Erza
BerichtOnderwerp: Re: Loci vs. Erza [SPT]   Loci vs. Erza [SPT] - Pagina 2 Icon_minitimema 18 nov 2013 - 19:10

Erza hoorde dat de katten nog wat zeiden maar ze was afgeleid om het te verstaan. Plots voelde ze iemand likken aan haar wond. "Stop het." zei ze met een schorre stem. De poes begon langzaam weg te stappen van de katten. Ze draaide zich om en keek naar Loci. "Dit zet ik je nog wel betaalt." zei de poes en liep daarna weg.
OCC: Erza is het topic uit


Loci vs. Erza [SPT] - Pagina 2 15ogftd
Don't make me angry or this will happen:

Erza Scarlet stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Loci
Member
Loci vs. Erza [SPT] - Pagina 2 DPKsfdL
Tess
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 maand
Gender:
Rank:
Loci
BerichtOnderwerp: Re: Loci vs. Erza [SPT]   Loci vs. Erza [SPT] - Pagina 2 Icon_minitimewo 20 nov 2013 - 14:53

Bluestream knikte op zijn woorden, en met afkeer in haar ogen te lezen wendde ze zich weer tot de Coca. 'Luister, gast, deze poes hier sprong op Loci met de gedachte om hem te doden, of iniedergeval; erg te verwonden. Hij moest zichzelf wel verdedigen, okay?' ze spuugde de laatste woorden vol woede uit. Toen wees ze met haar staart naar de plek waar het gevecht had plaatsgevonden. 'En, by the way, dat huis vlak voor waar ze begonnen te vechten, dat is mijn huis. Dus je kan wel zeggen dat Erza hier op mijn territorium was, in kittypet-termen gesproken' Ze snoof geïrriteerd. Loci was zelf nog maar half aan het luisteren en zag dat Erza niet gehoord had wat iedereen gezegd had. Toen Coca aan haar wond begon te likken. "Stop het." zei ze met een schorre stem. De poes begon langzaam van hun weg te stappen. Ze draaide zich om en keek naar hem. "Dit zet ik je nog wel betaalt." zei de poes en liep daarna weg. Ze zou het hem nog betaald zetten...


Loci vs. Erza [SPT] - Pagina 2 3599zd2
Loci:

Loci - Blueleaf - Grey - smokepaw' - Erik
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Loci vs. Erza [SPT]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: