You've gone too far. - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 You've gone too far.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Hiddendance
Member
You've gone too far. - Pagina 2 DPKsfdL
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: 27 moons :.
Gender:
Rank:
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: You've gone too far.   You've gone too far. - Pagina 2 Icon_minitimema 4 nov 2013 - 20:56

Een bliksemende blik van Shrewstar's groene ogen had Hiddendance het zwijgen opgelegd. 'Ik weet heel zeker dat geen WindClanner zoiets zou doen. Wij zijn een eervolle clan. Weet je zeker dat je warriors het niet verkeerd geroken hebben?', sprak Everstar. Dat was niet zo slim van de rosse leider! Hiddendance zette zich schrap voor de reactie van de ShadowClan leader. 'Je begint nu ShadowClan ook nog te beledigen?', snauwde ze. 'Je weet niet wat je nu gedaan hebt, Evergreen.' Zei de poes daar nu echt Ever... Green? Hij richtte zijn oranje-bruine ogen op Shrew: 'Als wij ook maar één WindClan kat, maakt niet uit hoe oud deze mag zijn, zien bij de grens zal deze hetzelfde lot ondergaan.' Hidden's staart zwiepte ongeduldig heen en weer. 'Hiddendance, we gaan', gromde Shrewstar. Hiddendance knikte respectvol waarna ze samen het camp verlieten.


You've gone too far. - Pagina 2 6icvux
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
You've gone too far. - Pagina 2 Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: You've gone too far.   You've gone too far. - Pagina 2 Icon_minitimedi 5 nov 2013 - 17:18


Shrewstar was inderdaad niet erg blij met die laatste opmerking. Everstar hoopte bijna dat ze aan zou vallen, maar de ShadowClan leidster hield zich in. In plaats daarvan wierp ze een belediging terug, door haar Evergreen te noemen. Vanbinnen kookte Everstar. Shrewstar gedroeg zich als een boze apprentice die leeftijdsgenootje in een ruzie -kit noemde in plaats van -paw. Dat niveau was het. Van buiten liet Everstar niets merken. "Als wij ook maar één WindClan kat, maakt niet uit hoe oud deze mag zijn, zien bij de grens zal deze hetzelfde lot ondergaan," siste Shrewstar nu. Dit was een opmerking die Everstar niet kon negeren. "Als één van mijn katten ook maar iets overkomt, Shrewstar, is het oorlog. En oh, jij zult daar niet de winnaar van zijn," zei Everstar op een ijzig kalme toon. De indringster reageerde daar niet op "Hiddendance, we gaan," zei ze alleen. De warrior volgde haar als een hondje. Everstar keek de twee ShadowClanners na, tot ze zeker wist dat ze niet terugkwamen. Ze zou zometeen wel een patrouille langs de grens sturen om te controleren of ze echt haar territorium hadden verlaten, gewoon voor de zekerheid. Everstar gromde en sloeg haar nagels diep in de grond. Hoe durfde dat kraaienvoer haar te beschuldigen!




It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

You've gone too far. - Pagina 2 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
You've gone too far. - Pagina 2 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: You've gone too far.   You've gone too far. - Pagina 2 Icon_minitimedi 5 nov 2013 - 19:46



Hij kwam net terug van de jacht, toen hij de geur van Shadowclan rook in het kamp. Zijn passen versnelden en toen hij het kamp binnenkwam liep Shrewstar en een onbekende warrior langs hem door. Verbaasd staarde hij ze na, en toen hij Everstar zag staan snelde hij naar haar toe. "Wat doen zij hier? Moet ik ze achterna?" Miauwde hij, zijn blik stond verbaasd, maar totaal niet gestrest. Hij keek nog even om, om er zeker van te zijn dat de twee weg waren. "Ik neem aan dat die twee hier niet voor de gezelligheid waren?" Gromde hij dit keer.


You've gone too far. - Pagina 2 DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
You've gone too far. - Pagina 2 Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
You've gone too far. - Pagina 2 Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: You've gone too far.   You've gone too far. - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 nov 2013 - 21:08


Everstar keek wat verstoord op toen Lionroar naar haar toe liep. Haar ogen bliksemden nog steeds. Oh, als blikken konden doden dan had Shrewstar dit kamp niet levend verlaten. "Wat doen zij hier? Moet ik ze achterna?" vroeg haar deputy. Hoe kon hij zo kalm blijven? Nu, hij had het gesprek dan ook niet gevolgd. "Ik neem aan dat die twee hier niet voor de gezelligheid waren?" Everstar snoof even. "Dat kun je wel zeggen, ja," gromde ze. Haar vacht begon langzaam weer plat te liggen, maar als ze alleen al dacht aan wat Shrewstar had gezegd, rezen haar haren alweer overeind van woede. Haar Evergreen noemen was gewoon een belachelijke poging-tot-belediging, maar dat ze de WindClanners bederigde ging echt te ver. Everstar meende wat ze had gezegd.
"Kom mee naar mijn den," zei ze tegen Lionroar, haar kalmte weer terugvindend. Ze haalde even diep adem. Haar vacht lag weer plat en haar oren kwamen nu ook weer overeind uit haar nek. Ze moest kalm blijven, rustig blijven, het signaal afgeven dat alles onder controle was.
Eenmaal aangekomen in haar den, draaide ze zich om naar Lionroar. "Shrewstar durft te beweren dat één van onze katten een ShadowClan apprentice de elder's den in heeft gestuurd. Ik heb haar in duidelijke bewoordingen te verstaan gegeven dat dit niet zo is. En toen waagde die kat het ons te bedreigen. 'Als wij ook maar één WindClan kat, maakt niet uit hoe oud deze mag zijn, zien bij de grens zal deze hetzelfde lot ondergaan', dat was wat ze zei. En Shrewstar lijkt me geen kat die loze dreigementen uit. Ik zie haar er wel toe in staat om zoiets te doen." Ze haalde even rustig adem om niet woedend te worden. "Dit zou nog wel eens oorlog kunnen worden, Lionroar."




It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

You've gone too far. - Pagina 2 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
You've gone too far. - Pagina 2 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: You've gone too far.   You've gone too far. - Pagina 2 Icon_minitimevr 8 nov 2013 - 9:16



De vraag wat Shrewstar hier deed gonsde door zijn hoofd. Hij kon er maar geen goed antwoord uitkrijgen, vandaar dat hij maar wachtte op een antwoord van Everstar. "Dat kun je wel zeggen, ja," Gromde ze, terwijl haar vacht langzaam aan weer plat ging liggen. "Kom mee naar mijn den," Hij knikte waarna hij haar volgde totdat ze in haar den waren. Nu keek hij haar vragend aan. Uitleg? "Shrewstar durft te beweren dat één van onze katten een ShadowClan apprentice de elder's den in heeft gestuurd. Ik heb haar in duidelijke bewoordingen te verstaan gegeven dat dit niet zo is. En toen waagde die kat het ons te bedreigen. 'Als wij ook maar één WindClan kat, maakt niet uit hoe oud deze mag zijn, zien bij de grens zal deze hetzelfde lot ondergaan', dat was wat ze zei. En Shrewstar lijkt me geen kat die loze dreigementen uit. Ik zie haar er wel toe in staat om zoiets te doen." Even wiebelde hij wat met zijn oren. Dat was niet zo best. Dat zou een Windclan kat toch nooit doen? Hij keek weg van Everstar. Wie zou dat zijn geweest? "Dit zou nog wel eens oorlog kunnen worden, Lionroar." Een schok ging door hem heen. Oorlog?! Hij keek nu Everstar weer aan, proberende zijn kalmte te behouden. Toch schoot de paniek in hem op, maar hij liet het niet aan haar zien. "Als Shadowclan aan ons de oorlog verklaard, weet ik zeker dat de hele clan achter je zal staan Everstar. Wij zullen ons niet zonder slag of stoot opgeven, vooral niet aan Shadowclan. Ik weet zeker dat het niet een van onze warriors is geweest die een andere kat zo verminkt heeft dat hij de elder den in moet."{/b] Nu keek hij de poes bedenkelijk aan. [b]"Denk je misschien.. dat het Skullfur was? Die dit alles gedaan heeft? Ze zal vast nog naar Windclan ruiken.. maar ze hoort niet meer bij ons." Hij had Skullfur nooit gemogen, die arrogante poes dat ze was. Hij was dan ook blij dat ze de clan uit was, maar was dat wel zo slim geweest?


You've gone too far. - Pagina 2 DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
You've gone too far. - Pagina 2 Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
You've gone too far. - Pagina 2 Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: You've gone too far.   You've gone too far. - Pagina 2 Icon_minitimevr 8 nov 2013 - 20:55


Everstar zag in zijn ogen een flits van paniek, maar zijn houding straalde niets dan kalmte uit. Een belangrijke kwaliteit, vond Everstar, en het was dan ook één van de redenen dat ze hem als haar opvolger had gekozen.
"Als Shadowclan aan ons de oorlog verklaard, weet ik zeker dat de hele clan achter je zal staan Everstar. Wij zullen ons niet zonder slag of stoot opgeven, vooral niet aan Shadowclan. Ik weet zeker dat het niet een van onze warriors is geweest die een andere kat zo verminkt heeft dat hij de elder den in moet. Denk je misschien.. dat het Skullfur was? Die dit alles gedaan heeft? Ze zal vast nog naar Windclan ruiken.. maar ze hoort niet meer bij ons." Everstar knikte nadenkend. Aan die verraadster had zij inderdaad ook al gedacht. "Dat is mogelijk," zei ze. "Maar intussen zal onze clangeur toch al wel voor een aardig deel uit haar vacht verdwenen zijn." Ze keek Lionroar even aan. "Het is ook mogelijk dat Skullfur niet de enige in deze clan was die niet zo loyaal is als hij of zij lijkt..."


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

You've gone too far. - Pagina 2 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
You've gone too far. - Pagina 2 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: You've gone too far.   You've gone too far. - Pagina 2 Icon_minitimeza 9 nov 2013 - 11:06



"Dat is mogelijk," Zei Everstar. "Maar intussen zal onze clangeur toch al wel voor een aardig deel uit haar vacht verdwenen zijn." Kalm knikte hij, daar had ze ergens wel gelijk in. Misschien was Skullfur niet eens meer in de buurt, maar wie zou het anders zijn geweest? "Het is ook mogelijk dat Skullfur niet de enige in deze clan was die niet zo loyaal is als hij of zij lijkt..." Even keek hij weg van Everstar. Iemand anders die niet loyaal is aan de clan? Daar moest hij eens op letten. "Ik zal erop letten." Miauwde hij, terwijl hij zijn blik weer op Everstar richtte. "Laten we hopen dat we die verrader dan snel eruit kunnen halen," Miauwde hij. "En als Shadowclan aan ons de oorlog heeft verklaard, dan lijkt het mij logisch dat we geen border patrouilles meer sturen zonder sterke warriors erin." Miauwde hij. "Wie weet plant Shrewstar al een aanval op ons." Dit mocht dan misschien wel een beetje dramatisch klinken, maar Lionroar wilde zo voorzichtig mogelijk zijn. Want hij vertrouwde Shrewstar niet.
[/b]


You've gone too far. - Pagina 2 DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
You've gone too far. - Pagina 2 Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
You've gone too far. - Pagina 2 Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: You've gone too far.   You've gone too far. - Pagina 2 Icon_minitimema 11 nov 2013 - 17:11


"Ik zal erop letten," zei Lionroar. "Laten we hopen dat we die verrader dan snel eruit kunnen halen. En als Shadowclan aan ons de oorlog heeft verklaard, dan lijkt het mij logisch dat we geen border patrouilles meer sturen zonder sterke warriors erin. Wie weet plant Shrewstar al een aanval op ons." Everstar knikte. Dat had zij inderdaad ook al gedacht. "Ik wil graag meer grenspatrouilles hebben en niet alleen bij de grens met ShadowClan. We moeten onze grenzen beter bewaker. Shrewstar was in staat zich zonder enige moeite in ons gebied te begeven. De hele weg tot het kamp is ze niet opgemerkt," miauwde Everstar. In haar ogen vlamde even haar woede weer op. Hun grenzen waren veel te slecht bewaakt. Dit was niet de eerste keer dat katten van andere clans ongestraft haar grenzen hadden kunnen oversteken. Daar moest verandering in komen.


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

You've gone too far. - Pagina 2 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
You've gone too far. - Pagina 2 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: You've gone too far.   You've gone too far. - Pagina 2 Icon_minitimedo 26 dec 2013 - 11:45



"Ik wil graag meer grenspatrouilles hebben en niet alleen bij de grens met ShadowClan. We moeten onze grenzen beter bewaker. Shrewstar was in staat zich zonder enige moeite in ons gebied te begeven. De hele weg tot het kamp is ze niet opgemerkt," Hij knikte, het in zich opnemend dat hij meer patrouilles het kamp uit moest sturen vanaf nu. "Daar zal ik voor zorgen, Everstar." Miauwde hij, als bevestiging dat hij haar begrepen had. "Was er nog iets waar je over wilde praten?" Anders was het voor hem tijd om ook maar eens te vertrekken, hij moest nog wat zaken regelen namenlijk.
[/b]


You've gone too far. - Pagina 2 DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
You've gone too far. - Pagina 2 Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
You've gone too far.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: