You've gone too far.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 You've gone too far.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Shrewstar
StarClan
You've gone too far. DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: You've gone too far.   You've gone too far. Icon_minitimezo 27 okt 2013 - 13:05

Haar groene kijkers keken uit over het kamp, haar kop hoog opgeheven. Van binnen voelde ze haar maag ontspannen, maar zenuwen gierden door haar kop. Vandaag zou ze een einde maken aan het gedoe. WindClan moest bestraft worden met wat het gedaan had! Al een tijdje zat ze hier, wachtend op een Warrior die niets te doen leek te hebben. Dan had ze een back up en stond ze niet alleen voor die hongerige mormels. Everstar was een nieuwe Leader, maar ook nieuwe Leaders moesten weten waar en wat hun plek was. Shrewstar sprong naar beneden, op de open plek, om een betere kijk te krijgen. En wie weet kwam de Warrior wel naar haar toe.

OOC; Nog in het kamp + alleen Hiddendace graag c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hiddendance
Member
You've gone too far. DPKsfdL
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: 27 moons :.
Gender:
Rank:
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: You've gone too far.   You've gone too far. Icon_minitimezo 27 okt 2013 - 13:21

Hijgend haastte Hiddendance zich de Warriors Den uit. Hij had zich overslapen en had niet meer gedacht aan zijn afspraak met Shrewstar. Hij schaamde zich wel wat, aangezien hij zijn leader al zag staan wachten aan haar den, op de open plek. Haar groene ogen leken opzoek naar hem, dus zou ze vast graag vertrekken naar WindClan. Ze had de grote kater nodig als back up, wanneer ze de WindClanners op hun plaats zou gaan zetten. "Het spijt me dat ik zo laat ben, Shrewstar. Ik heb me een beetje overslapen...", verklaarde Hidden vanop een afstandje. Hij draaide zich om wanneer hij haar naderde en kwam glijdend tot stilstand.


You've gone too far. 6icvux
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
You've gone too far. DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: You've gone too far.   You've gone too far. Icon_minitimezo 27 okt 2013 - 13:25

"Het spijt me dat ik zo laat ben, Shrewstar. Ik heb me een beetje overslapen..." Vanuit haar ooghoek had ze de Warrior op haar af zien komen en knikte naar hem. "Maakt niet uit, we kunnen nu maar beter gaan, ik maak liever geen tweede tripje als de Leader het kamp uit is." Met een zwiep van haar tweekleurige staart wenkte ze de kater en verliet het kamp. Ze was er klaar mee. WindClan katten hadden zich sinds het geval niet meer op hun territorium bevonden, maar ze wilde Everstar eens goed duidelijk maken dat een ShadowClan Apprentice aanvallen en zodanig verwonden dat ze een Elder moest worden, gewoon niet kon. Al werd ze aangevallen in het kamp, de Clanleader zou zich wel sterk houden en ervoor zorgen dat de boodschap er stevig in werd getimmerd!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hiddendance
Member
You've gone too far. DPKsfdL
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: 27 moons :.
Gender:
Rank:
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: You've gone too far.   You've gone too far. Icon_minitimezo 27 okt 2013 - 14:04

Shrewstar had hem een knikje gegeven. 'Maakt niet uit, we kunnen maar beter gaan, ik maak liever geen tweede tripje als de leader het kamp uit is', zei ze. Hiddendance knikte instemmend. De gevlekte poes maakte een zwiep met haar staart en wenkte naar 'm. Vervolgens verlieten de twee katten het kamp.
Hidden trippelde naast de ShadowClan leader mee. Een moment van stilte, dat was zowat het enige wat er tot nu toe gebeurd was. Wat zou ik nu juist moeten gaan doen? Wilt ze dat ik een van de WindClanners aanval? Of gaat ze het houden bij gewoon wat gebekvecht? Een nadenkende blik verscheen op zijn gezicht. Het zag er eigenlijk wel stom uit... "Dus, wat is het plan?", besloot de kater dan maar te vragen. Hij richtte zijn oranje-bruine ogen op de trippelende Shrew.


You've gone too far. 6icvux
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
You've gone too far. DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: You've gone too far.   You've gone too far. Icon_minitimezo 27 okt 2013 - 14:17

"Dus, wat is het plan?" Shrewstar keek naar Hiddendance die naast haar liep. De poes versnelde haar pas zodat ze wat sneller aan zouden komen in het WindClan kamp. "Ik ga Everstar aanspreken op het feit dat een van haar Warriors onze Clan heeft verzwakt, als het uit de hand loopt gaan we gewoon weg. Alleen in geval van nood wil ik dat klauwen worden uitgeslagen." Sprak ze op een wat strenge toon, maar in deze situatie kon ze ook niet aardig lopen doen, ze moest zich mentaal al voorbereiden op haar misschien felle gesprek met Everstar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hiddendance
Member
You've gone too far. DPKsfdL
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: 27 moons :.
Gender:
Rank:
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: You've gone too far.   You've gone too far. Icon_minitimezo 27 okt 2013 - 15:39

De 33 moons oude poes keek Hiddendance aan en begon op een strenge toon te spreken terwijl ze haar pas versnelde. 'Ik ga Everstar aanspreken op het feit dat een van haar Warriors onze Clan heeft verzwakt, als het uit de hand loopt gaan we gewoon weg. Alleen in geval van nood wil ik dat klauwen worden uitgeslagen', zei Shrewstar. "Oké, ik denk inderdaad dat dat het beste idee zal zijn. Dus eigenlijk is mijn taak om achter je te staan en je te beschermen als er iets fout gaat? Een soort van bodyguart?', vroeg hij, best wel trots op zijn taak. Zijn leader zag er best wel knap uit als ze "kwaad" werd. Hidden moest zwaar zijn best doen om zich in te houden, en zijn gedachten sloegen op hol. Het leek wel als of een vriendelijke ShadowClanner en een gemene BloodClanner met elkaar gingen bekvechten in zijn hoofd. Een diepe zucht verliet zijn mond. Shrew liep al wat verder voor hem uit, zonder dat hij dit echt beseft had. Hij hief zijn hoofd op en nam grotere en snellere passen om haar weer in te halen.


You've gone too far. 6icvux
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
You've gone too far. DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: You've gone too far.   You've gone too far. Icon_minitimezo 27 okt 2013 - 15:57

"Oké, ik denk inderdaad dat dat het beste idee zal zijn. Dus eigenlijk is mijn taak om achter je te staan en je te beschermen als er iets fout gaat? Een soort van bodyguart?'' Shrew fronste even, maar haalde haar schouders vervolgens wat op. "Sure, zo kan je het wel zien, ja." Zie ze met een schrale glimlach en trok met haar oren toen een WindClan geur haar neus binnenkwam. "Als we de grens over zijn wil ik niet dat je rond gaat dwalen, ja?" Zei ze toen ze even was gestopt en zich had omgedraaid zodat ze Hiddendance gewoon kon aankijken. "We willen niet meer problemen veroorzaken dan we nu al hebben, begrepen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Hiddendance
Member
You've gone too far. DPKsfdL
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: 27 moons :.
Gender:
Rank:
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: You've gone too far.   You've gone too far. Icon_minitimema 28 okt 2013 - 9:21

'Sure, zo kan je het wel zien ja', zei Shrewstar met een schrale glimlach. 'Als we de grens over zijn wil ik niet dat je rond gaat dwalen, ja?', zei ze, ietwat aan de strenge kant. De gevlekte poes was gestopt en had zich omgedraaid zodat ze Hiddendance beter kon aan kijken. De grote kater knikte gehoorzaam. 'We willen niet meer problemen veroorzaken dan we nu al hebben, begrepen?', vervolgde zijn leader. "Ja, begrijp ik zeker. Nu gaan we dus rechtstreeks naar het WindClan camp, toch? Wat doen we dan als we een WindClan patrouille tegenkomen?", sprak hij met zijn zware en stoere stem. Langs de ene kant kreeg hij echt wel zin om te vechten, maar langs de andere kant wist hij hoeveel risico ze zouden lopen en dat ze het dus beter gewoon konden uitpraten. Hidden ademde diep in en uit, om zich beter te kunnen beheersen.


You've gone too far. 6icvux
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
You've gone too far. DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: You've gone too far.   You've gone too far. Icon_minitimema 28 okt 2013 - 18:52

"Ja, begrijp ik zeker. Nu gaan we dus rechtstreeks naar het WindClan camp, toch? Wat doen we dan als we een WindClan patrouille tegenkomen?" Was dat dan niet heel erg duidelijk? Shrew trok wat met haar oortjes en draaide zich alweer om, ze wilde vaart maken vandaag. "Dan zeggen we dat we Everstar dringend moeten spreken, als ze ons toegang weigeren, blijven we koppig doorgaan. Als ze ons zouden aanvallen heeft WindClan er een nieuwe vijand bij." Haar nekharen begonnen al wat te prikkelen, toen ze met haar poten over de grens stapte. Voor de zekerheid keek ze nog achterom, maar ze had wel het vertrouwen erin dat Hiddendance haar volgde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hiddendance
Member
You've gone too far. DPKsfdL
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: 27 moons :.
Gender:
Rank:
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: You've gone too far.   You've gone too far. Icon_minitimema 28 okt 2013 - 19:18

De zwart-witte poes draaide zich weer om en liep verder. 'Dan zeggen we dat we Everstar dringend moeten spreken, als ze ons toegang weigeren, blijven we koppig doorgaan. Als ze ons zouden aanvallen heeft WindClan er een nieuwe vijand bij', sprak ze. Hiddendance knikte. Wanneer hij de grens wilde gaan oversteken, haalde hij eerst nog even diep adem. De kater keek naar Shrewstar wanneer ze de grens overging, om wat vertrouwen op te halen. Hij nam een grote stap en besefte nu pas echt waar hij aan begon. ShadowClan's leader keek even achterom, om zeker te zijn dat Hidden wel zou volgen. Om haar wat gerust te stellen ging hij naast haar lopen, met zijn kop respectvol gebogen. Hij wist even niet meer wat zeggen, dus misschien was stilte momenteel wel beter...


You've gone too far. 6icvux
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
You've gone too far. DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: You've gone too far.   You've gone too far. Icon_minitimema 28 okt 2013 - 21:39

Ze vond de stilte die viel wel fijn, dan had ze tenminste ruimte om na te denken over wat ze zou gaan zeggen en wat ze beter voor haar Clan kon houden. Ze keek af en toe nog wat opzij, maar waarom zou Hiddendance plots verdwijnen? De Clanleader schudde haar tweekleurige kop even en richtte haar groene blik weer voor zich.

[Even een kleine skip d: ]

Shrew bleef staan voor iets wat wel op het WindClan kamp zou moeten lijken. "Ik denk dat we er zijn." Zei ze tegen Hiddendance en gaf haar borst een paar vlugge likken, alsof ze er dan meer door geaccepteerd zou worden. "Laten we snel naar binnen gaan, wie weet dat we dan weer snel weg zijn." Sprak ze vervolgens en begon weer met lopen. Ze liep door de ingang en voelde haar nekharen van hun plaats komen. Nu bevond ze zich pas in het hol van de leeuw.

OOC; Everstar en als het van Floriske mag ook wat WindClan Warrior c: Liever niet aanvallen! D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hiddendance
Member
You've gone too far. DPKsfdL
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: 27 moons :.
Gender:
Rank:
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: You've gone too far.   You've gone too far. Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 8:15

Het duo naderde iets wat wel best op een camp leek. De geur van WindClan katten overheerste sterk; Dit was het WindClan camp. 'Ik denk dat we er zijn', miauwde zijn Leader waarna ze haar borstkas nog snel een paar likken gaf. Hiddendance knikte en deed vervolgens mee met het likken van zijn haren. 'Laten we snel naar binnen gaan, wie weet dat we dan weer snel weg zijn', sprak ze. "Oké, daar gaan we dan...", antwoordde de kater gespannen. Hij volgde Shrewstar gehoorzaam, en zag hoe haar haren in haar nek recht omhoog kwamen te staan. Een rilling gleed vervolgens over Hidden's ruggengraat; Dit was het kamp van de WindClan...

OOC; Misschien is een warrior die aan Everstar gaat melden dat Shrewstar en Hiddendance er zijn wel handig?


You've gone too far. 6icvux
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
You've gone too far. Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: You've gone too far.   You've gone too far. Icon_minitimevr 1 nov 2013 - 18:02



Everstar liet de muis die ze tussen haar kaken had vallen, toen een vijandige geur haar neus bereikte. Haar vacht schoot overeind en ze keek naar de ingang van het kamp. Een zwart-witte kat kwam het kamp binnen, op de voet gevolgd door een gestreepte warrior. Een grom ontsnapte uit Everstars keel en haar oren lagen plat in haar nek. Wat moesten die ShadwoClanners in haar kamp? Waarom was er geen patrouille geweest die ze tegen had gehouden? Everstar maakte meteen een mentale notitie dat ze de patrouilles moest vermeerderen. "Shrewstar, wat doe je in mijn kamp?" siste ze woedend. Ze was opgelucht toen ze niet meer ShadowClanners de twee zag volgen. Dat betekende dat het geen aanval was. Maar wat dan? Shrewstar kon maar beter een hele goede reden hebben om hier te zijn, wilde ze haar vacht behouden.


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

You've gone too far. 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
You've gone too far. DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: You've gone too far.   You've gone too far. Icon_minitimevr 1 nov 2013 - 18:14

Toen ze de rossige poes in haar scherpe blik kreeg, hief ze een wenkbrauw op. Haar rossige vacht stond zowat overeind, terwijl de 'indringer' juist niet haar hele vacht overeind had staan. "Shrewstar, wat doe je in mijn kamp?" Klonk de Clanleader's stem sissend en Shrewstar snoof minachtend. Dacht ze nou echt dat ze haar bang kon maken door te sissen. De Clanleader wierp een zijdelingse blik op Hiddendance en keerde toen haar groene ogen op de jonge Clanleader. Waarschijnlijk met geen enkel greintje ervaring, zielig. "Ik wilde jou spreken, Everstar." Nee, geen beloofde toon zou er uit haar mond komen voor deze Clanleader. Shrew hield haar blik stevig gericht op die van de andere Clanleader, klaar om zich te verdedigen als deze poes dat in haar hoofd haalde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hiddendance
Member
You've gone too far. DPKsfdL
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: 27 moons :.
Gender:
Rank:
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: You've gone too far.   You've gone too far. Icon_minitimevr 1 nov 2013 - 20:40

De tabby rosse poes haar vacht stond recht omhoog van vijandigheid. Shrewstar bleef er vrij rustig onder, wat Hiddendance eigenlijk best wel verbaasde... 'Shrewstar, wat doe je in mijn kamp?', klonk de stem van Everstar sissend. Ze leek niet echt blij met het bezoekje van hen. Minachtend snoof de leider van ShadowClan terug. Ze wierp even een zijdelingse blik op de toekijkende kater. Hij was best wel gespannen, aangezien zij met 2 waren en als de WindClan hen zou aanvallen waren ze er geweest... 'Ik wilde jou spreken, Everstar.' Hidden keek oplettend rond, om zeker te zijn dat er geen warrior zou zijn die de katten zou willen aanvallen, of voor als Everstar toch maar een beetje zin kreeg om hen aan te vallen. Het was best wel spannend om de twee leaders zo bezig te zien, maar daar liet de kater niets van merken.


You've gone too far. 6icvux
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
You've gone too far. Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: You've gone too far.   You've gone too far. Icon_minitimezo 3 nov 2013 - 19:18



"Ik wilde jou spreken, Everstar," antwoordde Shrewstar. Haar toon was vijandig. Everstar snoof even. "Zo ver was ik ook al, ja," zei ze. "Kom terzake, Shrewstar, wat wil je?" Natuurlijk kwam Shrewstar om te praten, waarvoor kwam ze anders? Om met één warrior aan haar kant een gevecht te beginnen in het kamp van de vijand, soms? Everstar wierp een blik op de gestreepte warrior die Shrewstar vergezelde. Waarom had ze die überhaupt meegenomen? Als ze WindClan hier tegen zich in het harnas joeg, kon één warrior haar echt niet beschermen.


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

You've gone too far. 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
You've gone too far. DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: You've gone too far.   You've gone too far. Icon_minitimezo 3 nov 2013 - 20:12

"Zo ver was ik ook al, ja," Haar wenkbrauwen sprongen nog wat omhoog en nu begonnen ook haar nekharen te prikkelen. Dit was nog een onervaren Leader en die sprak zo tegen de anderen? Everstar verdiende haar kalmheid niet eens! "Kom terzake, Shrewstar, wat wil je?" De poes snoof nogmaals en negeerde elk WindClan mormel wat zich bezighield met deze gebeurtenis en zwiepte een keer woest met haar staart. Plots kwam al die bitterheid die ze tegen WindClan had gevoeld weer omhoog. "Niet zo lang geleden heeft een van WindClan's," Ze noemde expres de naam van Everstar niet, omdat ze nu geen respect meer had voor de rossige poes. "Warrior een Apprentice van ShadowClan aangevallen. Deze is nu zo verminkt dat zij Elder moest worden. Onze patrouilles hebben een duidelijke WindClan geur gevonden op ons territorium." Haar groene ogen vonkten fel, maar Shrewstar bleef net op haar plaats. Maar als Everstar ook maar één beweging in haar richting deed, zou ze in de aanval schieten. "Wat heb je daarop te zeggen?" Grauwde ze vervolgens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hiddendance
Member
You've gone too far. DPKsfdL
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: 27 moons :.
Gender:
Rank:
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: You've gone too far.   You've gone too far. Icon_minitimezo 3 nov 2013 - 20:23

De rosse poes wierp een nijdige blik in zijn richting. Met vonkende ogen keek de grote en gespierde kater terug in haar richting. Shrewstar zwiepte woest met haar staart en leek nu wel erg kwaad te worden. 'Niet zo lang geleden heeft een van WindClan's warriors een Apprentice van ShadowClan aangevallen. Deze is nu zo verminkt dat zij Elder moest worden. Onze patrouilles hebben een duidelijke WindClan geur gevonden op ons territorium', zei ze met een vurige blik in haar groene ogen. 'Wat heb je daarop te zeggen?', grauwde de poes. Hiddendance schuifelde zachtjes in Shrew's richting: "Rustig aan. Wind je niet te hard op; Dat zijn ze niet waard...", fluisterde hij in haar oor.


You've gone too far. 6icvux
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
You've gone too far. Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: You've gone too far.   You've gone too far. Icon_minitimema 4 nov 2013 - 7:59

"Niet zo lang geleden heeft een van WindClan's warriors een Apprentice van ShadowClan aangevallen. Deze is nu zo verminkt dat zij Elder moest worden. Onze patrouilles hebben een duidelijke WindClan geur gevonden op ons territorium," zei Shrewstar. Ah, vandaar de vijandigheid. Everstar vond Shrewstars woede nu echter onterecht, want zij wist niets van zo'n voorval. "Wat heb je daarop te zeggen?" snauwde de ShadowClan leidster. Haar ogen spoten vuur. Haar warrior fluisterde iets in haar oor wat Everstar niet kon verstaan. Everstar keek haal collega kalm aan. "Ik weet heel zeker dat geen WindClanner zoiets zou doen. Wij zijn een eervolle clan. Weet je zeker dat je warriors het niet verkeerd geroken hebben?" Shrewstar ging niet blij zijn met dat antwoord, verwachtte Everstar al. Ze overwoog nog iets te zeggen over de onlangs verbannen Skullfur - misschien had die het gedaan terwijl ze WindClans geur nog droeg - maar besloot dat niet te doen. Het zou Shrewstar alleen maar een reden geven om tegen Evers bewering dat WindClan een eervolle clan was in te gaan.




It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

You've gone too far. 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
You've gone too far. DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: You've gone too far.   You've gone too far. Icon_minitimema 4 nov 2013 - 8:44

"Rustig aan. Wind je niet te hard op; Dat zijn ze niet waard..." Shrewstar vuurde een vijandige blik af op Hiddendance, dat hij zich er buiten moest houden. Blijkbaar was hij dan toch niet de eervolle Warrior die ze gedacht had dat hij zou zijn. "Ik weet heel zeker dat geen WindClanner zoiets zou doen. Wij zijn een eervolle clan. Weet je zeker dat je warriors het niet verkeerd geroken hebben?" Met een snelle beweging keek ze de miezerige Clanleader weer aan en begroef haar nagels in de zanderige grond. "Je begint nu ShadowClan ook nog te beledigen?" Snauwde ze naar de rossige poes en moest zichzelf inhouden om niet op de Clanleader af te springen. "Je weet niet wat je nu gedaan hebt, Evergreen." Gromde ze en haar nekharen stonden overeind. Nee, de poes was het leiderschap niet eens waardig meer. "Als wij ook maar één WindClan kat, maakt niet uit hoe oud deze mag zijn, zien bij de grens zal deze hetzelfde lot ondergaan." Siste ze en draaide zich om. "Hiddendance, we gaan." Gromde ze naar haar Warrior en verliet het WindClan kamp. Je kon het een oorlog noemen tussen de twee Clans, maar dat kon Shrew helemaal niets meer schelen. Everstar had haar Clan beledigd en daar moest ze spijt van krijgen!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
You've gone too far.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: