[Gezocht] Vader van Lionroar



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Gezocht] Vader van Lionroar

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lionroar
Member
[Gezocht] Vader van Lionroar V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: [Gezocht] Vader van Lionroar   [Gezocht] Vader van Lionroar Icon_minitimezo 3 nov 2013 - 15:57

In dit topic ga ik op zoek naar de beruchte vader van Lionroar. Deze kater heeft een grote invloed gehad op het karakter van Lionroar -vooral zijn angst om anderen te vertrouwen, liefde te voelen et cetera-, daarom wil ik graag dat deze vader ook in de RPG zal komen en hem eigenlijk het leven zuur probeert te maken.

Ik heb een paar eisen voor deze kater en ik wil graag dat je een uitgebreide karakterkaart voor hem maakt. Ik wil niet dat hij inactief raakt en ik heb alle recht om het account terug te nemen zodra ik merk dat je inactief ermee bent.

Eisen:
- Zijn clannaam was Tigerfang, indien je dit wilt veranderen moet je dit eerst met mij overleggen.
- Hij is nu een rogue en heeft een hekel aan clans.
- Het liefst wil ik dat hij een bruine tabby is met gifgroene ogen - dit mag ook een soort ras zijn, wat hier op lijkt -

Enkele punten in zijn geschiedenis:
- Hij heeft een relatie gehad met Littlerush.
- Hij heeft twee kittens gekregen met Littlerush: Lionroar en de overleden Dovekit.
- Hij kreeg toen Littlerush zwanger was een ander.
- Hij heeft geprobeert Littlerush te vermoorden toen ze hoogzwanger was, maar dit is niet gelukt omdat een patrouille hem betrapte. Hij is hierna meteen gevlucht en nooit meer terug gezien in de clan.
- Hij heeft Lionpaw één keer gered toen hij werd aangevallen door een Bloodclan kat.
- Hij heeft Lionroars eerste liefde Angelpaw vermoord.

Het kan zijn dat ik iets vergeten ben, hier kun je Lionroars geschiedenis vinden: Hier

Voor de rest mag je alles zelf beslissen, als je niet zeker weet of iets wel kan, moet je mij even een pm sturen of dit hier vragen (:


[Gezocht] Vader van Lionroar DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
[Gezocht] Vader van Lionroar Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
[Gezocht] Vader van Lionroar V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Vader van Lionroar   [Gezocht] Vader van Lionroar Icon_minitimezo 10 nov 2013 - 19:11

Is er echt niemand die de vader van Lionroar wilt spelen? Come on!


[Gezocht] Vader van Lionroar DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
[Gezocht] Vader van Lionroar Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Glacierfall
Member
[Gezocht] Vader van Lionroar DPKsfdL
Herrrrrrrr
584
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Glacierfall
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Vader van Lionroar   [Gezocht] Vader van Lionroar Icon_minitimezo 10 nov 2013 - 19:15

Ik ben wel geinteresseert (en ik kan geen trema's maken), maar ik moet nog wel een character cheet en andere maken. (;


[Gezocht] Vader van Lionroar Ea5mbd
Swanpaw ;; Glacierfall

Catstamps!:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
[Gezocht] Vader van Lionroar V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Vader van Lionroar   [Gezocht] Vader van Lionroar Icon_minitimezo 10 nov 2013 - 19:16

Sure ^^' Bedankt voor het reageren alvast :'D En neem alle tijd voor die character sheet ^^


[Gezocht] Vader van Lionroar DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
[Gezocht] Vader van Lionroar Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Glacierfall
Member
[Gezocht] Vader van Lionroar DPKsfdL
Herrrrrrrr
584
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Glacierfall
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Vader van Lionroar   [Gezocht] Vader van Lionroar Icon_minitimezo 10 nov 2013 - 23:03

Tigerfang
General

Name;
Tigerfang

Past names;
Tigerkit; Tigerpaw

Futere names;
Only starclan knows.

Gender;

Male

Age;

37 moons

Sexuality;
Hetrosexual

Season of born;
Leaffall

Rank;
Rogue

Past Ranks;
Kit; Apprentice; Warrior

Futere Ranks;

Only starclan knows.

Affinity;
I'm a rogue. Damn it!

Voice;
https://www.youtube.com/watch?v=AECmvEMKzgs



Outside


The looks;
Tigerfang is een gespierde en grote kater. Hij is groter dan de meeste clankatten en heeft een brede kop. Zijn pels is stug en donkerbruin met een tabby patroon. Tiger's lichaam is vooral op kracht ingesteld. Hij is dus sterk in kat-tot-kat gevechten maar jagen gaat hem minder goed af. Ook is hij iets trager door toedoen van zijn brute bouw. De kater heeft verschillende littekens maar de meeste zijn haast niet meer zichtbaar, behalve dan één aan zijn oor. Zijn poten zijn gevaarlijk krachtig en samen met zijn gewicht zorgt dit er voor dat het heel wat moeite kost om uit zijn greep te ontsnappen. Tigerfang kent een kattenlichaam beter dan hij een kattenhoofd kent. Met andere woorden: hij kan is beter met zijn poten dan met zijn mond. De kater vertrouwd dus vooral op zijn lichamelijke kracht.    

Eye color;

Gifgroen

Pawpads and Nose;
Hazelnootbruin

Markings;
Hij heeft een duidelijk, bijna zwart patroon dat over zijn hele lichaam loopt. Tigerfang is dus ook een Tabby.


Foto;
http://velvetredbullet.deviantart.com/art/Tiger-in-the-Eyes-378859733 De ogen moeten groen maar mijn fotoshop skilz zijn daar niet goed genoeg voor

Inside


Tigerfang is geen standaardslechterik, hij dood niet omdat hij het leuk vindt maar als er een gevecht uitbreekt zal de krijger niet twijfelen om de genadeslag toe te dienen. Sinds de kater verstootten is komt hij nog maar weinig andere katten tegen wat er voor gezorgd heeft dat zijn scoiale vaardigheden flink gekelderd zijn. Tiger mag dan een bruut lijken, maar het is toch iets ingewikkelder dan dat.

Solitair;
Sinds hij het clanleven achter zich heeft gelaten is Tigerfang het liefst alleen. De krijger verdraagt het niet goed dat andere katten steeds bij hem zijn en deel willen uitmaken van zijn dagelijks leven. Hij doet het liefste zijn eigen wil en vindt het dus ook ongelooflijk vervelend als die plan in de war geschopt worden door dieren die hem willen helpen maar dat absoluut niet kunnen. Alleen is Tigerfang het kalmst, zonder de zorgen van de warrior code, of van welke code dan ook. En ook al deelt hij het gedachtengoed van de Bloodclan, de kater zou zich er nooit bij aansluiten.

Agressief;
Tiger is steeds nors. In het geval van gezelschap, als het echt nodig is bijvoorbeeld, is hij een stille krijger. Hij zegt niet veel, houd zich bezig met zijn eigen zaken en antwoord in korte, kordate zinnen. Op een regenachtige dag moet je niet veel doen om hem uit zijn tent te lokken. Hij begint al snel te schelden en te snauwen en zijn blik staat altijd op onweer. Op moeilijke momenten wordt Tigerfang opvliegend, alsof er een energiestoot door hem heen schiet. Als hij bedreigd wordt bijvoorbeeld, of als hij in een lastig parket wordt gebracht. Dan gebruikt hij zijn klauwen en kan het zijn dat er slachtoffers vallen...

Kwaad;
Tigerfang loopt rond met een gevoel van verraad. Hij vindt dat zijn clan, zijn vrienden en familie, hem verraadden hebben door hem zomaar weg te jagen. Tigerfang koestert een voortdurende haat tegenover de clans en zijn tegen de Windclan in bijzonder. Velen zouden misschien zeggen dat hij gevlugt is maar dat ziet de kater anders. In zijn ogen hebben ze hem de kans niet gegeven om zijn daden te verdedigen en hebben ze hem van het territorium gejaagd alsof hij een indringer was. Die woede geeft hem kracht en doorzettingsvermogen. Het is datgene dat hem alert houdt en de energie die hem door het leven loodst. Als de kater vecht kan hij deze woede afreageren. Tigerfang zal er alles aan doen om zijn clan mee de dieperik in te sleuren eens het zover komt.


Likes; Jagen, rondtrekken, woede aflaten 

Dislikes;
Veel gezelschap, Windclan, tegengesproken worden

Favorite prey; Merel

Favorite season; Newleaf

Note;
Ik wist niet of je ook geschiedenis zijn wou of iets over Lionroar, maar ik heb het zo maar gelaten. (;Enhetisnogniethelemaalaf



[Gezocht] Vader van Lionroar Ea5mbd
Swanpaw ;; Glacierfall

Catstamps!:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightninghowl
Member
[Gezocht] Vader van Lionroar DPKsfdL
340
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightninghowl
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Vader van Lionroar   [Gezocht] Vader van Lionroar Icon_minitimedi 4 feb 2014 - 7:40

Ik ben nog steeds opzoek naar de vader van Lionroar!
Her: Hij kan geen Tigerfang meer heten want die naam is al bezet hier op WC, dus je moet hem een rogue naam geven (:


{Lightninghowl}
[Gezocht] Vader van Lionroar QbRS3lj
I can feel this darkness inside of me, growing fast into a bolt of lightning.
I know one spark will shock the world.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Gezocht] Vader van Lionroar
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: