{GZ} Familie Smokebreath



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {GZ} Familie Smokebreath

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Smokebreath
StarClan
{GZ} Familie Smokebreath DPKsfdL
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.


CAT'S PROFILE
Age: Passed at 105 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: {GZ} Familie Smokebreath   {GZ} Familie Smokebreath Icon_minitimema 2 dec 2013 - 20:14

Klik hier voor de stamboom

Heeey, Ruddles~

Omdat ik wat meer met Smokebreath wil gaan doen in de RPG, omdat hij immers de medicine cat van Shadowclan is, ga ik wat uitgebreider voor hem zoeken naar familie. Hij heeft al één broer, Mossrock, maar ik heb geen idee wat er met die kater gebeurd is...

Smoke heeft nooit echt heel veel contact gehad met zijn familie, maar ach, zoals ik al zei, ik vind het leuk x'D Ik zou op zich wel aanmeldingen willen met een lijstje, omdat ik dan wat beter kan zien hoe de kat is. ^-^

Wat zoek ik:
{Zus} De Zus van Smokebreath heb ik er net spontaan bijverzonnen omdat ik het wel leuk vind als ie ook een zus heeft. xD Heb geen naam of eisen, als je het echt graag wilt, mag het ook een andere broer zijn. In hun jeugd hebben ze nooit veel contact gehad en nu nog steeds eigenlijk niet. Hier kan natuurlijk verandering in komen.

{Kleinere broers/Zusjes} Twee of drie katten uit een jonger nest, geboren toen Smokebreath al medicine cat apprentice was.

{Ouders} Dit zijn ondertussen al redelijk oude katten, misschien zelfs al elder.

{Neven, nichtjes, ooms, tantes.} Enzovoorts, hier hoef ik niet echt uitgebreide aanmeldingen te hebben. Ik zou wel graag een beetje willen weten hoe je kat is. Moet wel weten hoe ze in de family tree passen. Razz

Met mogen oude accounts zijn, nieuwe, ik vind alles wel leuk. (:

-Babs


{GZ} Familie Smokebreath JtCOU2C
Fun stuff:


{GZ} Familie Smokebreath J9XRHNfo_o


Laatst aangepast door Smokebreath op ma 2 dec 2013 - 20:23; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormpaw'
Member
{GZ} Familie Smokebreath DPKsfdL
23
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Stormpaw'
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Familie Smokebreath   {GZ} Familie Smokebreath Icon_minitimema 2 dec 2013 - 20:18

Mag Stormpaw' een jonger broertje zijn Very Happy
--
Name; Stormpaw
Past names; Stormkit
Future names; Storm..(?)
Gender; Male
Age; 9 moons

Inside; Stormpaw is op zich geen gemene kat, maar kan soms wel wat 'anders' en 'vreemd' uit de hoek komen voor sommige katten. Verder mist hij zijn mondje niet bepaald en is hij ook redelijk snel op zijn teentjes getrapt. Hij houd er niet van om aangestaard te worden en zal altijd fel reageren op een kat die dit doet. Ook voelt hij het meteen als hij door iets of iemand in de gaten gehouden word. De rest zie ik wel in de rpg Very Happy

Outside; Stormpaw is een langharige, rode kater met een aardige laag spieren en verder een stevig figuur met zware botten. Hij was altijd al erg groot voor zijn leeftijd, en hij ziet er nog groter uit door zijn lange vacht. Zijn ogen zijn helderblauw en dat doet vele katten altijd aan water denken, dat weer aan regen en dat weer aan storm. Zo passen zijn ogen bij hem op een wat aparte manier.


{GZ} Familie Smokebreath 254v7yw
[Frostlake][Bravesoul][Fawnstep][Leafstorm][Stormpaw'][Arcanekit][Coppersong][Vanilladrop]



Laatst aangepast door Stormpaw' op ma 2 dec 2013 - 20:43; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokebreath
StarClan
{GZ} Familie Smokebreath DPKsfdL
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.


CAT'S PROFILE
Age: Passed at 105 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Familie Smokebreath   {GZ} Familie Smokebreath Icon_minitimema 2 dec 2013 - 20:23

Als je dat graag wilt, zou ik het liefste hebben dat je even een aanmelding maakt, zoals ik in de beginpost beschreven heb. Wink ^^


{GZ} Familie Smokebreath JtCOU2C
Fun stuff:


{GZ} Familie Smokebreath J9XRHNfo_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
{GZ} Familie Smokebreath DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Familie Smokebreath   {GZ} Familie Smokebreath Icon_minitimema 2 dec 2013 - 20:24

Naam; Echosound
Leeftijd; 44 Moons
Rang; Warrior
Innerlijk; Echo is een felle poes, die zich vaak arrogant zult gedragen. Ze beet snel van zich af en laat zo bijna niemand tot zich toe. Zwak opstellen is niets voor haar en zelfs bij vrienden zal ze zich wat snauwerig gedragen. [verder weet ik niet, zie wel wat er zou gebeuren in de RPG Smile]
Uiterlijk; Echo heeft een lange, grijze vacht met een donkerder tabby patroon.
Extra; Herpaderpa :3

Speler; Soof
Motivatie; Ik wil graag een nieuwe account en omdat Smoke of course een -kuch- lief zusje moet hebben, eh? En sowieso lijkt het me wel leuk om met deze dame z'n leventje even over hoop te halen! >:3
Wat; Zus (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Greyhound
Member
{GZ} Familie Smokebreath DPKsfdL
Hanna
57
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender:
Rank:
Greyhound
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Familie Smokebreath   {GZ} Familie Smokebreath Icon_minitimema 2 dec 2013 - 20:37

Greyhound

name: Greyhound (geen idee waarom ik deze vraag er nog bij zet :'3)
age:28 moons
rank: warrior
wil zijn: jongere broer
innerlijk: Greyhound is zoals de meeste katten liever lui dan moe, daarom spendeerd hij een groot deel van zijn dag ook aan niksen in het territorium. Hij vind het vreselijk om zelf te moeten jagen, en brengt dan ook de tijd dat hij zou moeten jagen door met het stelen van prooi van zijn clangenoten. Hij is ook nogal een charmeur en is niet snel slechtgezind. Verder is Grey nogal een loner en heefd daarom niet echt vrienden.
motivation:Ik ben altijd op zoen naar famillie voor m'n acc's^^ daarbij vind ik Smoke nogal awesome :3


{GZ} Familie Smokebreath 30bgxhi


Laatst aangepast door Greyhound op ma 2 dec 2013 - 20:44; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timepaw.
Member
{GZ} Familie Smokebreath DPKsfdL
Mara
63
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Timepaw.
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Familie Smokebreath   {GZ} Familie Smokebreath Icon_minitimema 2 dec 2013 - 20:38


Naam;; Wolfsong
leeftijd;; 34 moons
rang;; Warrior
wat;; broer uit een jonger nest/neefje
uiterlijk;; Een grijze kater met oranje ogen
innerlijk;; Wolfsong is een kater die meestal erg serieus is, hij begrijpt gevoellens van anderen niet goed. Wolfsong is wel enorm trouw aan zijn clan, en heeft een hekel aan de Wind- en Thunderclan. Ook aan Skyclan Katten kan hij zich enorm ergeren. Wolfsong haat niet snel andere katten, maar als hij iemand haat is het ook menens. Wolfsong's vertrouwen is lastig te winnen, maar als je het eenmaal hebt raak je het niet meer kwijt.


{GZ} Familie Smokebreath Msks

Kader ^^:


Laatst aangepast door Timepaw. op di 3 dec 2013 - 7:20; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Graystripe
Member
{GZ} Familie Smokebreath DPKsfdL
ϾHł ღ
1403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: Died at the age of 130 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Graystripe
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Familie Smokebreath   {GZ} Familie Smokebreath Icon_minitimema 2 dec 2013 - 20:40

Rattlesnake
Name: Rattlepaw (Rattlesnake)
Age: 10 moons
Rank: Apprentice
Gender: Tom-cat
Appearance: Rattlepaw is a black tom-cat with bright blue eyes and a half-long, smooth fur. Just like his older brother he has a lot of muscles and he will be a excellent fighter.
Inner: This tom-cat does not have a common-Shadowclan character. He's more likely a quiet and a suffer-in-silence type. But when it comes down to protecting his friends, ya better watch out with what you're saying.

Me
Name: Christy (Chi)
RPG expierence: Dunno, almost two years?
Motivation: I just love Smokebreath«3
Do I love you?: Ofcourse I doo~ :3 «3


{GZ} Familie Smokebreath 8NQyAYo
My time~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
{GZ} Familie Smokebreath DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Familie Smokebreath   {GZ} Familie Smokebreath Icon_minitimema 2 dec 2013 - 20:42

Whoa oké. Ik had eigenlijk een leeftijd moeten stellen voor de jongere nesten zie ik nu x'D Oké. Omdat het toch een leeftijdsverschil is. Is het goed dat ik dan maar 2 nesten doe? Eentje van 28 Moons en eentje van 9 Moons? Kan iedereen daarmee leven?


{GZ} Familie Smokebreath T4W3e3N
Stamps
{GZ} Familie Smokebreath PS18GM0{GZ} Familie Smokebreath W0qAlxR{GZ} Familie Smokebreath EjrsROF{GZ} Familie Smokebreath FWu1gsf{GZ} Familie Smokebreath D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormpaw'
Member
{GZ} Familie Smokebreath DPKsfdL
23
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Stormpaw'
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Familie Smokebreath   {GZ} Familie Smokebreath Icon_minitimema 2 dec 2013 - 20:43

Dan is Stormpaw naar 9 moons gegaan :3


{GZ} Familie Smokebreath 254v7yw
[Frostlake][Bravesoul][Fawnstep][Leafstorm][Stormpaw'][Arcanekit][Coppersong][Vanilladrop]

Terug naar boven Ga naar beneden
Greyhound
Member
{GZ} Familie Smokebreath DPKsfdL
Hanna
57
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender:
Rank:
Greyhound
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Familie Smokebreath   {GZ} Familie Smokebreath Icon_minitimema 2 dec 2013 - 20:43

voor mij is het ok^^
*gaat Grey's leeftijd aanpassen*


{GZ} Familie Smokebreath 30bgxhi
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolftail
StarClan
{GZ} Familie Smokebreath DPKsfdL
Chi
1455
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Time has stopped {55 moons}
Gender:
Rank:
Wolftail
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Familie Smokebreath   {GZ} Familie Smokebreath Icon_minitimema 2 dec 2013 - 20:47

*Sterft* Nee, hoor, grapje. Tuurlijk kan ik ermee leven ^^.


{GZ} Familie Smokebreath CSSuX15
there's such a difference between us and a million miles. it's no secret, the both of us are running out of time
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
{GZ} Familie Smokebreath DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Familie Smokebreath   {GZ} Familie Smokebreath Icon_minitimema 2 dec 2013 - 20:59

Laten we maar allemaal even rouwen om Chi en daarna verder gaan met de aanmeldingen. Razz

Bedankt iedereen voor het snelle aanmelden btw <3


{GZ} Familie Smokebreath T4W3e3N
Stamps
{GZ} Familie Smokebreath PS18GM0{GZ} Familie Smokebreath W0qAlxR{GZ} Familie Smokebreath EjrsROF{GZ} Familie Smokebreath FWu1gsf{GZ} Familie Smokebreath D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Bloodyeyes
Member
{GZ} Familie Smokebreath DPKsfdL
Iris en Annemeike
125

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Bloodyeyes
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Familie Smokebreath   {GZ} Familie Smokebreath Icon_minitimedi 3 dec 2013 - 15:58

Neverkit-Neverpaw-Neverlast
Where name came from:
When he was born, they thought he wouldn't survive, so they named him Neverkit.
Age:
9 Moons
Rank: Apprentice
Inner: Playful - Not caring - Loudmouth - Serious - Calm
Playful
Neverpaw always loves to bother his denmates to play with him or at least spend some time with him, or he will feel alone otherwise. Since he's an everybody's-friend, most of the time it's yes. He also loves to bother the Warriors.

Not caring
He's a type who doesn't give a sh*t about the world. Well, actually nothing at all. Warnings of foxes? Nope. Training sessions? Nope. People don't like you? Definantly nope. He should watch out with what he's going to say thou

Loudmouth
He always had a loud voice. It seems like he's screaming, but for him it's just talking on his normal volume. Loudmouth can have another meaning thou. He likes to talk, and talk, and talk.

Serious
When it comes to Assessments or training with his mentor its pretty serious business. That's the time he shows his other face, he's calm, listening, and prepared to do something. Even though he's calm during training, everybody still knows he's a busy furball.

Calm
When the adults are around, he's pretty much silent. He knows he has to respect the high ranks, and so he respects his brother. Of course he tells sometimes how proud he is of his gray brother, but when his brothers around him... He didn't act like family for moons.


Outside: Dark-grey pelt with shimmering green eyes. His chest is white. He's long-haired.

Me, mahself, und I :>

Namos: Ann
Exp points: 1-1/2 years
Why do you want this? Cause I hate the world xP Ik had opvulling nodig En Smoke is fwiggin awesome en Chi's aanmelding zorgde dat dit alle Engels is herpderp


the heart and soul from a warrior,
but with two eyes full off blood

Klik klik klik!!!!!!
{GZ} Familie Smokebreath IDuDzFZN5Fvr6DuTcGZD2
Terug naar boven Ga naar beneden
Archpaw
Member
{GZ} Familie Smokebreath DPKsfdL
9
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender:
Rank:
Archpaw
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Familie Smokebreath   {GZ} Familie Smokebreath Icon_minitimedi 3 dec 2013 - 20:47

Name [Archpaw]
Past names [Archkit]
Future names [Archfiend]
Gender[ Male]
Age; [9 Moons]

Inside [Arch is een niet al te vriendelijke kater met een grote mond tegen de meeste. Er zal maar een select groepje zijn tegen wie hij echt vriendelijk doet. zijn respect moet je verdienen, maar hij zo nooit disloyaal zijn aan zijn clan.]

Looks [Arch is een stevige kater met een goede en krachtige bouw. Zijn vacht is zwart met wit wat vooral te zien is op zijn kop. Zijn kop is bijna perfect gesplitst in kleur.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
{GZ} Familie Smokebreath DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Familie Smokebreath   {GZ} Familie Smokebreath Icon_minitimedo 5 dec 2013 - 19:27

Ik vind het eigenlijk allemaal wel best. Sorry dat ik een beetje laat ben, ben nogal druk ^^"

Dus, nestzus:
Echosound van Soof

Iets jonger nestje:
Greyhound & Wolfsong

Jongste nestje:
Rattlepaw, Archpaw, Stormpaw & Neverpaw

Thanks all <3 Vond het te rottig om iemand te weigeren.


{GZ} Familie Smokebreath T4W3e3N
Stamps
{GZ} Familie Smokebreath PS18GM0{GZ} Familie Smokebreath W0qAlxR{GZ} Familie Smokebreath EjrsROF{GZ} Familie Smokebreath FWu1gsf{GZ} Familie Smokebreath D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Gleampool
Member
{GZ} Familie Smokebreath DPKsfdL
699
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Familie Smokebreath   {GZ} Familie Smokebreath Icon_minitimeza 7 dec 2013 - 7:47

jeej! :3
*gaat Greyhounds profiel bewerken*



{GZ} Familie Smokebreath Judefp

Gleampool things:
click, if you dare...
Terug naar boven Ga naar beneden
Archpaw
Member
{GZ} Familie Smokebreath DPKsfdL
9
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender:
Rank:
Archpaw
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Familie Smokebreath   {GZ} Familie Smokebreath Icon_minitimezo 8 dec 2013 - 17:55

Dan ga ik Archie aanpassen (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Timepaw.
Member
{GZ} Familie Smokebreath DPKsfdL
Mara
63
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Timepaw.
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Familie Smokebreath   {GZ} Familie Smokebreath Icon_minitimezo 8 dec 2013 - 22:07

Jeeh! =D
*happydance*


{GZ} Familie Smokebreath Msks

Kader ^^:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
{GZ} Familie Smokebreath
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: