Hello, babeeeeey! [&Shrewstar]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hello, babeeeeey! [&Shrewstar]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Hiddendance
Member
Hello, babeeeeey! [&Shrewstar] DPKsfdL
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: 27 moons :.
Gender:
Rank:
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Hello, babeeeeey! [&Shrewstar]   Hello, babeeeeey! [&Shrewstar] Icon_minitimedi 10 dec 2013 - 18:13

Vrolijk wandelde Hiddendance wat rond in camp. De kater was nog nooit zo gelukkig geweest omdat het Leaf-fall was, maar nu had hij er een wel heel goede reden voor! Met die vogel die zich had gevestigd in het gebied van hun Clans, waren alle poezen nu veel te bang om er alleen op uit te gaan, dus vroegen ze hem als stoere, gespierde kater steeds mee. Hij was echt in zijn nopjes, nu! Alleen zat de kater met nog wat vragen over dat incident met WindClan, en de enige die daar een zinnig antwoord op zou kunnen geven was natuurlijk Shrewstar. Hidden besloot haar op te zoeken in haar Den, als gezellige verrassing, toch? Met een glimlach op zijn gelaat wandelde hij door de ingang. "Eh, hallo daar, Shrewstar", begroette hij haar giechelend; hallo daar, Shrewstar? Dat rijmde. Hij ging naast haar zitten en knikte vriendelijk. "Ik heb nog een paar vraagjes over dat incident met WindClan, en jij bent zowat de enige die me daar een antwoord op kan geven...", zei hij op een vriendelijke toon. Hiddendance keek nu vrij serieus naar de knappe poes die voor hem kwam zitten.

& Shrewstar


Hello, babeeeeey! [&Shrewstar] 6icvux
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Hello, babeeeeey! [&Shrewstar] DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Hello, babeeeeey! [&Shrewstar]   Hello, babeeeeey! [&Shrewstar] Icon_minitimedi 10 dec 2013 - 18:22

Een paar keer had ze 's nachts dat vreselijke gekrijs gehoord van de roofvogel die zich had gevestigd in het territoria. Nog geen kitten was ten prooi gevallen, maar dat kon ieder moment wel gebeuren. De poes streek nog een paar keer met haar tong over haar vacht, zodat deze geen plotselinge plukken had en stond toen op. "Eh, hallo daar, Shrewstar" Ze schrok een beetje op van de stem van Hiddendance en toverde een kleine glimlach op haar gelaat. "Oh hey, Hiddendance." Antwoordde ze vervolgens en zwiepte een keer met haar staart. Waarvoor was hij hier naartoe gekomen? "Ik heb nog een paar vraagjes over dat incident met WindClan, en jij bent zowat de enige die me daar een antwoord op kan geven..." Ze gaf een knikje en deed een paar passen in zijn richting, maar toen ze hem bijna was genaderd gleed ze uit over een halfopgegeten muis en drukte ze per ongeluk haar snuit tegen die van de kater. Geschrokken trok ze zich terug en keek de kater met grote ogen aan. "Oh sorry, Hiddendance, gaat het?" Vroeg ze nog wat geschrokken en schopte de half opgegeten muis kwaad weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hiddendance
Member
Hello, babeeeeey! [&Shrewstar] DPKsfdL
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: 27 moons :.
Gender:
Rank:
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: Hello, babeeeeey! [&Shrewstar]   Hello, babeeeeey! [&Shrewstar] Icon_minitimedi 10 dec 2013 - 18:31

De poes leek beter gehumeurd te zijn dan de keren die ze haar in zijn beurt had, samen met WindClan. Ze was er vast al wat van bekomen, want het was eigenlijk al vrij lang geleden. Plots botste Shrewstar met haar snuit tegen de zijne, en Hiddendance snorde even. Hij moest er eigenlijk wat van lachen, aangezien dit hem nog nooit was overkomen, en al zeker niet door de leader van zijn Clan! 'Oh sorry, Hiddendance, gaat het?', vroeg ze nog wat geschrokken terwijl ze kwaad een half opgegeten muis wegtrapte. "Als je gevoelens hebt voor me, kan je dat ook gewoon zeggen hoor, Shrew. Je hoeft je er niet voor te schamen?", sprak de kater begripvol met een charmante stem, zoals altijd. Hidden knipoogde geruststellend naar de poes, en zette een stap in haar richting wanneer hij zag dat er een plukje haar omhoog stond bij haar. Hij gaf zijn leader een lik over haar voorhoofd en glimlachte liefdevol. 1-0, Wolf! dacht de kater stiekem.


Hello, babeeeeey! [&Shrewstar] 6icvux
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Hello, babeeeeey! [&Shrewstar] DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Hello, babeeeeey! [&Shrewstar]   Hello, babeeeeey! [&Shrewstar] Icon_minitimedi 10 dec 2013 - 18:34

Ze legde haar oren beschaamd in haar nek. Oh nee, had ze eindelijk haar reputatie weer hersteld.. gebeurde er dit! "Als je gevoelens hebt voor me, kan je dat ook gewoon zeggen hoor, Shrew. Je hoeft je er niet voor te schamen?" De toon en de woorden sloegen haar niet aan en ze opende verbaasd haar ogen. De kater deed een pas dichterbij en voordat ze iets kon doen likte hij een plukje vacht van haar plat. Toen deelde ze hem een flinke klap met haar poot, nagels in getrokken, nog, uit en deinsde achteruit. "Wat denk jij in StarClan's naam wat je aan het doen bent?!" Siste ze geschrokken en haar nekharen sprongen overeind.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hiddendance
Member
Hello, babeeeeey! [&Shrewstar] DPKsfdL
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: 27 moons :.
Gender:
Rank:
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: Hello, babeeeeey! [&Shrewstar]   Hello, babeeeeey! [&Shrewstar] Icon_minitimedi 10 dec 2013 - 18:45

Met haar poot gaf de poes hem een flinke klap, en met een grote sprong ging Hiddendance naar achteren. 'Wat denk jij in StarClan's naam wat je aan het doen bent?!', siste ze geschrokken met haar nekharen omhoog gesprongen. Verward staarde hij zijn leader aan, ook wel teleurgesteld, en beschaamd tegelijk... Hij sloeg zijn ogen neer en zette nog een stap, weg uit haar richting. "Het spijt me, Shrewstar... Ik dacht alleen dat u...", ja hoor, hij noemde haar 'u'... Hij was bang dat hij uit de Clan gegooid zou worden of zo, of dat hij problemen zou krijgen met de andere katers. Hij keek haar nog even aan en draaide zich om, klaar om haar Den weer te verlaten.


Hello, babeeeeey! [&Shrewstar] 6icvux
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Hello, babeeeeey! [&Shrewstar] DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Hello, babeeeeey! [&Shrewstar]   Hello, babeeeeey! [&Shrewstar] Icon_minitimedi 10 dec 2013 - 18:55

Met een mengeling van emoties werd ze aangekeken toen de kater achteruit was gesprongen door de schrik. "Het spijt me, Shrewstar... Ik dacht alleen dat u..." Ze drukte haar oren weer tegen haar nek en likte haar nekharen weer plat. "Het geeft niet Hiddendance," Begon ze met een wat neutrale toon, maar was nog niet helemaal bijgekomen van de actie die hij zojuist was ondergaan. "maar ik houd er niet van als katten me zomaar aanraken, oké?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Hiddendance
Member
Hello, babeeeeey! [&Shrewstar] DPKsfdL
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: 27 moons :.
Gender:
Rank:
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: Hello, babeeeeey! [&Shrewstar]   Hello, babeeeeey! [&Shrewstar] Icon_minitimedi 10 dec 2013 - 19:02

Shrewstar legde haar oren weer plat en likte haar nekharen. 'Het geeft niet Hiddendance', begon de poes weer te praten, waardoor Hidden tot stilstand kwam. 'maar ik houd er niet van als katten me zomaar aanraken, oké?', vervolgde de ShadowClan leader. Hij draaide zijn kop en knikte nog even. Daarna zette hij weer een pas in de richting van de uitgang, maar wachtte subtiel af of Shrew nog wat te zeggen of vragen had.

OOC; Korte flut post...


Hello, babeeeeey! [&Shrewstar] 6icvux
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Hello, babeeeeey! [&Shrewstar] DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Hello, babeeeeey! [&Shrewstar]   Hello, babeeeeey! [&Shrewstar] Icon_minitimedi 10 dec 2013 - 19:49

De kater zei niets meer en ergens was de Clanleader blij dat de 'charmeur' verdwenen was en hij zich nu weer een beetje normaal gedroeg, maar ergens voelde ze zich ook weer schuldig. "Als die vragen over WindClan niet zo belangrijk waren, mag je gaan." Zei ze nog en raapte de half opgegeten muis op en legde die bij de uitgang van haar Den, zodat ze hem mee zou nemen als ze weer even naar buiten ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hiddendance
Member
Hello, babeeeeey! [&Shrewstar] DPKsfdL
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: 27 moons :.
Gender:
Rank:
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: Hello, babeeeeey! [&Shrewstar]   Hello, babeeeeey! [&Shrewstar] Icon_minitimewo 11 dec 2013 - 14:53


Daar stond Hiddendance dan, afwachtend of zijn eigen Clan leader hem zou vergeven, of zou vragen of hij niet nog even bleef. Hij kon haar ademhaling horen, en wanneer deze een hoop lucht leek te nemen om weer wat te gaan zeggen, draaide de ShadowClanner zijn kop om. 'Als die vragen over WindClan niet zo belangrijk waren, mag je gaan', sprak de poes. Wat een teleurstelling was dat zeg! Hij dacht snel even na wat hij nu weer wilde gaan vragen, maar leek het vergeten te zijn... Om het moment niet nog gênanter te maken, bedacht hij een klein smoesje om toch nog maar even in haar Den te blijven. Hidden had niet bepaald zin om te gaan jagen, en hier was het veel warmer en gezelliger dan in het Camp. "Die vragen waren niet zo zeer belangrijk nee, m'n vragen over WindClan toch niet, maar zou ik je wat anders mogen vragen, Shrewstar?", vroeg hij vrij plechtig. Nu hij de poes, Heronwing, ontmoet had, begon hij te twijfelen aan zijn kwaliteiten... Was hij wel een goede warrior? Ach, wat maakte het toch uit? Hij kon nu waarschijnlijk wel nog een tijdje bij Shrewstar in haar Den blijven, de profiteur...


Hello, babeeeeey! [&Shrewstar] 6icvux
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Hello, babeeeeey! [&Shrewstar] DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Hello, babeeeeey! [&Shrewstar]   Hello, babeeeeey! [&Shrewstar] Icon_minitimewo 11 dec 2013 - 16:19

De Warrior stopte en draaide zich om. Was dit een teken dat hij inderdaad nog iets te vragen had of gaf hij gewoon fatsoenlijk antwoord? Op welke manier dan ook, Shrew was blij dat hij zijn manieren niet was vergeten. "Die vragen waren niet zo zeer belangrijk nee, m'n vragen over WindClan toch niet, maar zou ik je wat anders mogen vragen, Shrewstar?" Ze kantelde haar kopje wat en fronste even. "Euh.. ja, natuurlijk. Wat wilde je dan vragen?" Vroeg ze vervolgens.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hello, babeeeeey! [&Shrewstar]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Leaders den-
Ga naar: