Naive little cats ~ Snowkit - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Naive little cats ~ Snowkit

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Mintfang
Member
Naive little cats ~ Snowkit - Pagina 2 DPKsfdL
Isa :3
296
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Mintfang
BerichtOnderwerp: Re: Naive little cats ~ Snowkit   Naive little cats ~ Snowkit - Pagina 2 Icon_minitimevr 3 jan 2014 - 17:58


Een beetje zenuwachtig zat hij naar zijn poten te kijken. De wind uit het kamp was een stuk harder en hij voelde hoe het steeds tegen hem aan duwde. Bij elk geluidje ging zijn blik snel weer naar de doornbosjes. Even vroeg hij zich af of de kitten nog wel zou komen, maar toen zag hij een klein wit lichaampje door het gras komen. Een glimlach verscheen er op zijn snuit. In het hoge gras was het moeilijk zien voor een kat, maar doordat Snowkit blind is had ze hier juist voordeel. “Ik ben er klaar voor” Hij hoorde de spanning in haar stem. Het was waarschijnlijk de eerste keer dat ze buiten het kamp was, herinnerde de kater zich. Misschien had hij hier toch beter over na moeten denken. Toen keek hij weer naar de kitten en zag hoe leuk ze dit vond, dat iemand haar een kans gaf. Een kans die ze echt verdiende. ’Snowkit.’ Zei hij firm terwijl hij ging zitten voor de kitten. ’Ga even zitten dan leg ik een paar dingen uit.’ Hij wachtte op de kitten voordat hij verder ging met zijn verhaal. ’Je moet weten dat ik nog geen leerling heb gehad, en zeker niet één die blind is, dus het meeste van wat ik ga doen is improviseren, is dat duidelijk.’ Hij zei het op een toon die liet klinken alsof ze dadelijk een grote oorlog zouden voeren, maar er zat toch wel wat aardigs in, het was niet allemaal pushend. ’Het tweede ding is dat jij dit, nogmaals, tegen niemand vertelt. Als ik iemand er wat over hoor zeggen zal ik het ontkennen totdat de tijd rijp is dat de rest het weet, en die tijd beslis ik.’ Hij wachtte even totdat de kitten het doorhad en ging toen verder met zijn verhaal. ’Als jij wilt gaan oefenen met jagen, zeg het dan tegen mij dan ga ik mee. Je gaat onder geen bedwing in jet eentje het kamp uit tot de ceremonie.’ De wind woeide nog steeds even hard en het was soms moeilijk om hem te verstaan, toch wist hij eroverheen te praten en zichzelf verstaanbaar te maken. Misschien was het wel een Windclan ding. ’Als je dit allemaal begrepen hebt kunnen we beginnen met de training.’ Hij ademde even diep in en uit, vroeg zich af waarom hij dit ook als weer dit en trok toen zijn gezicht weer in plooi. ’Aller eerst ga jij mij is uitleggen hoe jij nou ‘ziet’. Laat geen detail eruit. Zeg gelijk hoe ver je denkt dat ik van je afsta.’
MINTFANG
Tag; Snowkit || Words; 429 || Note; Trying new postsheet



Naive little cats ~ Snowkit - Pagina 2 211rzm8
Aurorapaw ~ Aurypaw ~ Skunkkit ~ Mintfang ~ Jack D ~ Dawnflight
PM's naar Dawnstar please!

Naive little cats ~ Snowkit - Pagina 2 MKN7vHE Naive little cats ~ Snowkit - Pagina 2 LcrIgCQNaive little cats ~ Snowkit - Pagina 2 W0qAlxR
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowbird
Dark forest
Naive little cats ~ Snowkit - Pagina 2 DPKsfdL
Lianne
230
Actief
Disconnect and self-destruct
One bullet at a time
What's your rush, now?
Everyone will have his day to die

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowbird
BerichtOnderwerp: Re: Naive little cats ~ Snowkit   Naive little cats ~ Snowkit - Pagina 2 Icon_minitimeza 4 jan 2014 - 17:34

‘Snowkit’ Vlug richtte de kitten haar kopje omhoog naar Mintfang zijn stemgeluid en spitste ze haar oortjes. ‘’Ga even zitten dan leg ik een paar dingen uit.’ Oh boy! Hier kwam het! Ze zakte door haar pootjes in een zo perfect mogelijke houding en luisterde. Als er een vraag kwam, knikte ze vastberaden en als hij iets vaststelde knikte ze ook. Al moest ze toegeven dat hij sommige dingen zei op zo’n gevaarlijke toon dat haar hartje er sneller van ging kloppen. “Dat beloof ik! Niemand zal het weten” Zei ze voor het eerst eens oprecht eerlijk in haar leven. ‘’Als jij wilt gaan oefenen met jagen, zeg het dan tegen mij dan ga ik mee. Je gaat onder geen bedwing in jet eentje het kamp uit tot de ceremonie’ Wacht .. ze had dus een kans het kamp uit te gaan!? Het duizelde haar allemaal en ze voelde zich slap van blijdschap. Het was waar. Lief en onschuldig zijn loonde inderdaad! “Ik heb het begrepen, oom” Zei ze plechtig. ‘Aller eerst ga jij mij is uitleggen hoe jij nou ‘ziet’. Laat geen detail eruit. Zeg gelijk hoe ver je denkt dat ik van je afsta’ Zei haar oom gewichtig. Snowkit stond op en haalde diep adem. “Nou- ik zie eigenlijk een beetje zoals een vleermuis” Zo noemde me moeder het. Een vleermuis. Wat het ook mag zijn. “Alles brengt een trilling met zich mee die terug kaatst naar mij. Zo weet ik waar alles staat. Zoals jij, oom. Jij zit ongeveer een halve staartlengte van me af en die vogel daar in het lange gras meer dan zeven staartlengtes”. Miauwde ze op een toon alsof ze alles beter wist. Ze wees met haar pootje naar rechts waar ze de vogel voelde bewegen. Zonder waarschuwing vloog het op en stak Snowkit haar borst trots vooruit. “Ziet u, ik loog niet” Zei ze trots en ze glimlachte arrogant.


Help me, if you can, It's just that this is not the way I'm wired.
So, could you please help me understand why.. You've given in to all these reckless dark desires?


::
Terug naar boven Ga naar beneden
Mintfang
Member
Naive little cats ~ Snowkit - Pagina 2 DPKsfdL
Isa :3
296
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Mintfang
BerichtOnderwerp: Re: Naive little cats ~ Snowkit   Naive little cats ~ Snowkit - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 jan 2014 - 13:52


Ze knikte bij elk ding dat hij zei, en hij had het gevoel alsof ze echt luisterde. Het was geen afstandig knikje om er zo snel mogelijk af te zijn, ze begreep echt wat hij bedoelde en was er mee eens, of deed in ieder geval zo. “Nou- ik zie eigenlijk een beetje zoals een vleermuis” Hij hield zijn kop een beetje schuin terwijl hij nadacht. Een vleermuis, ja dat klinkt wel logisch. “Alles brengt een trilling met zich mee die terug kaatst naar mij. Zo weet ik waar alles staat. Zoals jij, oom. Jij zit ongeveer een halve staartlengte van me af en die vogel daar in het lange gras meer dan zeven staartlengtes”. Een glimlach verscheen op zijn snuit, ze had het goed. Hij had de vogel zien neerdalen toen ze het gras in liepen en wist ongeveer waar het zat. Ze wees met haar pootje de kant van de vogel op en hij vloog weer op. Trots stak ze haar borst omhoog naar de kater. “Ziet u, ik loog niet” Ze zei het een beetje arrogant. Mintfang’s grote glimlach veranderde in een geniepig lachje. ’Heel goed, je kunt een vogel voelen, maar kon je hem ook ruiken?’ Hij zei het zachtjes terwijl hij in de lucht snoof. De vogel was weer neergedaald, maar nu wat meer naar links en een stukje dichterbij. Het gras kon soms de geur tegenhouden, waardoor je eigenlijk niet zo op je reuk kon rekenen hier, maar ze moest het wel kunnen. ’Ik ga je oppakken, zodat je niks kunt voelen en dan mag jij ruiken om te kijken welke kant hij opzit, je hoeft nog niet te weten hoever.’ In een flits had hij zijn tanden om het nekvelletje van de kitten gezet en het zachtjes opgepakt. Hij ging ervan uit dat de trillingen door de grond gingen, maar eigenlijk had hij geen flauw idee. Het kon net zo goed door de lucht gaan, hij wist het niet.
MINTFANG
Tag; Snowkit || Words; 329|| Note; Trying new postsheet



Naive little cats ~ Snowkit - Pagina 2 211rzm8
Aurorapaw ~ Aurypaw ~ Skunkkit ~ Mintfang ~ Jack D ~ Dawnflight
PM's naar Dawnstar please!

Naive little cats ~ Snowkit - Pagina 2 MKN7vHE Naive little cats ~ Snowkit - Pagina 2 LcrIgCQNaive little cats ~ Snowkit - Pagina 2 W0qAlxR
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowbird
Dark forest
Naive little cats ~ Snowkit - Pagina 2 DPKsfdL
Lianne
230
Actief
Disconnect and self-destruct
One bullet at a time
What's your rush, now?
Everyone will have his day to die

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowbird
BerichtOnderwerp: Re: Naive little cats ~ Snowkit   Naive little cats ~ Snowkit - Pagina 2 Icon_minitimewo 15 jan 2014 - 18:20

Snowkit haar lachje verslapte. Haar zintuigen waren nog niet geheel ontwikkeld- maar ook als ze dat wel waren betwijfelde ze dat ze hem had kunnen ruiken. Hij zat best ver weg .. ze voelde hoe iets neerstreek links deze keer .. maar had geen tijd om te evalueren waar precies en hoever hij zat. '’Ik ga je oppakken, zodat je niks kunt voelen en dan mag jij ruiken om te kijken welke kant hij opzit, je hoeft nog niet te weten hoever' Zonder dat ze enige inzet had in de zaak pakte hij haar van de grond af en liet ze een verontwaardigd gemiauw horen. Ze legde haar oren plat en snoof. De vogel was links, dat wist ze .. maar wáár precies. Snowkit snoof de lucht op en werd opnieuw geraakt door alle geuren die ze rook. Een zwak briesje bracht al zo meer dan twintig geuren met zich mee .. het duizelde haar. Moeizaam probeerde ze elke geur te onderscheiden. Minuten tikte voorbij en de vogel was nog aanwezig. Ze wist dat hij er was. Ze rook hem. Maar hoe ver zat hij en waar zat hij ... ze wilde niet toegeven aan de eerste complicatie en zweeg dus maar wachtend tot haar oom wat zou doen.


Help me, if you can, It's just that this is not the way I'm wired.
So, could you please help me understand why.. You've given in to all these reckless dark desires?


::
Terug naar boven Ga naar beneden
Mintfang
Member
Naive little cats ~ Snowkit - Pagina 2 DPKsfdL
Isa :3
296
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Mintfang
BerichtOnderwerp: Re: Naive little cats ~ Snowkit   Naive little cats ~ Snowkit - Pagina 2 Icon_minitimewo 15 jan 2014 - 21:53


Een kleine mauw kwam uit haar bekje. De witte oren van de poes gingen naar achteren en hij voelde hij ze lucht naar binnen zoog door haar neusgaten. Waarschijnlijk kon ze het nog niet ruiken, maar dat hoefde ook niet. Het was haar eerste ‘training’ after all. Minuten kropen voorbij en hij begon wat last te krijgen van het gewicht van de kitten, maar bleef haar vasthouden. Toen ze na een tijdje nog niks had gezegd, zette hij de kitten weer neer. ’Waarschijnlijk kom je er nu zo achter waar de vogel is.’Mauwde hij naar de kitten. ’Je kunt hier moeilijker ruiken waar de vogel is door het hoge gras, maar het valt nog steeds te ruiken.’ Hij snoof een paar keer in de lucht. ’De vogel is op ongeveer 6 staartlengtes afstand.’ Nogmaals ging zijn neus de lucht in en hij liet alle geuren binnen. Één voor één zeefde hij de geuren weg, iets dat snel ging en bijna automatisch. ’Iets meer naar links dan net, maar niet veel, misschien 1 staartlengte of minder.’ Hij draaide zich om naar de poes. ’Oke ik pak je nogmaals op. Snuif diep en laat de geuren allemaal binnenkomen. Probeer alle geuren die je niet zoekt weg te zeven, gooi ze allemaal op een stapel. Ga door tot je die ene geur gevonden hebt. Als je hem hebt gevonden zeg het dan. Probeer na te denken over de sterkte van de geur, laat het je helemaal vullen. Je weet nu al hoe ver de vogel van je af is, maar denk erover na en kijk of je er zelf op kunt komen.’ Opnieuw pakte hij de kitten vast met zijn tanden en plaatste ze zachtjes om haar nekvel. Ze hoefde nog steeds niet precies te weten wat ze moest doen, maar ze moet wel de geur kunnen zeven. Als dat niet lukt heeft ze zeker nog een lange weg te gaan. Door het gras zijn de geuren hier niet zo sterk, dus is het minder overweldigend, maar er zijn er nog evenveel.
MINTFANG
Tag; Snowkit || Words; 339|| Note; ~



Naive little cats ~ Snowkit - Pagina 2 211rzm8
Aurorapaw ~ Aurypaw ~ Skunkkit ~ Mintfang ~ Jack D ~ Dawnflight
PM's naar Dawnstar please!

Naive little cats ~ Snowkit - Pagina 2 MKN7vHE Naive little cats ~ Snowkit - Pagina 2 LcrIgCQNaive little cats ~ Snowkit - Pagina 2 W0qAlxR
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowbird
Dark forest
Naive little cats ~ Snowkit - Pagina 2 DPKsfdL
Lianne
230
Actief
Disconnect and self-destruct
One bullet at a time
What's your rush, now?
Everyone will have his day to die

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowbird
BerichtOnderwerp: Re: Naive little cats ~ Snowkit   Naive little cats ~ Snowkit - Pagina 2 Icon_minitimedo 16 jan 2014 - 17:57


Naive little cats ~ Snowkit - Pagina 2 2lvd00y
There’s a space kept in hell with your name on the seat.
With a spike in the chair just to make it complete.
When you look at yourself do you see what I see?
If you do why the f--- are you looking at me?
Snowkit richtte haar aandacht op de rommelde stem van haar oom, weg van de vogel. Ze was opgelucht toen ze weer vaste grond onder haar pootjes voelde en hoopte dat dit gevoel ooit weg zou gaan. Ze kon niet altijd op haar instinct vertrouwen als ze ‘echt blind was’. Zonder ogen kon ze prima zien- als ze op de grond stond tenminste. Koppig richtte ze haar gehoor weer naar Mintfang om niet toe te geven aan haar zwakheid. ‘’Je kunt hier moeilijker ruiken waar de vogel is door het hoge gras, maar het valt nog steeds te ruiken’ Ze rook anders niets. Nou, ze rook genoeg. Maar niet wat ze wilde ruiken. ‘’De vogel is op ongeveer 6 staartlengtes afstand’ Ja, ik voel hem. Dacht ze bijdehand. Wijselijk zei ze dat niet hard op. ‘’Oke ik pak je nogmaals op. Snuif diep en laat de geuren allemaal binnenkomen. Probeer alle geuren die je niet zoekt weg te zeven, gooi ze allemaal op een stapel. Ga door tot je die ene geur gevonden hebt. Als je hem hebt gevonden zeg het dan. Probeer na te denken over de sterkte van de geur, laat het je helemaal vullen. Je weet nu al hoe ver de vogel van je af is, maar denk erover na en kijk of je er zelf op kunt komen’ Nogmaals zonder waarschuwing vooraf, pakte Mintfang haar bij haar nekvel en trok hij haar omhoog. Kijk of je er zelf op kunt komen? Ik kan niet zien zonder vaste grond. Snowkit haalde diep adem en spitste haar oortjes. Buiten alle geuren die haar nogmaals als een bakstenen muur raakte was er ook enorm veel geluid voor een kit die alleen de stilte van het kamp was gewend. Snowkit wiebelde met haar oren en concentreerde zich op elke geur en elk geluid. Minuten kropen voorbij terwijl ze vol inspanning haar ogen dichtkneep, iets wat ze zelf niet door had. Ik ruik gras en wat bloemen, een oud spoor van een veldmuis onder me, en de vogel .. en al dat andere. Wanhopig legde ze één voor één alle geuren opzij tot ze de geur van de vogel voor het grootste deel gemaskeerd had en blootstelde. “Nog heel even!” Zei ze moeizaam zodat ze er zeker van was dat haar oom de nieuwe stilte niet opnieuw opving als een fout. Moeizaam begon ze de geluiden van de vogel ook te maskeren. Door haar blindheid waren al haar andere zintuigen aangescherpt. En dat merkte ze. Snowkit spande al haar spieren aan en vond hem toen. “Daar!” Hopelijk wees ze de goede kant op. Ze was er zeker van dat hij had gereisd van de ene plek naar de ander. Vaag geritsel in het gras vertelde haar dat. “Ik weet waar hij is” Zei ze toonloos. Haar hoofd tolde  en ze voelde zich enorm moe. Alle nieuwe indrukken en inspanningen begonnen hun tol te eisen voor de jonge kitten.


Help me, if you can, It's just that this is not the way I'm wired.
So, could you please help me understand why.. You've given in to all these reckless dark desires?


::
Terug naar boven Ga naar beneden
Mintfang
Member
Naive little cats ~ Snowkit - Pagina 2 DPKsfdL
Isa :3
296
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Mintfang
BerichtOnderwerp: Re: Naive little cats ~ Snowkit   Naive little cats ~ Snowkit - Pagina 2 Icon_minitimevr 17 jan 2014 - 20:01


De bewegingen van de kitten waren klein, maar ze lieten Mintfang weten dat ze nog bezig was. Opnieuw werd het gewicht van de kitten steeds zwaarder, maar nog niet ondraaglijk. Een windvlaag liet het gras buigen en hij hoorde de vogel bewegen. Als hij nu maar niet weggaat, dacht de kater, maar de vogel bleef zitten. Als hij wegging moest hij een nieuwe opdracht verzinnen. Dit was zijn eerste ‘mentor’ opdracht en al met al vond hij dat het nog best goed ging, zeker omdat Snow eigenlijk nog te jong was. Hij zag dit ook als een soort oefening voor zichzelf. Mentoren werden beter met tijd en hij zou dat ook worden. “Nog heel even!” Hoorde hij de kitten moeizaam uitbrengen. ’Neem je tijd.’ Mauwde hij terug, nauwelijks verstaanbaar door het haar en vel in zijn mond.  Niet zo heel veel later voelde hij hoe het lichaam van het kleine katje zich verstrakte. “Daar!” Haar poot wees in de richting van de vogel. Het was niet helemaal precies, ze zat er iets naast, misschien drie poten, maar het was meer dan goed voor een eerste keer. “Ik weet waar hij is” Haar stem was vlak geworden. Hij zette de kitten weer neer op de grond en bekeek haar. Waarschijnlijk zou hij nooit weten hoe de kitten ‘zag’ en dingen ontdekte, maar dat zou er ook niet toe doen. Als Snowkit het zelf maar wist te gebruiken in haar voordeel. Hij had wel eens gehoord dat blinde katten beter gehoor of ruikzintuig hadden en hij hoopte dat ze dat zou gebruiken. Zijn ogen ging naar haar snuit toe en toen pas viel het hem op hoe moe ze was. ’Erg goed gedaan Snowkit, ik ben trots op je.’ Hij knikte naar de kitten voor hem. ’Ik weet dat je trainingen erg leuk vindt, maar laten we maar terug gaan voor dat iemand ons mist.’ Hij zei het aardig en met een grote glimlach. Hij zou niet zeggen dat ze moe was, want hij wou haar niet vertellen dat het te zien was. Ze was een kitten met een grote trots en hoe groter de trots des te makkelijker het gekrenkt kan worden. ’Ga jij maar voor.’ Mauwde hij terwijl hij zicht achter de kitten manoeuvreerde en haar zachtjes duwde.
MINTFANG
Tag; Snowkit  || Words; 381|| Note; ~


Naive little cats ~ Snowkit - Pagina 2 211rzm8
Aurorapaw ~ Aurypaw ~ Skunkkit ~ Mintfang ~ Jack D ~ Dawnflight
PM's naar Dawnstar please!

Naive little cats ~ Snowkit - Pagina 2 MKN7vHE Naive little cats ~ Snowkit - Pagina 2 LcrIgCQNaive little cats ~ Snowkit - Pagina 2 W0qAlxR
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowbird
Dark forest
Naive little cats ~ Snowkit - Pagina 2 DPKsfdL
Lianne
230
Actief
Disconnect and self-destruct
One bullet at a time
What's your rush, now?
Everyone will have his day to die

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowbird
BerichtOnderwerp: Re: Naive little cats ~ Snowkit   Naive little cats ~ Snowkit - Pagina 2 Icon_minitimedo 23 jan 2014 - 17:56


Naive little cats ~ Snowkit - Pagina 2 2lvd00y
There’s a space kept in hell with your name on the seat.
With a spike in the chair just to make it complete.
When you look at yourself do you see what I see?
If you do why the f--- are you looking at me?

Snowkit was opgelucht toen haar pootjes ten lange leste de grond leken te raken. Alhoewel was op dit moment het probleem dat ze opnieuw allerlei indrukken kreeg. Alles leek te bewegen. Zelfs in het kamp zou er nog te veel te zien zijn voor haar arme pootjes. Maar ze weigerde haar zwakheid zo open en bloot te tonen. In plaats daarvan rechtte ze haar rug ietsje zodat ze niet als een zoutzak in elkaar stond van moeheid. 'Erg goed gedaan Snowkit, ik ben trots op je' Zei haar oom goedkeurend en Snowkit voelde iets in haar binnenste oplichten. Volgens mij was dit de eerste keer dat ze ooit een complimentje had gehad. Zo slecht klonk dat nog niet. En dat allemaal omdat ik eens in mijn leven aardig deed. Bedacht ze zich flauwtjes. '’Ik weet dat je trainingen erg leuk vindt, maar laten we maar terug gaan voor dat iemand ons mist' Ja, dat was een goed idee. Alhoewel een klein stemmetje in haar hoofd haar een standje gaf dat ze niet langer doorging. Tenslotte zou je door moeten gaan tot je niet meer staan, zien, ruiken, horen of kruipen kon. Dan zou je pas resultaat hebben .. 'Ga jij maar voor' Hoorde ze. Snowkit stapte een beetje schommelend terug naar de ingang de eerste paar stappen. Ze ving zichzelf gauw weer op en stapte flink door met haar lichaam weer alsof ze totaal niet moe was. Toch was het moeilijk voor een jonge kitten om zich zo te gedragen. De aandrang om gewoon moe naar de kraamkamer te lopen was te groot .. Toen ze behoedzaam door de struiken stapte en van achter wat hoge kluiten gras weer het kamp in stapte zuchtte ze. De vertrouwde grond geleidde alle signalen terug naar haar en vertelde haar dat er veel katten terug waren. Te voelen aan een koud briesje moest het vast al ergens tegen het eind van de middag zijn, maar ze weigerde dat Mintfang te vragen. "Wat nu, oom?" Vroeg ze geforceerd met een lichte hint van moeheid in haar stem.


Help me, if you can, It's just that this is not the way I'm wired.
So, could you please help me understand why.. You've given in to all these reckless dark desires?


::
Terug naar boven Ga naar beneden
Mintfang
Member
Naive little cats ~ Snowkit - Pagina 2 DPKsfdL
Isa :3
296
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Mintfang
BerichtOnderwerp: Re: Naive little cats ~ Snowkit   Naive little cats ~ Snowkit - Pagina 2 Icon_minitimema 27 jan 2014 - 10:15


De zucht van de kitten liet hem weten dat hij een goede keus had gemaakt om terug te gaan naar het kamp. Snow zou het niet toegeven dat ze moe was, zo een kat was ze niet. Ze zou doorgaan tot ze er letterlijk bij neer zou vallen, dus was het zijn taak om op haar te letten. Een koud briesje ging om hen heen en hij voelde het tegen zijn lichaam aankomen. Er was meer tijd voorbijgegaan dan ik dacht, zei hij in zijn hoofd terwijl hij naar de zon keek die al voorbij zijn hoogste punt was. "Wat nu, oom?" Vroeg de kitten voor hem. Er zat wat lichtelijk moeheid in haar stem en Mintfang glimlachte meelevend. ’Jij gaat nu terug naar de nursery en ik ga mijn warriorplichten vervullen.’ Mauwde hij terwijl hij tegenover de kitten ging zitten. ’Je hebt het goed gedaan voor je allereerste training kleine Snowkit, vergeet dat niet. Na de ceremonie gaan we dit vaker doen, en je zult zien dat je steeds beter wordt.’ De lach op zijn snuit werd breder. ’Kun je zelf teruglopen naar de nursery? Dan ga ik nog wat jagen.’ Hij stond op en raakte even met zijn neus die van Snowkit aan, net zoals een mentor deed met zijn apprentice in de ceremonie. Toen draaide hij zich om en deed een paar stappen richting de ingang van het kamp. ’Vergeet niet Snow, het is ons geheim.’ Zei hij terwijl hij zijn kop weer in de richting van de kitten had gedraaid. Met een glimlachje draaide hij zich weer om en ging uit het kamp om te jagen, via de normale in- en uitgang deze keer.

~ Mintfang has left te building. Ik heb het maar even afgesloten zodat we sneller kunnen beginnen met de andere trainingstopic’s ;o
MINTFANG
Tag; Snowkit || Words; 279|| Note; ~



Naive little cats ~ Snowkit - Pagina 2 211rzm8
Aurorapaw ~ Aurypaw ~ Skunkkit ~ Mintfang ~ Jack D ~ Dawnflight
PM's naar Dawnstar please!

Naive little cats ~ Snowkit - Pagina 2 MKN7vHE Naive little cats ~ Snowkit - Pagina 2 LcrIgCQNaive little cats ~ Snowkit - Pagina 2 W0qAlxR
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Naive little cats ~ Snowkit
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: