Don't think this is innocent ~



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Don't think this is innocent ~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Squirreljuice
Member
Don't think this is innocent ~ DPKsfdL
Cesanne
516
Actief
Curious people are interesting people. I wonder why that is.

CAT'S PROFILE
Age: Ϟ Almost Enough Experience Ϟ
Gender: She-cat ♀
Rank:
Squirreljuice
BerichtOnderwerp: Don't think this is innocent ~   Don't think this is innocent ~ Icon_minitimevr 14 feb 2014 - 20:32


En nu had ze er genoeg van. Ze wist dat die twee ronde dingen op haar kop open moesten. Ogen noemden andere ze. Maar wanneer gingen die verrekte dingen nou eens eindelijk open? Telkens had ze geprobeerd haar oogleden van elkaar te krijgen, maar keer op keer mislukte het. Ook nu weer, hoopte ze de wereld te kunnen ontdekken met haar ogen. Hoe zou dat zijn? Ze had de nabije omgeving nu wel een beetje gevoeld. Ze wou eens wat anders. Ze stootte een geïrriteerd piepgeluid uit en wist op hetzelfde moment eindelijk haar ogen open te krijgen. Echter moest ze ze direct weer dicht knijpen, tegen het felle licht. Wat was dat. Voorzichtig opende ze haar ogen tot een spleetje. "Wie is daar?" piepte ze zacht, "Mama? Dustkit? Runekit? Papa?" Het waren de enige katten waarvan ze een naam kende, dus dan zei ze dat maar. "Is er iemand? Waar ben ik?" vroeg de kitten verder, niet eens wetend of er eigenlijk wel iemand bij haar was. Toen opende ze haar ogen nog wat meer. Langzaam begon het zicht te komen. Met wijd opengesperde ogen keek ze om zich heen en sprong op. "Wooooow!" riep ze uit, "Mama, mama, mama, mama, moet je zien!" miauwde ze vrolijk, "Dustkiiiiit? Waar ben je? Wie ben je?" Toen keek ze naar de dichts bijzijnde kat. Direct wou ze er op af spurten, maar de coördinatie van haar poten liet te wensen over. Half struikelend en rollend kwam ze uiteindelijk aan bij de kat. "Wie bent u? Bent u lief? U bent zo groot. Waarom bent u zo groot? Waarom ben ik niet zo groot? Wat bent u? Kent u mijn mama? Kent u ook Dustkit? Kent u papa?" vroeg de kitten onophoudelijk. Met grote ogen keek ze naar de kat. Ze had nog zo veel te vragen, dat die kat alsjeblieft een beetje snel antwoord gaf!

~ Open


Don't think this is innocent ~ 2vifqt1
Xx:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dragonforce
Elder
Don't think this is innocent ~ DPKsfdL
19
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 136 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dragonforce
BerichtOnderwerp: Re: Don't think this is innocent ~   Don't think this is innocent ~ Icon_minitimevr 14 feb 2014 - 20:44

Er was weer een nieuw nest kittens bij gekomen. En ondanks dat het technisch gezien volbloed Skyclan kittens waren, vond hij dat ze toch wel een bezoekje waardig waren. Dragonforce had de ochtend niet echt veel geslapen, maar op zijn oude dag sliep hij toch bijna niet meer. Daarom had hij de vroege ochtend gebruikt om de nieuwe kittens een bezoekje te brengen. Hij had de reputatie van de moeder, Dogdance, meegekregen, maar hij wist zich toch wel te weren als het uit de hand zou lopen.
Kalm liep de oude, grijzende, kater in de richting van de nursery. Ondertussen likte hij het laatst beetje bloed van zijn bek af, de muis van net was mager geweest, maar het was te eten. Hij had meer dan de helft immers aan een apprentice gegeven. De jongere katten hadden meer eten nodig dan een half blinde elder als hijzelf.
Nog voordat Dragonforce de nursery instapte, hoorde hij een hoge stem. "Dustkiiiiit? Waar ben je? Wie ben je?" De bruine tabby kater glimlachte toen hij de jonge grijze kitten in zijn richting op zag struikelen en er een stortvloed van vragen op hem af kwam. "Wie bent u? Bent u lief? U bent zo groot. Waarom bent u zo groot? Waarom ben ik niet zo groot? Wat bent u? Kent u mijn mama? Kent u ook Dustkit? Kent u papa?" Zachtjes lachte de elder, voordat hij ging zitten en moeizaam ging liggen, zodat hij op ooghoogte was met de kitten. "Mijn naam is Dragonforce. Ik kan heel lief zijn, maar ook heel gemeen. Ik ben zo groot omdat ik al heel erg oud ben. Jij wordt later ook zo groot, misschien zelfs groter! Ik ben een Elder, ik ben te oud om nog warrior te zijn. Ik ken je moeder een klein beetje, je vader ken ik wel ja," gaf hij geduldig antwoord op alle vragen. "En nu, kleine krijger. Wat is jouw naam?" vroeg hij daarna vriendelijk.

[I had to xD]


Don't think this is innocent ~ Dragonforce1sig_zps7e43a0c2
On a cold winter morning, in the time before the light.
In flames of death's eternal reign we ride towards the fight.
When the darkness has fallen down, and the times are tough all right.
The sound of evil laughter falls around the world tonight.
Terug naar boven Ga naar beneden
Squirreljuice
Member
Don't think this is innocent ~ DPKsfdL
Cesanne
516
Actief
Curious people are interesting people. I wonder why that is.

CAT'S PROFILE
Age: Ϟ Almost Enough Experience Ϟ
Gender: She-cat ♀
Rank:
Squirreljuice
BerichtOnderwerp: Re: Don't think this is innocent ~   Don't think this is innocent ~ Icon_minitimeza 15 feb 2014 - 11:18

De kat voor haar lachte even zacht en ging toen rustig liggen. Echter voor ze nog een vraag op hem kon afvuren, gaf hij antwoord. "Mijn naam is Dragonforce. Ik kan heel lief zijn, maar ook heel gemeen. Ik ben zo groot omdat ik al heel erg oud ben. Jij wordt later ook zo groot, misschien zelfs groter! Ik ben een Elder, ik ben te oud om nog warrior te zijn. Ik ken je moeder een klein beetje, je vader ken ik wel ja," Ah, dus ze zou ook groot worden. "En nu, kleine krijger. Wat is jouw naam?" Direct maakte ze een klein sprongetje en wist met moeite nog te blijven staan. "Ik, Ik ben Squirrelkit!" piepte ze luid, "Ik ben dochter van Mama en Papa! En.. U kent dan ook Runekit toch? En hoe kan ik ook zo groot worden? Maar wat als ik klein wil blijven? Is het leuk om groot te zijn? En waarom bent u te oud? Dat is gemeen! En wat ben ik, ben ik ook elder? Of ben ik warrior?" Ze had werkelijk geen idee wat die twee begrippen moesten betekenen. Maar te oud zijn voor warrior, was een elder. Vanaf wanneer was te oud? En waarom? Waarom mocht je niet warrior blijven? Dat was gemeen. Wat nou als je heel graag warrior wou blijven? "Waar ben ik überhaupt?" piepte ze toen nog even snel er achter aan.


Don't think this is innocent ~ 2vifqt1
Xx:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Don't think this is innocent ~ 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Don't think this is innocent ~   Don't think this is innocent ~ Icon_minitimeza 15 feb 2014 - 11:21



Het was nog amper een dag geleden dat hij zijn oogjes geopend had en nu had zijn zusje Squirrelkit ze ook geopend. Een aanval van vragen werd gesteld en een oudere kater beantwoorde die. Dustkit had niet echt geluisterd, want bij de laatste zin van zijn zusje werd hij pas wakker. Moe keek hij op, maar toen hij zijn zusje met een grote kater zag praten sprong hij enthousiast omhoog. "Squirrelkit!" Schreeuwde hij vrolijk. "Je bent wakker!" Hij glimlachte breed, waarna hij naast zijn zusje neerplofte. "Wat heb ik gemist?" Miauwde hij, waarna hij naar de kater keek en toen weer naar zijn zusje. "Wie ben jij?" Vroeg hij vervolgens aan de grote kater.

{Ik kon het niet laten :'D}


Don't think this is innocent ~ VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dragonforce
Elder
Don't think this is innocent ~ DPKsfdL
19
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 136 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dragonforce
BerichtOnderwerp: Re: Don't think this is innocent ~   Don't think this is innocent ~ Icon_minitimezo 16 feb 2014 - 12:32

Dragonforce's gouden ogen keken de kitten vriendelijk aan toen ze m antwoord gaf op zijn eerder gestelde vraag. "Ik, Ik ben Squirrelkit!" Nog voordat de elder wat kon zeggen, ratelde het kleine katje al weer door. Met een glimlach luisterde hij naar de stortvloed van vragen die eruit kwam. "Ik ben dochter van Mama en Papa! En.. U kent dan ook Runekit toch? En hoe kan ik ook zo groot worden? Maar wat als ik klein wil blijven? Is het leuk om groot te zijn? En waarom bent u te oud? Dat is gemeen! En wat ben ik, ben ik ook elder? Of ben ik warrior?" Rustig dacht de oudere kater over zijn antwoorden na, maar dat hielt de kleine Squirrelkit blijkbaar niet tegen, want er kwam nog meer achteraan. "Waar ben ik überhaupt?" Nu kon Dragonforce zijn lach niet meer inhouden en hij grinnikte eventjes. Heerlijk toch die kleine kittens. Het was toch zo jammer dat hij zelf geen nakomelingen had. Of nou ja, niet in die zin...
"Squirrelkit!" Kwam er opeens vanuit de nursery en al snel was er nog een kitten bijgekomen. "Wat heb ik gemist? Wie ben jij?" De laatste vraag was duidelijk op hem gericht. Dragonforce keek de twee kittens aan, glimlachte en miauwde daarna kalm; "Mijn naam is Dragonforce. Ik ben een van de oudste katten van Thunderclan, ook wel een Elder genoemd. Ik legde net je zusje wat begrippen uit." Hij knikte naar het katertje om hoogte te krijgen of hij het nog snapte. Daarna richtte hij zich weer op Squirrelkit. "Ik ben zo groot geworden omdat ik ouder ben dan jullie, als jullie ouder worden, worden jullie ook groter. Ook moet je veel trainen, maar dat hoeft pas als je apprentice bent. Nu mogen jullie nog lekker spelen en stoeien. Het is best leuk om groot te zijn, al heeft klein zijn ook z'n voordelen." Eventjes stopte de oudere kater om op adem te komen, waarna hij zijn verhaal weer vervolgde. "Ik ben heel lang Warrior geweest, maar op een gegeven moment begon ik mijn zicht te verliezen. Ik zie niet helemaal scherp meer. Daarom heeft Bluestar, die toen nog leader was, besloten dat ik te oud was om warrior te zijn en ben ik naar de Elders Den verhuist. Jij, kleine kitten, bent een kitten. Totdat jullie 6 manen zijn, moeten jullie hier in de Nursery blijven. Daarna zal Firestar jullie een mentor aanwijzen en worden jullie apprentices genoemd. Als je dan goed traint, zullen jullie met 12 manen een warrior naam krijgen en zijn jullie warriors. Maar dat is nog heel ver weg." Hij glimlachte eventjes naar de kittens. "Alles duidelijk zo?" vroeg hij daarna erachteraan.


Don't think this is innocent ~ Dragonforce1sig_zps7e43a0c2
On a cold winter morning, in the time before the light.
In flames of death's eternal reign we ride towards the fight.
When the darkness has fallen down, and the times are tough all right.
The sound of evil laughter falls around the world tonight.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Don't think this is innocent ~ 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Don't think this is innocent ~   Don't think this is innocent ~ Icon_minitimezo 16 feb 2014 - 16:02



Aandachtig luisterde de kitten naar de woorden van de grote kater, wiens naam hij nog niet echt kende. "Mijn naam is Dragonforce. Ik ben een van de oudste katten van Thunderclan, ook wel een Elder genoemd. Ik legde net je zusje wat begrippen uit." Even knikte hij, maar om de kater niet te onderbreken en nog meer vragen te stellen, hield hij zijn mond. "Ik ben zo groot geworden omdat ik ouder ben dan jullie, als jullie ouder worden, worden jullie ook groter. Ook moet je veel trainen, maar dat hoeft pas als je apprentice bent. Nu mogen jullie nog lekker spelen en stoeien. Het is best leuk om groot te zijn, al heeft klein zijn ook z'n voordelen." Het klonk zo interessant. Dus wat voor rang hadden zij dan? Als ze nog geen apprentice waren, wat waren ze dan? "Ik ben heel lang Warrior geweest, maar op een gegeven moment begon ik mijn zicht te verliezen. Ik zie niet helemaal scherp meer. Daarom heeft Bluestar, die toen nog leader was, besloten dat ik te oud was om warrior te zijn en ben ik naar de Elders Den verhuist. Jij, kleine kitten, bent een kitten. Totdat jullie 6 manen zijn, moeten jullie hier in de Nursery blijven. Daarna zal Firestar jullie een mentor aanwijzen en worden jullie apprentices genoemd. Als je dan goed traint, zullen jullie met 12 manen een warrior naam krijgen en zijn jullie warriors. Maar dat is nog heel ver weg." Even keek hij verbaasd op. Moesten ze perse in de Nursery blijven? "Alles duidelijk zo?" Nee natuurlijk niet, zei een stemmetje in zijn hoofd. Hij had nog meer vragen voor deze kater, vragen die Dragonforce vast wel kon beantwoorden! "Waarom heet u Dragonforce? Wat betekent dat eigenlijk? Ik heet Dustkit, weet u waarom?" Hij keek de kater vragend aan, waarna hij zijn vragen vervolgde. "Moeten we perse in de Nursery blijven, want van mama mogen we ook het kamp in! Mag ik niet al gaan jagen? Ik kan het vast wel! Oh en zou Squirrelkit met mij mee mogen dan?" Hij wilde naar buiten, plezier hebben.


Don't think this is innocent ~ VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Squirreljuice
Member
Don't think this is innocent ~ DPKsfdL
Cesanne
516
Actief
Curious people are interesting people. I wonder why that is.

CAT'S PROFILE
Age: Ϟ Almost Enough Experience Ϟ
Gender: She-cat ♀
Rank:
Squirreljuice
BerichtOnderwerp: Re: Don't think this is innocent ~   Don't think this is innocent ~ Icon_minitimewo 19 feb 2014 - 15:39

"Squirrelkit!" klonk er plots een vrolijke schreeuw, "Dustkit!" beantwoord ze hem vrolijk. "Je bent wakker! Wat heb ik gemist?" Miauwde hij, waarna hij naar de kater keek en toen weer naar zijn zusje. "Alles!" piepte ze vrolijk "Wie ben jij?" De oude kat begon te spreken, "Mijn naam is Dragonforce. Ik ben een van de oudste katten van Thunderclan, ook wel een Elder genoemd. Ik legde net je zusje wat begrippen uit." Hij knikte naar het katertje om hoogte te krijgen of hij het nog snapte. Daarna richtte hij zich weer op Squirrelkit. "Ik ben zo groot geworden omdat ik ouder ben dan jullie, als jullie ouder worden, worden jullie ook groter. Ook moet je veel trainen, maar dat hoeft pas als je apprentice bent. Nu mogen jullie nog lekker spelen en stoeien. Het is best leuk om groot te zijn, al heeft klein zijn ook z'n voordelen." Eventjes stopte de oudere kater om op adem te komen, waarna hij zijn verhaal weer vervolgde. "Ik ben heel lang Warrior geweest, maar op een gegeven moment begon ik mijn zicht te verliezen. Ik zie niet helemaal scherp meer. Daarom heeft Bluestar, die toen nog leader was, besloten dat ik te oud was om warrior te zijn en ben ik naar de Elders Den verhuist. Jij, kleine kitten, bent een kitten. Totdat jullie 6 manen zijn, moeten jullie hier in de Nursery blijven. Daarna zal Firestar jullie een mentor aanwijzen en worden jullie apprentices genoemd. Als je dan goed traint, zullen jullie met 12 manen een warrior naam krijgen en zijn jullie warriors. Maar dat is nog heel ver weg." Hij glimlachte eventjes naar de kittens. "Alles duidelijk zo?" Ze wou direct antwoorden, maar haar broertje was haar voor, "Waarom heet u Dragonforce? Wat betekent dat eigenlijk? Ik heet Dustkit, weet u waarom?" Hij keek de kater vragend aan, waarna hij zijn vragen vervolgde. "Moeten we perse in de Nursery blijven, want van mama mogen we ook het kamp in! Mag ik niet al gaan jagen? Ik kan het vast wel! Oh en zou Squirrelkit met mij mee mogen dan?" "Oeh ja! Jagen! Kunt u nog jagen? Hoe bent u trouwens u zicht verloren? Gebeurt dat ook als je groeit? Want dan wil ik niet groeien! Dan wil ik klein blijven! Ik wil mijn zicht niet verliezen! Wie is Firestar trouwens? Is dat ook een kat? Of is dat iets anders? Is hij of zij ook een kitten? Of is hij al... hoe noemde u dat? Apprentice? Wat doet u als apprentice? Wat is het verschil met mentor en warrior en kitten en elder en... eehm... dat was het denk ik? Ik snap het niet, is het enkel de leeftijd? Maar op elder staat geen leeftijd? Elder is toch alleen als je iets niet meer kan? Dus eigenlijk is het slecht om elder te worden? Eigenlijk wil nooit iemand elder worden? Waarom wordt iemand dan elder? Waarom verstopt die het probleem niet gewoon?" De vragen vloeiden gewoon uit haar mond.


Don't think this is innocent ~ 2vifqt1
Xx:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dragonforce
Elder
Don't think this is innocent ~ DPKsfdL
19
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 136 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dragonforce
BerichtOnderwerp: Re: Don't think this is innocent ~   Don't think this is innocent ~ Icon_minitimeza 22 feb 2014 - 23:16

Dragonforce had het zichzelf gemakkelijk gemaakt door zijn staart over zijn achterpoten te slaan en zijn kop op zijn voorpoten te leggen, zodat hij de kittens nog wel aan kon kijken, maar zodat hij zelf niet al te stijf zou worden. Want tja, hij werd ook een dagje ouder. Zoals hij al had verwachten, waren de twee kittens nog barstensvol met vragen. "Waarom heet u Dragonforce? Wat betekent dat eigenlijk? Ik heet Dustkit, weet u waarom? Moeten we perse in de Nursery blijven, want van mama mogen we ook het kamp in! Mag ik niet al gaan jagen? Ik kan het vast wel! Oh en zou Squirrelkit met mij mee mogen dan?" De kleine Dustkit was een uiterst pienter ventje, zo had Dragonforce al snel door. Na eventjes te hebben nagedacht, gaf de elder rustig antwoord. "Mijn naam betekend drakenkracht, vernoemd naar de Dragonfly, ook wel libelle genoemd. Het achtervoegsel 'kracht' heb ik gekregen omdat ik erg sterk ben," legde de kater rustig uit. "En vertel eens, kleine krijger, waarom heet jij Dustkit? Oh en ja, jullie moeten in de nursery blijven. Als Dogdance het goed vind mogen jullie in het kamp komen, maar zeker niet daarbuiten. Buiten het kamp zijn allemaal gevaarlijke dieren die kleine kittens willen opeten!" Eventjes keek Dragonforce de twee kittens streng aan, ze mochten onder geen bedwang naar buiten toe. "Het leren komt later nog wel, kleine krijger. Alles op z'n tijd," miauwde hij daarna met een glimlach.
Enkele tellen nadat hij alles had uitgelegd aan Dustkit, kwam Squirrelkit al weer met de volgende reeks vragen. Kalm hoorde hij haar de woorden eruit laten vloeien, terwijl hij op alles en antwoord probeerde te formuleren. "Oeh ja! Jagen! Kunt u nog jagen? Hoe bent u trouwens u zicht verloren? Gebeurt dat ook als je groeit? Want dan wil ik niet groeien! Dan wil ik klein blijven! Ik wil mijn zicht niet verliezen! Wie is Firestar trouwens? Is dat ook een kat? Of is dat iets anders? Is hij of zij ook een kitten? Of is hij al... hoe noemde u dat? Apprentice? Wat doet u als apprentice? Wat is het verschil met mentor en warrior en kitten en elder en... eehm... dat was het denk ik? Ik snap het niet, is het enkel de leeftijd? Maar op elder staat geen leeftijd? Elder is toch alleen als je iets niet meer kan? Dus eigenlijk is het slecht om elder te worden? Eigenlijk wil nooit iemand elder worden? Waarom wordt iemand dan elder? Waarom verstopt die het probleem niet gewoon?" De elder haalde diep adem en begon met uitleggen. "Ik kan nog jagen ja, mijn gehoor en ruik zijn sterker dan die van andere katten omdat mijn zicht slechter is. Ik ben mijn zicht verloren doordat ik zo oud ben, zodra je heel erg oud word, krijg je lichaam allemaal pijntjes. Zo ben ik mijn zicht bijna volledig verloren, maar krijg je ook pijn aan je spieren en botten. Maar jullie zijn nog jong, dus maak je daar maar geen zorgen om. Firestar is onze leider, hij is een jonge vuurrode kater met helder groene ogen. Je zult hem vaak op de hoge steen zien staan, dat is de high rock. Vanaf daar spreken de leader, Firestar, en de Deputy, jullie vader Silverfang, de clan toe. Als apprentice ben je een krijger in training. Een oudere warrior, je mentor, zal je dan mee nemen het territorium in en je leren jagen en vechten. Je wordt een elder als je geen warrior meer kan zijn, in mijn geval dus omdat ik mijn zicht verloor. Maar ook als je bijvoorbeeld je pootje breekt, die niet goed meer geneest, dan kan je geen warrior worden en kom je bij mij in de elder den liggen. Zorg dus dat je altijd voorzichtig doet!" Dragonforce sloot voor een tel zijn ogen en haalde diep adem, het was lang geleden dat hij zo veel had gesproken. Maar het was leuk om de jongste generatie wat bij te leren. Genoeg vragen beantwoord nu?" vroeg hij daarna met een glimlach.


Don't think this is innocent ~ Dragonforce1sig_zps7e43a0c2
On a cold winter morning, in the time before the light.
In flames of death's eternal reign we ride towards the fight.
When the darkness has fallen down, and the times are tough all right.
The sound of evil laughter falls around the world tonight.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Don't think this is innocent ~ 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Don't think this is innocent ~   Don't think this is innocent ~ Icon_minitimedo 27 feb 2014 - 18:55



Even bekeek Dustkit de kater voor hem. Dragonforce zag er erg groot en sterk uit, waarom had Firestar hem tot een elder gemaakt? Hij was toch nog sterk genoeg om Thunderclan te dienen? Hijzelf zou deze kater nooit tot elder benoemen, misschien als zijn zicht echt veel slechter werd, maar dat was het toch nog niet? "Mijn naam betekend drakenkracht, vernoemd naar de Dragonfly, ook wel libelle genoemd. Het achtervoegsel 'kracht' heb ik gekregen omdat ik erg sterk ben," Hij knikte. "Dat dacht ik al!" Miauwde hij licht lachend. "Maar is jouw zicht echt zo slecht dat je elder moest worden? Je bent toch sterk genoeg om nog te vechten en te jagen? Of zie je alles.. wazig?" Hij had nog nooit een wazig zicht gehad, wel toen het ooit een keer mistig was buiten, maar voor de rest nog nooit. Zijn ogen waren nog perfect, waarschijnlijk omdat hij nog zo jong was. "En vertel eens, kleine krijger, waarom heet jij Dustkit? Oh en ja, jullie moeten in de nursery blijven. Als Dogdance het goed vind mogen jullie in het kamp komen, maar zeker niet daarbuiten. Buiten het kamp zijn allemaal gevaarlijke dieren die kleine kittens willen opeten!" Een beetje teleurgesteld keek hij Dragonforce aan. "Oh.. ik dacht dat jij dat misschien wel zou weten.." Mompelde hij wat zachter, maar snel herstelde hij zich weer tot de vrolijke, alerte Dustkit die hij voorheen ook was. "Maar ik zal het aan mijn vader vragen! Die kan daar vast op antwoorden!" Miauwde hij weer hyperactief. "Het leren komt later nog wel, kleine krijger. Alles op z'n tijd," Even keek hij Dragonforce vragend aan. "Waarom later pas? Ik.. ik voel gewoon dat ik er al klaar voor ben! Als ik eerder begin, word ik dan niet ook sterker en groter en beter?" Hij wilde zo graag nu al beginnen, maar ergens besloot hij het hier bij te laten. Dragonforce wist vast wel beter dan dat hij wist, dus hij geloofde de elder. "Ik kan nog jagen ja, mijn gehoor en ruik zijn sterker dan die van andere katten omdat mijn zicht slechter is. Ik ben mijn zicht verloren doordat ik zo oud ben, zodra je heel erg oud word, krijg je lichaam allemaal pijntjes. Zo ben ik mijn zicht bijna volledig verloren, maar krijg je ook pijn aan je spieren en botten. Maar jullie zijn nog jong, dus maak je daar maar geen zorgen om. Firestar is onze leider, hij is een jonge vuurrode kater met helder groene ogen. Je zult hem vaak op de hoge steen zien staan, dat is de high rock. Vanaf daar spreken de leader, Firestar, en de Deputy, jullie vader Silverfang, de clan toe. Als apprentice ben je een krijger in training. Een oudere warrior, je mentor, zal je dan mee nemen het territorium in en je leren jagen en vechten. Je wordt een elder als je geen warrior meer kan zijn, in mijn geval dus omdat ik mijn zicht verloor. Maar ook als je bijvoorbeeld je pootje breekt, die niet goed meer geneest, dan kan je geen warrior worden en kom je bij mij in de elder den liggen. Zorg dus dat je altijd voorzichtig doet!" Hij knikte, nadat hij geïnteresseerd naar de woorden van de kater had geluisterd. "Ik zal voorzichtig zijn!" Miauwde hij, waarna hij zich er even aan herinnerde dat hij maar beter niet meer van die hoge steen waar Firestar altijd op stond, af moest springen. Dat was misschien nog te hoog voor hem. "Genoeg vragen beantwoord nu?" Dustkit keek even naar Squirrelkit. Natuurlijk wilde hij nog meer stellen. "Waarom? Wilt je van ons af?" Miauwde hij lachend en nuchter terug. "Ik euh.. heb nog zoveel vragen die ik wil stellen! Maar ik kan ze ook aan andere katten stellen hoor!" Miauwde hij vervolgens op een vrolijke toon.


Don't think this is innocent ~ VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Don't think this is innocent ~
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp :: Nursery-
Ga naar: