Leafbare Gathering - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Leafbare Gathering

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Hawkscream
Member
Leafbare Gathering  - Pagina 2 DPKsfdL
Soofje
1004
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender:
Rank:
Hawkscream
BerichtOnderwerp: Re: Leafbare Gathering    Leafbare Gathering  - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 12:27

HAWKSCREAM
"Aangenaam! Met de Windclan gaat alles wel z'n gangetje," Gelukkig maar. Maar goed, de Clankatten zouden natuurlijk nooit zeggen als er iets mis was in de Clan. "En met de Riverclan?" De kater haalde zijn schouders wat op. "Ja, ook wel goed. Alleen zijn Stormstar en Mousefur afgestapt." Zei hij. Dit kon toch geen informatie zijn die hij niet mocht geven? Want straks zouden Dawnstar[?] en Wolfgaze daar staan. Dus..
[/justify]
Terug naar boven Ga naar beneden
Milkyway
Elder
Leafbare Gathering  - Pagina 2 DPKsfdL
сєєა ღ
653
Actief

CAT'S PROFILE
Age: The twinkling diamonds are what I still live for
Gender:
Rank:
Milkyway
BerichtOnderwerp: Re: Leafbare Gathering    Leafbare Gathering  - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 12:31

"Als je wilt mag je zelf rondlopen en katten ontmoeten, maar je mag ook bij mij blijven." klonk de stem van haar mentor. Ze keek even naar hem en knikte toen. Ze wierp hem nog een voorzichtige glimlach toe en keek even naar het groepje waar hij op af stapte. Toen keek ze om zich heen, naar wie zou ze eens toe lopen. Al snel zag ze een poesje zitten. Waarschijnlijk apprentice en zo te ruiken was ze van Shadowclan. Voorzichtig liep ze op haar af, "Hey," miauwde ze zacht en keek haar aan, "Ik ben Milkypaw en jij?" Een glimlach sierde haar gezicht en rustig keek ze de poes aan.

Tag: Aurypaw


Spread the looooove c:
Leafbare Gathering  - Pagina 2 2ibcn4l
Xx:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrowfeather
Elder
Leafbare Gathering  - Pagina 2 Tumblr_inline_npz363QZRf1s42hpg_500
Daan
904
Actief
"The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"

CAT'S PROFILE
Age: 62 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sparrowfeather
BerichtOnderwerp: Re: Leafbare Gathering    Leafbare Gathering  - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 12:34

Sparrowpaw - WindClan
Voordat het katertje nog maar antwoord had gehad van de grijze poes kwam er een andere kater op hen af lopen, en die droeg een sterke ThunderClan geur bij zich. "Hallo." begroette de kater hen vervolgens en Sparrowpaw knikte, waarschijnlijk was dat dan de Medicine Cat van ThunderClan. "Ik denk dat wij elkaar nog niet kennen." miauwde de kater vervolgens tegen hem, en Sparrowpaw knikte instemmend. "Ik ben Maskheart, medicine cat van Thunderclan." miauwde de kater vervolgens verder. "Ik ben Sparrowpaw, de nieuwe medicine cat apprentice van WindClan." miauwde hij en glimlachte vervolgens, misschien was het toch niet zo slecht om medicine cat apprentice te zijn, het had wel iets speciaals, iets wat hem wel aanstond.
Tag: Littlestream & Maskheart

Tawnyspots - ThunderClan
De witte poes leek wat verrast te zijn van het plotselinge gezelschap, en Tawnyspots glimlachte vriendelijk naar haar. "Aangenaam, Snowynight van de Shadowclan," Tawnyspots knikte en wist dat ze die naam niet moest vergeten, voor eventuele volgende Gatherings. Al snel kwam er een tweede witte poes op hen aflopen, dit keer een WindClan geur met zich mee dragend. "Hallo, ik ben Icecloud van Windclan." stelde de andere poes zich voor. "Tawnyspots van ThunderClan." miauwde ze en bevestigde haar verhaal met een knikje.
Tag: Snowynight & Icecloud

Op deze Gathering ben ik aanwezig met:
Sparrowpaw
Frostlake
Tawnyspots




Tᕼᕮ ᗯOᖇᒪᗪ’S STIᒪᒪ Tᕼᕮ Sᗩᗰᕮ. Tᕼᕮᖇᕮ’S ᒍᑌST ᒪᕮSS Iᑎ IT.
Leafbare Gathering  - Pagina 2 EXF9L8J
ᗪᕮᗩᗪ ᗰᕮᑎ Tᕮᒪᒪ ᑎO TᗩᒪᕮS
Terug naar boven Ga naar beneden
Hiddendance
Member
Leafbare Gathering  - Pagina 2 DPKsfdL
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: 27 moons :.
Gender:
Rank:
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: Leafbare Gathering    Leafbare Gathering  - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 12:49

Hiddendance ~ ShadowClan
Het was nu al een hele tijd geleden, de vorige Gathering, en ondertussen was het alweer volle maan. Hiddendance was intussen al heel wat afgevallen door de prooischaarste die heerste in hun Clan. Zou het in de andere Clans beter geweest zijn? De kater zag hoe iedereen verzamelde bij Shrewstar en Innerghost, dus ze zouden vast wel bijna na een nieuwe Gathering vertrekken. Hij liep op de katten af, en ze vertrokken al snel.
Eindelijk aangekomen bij Fourtrees, was de kater luid aan het hijgen. Tijdens het lopen had hij wat aan het murmelen geweest tegen Heronwing, de poes die hem verbad had om nog met andere poezen om te gaan... Dat kon nog wel eens moeilijk gaan worden op zo'n grote gathering! Bij die gedachten slikte de kater even... Hij zou Sequoiafall toch niet gaan tegenkomen hé? Want stiekem had hij diep vanbinnen toch nog wel gevoelens voor haar, maar geen gevoelens zoals die voor Heron. Ooh, wat waren al die poezen die rondliepen bij Fourtrees toch zó aantrekkelijk?! Maar nee, het kon niet, het mocht gewoon niet! "Euh, ik ga even verkennen", miauwde hij tegen de poes die nog naast hem stond. Hij wachtte haar reactie even af en vertrok vervolgens in de richting van de grote menigte. Er zou vast wel iemand naar hem komen, toch?
Tag: Nobody~ Iemand een poes om hem te treiteren? (:

Twilightmoon ~ WindClan
Alle katten waren zich aan het verzamelen, klaar om naar de nieuwe Gathering te vertrekken. Er was de laatste tijd veel te weinig prooi in hun gebieden door de koude, dus dat zou vast het belangrijkste onderwerp worden, stelde Twilightmoon vast. Cherryleaf kon wel even alleen bij de kittens blijven, samen met de andere Queens, want dit wou de kater écht niet missen! Hij volgde de andere katten in stilte, want hij had nu niet echt zin in het voeren van een gesprek. Aangekomen bij Fourtrees, waren er al een heleboel katten gearriveerd, dus ging de kater opzoek naar een interessante gesprekspartner. De bruine tabby WindClan kater wandelde op de eerste de beste kat af en begroette 'm met een knikje. "Hallo, ik ben Twilightmoon. Aangenaam!", miauwde hij met een glimlach op zijn gezicht. Hopelijk konden ze snel gaan beginnen met de Gathering!
Tag: Nobody

Butterfly ~ ThunderClan
Oh ja! Vandaag was het de Gathering! De poes had nog nooit een Gathering meegemaakt, ook niet als Apprentice, en dat vond ze best wel jammer... Maar nu was het haar tijd! Ze zou naar de Fourtrees gaan samen met de rest van de Clan, en daar alle andere Clans gaan ontmoeten! Wie weet wat stond er haar allemaal te gebeuren? Haar verwachtingen waren groot, ook al had ze geen idee waarom. Misschien kwamen er wel Twolegs als de Gathering bezig was? Dan kon ze wraak nemen omwille van de moord op haar familie! Ze sloot zich aan bij de grote groep katten en vertrok naar de Fourtrees. De hele weg spookten er gedachten door haar hoofd van dingen die zouden kunnen gaan gebeuren, dingen waar ze op voorbereid moest zijn. Aanvallen van de BloodClan, samenspannen van andere Clans tegen de ThunderClan, ruzies tussen de Clanleaders,... Eenmaal aangekomen vond de poes dat ze haar gedachten wel even mocht gaan verzetten, dus ging de poes bij een groepje katten staan. Het rook naar ShadowCkan, want niet de meest aangename geur was...
Tag: Onbekende SC'ers

Ik ben aanwezig op deze Gathering met:
Hiddendance
Twilightmoon
Butterfly



Leafbare Gathering  - Pagina 2 6icvux
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldennight
Member
Leafbare Gathering  - Pagina 2 2re5tv9
Isa :3
358
Actief
"Don't be trapped in someone else's dreams."

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Goldennight
BerichtOnderwerp: Re: Leafbare Gathering    Leafbare Gathering  - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 13:04


Dawnflight || Riverclan



Still on the big rock ~

Tag; The leaders




Aurypaw || Shadowclan



In haar ooghoek zag ze een witte poes op haar aflopen. Zo te zien een apprentice en zo the ruiken van de Thunderclan. De poes liep haar kant op en ging bij haar staan. "Hey," Mauwde ze met een zachte stem. ”Hoi.” Mauwde Aury terug, zo aardig als ze kon. Ze was hier om andere katten te ontmoeten, dus ze moest elke kat een kans geven. "Ik ben Milkypaw en jij?" Een glimlach stond op de snuit van de poes, en Aurypaw deed haar na. Een glimlach begon ook op haar snuit te verschijnen terwijl ze met Milkypaw praatte. ”Ik ben Aurypaw.” Mauwde ze terug. ”Ook jouw eerste Gathering?” Vroeg ze daarna. Het zou fijn zijn om met iemand anders dit als eerste ervaring te delen. Haar blik ging even naar de grote rots. Ze zag daar al de leiders zitten. Ze had van Darkfire al een beschrijving gekregen over de leiders en de deputy’s, maar zo te zien waren er een paar verwisseld van rang. Riverclan had een nieuwe leider en deputy, maar ook Thunderclan had een nieuwe deputy. Ze had geen flauw idee over de medicine cats van de andere clans. ”Wie uit jullie clans zijn de medicine cat en medicine cat apprentice?” Vroeg ze aan de witte poes voor haar.

Tag; Milkypaw



Mintfang || Windclan



Zijn lange vacht waaide achter hem toen hij naar de fourtrees liep. Hij zelf was nog nooit naar een gathering geweest. Zijn mentor had het niet goed voor hem gevonden toen hij een apprentice was, al die nieuwe katten, en toen hij warrior was kwam het er gewoon niet van. De aanblik van de katten schokte hem even, ze waren allemaal zo mager. Toch herpakte hij zich zo snel mogelijk weer en liep verder. Zijn lange vacht camoufleerde het een beetje, maar ook hij werd dunner. Toch was het wel fijn om te weten dat het niet alleen bij de Windclan heerste. Even liep hij rond, opzoek naar iemand waar hij mee kon zitten. Toen zag hij een bruine tabby poes zitten. Zo te ruiken zat ze bij de Riverclan. Hij stapte op haar af. ”Goedenavond, zou ik erbij mogen zitten? “ Vroeg hij met een kleine glimlach op zijn snuit. ”Ik ben Mintfang.” Met een plof ging hij zitten op de grond. ”Wat is de naam van deze poes, als ik vragen mag?” Mauwde hij vervolgens.

Tag; Snowfinch

Katten van mij op de Gathering:

~ Dawnflight
~ Aurypaw
~ Mintfang


There is no pot of gold at the end of the rainbow
Leafbare Gathering  - Pagina 2 2u8x85l
The only thing you may find, is the cold dark night
x:


Artsie things:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firework
StarClan
Leafbare Gathering  - Pagina 2 DPKsfdL
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ••Age does not matter now
Gender:
Rank:
Firework
BerichtOnderwerp: Re: Leafbare Gathering    Leafbare Gathering  - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 13:29


Firework - Windclan


De flame-point kater liep rustig achter de menigte Windclan katten aan, en hield een oogje op Owlpaw. Het was zijn apprentice haar eerste gathering, en hij wilde haar graag in de gaten houden zonder de hele tijd bij haar te zijn. Na een korte wandeling kwam de groep aan, en meteen schoot Firework's hoofd omhoog, om te zien of Duskcloud er ook was. Maar de grijze vacht van zijn kennis zat er nog niet tussen. Hij haalde zijn schouders op, en volgde een groepje katten, om vervolgens af te haken bij een grote, nors kijkende grijze kater. Zijn vrolijke ogen richtte zich even tot hem, en tot zijn verbazing herkende hij een medicine cat, van, als hij het goed had, Shadowclan. "Hey," Begroette hij de ander rustig, en stelde toen zijn openingsvraag, uit pure nieuwsgierigheid.  "Hoor je niet bij de andere Medicine cats te zitten?"

Tag: Smokebreath




Crimsonpaw - Shadowclan


De vuurrode poes rende achter de anderen aan, op weg naar de fourtrees. Het mocht dan wel haar eerste gathering zijn, maar bang was ze niet, zo was de poes gewoon niet. Uit principes, en van karakter. Dus struinde ze langs groepjes katten, en siste soms kwaad naar wat anderen die te dichtbij kwamen, totdat ze een kater zag zitten, die ook nog alleen leek te zijn. Tevreden liep ze naar hem toe, tot ze een andere kater bij hem zag zitten. Gelukkig was het Frostlake maar, ze liep weer door en ging in stilte naast ze zitten. Niet van plan zich als eerste voor te stellen.

Tag: Wolfpaw - Frostlake


Leafbare Gathering  - Pagina 2 264j47r
NCIS<3:


Laatst aangepast door Firework op zo 2 maa 2014 - 14:31; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Milkyway
Elder
Leafbare Gathering  - Pagina 2 DPKsfdL
сєєა ღ
653
Actief

CAT'S PROFILE
Age: The twinkling diamonds are what I still live for
Gender:
Rank:
Milkyway
BerichtOnderwerp: Re: Leafbare Gathering    Leafbare Gathering  - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 13:33

Milkypaw - Thunderclan
”Ik ben Aurypaw.” Mauwde de poes terug. ”Ook jouw eerste Gathering?” Vroeg ze daarna. Milky knikte, "Voor jou dus ook?" vroeg ze toen. Gelukkig was ze niet de enige die hier voor het eerst kwam. Ze zou zichzelf nogal dom voelen dan. Ze had immers maar vaag een idee van wat er zou komen. ”Wie uit jullie clans zijn de medicine cat en medicine cat apprentice?” Klonk de stem van Aurypaw weer. Rustig keek ze op, "Maskheart is de Medicine Cat en mijn mentor," miauwde ze. Ze wou er niet over opscheppen en gaf dan ook enkel een hint naar haar rang. "Bij jullie?" Ze hield haar kopje even scheef. Ze was wel benieuwd wie haar lotgenoten eigenlijk waren. Het moest wel ironisch zijn, moest zij nu ook een Medicine Cat Apprentice zijn, maar de kans was vrij klein.

Tag: Aurypaw


Spread the looooove c:
Leafbare Gathering  - Pagina 2 2ibcn4l
Xx:
Terug naar boven Ga naar beneden
Otterflight
StarClan
Leafbare Gathering  - Pagina 2 DPKsfdL
Rebecca
2487
Actief
Paint the sky, make it yours

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Otterflight
BerichtOnderwerp: Re: Leafbare Gathering    Leafbare Gathering  - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 13:41

Op het teken van Shrewstar volgde ze haar Clanleidster het veld op naar Fourtrees. Ze was meegegaan omdat ze vond dat ze de andere Clans eens moest zien. Ze versnelde haar pas en zag hoe Shrewstar op de Highrock sprong en daar wachtte op de andere Clanleiders. Everstar was er ook al maar de blik in diens ogen sprak boekdelen. Ze wist wat er gebeurt was. Er was een opstootje geweest tussen hun Clan en die van haar. Ze murmelde zacht en ging in de buurt zitten van een paar andere Warriors. Waar was Brokensong? Ze zuchtte zachtjes en staarde naar haar poten. Het was belangrijk de vergadering bij te wonen maar eigenlijk kende ze bitter weinig katten uit andere Clans realiseerde ze zichzelf. Misschien kon ze met een andere kat praten ? Snel schudde ze die vraag van zich af. Ze keek omhoog naar de Zilverpels waar Starclan toekeek naar de katten hier beneden. Was er eigenlijk wel iemand die met haar wilde praten vroeg ze zich stilletjes af...


Tags: Nobody yet
Terug naar boven Ga naar beneden
Brindlepool
Member
Leafbare Gathering  - Pagina 2 DPKsfdL
Danii
314
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ┼ 20 Moons ┼
Gender:
Rank:
Brindlepool
BerichtOnderwerp: Re: Leafbare Gathering    Leafbare Gathering  - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 13:59

> Brindlepool
De gathering werd zeker druk bezocht, allerlei verschillende clankatten liepen voorbij. Sommige wat schichtig, andere met een emotieloze uitdrukking. Ze lieten het misschien niet merken, maar elke clan had het zwaar door de strenge bladkaal. Je zag dat ze allemaal wel zwakker waren dan normaal. Everstar had gezegt dat de katten niks mochten zeggen over de prooischaarste die er heerste. De poes voor haar knikte bij het horen van Brindles vraag. "Inderdaad. Ik ben Honeypaw, en u bent van Windclan, toch?" vroeg ze aan haar. ''Welkom,'' zei ze rustig en glimlachte even. ''Zeg maar gerust jij. En dat klopt, mijn naam is Brindlepool, medicine cat van de Windclan.'' stelde ze zich voor.

Tag: Honeypaw


Swiftheart.ClearkitBrindlepool - Saltdale - CouragepawLeafbare Gathering  - Pagina 2 1znpwmp
Art:
Terug naar boven Ga naar beneden
Glacialvoice
Member
Leafbare Gathering  - Pagina 2 DPKsfdL
Dιεuw
136
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender:
Rank:
Glacialvoice
BerichtOnderwerp: Re: Leafbare Gathering    Leafbare Gathering  - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 14:06

Willowpaw'  Ξ   Riverclan

Enthousiast volgde de jonge Apprentice de stroom katten die opweg waren naar de Leaf-Bare Gathering. Een tikkeltje nerveus was ik wel, want het was zijn eerste keer. Eenmaal bij de Fourtrees keek hij vol verbazing om zich heen. Er waren laten van alle clans. ShadowClan, Thunderclan, Riverclan en Windclan. En boven op de High Rock zaten de Leaders. Willowpaw gaapte ze aan. Op een dag zit ik daar ook!, dacht hij vol vertrouwen. Weer keek hij om zich heen. Er waren genoeg andere Apprentices om me te praten. Een einde verderop zat een klein groepje Apprentices te praten. Een tikkeltje verlegen liep hij naar ze toe. 'Hai...', zei hij zachtjes. 'Ik ben Willowpaw. Uit de Riverclan. Uit welke Clan komen jullie?' , vervolgde hij, dit keer wat zelfverzekerder.

Tag: Owlpaw, Mountainpaw & Starlingpaw

Glacialvoice  Ξ  Windclan

Temidden van de groep Windclanners liep de bruine tabby richting de Fourtrees. Het was weer tijd voor een Gathering. Glacialvoice vond Gatheringen altijd wel intressant. Je kon een hoop leren van de andere clans, en dat kon wel eens van pas komen. Helaas was het wel altijd zo druk op een Gathering. Net als deze keer. Toen ze aankwam bij de Fourtrees was het daar al aardig vol. Katten van alle clans liepen rond. Nieuwsgierig keek de poes rond. Bij wie zou ze gaan zitten? Haar oog viel op een nog eenzame Shadowclan poes. Met soepele stappen liep ze naar haar toe. Vlak voor haar neus ging ze zitten, een tikkeltje brutaal. 'Hello there.', sprak ze. 'My name is Glacialvoice, from the Windclan. And you are?', maakte ze af.

Tag: Otterflight

;;Mijn katten op de Gathering;;
-Willowpaw > Riverclan
-Glacialvoice > Windclan


Laatst aangepast door Glacialvoice op zo 2 maa 2014 - 14:18; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Skewpaw
Member
Leafbare Gathering  - Pagina 2 DPKsfdL
Sacha
171
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Skewpaw
BerichtOnderwerp: Re: Leafbare Gathering    Leafbare Gathering  - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 14:09

Fierceshot - Shadowclan
Langzaam liep de rosse poes achter haar Clangenoten aan, ietwat aarzelend keek ze naar de andere katten. De lucht hing vol met de geuren van alle Clans. De Silverpelt was duidelijk zichtbaar in de lucht, de Starclan waakte over hen. Zouden de andere katten iets gehoord hebben over haar ongeluk? Zouden ze er vragen over gaan stellen? Ze wist het niet zeker, maar eigenlijk maakte het haar ook niet zo heel veel uit. Haar geheugenverlies had het meeste van haar ongeluk weggevaagd, weliswaar ook haar leven voor het ongeluk, maar dan had ze in ieder geval een reden de mogelijke vragen niet te beantwoorden. Met een peinzende blik keen ze de menigte rond.
Tag: Nobody

Skewpaw - Riverclan
Een zenuwachtig gevoel trok door haar maag, terwijl de lichtgekleurde Apprentice achter de andere Riverclan katten aanrende. Dit was haar eerste Gathering en ze was doodzenuwachtig. De vraag of de andere katten haar zouden accepteren had al meerdere malen door haar hoofd gespeeld, zouden ze haar uitlachen vanwege haar oogafwijking? Er was maar één echte manier om het uit te vinden, daarvoor zou ze contact moeten zoeken met anderen. Haar blik bleef hangen op twee poezen, Apprentices net zoals zij. Een rosse Shadowclanner was in gesprek met een witte kat uit de Thunderclan. Skewpaw schraapte al haar moed bij een en liep op hen af. Ze wist niet waar het gesprek over ging, maar besloot zich er toch maar in te mengen. "Hey," sprak ze zacht, met een vriendelijke ondertoon.
Tag: Aurypaw en Milkypaw


Leafbare Gathering  - Pagina 2 30thvkp
Leather - Aragon - Skewpaw - Styx - Dawnkit - Fierceshot
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallentear
StarClan
Leafbare Gathering  - Pagina 2 DPKsfdL
Teddy
472
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Fallentear
BerichtOnderwerp: Re: Leafbare Gathering    Leafbare Gathering  - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 14:55


Fallentear ~ Shadowclan
De poes liet haar ogen even naar haar zusje glijden waarna ze knikte en naar de fourtrees keek. Daar zouden de katten zich weer verzamelen. Dit was de zoveelste keer dat ze dit meemaakte maar toch bleef ze op kijken hoeveel katten er eigenlijk rondlopen in de vier territoria. Fallen wachtte op een teken van Shrew voor ze naar d fourtrees toe liep. Ze keek naar de katten die nog meer tevoorschijn kwamen. Riverclan, windclan en Thunderclan. Ze keek om zich heen opzoek naar Crimsonpaw. Toen de poes in haar blikveld kwam liep ze rustig naar haar toe. Ze boog naar haar toe. "Spreek niet over de clan, zowel, spreek trots en zeg dat het goed gaat. Let goed op de katten om je heen, probeer wat uit te vinden over ze" fluisterde ze en keek haar leerling aan. Daarna draaide ze zich om weer weg lopend.
Tag: Crimsonpaw

.Snowpaw ~ Thunderclan
Haar eerst Gathering. Ze keek om naar de maan en glimlachte. Dit vond ze eigenlijk best spannend. Ze keek toe hoe de rest van de clan begon te lopen en dribbelde achter ze aan. Ze had geen mentor maar ze wist best wat ze wel en niet moest doen. Ze keek toe hoe iedereen zijn weg vond maar bleef zelf even staan, om zich heen kijkend. Elke kat bekijkend, en daarna keek ze naar de lucht. Alle clans waren bij elkaar, voor haar was dit raar, ookal wist ze dat dit elke maan gebeurde Aan de ene kant wou ze hier heel graag zijn, aan de andere kant ook weer niet. Ze keek om zich heen, wat moest ze doen? Ze wou eigenlijk wel graag met iemand praten maar wie. Uiteindleijk zag ze een riverclan kater alleen zitten, teminste hij rook als de Riverclan. Rustig liep ze naar hem toe en keek hem aan. "Hey, Ik ben Snowpaw, wie ben jij?" vroeg ze met haar heldere stem.
Tag: Wolfpaw


"She always was the better part of us"
Leafbare Gathering  - Pagina 2 2132ooi
Fallen Art:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fairfaith
Member
Leafbare Gathering  - Pagina 2 Tumblr_nqjvpmET7z1uuigmfo1_250
Juul~
1029
Actief
sing with me a song of birthright and love

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fairfaith
BerichtOnderwerp: Re: Leafbare Gathering    Leafbare Gathering  - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 15:13

Hiddendance ~ ShadowClan

De kater keek wat in het rond. Niemand die naar hem toe kwam... Misschien moest hij de eerste stap zetten? Hij kon naar Crimsonpaw en Fallentear gaan, die wat verderop stonden? Of hij kon op Fierceshot afgaan. Maar die waren allemaal van dezelfde Clan als hij, en dat was niet zo spannend... Hij zocht iemand die er goed uitzag, van een andere Clan was, en liefst iemand die alleen stond... Hmmm, iedereen stond al met een ander te kletsen... Dan moest hij zich maar bij een groepje voegen, nietwaar? Een beetje verderop stond een hoopje van zo'n 4 Apprentices te praten, misschien kon hij naar hen gaan? Hiddendance ademde in en duwde zijn borst vooruit om zeker voldoende zelfvertrouwen uit te stralen. "Hallo, ik ben Hiddendance, Warrior van de ShadowClan", stelde de kater zichzelf voor. "En met wie heb ik het genoegen?", vroeg hij netjes.
Tag: Starlingpaw - Willowpaw - Mountainpaw - Owlpaw [If you don't mind?]


Twilightmoon ~ WindClan

Iemand die in wil gaan op zijn begroeting? *zie vorige post*
Tag: Nobody


Butterfly ~ ThunderClan

Is het goed als ze bij Crimsonpaw en Fallentear staat? *zie vorige post*
Tag: Crimsonpaw en Fallentear?

Ik ben aanwezig op deze Gathering met:
Hiddendance
Twilightmoon
Butterfly



VOICETHEME
Releasing us and keeping us alone for so long
Before it all unravels and tomorrow’s all gone


Laatst aangepast door Fairfaith op zo 2 maa 2014 - 15:14; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnflight
Member
Leafbare Gathering  - Pagina 2 DPKsfdL
Isa :3
663
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dawnflight
BerichtOnderwerp: Re: Leafbare Gathering    Leafbare Gathering  - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 15:13


Dawnflight || Riverclan



Still on the big rock ~

Tag; The leaders


Aurypaw || Shadowclan



Milkypaw knikte. "Voor jou dus ook?" Vroeg ze daarna. ”Jep.” Zei Aurypaw. ”Wie uit jullie clans zijn de medicine cat en medicine cat apprentice?” Milkypaw keek op en antwoordde. "Maskheart is de Medicine Cat en mijn mentor," Het duurde een paar seconden tot de poes tot de conclusie kwam dat Milkypaw een Medicine cat apprentice was. Geen opschepper dus, dat was een goede kwaliteit, glimlachte Aury. Ze knikte even als teken dat ze begreep wat Milky’s rang was. "Bij jullie?" Vroeg de witte poes, waarna ze haar kop scheef hield.”Littlestream, mijn zus, is laatst Medicine Cat geworden toen Smokebreath aftrad. We hebben nog geen nieuwe Medicine Cat apprentice.” Mauwde ze terug. Zij zelf wou helemaal geen Medicine cat worden, alleen maar kruiden verzamelen, blegh, dat was niks voor haar. Ze keek Milkypaw even aan, maar als zij het leuk vond moet ze het doen, ik zou haar niet stoppen, dacht ze. Ineens hoorde ze een stem van een andere poes. "Hey," Klonk het zacht en Aury keek opzij. Er kwam een apprentice van de Riverclan aanlopen. Ook zij was witachtig, maar het opvallendst aan haar uiterlijk waren haar ogen. Ze stonden allebei naar binnen en het zag er nogal dom uit. Als ze in de Shadowclan waren geweest had Aury haar allang uitgelachen, maar ze was daar nu niet en ze wou geen opstandje veroorzaken. ”Hoi.” Mauwde ze daarom terug, met een knikje van haar kop. Er stond een, soort van, vriendelijke glimlach op haar snuit en ook de hoi klonk niet onaardig. ”Kom er toch bijzitten.” Mauwde ze, waarna ze wat opschoof. ”Aurypaw, Milkypaw.” Stelde ze zichzelf en de witte poes voor.
Tag; Milkypaw &nd Skewpaw


Mintfang || Windclan



W aiting on a reaction ~

Tag; Snowfinch

Katten van mij op de Gathering:

~ Dawnflight
~ Aurypaw
~ Mintfang


Leafbare Gathering  - Pagina 2 WI8to82
~x~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Leafbare Gathering  - Pagina 2 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Leafbare Gathering    Leafbare Gathering  - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 15:21


Firestar
Met stille passen leidde hij zijn groep katten richting Fourtrees. Als hij ooit geen zin had gehad om naar een gathering te gaan, dan was dat niets geweest vergeleken met nu. Zijn tijd verdoen aan andere Clans. Alsof het hem nog iets kon schelen wat daar gebeurde. Zonder enige tegenzin te laten zien aan zijn Clanleden, signaleerde hij dat zij zich konden mengen met de rest. Zelf liep hij recht op zijn doel af en sprong zonder aarzeling op de grote rots. Zijn groene ogen gleden even naar de andere leiders. Verrast bleven zijn kijkers hangen op een rode poes. "Waar is Stormstar?" vroeg hij nonchalant. Diep van binnen voelde hij toch een lichte bezorgdheid voor de RiverClan leider die hij altijd gemogen had.
Tags: Leaders

Lightningrush
Sommige katten waren dol op het zien van de andere Clans. Lightning was op zijn zachts gezegd altijd terughoudend geweest als het om andere Clans ging. Sinds het gedoe met haar zusje voelde ze een nog grotere afkeer voor de andere bosbewoners. Haar aanwezigheid bij deze gathering was puur uit nieuwsgierigheid voor het nieuws dat men mee zou brengen. Eenmaal aangekomen op het open veld liet ze haar blauwe ogen de katten afgaan. Ze voelde er niet veel voor om ergens bij aan te schuiven en dus zocht ze een wat rustiger plekje op en ging zitten.
Tags: Iemand die dr wil komen irriteren? xD



Leafbare Gathering  - Pagina 2 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Otterflight
StarClan
Leafbare Gathering  - Pagina 2 DPKsfdL
Rebecca
2487
Actief
Paint the sky, make it yours

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Otterflight
BerichtOnderwerp: Re: Leafbare Gathering    Leafbare Gathering  - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 15:39

De Calico poes zat nog steeds wat voor haarzelf uit te staren. Toen er een bruine kattin naar haar toe liep keek ze wat schuchter op. Nog voordat ze kon reageren ging de kattin voor haar zitten en trok haar bek open om zichzelf voor te stellen. De geur van Windclan stak sterk in de vacht van de kattin die zich voorstelde als Glacialvoice. Ze gaf een knikje en schoof haar schuchterheid aan de kant. Dat was iets wat ze moest vergeten vond ze zelf. "My name is Otterflight. Shadowclan." miauwde ze rustig tegen de kattin. Ze wilde net weer spreken toen ze zag dat de Leaders compleet waren. Nu ook Firestar er was kon de Gathering beginnen maar.. die rode poes op de Highrock. Die hoorde daar niet. Toch? Ze wendde zich weer tot Glacialvoice. "Who is that?" murmelde ze wat chagrijnig. Stormstar zou daar moeten staan wist ze. Was er dan iets ... Ze schrok nog meer toen ze zag wie Firestar met zich mee had genomen. Een oude Skyclan kat als Deputy? Maar, wat was er dan gebeurd met Timefall? Ze schudde haar kop. Wat was hier aan de hand?
Terug naar boven Ga naar beneden
Firelily
Member
Leafbare Gathering  - Pagina 2 DPKsfdL
Suzanne
21
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Firelily
BerichtOnderwerp: Re: Leafbare Gathering    Leafbare Gathering  - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 15:41

Firelily >> Thunderclan

Dit was waar ze al lang op had gewacht. Ze hield wel van een beetje spanning en een verandering in de dagelijkse sleur: de gathering. Ze liep stapje voor stap op de zachte sneeuw en keek ontspannen om haar heen. Toch zat er een kleine knoop in haar maag. Geen vervelende, maar eentje die er zit en je enthousiast maakt om spannende dingen te doen. Wie zou ze ontmoeten? De zenuwen werden nu toch wel erger toen het harder begon te sneeuwen, er zouden geen nare dingen gebeuren, toch? Ze keek omlaag en vond een mooi plekje om te zitten. Met haar ogen zachtjes dichtgeknepen keek ze omhoog, ze zou hier wel afwachten wie er naar haar toe zou komen....want zelf actie ondernemen, daar was de spanning te groot voor.
Tag: Nobody


Dream your life and live your dreams. Remember, a life without dreams is like nature with no flowers...

Leafbare Gathering  - Pagina 2 TH98Qjz
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Leafbare Gathering  - Pagina 2 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Leafbare Gathering    Leafbare Gathering  - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 15:50

Jabberpaw
Ze keek even geschrokken op toen een kat naast haar plots begon te praten. "Is dit je eerste Gathering?" Eerst keek ze even zoekend rondom haar heen, maar zodra ze doorhad dat de kattin het tegen haar had begon ze wat verlegen te glimlachen. "Ja.." Beaamde ze met een onschuldig glimlachje op haar snoet. Haar lichtgroene ogen zochten een weg naar die van de Windclan krijger naast haar. Rustig sloeg ze haar zilverkleurig staartje rond haar lijfje en keek ze de oudere poes met een nieuwsgierige blik aan. "Mag ik weten wat je naam is?" Besloot ze het gesprek maar te vervolgen terwijl ze haar blik in die hare priemde.

tag;; Smallwing

Littlestream
Toen de kater uiteindelijk doorhad dat Littlestream bij hem was gaan zitten glimlachte ze rustig. Hij was aangevallen geweest door één van Shadowclan's krijgers, niet door de hele clan. Geen reden voor paniek. Ze snapte dan ook niet waarom Clanleaders altijd meteen de hele Clan er voor kwalijk nam als ze ruzie met anderen hadden, want uiteindelijk konden bijvoorbeeld hulpeloze kits niks doen aan het feit dat één iemand van hun Clan iets verkeerds had gedaan. Maar goed, ze wist onderhand al wel dat ze geen geschikte Clanleader zou zijn, laat staan krijger. En dus was ze tevreden met het feit dat Starclan haar had geaccepteerd als medicine cat. Al gaf ze toe dat ze inzat met het partnerverbod waar je je dan aan moest houden. "Sparrowpaw." Beantwoordde het katertje uiteindelijk haar vraag. Littlestream knikte als teken dat ze hem gehoord had en spitste haar grijze oortjes zijn richting op toen ze zag dat hij zijn mond opende om nog iets te zeggen. "En u?" Vroeg de apprentice, welke blijkbaar bekend stond onder de naam Sparrowpaw. "Littlestream is de naam, leuk je te ontmoeten Sparrowpaw." Miauwde ze vriendelijk waarna ze even omhoog keek toen er nog een kat zich kwam mengen bij het gesprek. "Hallo." Sprak een kater, welke ze herkende als Maskheart, medicine cat van Thunderclan. Een kort respectvol knikje gebruikte ze terug als begroeting, waarna ze toekeek hoe hij tegen de andere kat begon. "Ik denk dat wij elkaar nog niet kennen." Begon hij. Ze wierp Sparrowpaw even een blik toe waarna ze Maskheart terug aankeek. "Ik ben Maskheart, medicine cat van Thunderclan." Plots schoot er haar iets te binnen. Ze was vergeten te zeggen dat zij nu de nieuwe medicine cat was van Shadowclan. "O ja, ik ben trouwens de nieuwe medicine cat van Shadowclan. Smokebreath heeft zijn rang afgestaan en heeft zijn oude leven terug op zich genomen." Deelde ze mee waarna ze haar oude mentor zocht en hem een blik toewierp.

tag;; Sparrowpaw & Maskheart


We were together.... I forgot the rest♥️


Laatst aangepast door Littlestream op zo 2 maa 2014 - 15:52; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowfinch
Member
Leafbare Gathering  - Pagina 2 DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
75
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Snowfinch
BerichtOnderwerp: Re: Leafbare Gathering    Leafbare Gathering  - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 15:51

Owlpaw-Windclan

"Ehm, hoi.", Owlpaw schrok pop uit haar gedachten door de stem van een onbekende kater. Net voordat ze iets kon antwoordenn kwamer een andere apprentice bij staan. "Hallo!", zei de poes. "Ik ben Starlingpaw en wie ben jij?", "Hallo", zei ze vriendelijk. "Ik ben Owlpaw", vervolegde ze. "En wie ben jij", vroeg ze terwijl ze haar blik op de andere thunderclanapprentice liet rusten. "Hai...", Owlpaw keek de nieuwkomer aan. Het was een Riverclan apprentice. "Ik ben Willowpaw. Uit de Riverclan. Uit welke Clan komen jullie?", vroeg de kater. "Windclan", antwoorde Owlpaw, die het ondertussen wel aardig naar haar zin had. Er kwam nog een kater bij staan, deze was duidelijk al een warrior. "Hallo, ik ben Hiddendance, Warrior van de ShadowClan", stelde hij zichzelf voor. "En met wie heb ik het genoegen?", vroeg hij vervolgens. "Ik ben Owlpaw", zei de bruine apprentice voor de zoveelste keer die avond.
tag; Starlingpaw - Willowpaw - Mountainpaw - Hiddendance

Snowfinch-Riverclan
Een onbekende Windclan kater kwam naar Snowfinch toe getrippeld. "Goedenavond, zou ik erbij mogen zitten?", vroeg hij glimlachend. De bruine tabby knikte. "Tuurlijk", antwoorde ze, de poes deed haar best om vriendelijk te klinken, wat een grote moeite was voor haar. "Ik ben Mintfang.", stelde hij zichzelf voor. De bruine tabby knikte. "Wat is de naam van deze poes, als ik vragen mag?", vroeg Mintfang vervolgens. "Snowfinch", antwoorde de riverclanpoes kortaf.

tag; Mintfang


Leafbare Gathering  - Pagina 2 Ma80uh

Snowfinch:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mintfang
Member
Leafbare Gathering  - Pagina 2 DPKsfdL
Isa :3
296
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Mintfang
BerichtOnderwerp: Re: Leafbare Gathering    Leafbare Gathering  - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 16:01


Dawnflight || Riverclan

Als laatste kwam op Firestar de rots op. Het kon dus zo beginnen. Ze zat nog steeds naar beneden te kijken, lichtelijk verwonderd over het uitzicht toen ze de stem van de kater achter haar hoorde. "Waar is Stormstar?" Vroeg hij nonchalant. Ze keek om en zag dat zijn groene ogen op haar waren blijven hangen. Waarschijnlijk was hij niet de enige kat hier die zich dat afvroeg. ”Hij heeft zijn titel opgegeven, samen met Mousefur.” Zei Dawnflight terug tegen te de kater. "Ik ben Dawnflight." Een aardige glimlach stond op haar snuit. Ze had nog steeds respect voor deze leiders, ondanks dat ze nu ‘één van hen’ was. Zij waren al langer leider geweest en hadden dit al vaker gedaan.

Tag; The leaders


Aurypaw || Shadowclan

Waiting on a reaction ~

Tag; Milkypaw &nd Skewpaw


Mintfang || Windclan

D e poes voor hem stelde zichzelf voor. "Snowfinch", Zei ze kortaf. Hm, misschien toch niet de goede partner uitgekozen. Ach, het zou wel goed komen. Zijn blik ging naar de rots in het midden toen. Alle vier de leiders zaten er al, dan zou het waarschijnlijk zo beginnen. De mintgroene ogen bekeken alle leiders die er zaten. Everstar, de leider van de Windclan, Shrewstar, de leider van de Shadowclan, Firestar, de leider van de Thunderclan en dan nog Stor… Wacht, wie was die rosse poes? Hij kreeg een verbaasde uitdrukking op zijn gezicht en wendde zich tot de Riverclan poes. ”Wie is die nieuwe leider van jullie?” En waar is Stormstar?

Tag; Snowfinch

Katten van mij op de Gathering:

~ Dawnflight
~ Aurypaw
~ Mintfang


Leafbare Gathering  - Pagina 2 211rzm8
Aurorapaw ~ Aurypaw ~ Skunkkit ~ Mintfang ~ Jack D ~ Dawnflight
PM's naar Dawnstar please!

Leafbare Gathering  - Pagina 2 MKN7vHE Leafbare Gathering  - Pagina 2 LcrIgCQLeafbare Gathering  - Pagina 2 W0qAlxR


Laatst aangepast door Mintfang op zo 2 maa 2014 - 16:53; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Leafbare Gathering
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: