Leafbare Gathering - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Leafbare Gathering

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Timberleaf
Member
Leafbare Gathering  - Pagina 3 DPKsfdL
Meomi
41
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I dont know, but i feel young.
Gender:
Rank:
Timberleaf
BerichtOnderwerp: Re: Leafbare Gathering    Leafbare Gathering  - Pagina 3 Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 16:36

Timberleaf - Windclan

Timberleaf zag een goed plekje en ging zitten. Ze keek om zich heen, katten van alle clans hadden zich verzamelt. Ze hoorde katten zichzelf voorstellen. Opeens hoorde ze Mintfang spreken, ze ving de laatste zin nog net op; "En waar is Stormstar?"
Timberleaf keek om zich heen, inderdaad, Stormstar was nergens te bekennen. Ze zag dat de leiders al klaar zaten. Als de Riverclan een nieuwe leider had, zouden ze dat snel te weten komen. Ze werd steeds nieuwsgieriger, wat zou er aan de hand zijn? Ze keek omhoog en rilde. Sneeuw dwarrelde omlaag, ze hoopte dat het snel over zou zijn, de prooi was schaars. Zouden ze ook op dat onderwerp komen? Ze keek omhoog, wachtend op een woord van de leiders...

Tag; Leiders


Ik ben/kan een hele tijd niet online zijn! Ik heb absurd veel projecten van school die ik allemaal nog moet afronden, sorry...
Nog 6 projecten...

:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Glacialvoice
Member
Leafbare Gathering  - Pagina 3 DPKsfdL
Dιεuw
136
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender:
Rank:
Glacialvoice
BerichtOnderwerp: Re: Leafbare Gathering    Leafbare Gathering  - Pagina 3 Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 16:47

Willowpaw'  Ξ   Riverclan

Een voor een keek Willowpaw de Apprentices aan. Eentje was al wat ouder, van de Windclan. De andere twee waren allebei van de Thunderclan. "Windclan", zei de oudere Apprentice als antwoord op zijn vraag, die eigenlijk overbodig was. Zijn mentor had hem geleerd hoe hij de clans kon onderscheiden. Maar hij moest toch iets zeggen? Of dachten ze nu dat hij niets kon? Willowpaw schudde lichtjes zijn hoofd. Niet over nadenken. De grijze tabby keek op toen een Warrior zich bij hun groepje voegde. Zo te ruiken kwam hij van de Shadowclan. "Hallo, ik ben Hiddendance, Warrior van de ShadowClan", stelde hij zichzelf voor. "En met wie heb ik het genoegen?", vroeg hij vervolgens. "Ik ben Owlpaw", zei de Windclan Apprentice, die dus Owlpaw heette. Het katertje richtte zich tot Hiddendance. 'Ik ben Willowpaw, van de Riverclan. Leuk u te ontmoeten.', zei hij tegen de Warrior.

Tag: Owlpaw, Mountainpaw, Starlingpaw & Hiddendance

Glacialvoice  Ξ  Windclan

De ijzige ogen van de poes bekeken de Warrior tegenover haar goed. Ze zag er redelijk sterk uit. Glacialvoice besloot haar maar te vertrouwen. De poes gaf een knikje. "My name is Otterflight. Shadowclan." miauwde de poes, die dus Otterflight heette. Enige rumoer ontstond toen de laatste Leader, Firestar, de Highrock beklom. De Gathering kon nu elk moment beginnen. Alle Leaders waren er. Er was wel veel veranderd sinds de vorige Gathering. Bij de Riverclan waren er totaal nieuwe leiders, en ook de Deputy van de Thunderclan was kennelijk vervangen. Otterflight wende zich tot haar. "Who is that?" murmelde ze wat chagrijnig. 'I don't know. I heard that she's the new Riverclan Leader, but I can't remember her name.', antwoordde de tabby. Ze zat op de plek waar Stormstar altijd zat, maar wat was er dan met hem gebeurd?

Tag: Otterflight


;;Mijn katten op de Gathering;;
-Willowpaw > Riverclan
-Glacialvoice > Windclan

Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Leafbare Gathering  - Pagina 3 DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Leafbare Gathering    Leafbare Gathering  - Pagina 3 Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 16:57


Snowynight - Shadowclan
Een sneeuwwitte Windclan poes kwam haar richting op en Snowynight knikte licht nerveus maar wel vriendelijk. "Aangenaam, Snowynight van de Shadowclan," Miauwde Snowynight op een vriendelijke toon, maar vervolgens viel ze weer stil. Wat moest ze zeggen? Voor een moment dacht ze na en stelde weer een vraag. "Hoe gaat het in Thunderclan en Windclan?"

TAG: Tawnyspots & Icecloud

Vixenpaw - Thunderclan
x Nothing for now x

TAGS: Crowpaw

Moonfall - Windclan
Wat verrast spitste Moonfall zijn oren en hield zijn kopje licht scheef. "Stormstar en Mousefur afgetreden?" Reageerde de kater verbaasd. "Hoe dat dan? Is er iets gebeurd?" Het gebeurde niet vaak dat zowel leader als deputy aftraden. Hierna lachte hij wat ongemakkelijk. "Sorry, ik ben wat te nieuwsgierig." Gaf hij vervolgens toe

TAGS: Hawkscream

Smokebreath - Shadowclan
Het duurde niet lang of er kwam een Windclan kater op hem af. Och hoe sneu voor de onwetenden... "Hey," Begroette deze, zonder zich voor te stellen, iets wat de brompot al irriteerde.  "Hoor je niet bij de andere Medicine cats te zitten?" Kwam de volgende vraag. "Ik weet prima waar ik moet zitten als warrior, Windclan Warrior." Reageerde de kater brommerig. Wie was die jonge spruit om hem de les te proberen te lezen?

TAGS: Firework

Poppyleaf - Thunderclan
Eindelijk kon ze mee met de gathering. De calico poes richtte haar honingkleurige ogen op de menigte katten terwijl ze naar beneden gleed. "Zeg Littlewi-" Begon ze, maar ze zag tot haar verbazing dat haar chocolate point zus al weggelopen was naar een Riverclan warrior. De poes hield haar kop wat scheef. Die leken het gezellig te hebben... Wat vreemd, ze wist niet dat Littlewish een Riverclan kater zo goed kende. Uithoren? Zekers! Maar niet nu. Ze liet zich rustig neerzakken naast een clangenoot. "Druk eh?" Grinnikte ze vrolijk.

TAGS: Firelily


Katten met wie ik aanwezig ben op de Gathering:
x Snowynight x
x Vixenpaw x
x Moonfall x
x Smokebreath x
x Poppyleaf x


Leafbare Gathering  - Pagina 3 T4W3e3N
Stamps
Leafbare Gathering  - Pagina 3 PS18GM0Leafbare Gathering  - Pagina 3 W0qAlxRLeafbare Gathering  - Pagina 3 EjrsROFLeafbare Gathering  - Pagina 3 FWu1gsfLeafbare Gathering  - Pagina 3 D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Hiddendance
Member
Leafbare Gathering  - Pagina 3 DPKsfdL
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: 27 moons :.
Gender:
Rank:
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: Leafbare Gathering    Leafbare Gathering  - Pagina 3 Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 17:11

Hiddendance ~ ShadowClan

'Ik ben Owlpaw', stelde een bruine Apprentice zichzelf voor. De kater gaf een vriendelijk knikje met zijn blik op Owl gericht. Hij kon ruiken dat ze een poes van WindClan was. 'Ik ben Willowpaw, van de Riverclan. Leuk u te ontmoeten', miauwde het katertje. Ook hem gaf Hiddendance een knikje met een glimlach op zijn gezicht. Uit zijn ooghoek zag de kater een ThunderClan poes zitten, wat verderop. Ze zat helemaal alleen, en Hidden viel wel op afstandelijke poezen. "Kunnen jullie me even excuseren?", mauwde hij waarna hij opstond en op de poes afliep. "Hallo, ik ben Hiddendance", stelde de ShadowClan warrior zich voor. Hij gaf haar een sympathiek knikje. "Ik kom van de ShadowClan, en wie bent u?", vroeg hij. Hiddendance wist nu al dat dit gesprek geen makkie zou gaan worden..
Tag: Hij heeft Starlingpaw - Willowpaw - Mountainpaw - Owlpaw verlaten, nu is hij bij Lightningrush~


Twilightmoon ~ WindClan
Iemand die in wil gaan op zijn begroeting? *zie vorige-vorige post*
Tag: Nobody


Butterfly ~ ThunderClan
Is het goed als ze bij Crimsonpaw en Fallentear staat? *zie vorige-vorige post*
Tag: Crimsonpaw en Fallentear?

Ik ben aanwezig op deze Gathering met:
Hiddendance
Twilightmoon
Butterfly



Leafbare Gathering  - Pagina 3 6icvux
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Leafbare Gathering  - Pagina 3 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Leafbare Gathering    Leafbare Gathering  - Pagina 3 Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 17:26


Firestar
Firestar wist zijn verraste uitdrukking niet van zijn gelaat te houden toen de poes hem vertelde dat zowel Stormstar als Mousefur afstand hadden gedaan van hun rang. Hij wist dat het koppel ouder werd, maar het was zo'n vertrouwd beeld hen hier te hebben als leider en deputy. De poes die nu de leiding had stelde zichzelf voor als Dawnflight en glimlachte vriendelijk. Hoewel hij nog niet kon oordelen leek ze hem wel een beetje als Stormstar zelf, niet al te wantrouwend tegenover de andere Clans. "Aangenaam," sprak hij kalm met een kort knikje. Hij was niet in een al te goed humeur, maar RiverClan was altijd vredelievend geweest.
Tags: Leaders


Lightningrush
Als je mee ging naar een gathering, liep je altijd het risico dat er iemand met je kwam praten. Vandaag was zo'n avond waarop ze juist aandacht trok omdat ze alleen zat. Lightningrush liet haar hemelsblauwe ogen naar de kater glijden zodra hij zichzelf kwam voorstellen. De ietwat verveelde blik was echter niet verdwenen. Eens hij haar zijn naam en Clan had verteld, vroeg hij haar wie zij was. "Lightningrush, ThunderClan" kwam er koeltjes uit. Ze was niet van plan een heel gesprek met hem aan te knopen. Dat deed ze al nauwelijks met haar eigen Clangenoten, laat staan een of andere kater uit een andere Clan.
Tags: Hiddendance


Leafbare Gathering  - Pagina 3 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Online
Firework
StarClan
Leafbare Gathering  - Pagina 3 DPKsfdL
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ••Age does not matter now
Gender:
Rank:
Firework
BerichtOnderwerp: Re: Leafbare Gathering    Leafbare Gathering  - Pagina 3 Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 17:32


Firework - Windclan


De ander keek hem niet erg vrolijk aan, en Firework besloot om niet veel vriendelijker terug te kijken. Het antwoord verlichtte de sfeer ook al niet echt, "Ik weet prima waar ik moet zitten als warrior, Windclan Warrior." Hij knikte, en ging toch maar zitten. "Oke, Smokebreath toch? Ik heet Firework voor als je het nog wilde weten," Zijn ogen twinkelden, Firework's humeur was lastig stuk te krijgen, en ook al was iedereen nukkig door weinig prooi, de vrolijke flamepoint werd er niet echt door beïnvloed. Waar hij echter wel in geïnteresseerd was, was waarom de kater naast hem precies een warrior geworden was. "Mag ik vragen waarom je nu weer een warrior bent?"

Tag: Smokebreath




Crimsonpaw - Shadowclan


Ze zag haar mentor aankomen, en knikte bij wat ze zei, normaal had ze een betweterig antwoord gegeven, maar op een gathering moest ze de eer van Shadowclan hooghouden. Aangezien geen van de andere katten iets zei begon zij het gesprek maar eens. "Well, hallo allemaal, ik ben Crimsonpaw, en jullie?" Haar stem was niet erg vrolijk, maar voor deze keer iets minder kil, een gesprek was nu wel welkom.

Tag: Wolfpaw - Frostlake - Fallentear (eventjes) - Butterfly


Leafbare Gathering  - Pagina 3 264j47r
NCIS<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Skewpaw
Member
Leafbare Gathering  - Pagina 3 DPKsfdL
Sacha
171
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Skewpaw
BerichtOnderwerp: Re: Leafbare Gathering    Leafbare Gathering  - Pagina 3 Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 18:00

Fierceshot - Shadowclan
Still alone ~

Skewpaw - Riverclan
“Hoi,” had de Shadowclanner – niet onvriendelijk – gemiauwd. Okay, tot nu toe ging het nog goed. “Kom er toch bijzitten.” Sprak de poes, alvorens wat op te schuiven. “Aurypaw, Milkypaw.” Stelde ze zichzelf en haar gezelschap voor. De schele poes glimlachte vriendelijk en nam plaats naast Aurypaw, haar staart om haar poten heen krullend. ”Ik ben Skewpaw,” sprak ze iets luider dan ze voorheen had gedaan. De poes keek even weg, niet wetende wat ze moest vertellen. Skew was niet zo’n prater, ze hield zich altijd liever stil en een beetje op de achtergrond.
Tag: Aurypaw & Milkypaw


Leafbare Gathering  - Pagina 3 30thvkp
Leather - Aragon - Skewpaw - Styx - Dawnkit - Fierceshot
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafbreeze
Member
Leafbare Gathering  - Pagina 3 TNjJbVr
Bo~
634
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons ~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leafbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Leafbare Gathering    Leafbare Gathering  - Pagina 3 Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 18:09



Leafpaw sjokte achter de groep aan, niet met normale opgewekte stappen. Nee, totaal niet. Ze sjokte. Ze had er eigenlijk geen zin in, maar ze maakte het haarzelf wijs dat dit goed voor haar was. Maar ze kon nu niet meer terug, ze was nu al mee en de Fourtrees waren alweer in zicht. Ze zuchtte even toen ze de plek binnentrad en Dawnflight de plek van haar vader in nam. Ze wierp de poes een miserabele blik toe, ze haatte de poes. Ze had eigenlijk geen zin om met iemand te praten, dus begon ze naar haar poten te staren. Niks aan haar was vrolijk, ze zat ook in een wat verdrietige houding... Ze haatte het hier, maar ze wou ook niet terug... Al die katten die vrolijk zijn om de nieuwe leader en deputy, nouja, Wolfgaze was niet zo erg. Maar Dawnflight wel, ze wist het al gewoon. Ze had het al geweten en ze had haar vertrouwd.

Tag; Nobody ~


Leafbare Gathering  - Pagina 3 Unknown

Until the Leaf's stop falling~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Starlingdash
Member
Leafbare Gathering  - Pagina 3 DPKsfdL
So-of
777
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Twelve Moons
Gender:
Rank:
Starlingdash
BerichtOnderwerp: Re: Leafbare Gathering    Leafbare Gathering  - Pagina 3 Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 18:21

SHREWSTAR
E
en rossige poes kwam naar de Leaders toe en Shrewstar fronste wat wantrouwend toen ze Stormstar nergens zag. Wat was hier gebeurd? Firestar was de eerste die zijn mond opentrok en Shrewstar draaide haar kop om naar de nieuweling. ”Hij heeft zijn titel opgegeven, samen met Mousefur.” Verrast hief ze haar wenkbrauwen op, dat gebeurde ook weer niet vaak. "Ik ben Dawnflight." Shrew gaf een knikje naar de nieuwe Leader. "Aangenaam, nog geen negen levens gehaald dan?" Vroeg de Clanleader toch wel nieuwsgierig.

Tag; Firestar & Dawnflight

HAWKSCREAM
"S
tormstar en Mousefur afgetreden?" Ja, die reactie had hij zelf ook gehad. "Hoe dat dan? Is er iets gebeurd?" Hawkscream keek wat verrast op door de nieuwsgierige vragen. "Sorry, ik ben wat te nieuwsgierig." Wat nerveus glimlachte de RiverClan Warrior. "Dat hoor je straks wel van de nieuwe Leader." Glimlachte hij, te veel mocht hij ook weer niet weggeven.

Tag; Moonfall

STARLINGPAW
'H
ai...', De ThunderClan Apprentice legde haar grijze oortjes in haar nek toen ze nog een Apprentice zag aankomen. Zo lukte het ook nooit! 'Ik ben Willowpaw. Uit de Riverclan. Uit welke Clan komen jullie?' Ze rolde met haar ogen en wachtte af tot de andere katten antwoord zouden geven op deze vraag. Maar voordat dat gebeurde kwam er ook nog eens een stinkende Warrior bij uit ShadowClan. Starlingpaw zuchtte geïrriteerd en stond op. Het werd haar hier te druk. Al snel viel haar blik op een wat treurig bolletje met vacht. Ze besloot voor nu een aardig masker op te zetten. Alweer.. "Gaat alles wel goed?" Al snel rook ze de vissige RiverClan geur.

Tag; Owlpaw & de groep verlaten; nu Leafpaw.


Leafbare Gathering  - Pagina 3 VUZ5ef6
Terug naar boven Ga naar beneden
Maskheart
Member
Leafbare Gathering  - Pagina 3 DPKsfdL
Cynthia
737
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 116 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Elder (ex-medicine cat)
Maskheart
BerichtOnderwerp: Re: Leafbare Gathering    Leafbare Gathering  - Pagina 3 Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 18:26

Maskheart - Thunderclan
"Ik ben Sparrowpaw, de nieuwe medicine cat apprentice van WindClan." Dus hij was de nieuwe medicine cat apprentice van Windclan. Hij besloot maar niet te vragen wat er met de vorige was gebeurd. "Leuk je te ontmoeten, Sparrowpaw." Zei hij uiteindelijk maar. "O ja, ik ben trouwens de nieuwe medicine cat van Shadowclan. Smokebreath heeft zijn rang afgestaan en heeft zijn oude leven terug op zich genomen." Maskheart richtte zijn blik op Littlestream toen ze dit zei. "Ergens verbaasd me dat niet." Zei hij. Hij had het al wel een beetje verwacht.

Tag: Littlestream & Sparrowpaw

Icecloud - Windclan
"Tawnyspots van ThunderClan." Stelde de Thunderclanpoes zichzelf voor. "Aangenaam, Snowynight van de Shadowclan," Ook de Shadowcanpoes stelde zich voor. Dus Tawnyspots en Snowynight. Dat was wel te onthouden. "Hoe gaat het in Thunderclan en Windclan?" Ze keek even naar Snowynight bij deze vraag. Ze moest gewoon zeggen dat alles goed ging, want ze was niet van plan om te gaan zeggen hoe erg de clan er eigenlijk aan toe was met deze zware Leafbare. "Met Windclan gaat alles goed." Beantwoordde ze de vraag.

Tag: Snowynight & Tawnyspots


Leafbare Gathering  - Pagina 3 14o90k6


Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Constellationmoon
Member
Leafbare Gathering  - Pagina 3 DPKsfdL
hehehehehe my name is Laurierblad
155
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Constellationmoon
BerichtOnderwerp: Re: Leafbare Gathering    Leafbare Gathering  - Pagina 3 Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 19:04

Constellationpaw-Shadowclan
Constellationpaw kwam op de vergadering aan, met langzame stappen en ging opzoek om met katten om te gaan. Constellationpaw keek rond zich bijna overal zag ze katten praten, in groten groepen en in kleine groepen. Constellationpaw keek rustig en ging zitten in de hoop dat ze iemand zou vinden om mee om te gaan, ze liep over het koude natte vochtige gras naar de andere katten die ook alleen stonden. Constellationpaw staarde en zag de maan mooi schijnen en staarde ernaar voor een korte tijd en zag ergens in de verte iemand staan, ze sloop ernaar toe en wilden iets zegen maar dat lukte haar niet. Contstellationpaw keek naar de grond en bleef achter de rest van de katten staan, ze was te erg verlegen en kon niet goed praten en daarom sloot ze zich af van de groep. Constellationpaw wachtte tot iemand naar haar toe kwam lopen en was stil achter de katten. Constellationpaw keek omzich heen en zag een groepje katten en ging erbij zitten en zei met moeten: 'hai.' Haar stem kraakte even, ze voelde een harde steek in haar keel komen...

tags: Wishclaw, Willowpaw' en *Icepaw


Leafbare Gathering  - Pagina 3 Ab59q9
I don't know where I'm. I'm standing at the back And I'm tired of waiting.
And I don't want to hear the sound, of losing what I never found.
Constellationmoon
old stuff:

Thema and voice:

ACCOUNTS:
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafbreeze
Member
Leafbare Gathering  - Pagina 3 TNjJbVr
Bo~
634
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons ~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leafbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Leafbare Gathering    Leafbare Gathering  - Pagina 3 Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 19:42



"Gaat alles wel goed?" hoorde Leafpaw plotseling en ze keek langzaam op. "Niet met haar." gromde ze waarna ze lichtjes richting Dawnflight knikte. "Ze pakt alles van me af, alles waar ik trots op was." haar stem was vol met haat, maar ze haatte de poes dan ook met heel haar hart. Ze was niet zo'n persoon die ze snel haatte, maar háár wel. Zomaar de plek van haar ouders in nemen, hoe durfde ze. "Maar dat boeit nu niet, je krijgt het verhaal zo wel te horen van de o zo geweldige Dawnflight" Nee, ze zou de poes nooit Dawnstar noemen. Het was Stormstar. Stormstar, Stormstar, Stormstar. De enige leader van RiverClan. Als haar vader was gestorven in een strijd had ze het nog wel begrepen. Maar hij trok zich terug. Dat vond ze ergens ook niet erg, haar vader bracht nu meer tijd met haar en haar andere siblings door. Maar Dawnflight...? Die vertrouwde ze gewoon niet.

Tag: Starlingpaw


Leafbare Gathering  - Pagina 3 Unknown

Until the Leaf's stop falling~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnflight
Member
Leafbare Gathering  - Pagina 3 DPKsfdL
Isa :3
663
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dawnflight
BerichtOnderwerp: Re: Leafbare Gathering    Leafbare Gathering  - Pagina 3 Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 19:50


Dawnflight || Riverclan

Ze keek naar de leiders die bij haar zaten. Ze zat op de plek van Stormstar en het voelde een beetje alsof ze zijn plek had ingenomen. Nee Dawn, hij heeft het je gegeven, dacht ze zichzelf verbeterend. Bij al deze leiders zijn de oude eerst overleden of weggejaagd. Ze zou blij moeten zijn met het feit dat haar oude leader er nog was. "Aangenaam," Zei Firestar en hij knikte. Ze knikte terug en hoorde toen de stem van een poes, Shrewstar. Ook zij had vragend gekeken toen ze zag dat Dawnflight de rots op kwam in plaats van de vertrouwde Stormstar. "Aangenaam, nog geen negen levens gehaald dan?" Vroeg de leider. Dawn schudde met haar kop. ”Nee nog niet, maar waarschijnlijk duurt het niet lang meer.” Zei ze met nog steeds een glimlach op haar snuit. Straks zal ze alle details wel uitleggen, gelijk voor alle vier de clans. Ze slikte even bij de aanblik van al die katten beneden die naar haar zouden kijken, maar ze moest vertrouwen hebben in zichzelf.

Tag; The leaders


Aurypaw || Shadowclan

Waiting for Milkypaw~

Tag; Milkypaw &nd Skewpaw


Mintfang || Windclan

W aiting for a reaction ~

Tag; Snowfinch

Katten van mij op de Gathering:

~ Dawnflight
~ Aurypaw
~ Mintfang


Leafbare Gathering  - Pagina 3 WI8to82
~x~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw
Member
Leafbare Gathering  - Pagina 3 DPKsfdL
Hanna (2)
315
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Icepaw
BerichtOnderwerp: Re: Leafbare Gathering    Leafbare Gathering  - Pagina 3 Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 19:58

*Icepaw - Shadowclan

Icepaw keek om zich heen. Dit was haar eerste vergadering dus het was erg spannend. Ze vroeg zich af of ze zomaar op een kat af kon stappen of dat ze goedkeuring nodig had. Dus ze ging op zoek naar haar vriendin Constellationpaw. Toen zag ze dat die net op een groepje katten afstapte dus besloot ze om te kijken wie dat waren. Toen ze er in de buurt was hoorde ze wat Constellationpaw zei: "Hai." Ze bleef op een afstand wachten wat de andere katten gingen doen.


Leafbare Gathering  - Pagina 3 Coolte23


.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Starlingdash
Member
Leafbare Gathering  - Pagina 3 DPKsfdL
So-of
777
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Twelve Moons
Gender:
Rank:
Starlingdash
BerichtOnderwerp: Re: Leafbare Gathering    Leafbare Gathering  - Pagina 3 Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 20:05

SHREWSTAR
”N
ee nog niet, maar waarschijnlijk duurt het niet lang meer.” Begrijpend knikte de zwart witte poes en dacht even terug aan het gesprek dat ze niet lang geleden had gehad met haar Deputy. "De reis zal misschien wel wat moeilijker zijn in deze tijd, maar ik wens je alvast succes bij de Moonstone." Glimlachte ze zachtjes en gaf haar vacht een paar likken.

Tag; Firestar & Dawnflight

STARLINGPAW
"N
iet met haar." Verrast keek Starlingpaw op bij de grommende toon en volgde de blik van de Apprentice, die leidde tot een rode poes op de rots. Huh? Ze had nooit gehoord over die Clanleader. "Ze pakt alles van me af, alles waar ik trots op was." Ze krulde haar mondhoeken wat vals op. "Maar dat boeit nu niet, je krijgt het verhaal zo wel te horen van de o zo geweldige Dawnflight" Heel voorzichtig raakte ze de Apprentice aan met haar staartpunt. "Sommige Clanleaders verdienen hun naam inderdaad niet," Begon ze zacht, de omgeving nog niet echt vertrouwende. "Misschien dat je in de toekomst wraak kunt gebruiken?"

Tag; Leafpaw


Leafbare Gathering  - Pagina 3 VUZ5ef6
Terug naar boven Ga naar beneden
Mountainpaw.
Member
Leafbare Gathering  - Pagina 3 DPKsfdL
15
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons old
Gender:
Rank:
Mountainpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Leafbare Gathering    Leafbare Gathering  - Pagina 3 Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 20:13

Mountainpaw-Thunderclan

Mountainpaw zag nog een apprentice aankomen, en herkende Starlingpaw. Stiekem vond hij haar erg leuk, maar durfde er nooit iets van te laten merken. Starlingpaw knikt hem toe en lachte vriendelijk naar de windclan apprentice. "Hoi" Zei ze in een honigzoet stemmetje. De bruine windclan poes zei: "Hallo, ik ben Owlpaw." Ze keek Mountain en Starlingpaw aan. "En wie ben jij?" "Ik ben Mountainpaw, en zij is Starlingpaw." "Hai.." zei Owlpaw toen, en Mountain keek achterom. Een kater die de geur van vis droeg kwam aan lopen. "Ik ben Willowpaw." zei hij, "Uit welke clan komen jullie?" "Windclan." Antwoordde Owlpaw. "En ik Thunderclan" zei hij vervolgens maar. Een nieuwe kat, een oudere, kwam aanlopen. "Hallo, ik ben Hiddendance, Warrior van de ShadowClan", zei hij, "En met wie heb ik het genoegen?" vroeg hij toen. "Ik ben Owlpaw", zei de windclan poes voor de zoveelste keer. Mountain vond het onbeleefd om niks te zeggen, en zei vervolgens: "Ik ben Mountainpaw, van the Thunderclan." Als hij nog 1 keer zich moest voorstellen, werd hij gek.

tag; Starlingpaw - Willowpaw - Mountainpaw - Hiddendance

Smallwing-Windclan

"Ja.." een kleine lach speelde op haar snoet. Vervolgens keek sloeg ze haar staart om haar pootjes en keek haar aan. "En mag ik weten wat jou naam is?" vroeg ze. Smallwing lachte en zei: "Op één voorwaarde, dat ik de jouwe mag weten. Mijn naam is Smallwing, van de Windclan." Ze keek strak in de groene ogen van de apprentice, en zei vervolgens: "Fijn je te ontmoeten."

Tag; Jabberpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Milkyway
Elder
Leafbare Gathering  - Pagina 3 DPKsfdL
сєєა ღ
653
Actief

CAT'S PROFILE
Age: The twinkling diamonds are what I still live for
Gender:
Rank:
Milkyway
BerichtOnderwerp: Re: Leafbare Gathering    Leafbare Gathering  - Pagina 3 Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 20:21

Milkypaw - Thunderclan
”Littlestream, mijn zus, is laatst Medicine Cat geworden toen Smokebreath aftrad. We hebben nog geen nieuwe Medicine Cat apprentice.” Mauwde ze terug. Licht verbaasd keek ze op, nog geen Medicine Cat apprentice? Dat kon natuurlijk, maar wat nu als Littlestream stierf? Niet zo pessimistisch denken Milkypaw.. "Hey," Klonk het toen zacht naast haar, ”Hoi.” Mauwde Aurypaw toen terug. "Hii" miauwde ze toen ook maar met een glimlach. Op het eerste zicht leek het een normale poes, tot ze de ogen van de apprentice eens goed bekeek. Ze keek scheel. Ergens zag het er best vreemd uit. Eigenlijk had ze nog nooit een scheel kijkende kat gezien, hoe zou dat zijn? En kon ze dan wel naar een andere kant kijken? ”Kom er toch bijzitten.” Klonk de stem van de Shadowclanner toen weer, ”Aurypaw, Milkypaw.” Stelde ze direct ook haar voor, ”Ik ben Skewpaw,” miauwde de Riverclanpoes, iets harder dan voorheen. "Aangenaam kennis te maken Skewpaw," miauwde ze vrolijk, "Is dit ook jouw eerste keer?"

Tag: Skewpaw [RC] & Aurypaw [SC]


Spread the looooove c:
Leafbare Gathering  - Pagina 3 2ibcn4l
Xx:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynxfang
StarClan
Leafbare Gathering  - Pagina 3 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 92 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: Leafbare Gathering    Leafbare Gathering  - Pagina 3 Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 21:02

Lynxfang-Riverclan
Samen met zijn clangenoten liep Lynxfang naar beneden en keek toe hoe de katten zich verspreidde tussen de andere katten. Hijzelf plofte meteen neer en wendde eerst aan de drukte. Hij was nooit goed geweest met andere clans en hij ging er graag niet mee om. Dat was de grootste reden dat hij nooit meeging naar een gathering. In de Riverclan stond hij bekend als sociaal en grappig, maar daarbuiten was de eerste indruk van hem voor een vreemde bij een ontmoeting: nors. Lynxfang hoopte dat geen vreemde kat hem aansprak en keek enkel rustig toe. Plots zag hij dat Dawnflight zich bij de Leaders had gevoegd. Stormstar's beslissing over zijn aftreden was erg plots gekomen, maar hij had vast twee goede opvolgers voor hem en Mousefur uitgezocht. Lynxfang kende Dawnflight en Wolfgaze niet heel erg goed. De Abbesijn keek een andere kant op en zag een Apprentice van zijn clan met een andere Apprentice praten, die hij niet herkende. De Riverclanner herkende hij als Leafpaw, een dochter van Stormstar. Hoewel hij nog steeds niet graag met andere katten van andere clans in contact kwam, liep hij toch naar toe. Net op tijd om de woorden van de andere kat op te vangen."Misschien dat je in de toekomst wraak kunt gebruiken?". Lynxfang fronste kort. "Wraak? Waarom moet Leafpaw wraak gebruiken"vroeg hij met zijn diepe stem en keek de twee Apprentices aan.

Tag: Leafpaw en Starlingpaw


Leafbare Gathering  - Pagina 3 Scherm17
Euh, een beetje help hier?:
Leafbare Gathering  - Pagina 3 I_need10
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafbreeze
Member
Leafbare Gathering  - Pagina 3 TNjJbVr
Bo~
634
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons ~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leafbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Leafbare Gathering    Leafbare Gathering  - Pagina 3 Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 21:07



"Sommige Clanleaders verdienen hun naam inderdaad niet," zei de grijs-witte poes zachtjes. "Misschien dat je in de toekomst wraak kunt gebruiken?" Wat bedoelde de poes precies met 'wraak'? Maar voordat ze dat kon vragen kwam Lynxfang erbij, die het blijkbaar gehoord had. "Wraak? Waarom moet Leafpaw wraak gebruiken" Leafpaw kromp even in elkaar bij het horen van de diepe stem. Hoe moest ze zich hier uit redden? Oh ja, even vergeten dat ze in die ceremonie geschreeuwd had dat ze Dawnflight nooit een leader zal noemen. "Wraak op een kat die mijn leven deels verwoest heeft." zei ze ietwat fel tegen de kater. Ze had geschreeuwd die ceremonie. Sommige vonden waarschijnlijk dat ze zich aanstelde. Maar niemand maakte door wat zij deed.

Tag;; Starlingpaw & Lynxfang


Leafbare Gathering  - Pagina 3 Unknown

Until the Leaf's stop falling~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowfinch
Member
Leafbare Gathering  - Pagina 3 DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
75
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Snowfinch
BerichtOnderwerp: Re: Leafbare Gathering    Leafbare Gathering  - Pagina 3 Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 21:18

Owlpaw-Windclan
"Kunnen jullie me even excuseren?", zei Hiddendance, de shadowclan kater. Starlingpaw en Mountainpaw hadden ook besloten om het groepje te verlaten. Alleen Willowpaw en Owlpaw bleven over. "En..", begon de bruine tabby. "Hoe is het om in Riverclan te zitten?",
tag; Willowpaw

Snowfinch-Riverclan
"Wie is die nieuwe leider van jullie?", vroeg Mintfang. De bruine tabby liet haar ogen over de leiders glijden. "O, dat is Dawnflight antwoorde Snowfinch, er was minachting in haar stem te ontdekken. De Riverclan poes vond het, tja, vervelend dat de rosse poes zichzelf al leader noemde, maar haar negen levens nog niet had ontvangen.
tag; Mintfang


Leafbare Gathering  - Pagina 3 Ma80uh

Snowfinch:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Leafbare Gathering
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: