Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Geef een compliment aan het persoon boven je!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 23 ... 43, 44, 45 ... 50  Volgende
Innerbreeze
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 Icon_minitimewo 29 jul 2015 - 21:35

Hee Nath!
een heel gezellig en warm persoontje. Je maakt heel leuke een mooie setjes, echt danku c: en je accountjes vind ik echt leuk om te zien hier op WC. Fijn dat je hier zit! Je bent hier heel actief, en ook je rpg talent stroomt hier in de topics xD we moeten echt eens een topic c; ik verbied het je om hier weg te gaan! :3


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 Sig1
Credits to Rebecca ^°^
klik:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 Icon_minitimedo 30 jul 2015 - 11:59

TAKES THIS
ZOZOO
OOOOOOO
OOOOOOO
OOOOOO
OOOOOO
OOOOOO
OOOOOOO
OOOOOO
OOOOOO
OOOOOOO
OOOOOO
OOOOOO
OOOOOO
OOOOOOOO
OOO
OOOOO
OOOOOO
OOOOOOOO
OOOOOOO
OOOOOOO
OOOOOOO
OOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOO
I JUST LOVE YOU BABE, no no no x'd you are just the magical, amazing friend. You are MINE friend. Je bent zo CAKE, zo CAKE en een beetje MELK als je me goed begrijpt x"D Meid je bent een van de beste vrienden die ik ooit heb gehad (op mn bff die ik al vanaf de kleuterklas heb na) en ik hoop echt nog lang je vriend te zijn, TOT IN DE EEUWIGHEID EN OP DE CAKEPLANEET. Meid je post gewoon AMAZING, en je BENT amazing. Cyber en Inner moeten DRINGEND een topic


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 AdnfjaGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 10pvxmwGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 2gxnp75Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 10pvxmwGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 Cyber_pixelGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 10pvxmwGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 34nodx3Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 10pvxmwGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 Teeth_dogs
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowcoat
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 DPKsfdL
9
Actief
Snowcoat
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 Icon_minitimezo 2 aug 2015 - 22:39

.
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowcoat
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 DPKsfdL
9
Actief
Snowcoat
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 Icon_minitimezo 2 aug 2015 - 22:39

Je bent crazy
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigersnow
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 DPKsfdL
why do you want to know that? (say Marlie)
479
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons
Gender:
Rank:
Tigersnow
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 Icon_minitimezo 2 aug 2015 - 22:41

Leuk een nieuw persoon op de site! ^^


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 S5iob7
Tigersnow X Blackswirl:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowypaw
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 DPKsfdL
Sharon
194
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Snowypaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 Icon_minitimezo 2 aug 2015 - 22:42

Je bent een superaardig persoon en nog bedankt voor je advies c:


Sassyrose || Snowypaw || Breakingkit
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 14tx8h4
They say we're losers and we're alright with that
We are the leaders of the not coming back's
But we're alright though
Yeah, we're alright though
We are the kings and the queens of the new broken scene
Yeah, we're alright though
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 DCitG1X
Terug naar boven Ga naar beneden
Swiftclaw
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 PRmMw5F
Nath
547
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 22 moons!
Gender: She-cat ♀
Rank:
Swiftclaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 Icon_minitimezo 2 aug 2015 - 22:44

Je bent een fantastische rpg'er! Ik weet nog hoe ik jaloers op je was toen jij wel gekozen was voor blue's nestje en ik niet, haha. De goede oude tijd. Very Happy Ik ben blij dat je terug bent!

(Chi hier btw)


The things we can't obtain are the most beautiful ones
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 AC1IOM7
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowypaw
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 DPKsfdL
Sharon
194
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Snowypaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 Icon_minitimezo 2 aug 2015 - 22:51

Lief, dankje Chi <3 !
Ik ben jaloers op al je leuke karakters, je rpg-vaardigheden en je bent zo'n geweldig persoon, ben ook echt blij om hier terug te zijn <3


Sassyrose || Snowypaw || Breakingkit
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 14tx8h4
They say we're losers and we're alright with that
We are the leaders of the not coming back's
But we're alright though
Yeah, we're alright though
We are the kings and the queens of the new broken scene
Yeah, we're alright though
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 DCitG1X
Terug naar boven Ga naar beneden
Thrushdive
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 DPKsfdL
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Age: .:32 Moons:.
Gender:
Rank:
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 Icon_minitimezo 2 aug 2015 - 23:11

Sharon! Ik vind je echt een geweldige RPG'er en heb je echt gemist toen je weg was van Warrior Cats. Eigenlijk hebben we echt al een hele RPG geschiedenis achter onze rug en ik hoop deze nog groter te maken in de toekomst! Ik vind je super aardig, gezellig en je bent ook pretty *stares at fototopic*. Beter ga je gewoon niet weer weg van wc <3


"It's don't give a Mousedung time"~
::Kradam::

Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 6IRKqVAGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 MKN7vHEGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 IfBu3avGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashbrook
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 JJI054E
Liz
516
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ashbrook
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 Icon_minitimezo 2 aug 2015 - 23:17

Nathh, ik ken je eig al best lang, volgensmij was je er al toen ik pas hier begon op warrior cats wat onderhand al meer dan 3 jaar geleden is. Dus dat is wel een aardig poosje geleden (':
However, ik heb altijd je karakters bewonderd en je krijgt het elke keer voor elkaar om mij gewoon een zwak te laten hebben voor jouw karakters. Daarnaast ben je echt een hele goede rpg'er & ook echt een heel aardig persoon ^^




ASHBROOK


 Ashbrook              Brook •

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightspark
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 DPKsfdL
»Quinty«
1016
Actief
I've never been good enough

CAT'S PROFILE
Age: 70 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nightspark
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 Icon_minitimezo 2 aug 2015 - 23:18

Liz~!
Je bent een geweldig goede RPG'r met verschrikkelijk goed uitgewerkte accounts. Je post geweldig, al hebben we niet echt vaak een topic :')
Tevens ben ik lichtelijk jaloers op je setjes stijl, it looks so neat :'D

Keep up the good work, girl~ :'D


And I know you have a heavy heart; I can feel it when we kiss
So many men stronger than me have thrown their backs out trying to lift it
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 ERajrCS
But me I'm not a gamble you can count on me to split
The love I sell you in the evening, by the morning won't exist.


Stuff &'nd stamps<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowypaw
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 DPKsfdL
Sharon
194
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Snowypaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 Icon_minitimezo 2 aug 2015 - 23:20

Q ! Ook jou ken ik echt al een hele tijd, elk topic dat we samen hebben is weer zo leuk en het schrijft zo makkelijk. Je bent een geweldig persoon en fantastische RPG'er <3


Sassyrose || Snowypaw || Breakingkit
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 14tx8h4
They say we're losers and we're alright with that
We are the leaders of the not coming back's
But we're alright though
Yeah, we're alright though
We are the kings and the queens of the new broken scene
Yeah, we're alright though
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 DCitG1X
Terug naar boven Ga naar beneden
Canarypaw
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 Tumblr_o7cr3fCBfv1uvcgjlo3_250
Endria
248
Actief
We will be everything that we'd ever need
Don't tell me, tell me what I feel
I'm real and I don't feel like boys

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Canarypaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 Icon_minitimema 3 aug 2015 - 0:56

Sharon, ik ken je prive niet zo mega goed, maar ik kan zeggen dat je een gezellige meid bent die durft te zeggen wat haar dwars zit. Je bent ook een gweldige rpg'er met mooi uitgewerkte karakters e n interessante posts. Ik vind ons topic nu al geweldi.


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 6xvodx
Thanks Dani!
Terug naar boven Ga naar beneden
Crescentpaw
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 Giphy
d a n i
1184
Actief
Let your power shine

CAT'S PROFILE
Age: thirteen moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Crescentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 Icon_minitimema 3 aug 2015 - 1:08

Kniigght(Jaa ik ga je altijd zo blijven noemen >:3)
Jij bent echt een heel aardig en lief persoon OOC en je karakters zijn allemaal super leuk. De topics die wij hebben zijn altijd grappig/lief/leuk om in te posten, dus IC zijn je karakters echt geweldig!
Ik hoop dat ik nog lang met je kan posten en praten hier. c:


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 Xkr9qb
Pleαѕe doɴ'т тαĸe мy ѕυɴѕнιɴe αwαy:

Terug naar boven Ga naar beneden
Canarypaw
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 Tumblr_o7cr3fCBfv1uvcgjlo3_250
Endria
248
Actief
We will be everything that we'd ever need
Don't tell me, tell me what I feel
I'm real and I don't feel like boys

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Canarypaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 Icon_minitimema 3 aug 2015 - 10:51

Dear Dani Banani, Your're really really really awesome, funny, sweet, sometimes crazy [In a good way] and a ginger.
Maar even serieus, alles hierboven is waar, maar nu echt even serieus. Je bent echt een heel leuk persoon OOC, maar we hebben In-game ook altijd veel lol. Of onze karakters het altijd even leuk vinden weet ik niet [Gray tenminste wel] maar ik heb altijd vee plezier als ik samen met jou een topic heb.


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 6xvodx
Thanks Dani!
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowypaw
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 DPKsfdL
Sharon
194
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Snowypaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 Icon_minitimema 3 aug 2015 - 14:41

Endria, je bent een geweldige RPG'er en ik vind ook ons topic tussen de twee zusjes superleuk! Je typt verrassende dingen en het is erg leuk om daarop in te gaan c: ! Privé ken ik je inderdaad nog niet zo goed, maar dat komt vast nog wel (;


Sassyrose || Snowypaw || Breakingkit
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 14tx8h4
They say we're losers and we're alright with that
We are the leaders of the not coming back's
But we're alright though
Yeah, we're alright though
We are the kings and the queens of the new broken scene
Yeah, we're alright though
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 DCitG1X
Terug naar boven Ga naar beneden
Liongaze
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 Tumblr_o9biorsVGP1qa66ugo4_250
Els
366
Actief
I had a purpose then, pursing the path to catalyze our dream
But it’s a winding road, where you stumble and sway your way amongst the crowd

CAT'S PROFILE
Age: 26 manen
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Liongaze
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 Icon_minitimema 3 aug 2015 - 20:31

Sharon~ Ik ken je niet heel goed eigenlijk, maar het lijkt me leuk om je beter te leren kennen! Je komt over als een lieve meid en je karakters zijn super. <3




::
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightpaw~
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 DPKsfdL
Nathaleesi
207
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {{ Already 6 moons, ain't I old? }}
Gender:
Rank:
Nightpaw~
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 Icon_minitimema 3 aug 2015 - 21:17

Juultje <3
Ik ken je al zo lang en we hebben elkaar nu ook al twee keer drie keer gemeet en elke keer was weer awesome. Je bent een super vriendin geworden en dat vind ik tof! Je bent ook echt super pretty, you cannot deny that! Verder ben je grappig, lief en meelevend en dat waardeer ik ook. Aan iets dat erg is kan je weer zo een draai geven dat de hele sfeer niet meteen deprimerend is, een echte kracht vind ik dat! I love youuuu xxx


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 QKVW2nK
{Innerstar - Roughflower - Smokegaze - Raptorpaw - Nightpaw - Whifflekit}
Terug naar boven Ga naar beneden
Sassyrose
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 DPKsfdL
Sharon
767
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Sassyrose
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 Icon_minitimema 3 aug 2015 - 21:19

Nath <3 ! Onze topics zijn altijd geweldig, we spelen zo op elkaar in dat de woorden gewoon over m'n toetsenbord vloeien. RPG'en kost dan helemaal geen moeite meer. Ik ken je al een hele tijd en ben ook echt blij dat ik je heb leren kennen. Je bent een mooi, aardig en geweldig meisje and I love you <3 !


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 2rzs3sw
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 ZWyZMBv
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizardpath
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 Icon_minitimema 3 aug 2015 - 21:26

Ik ken je dan wel niet zo heel goed, maar de naam 'Sassyrose' liet me direct opkijken. Het is een prachtige naam voor een prachtige poes/setje. Ik hoop dan ook dat er zeker nog een paar topics komen met eender welk account dat je bezit. ;D


The truth is balance.
However the opposite of truth, which is unbalance, may not be a lie.
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 44 Js8wI38


:.:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Geef een compliment aan het persoon boven je!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 44 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 23 ... 43, 44, 45 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: