Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 45



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Geef een compliment aan het persoon boven je!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 44, 45, 46 ... 50  Volgende
Brat
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 45 QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 45 Icon_minitimema 3 aug 2015 - 21:30

Yanthe~~~!
Oke even nadenken waar moet ik beginnen... Nou ten eerste was moonwhite een van mijn eerste favorite rogue en, je bespeeld je account erg leuk en ik kijk graag je topic's door veder ben je een awesome persoon ;3 we moeten echt eens een topic doen en ik zou je graag beter willen leren kennen
*Hugs* stay awesome girl~ xxx



THERE ARE THINGS OUT THERE THAT YOUR LITTLE MINDS WILL NEVER COMPREHEND
Terug naar boven Ga naar beneden
Viperdash
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 45 UgBMB00
Beer
277
Actief
Never wound a snake, kill it

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons ♛
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Viperdash
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 45 Icon_minitimema 3 aug 2015 - 21:33

San! Ik vind je een gezellig persoon hier op Warrior Cats. Je karakter Brat vind ik geweldig en leuk uitgewerkt, een echte Bloodclanner en Clan hater, precies zoals Bloodclan is. Daarnaast ben je vriendelijk en lekker actief! Super leuk.


The itsy bitsy spider climbed up the water spout
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 45 5sbGhTv
Terug naar boven Ga naar beneden
Canarypaw
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 45 Tumblr_o7cr3fCBfv1uvcgjlo3_250
Endria
248
Actief
We will be everything that we'd ever need
Don't tell me, tell me what I feel
I'm real and I don't feel like boys

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Canarypaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 45 Icon_minitimema 3 aug 2015 - 21:42

Nath, we go way back, en stiekem ben je een van de oudste vrienden die ik heb. Ik ben echt verliefd op al je karakters omdat ze allemaal zo geweldig goed uitgewerkt zijn, en natuurlijk omdat jij zo goed met ze kunt posten. Al onze topics zijn echt super leuk en ik weet dat er in de toekomst nog wel meer zullen komen.


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 45 6xvodx
Thanks Dani!
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 45 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 45 Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 20:54

Hi Endria!
Ik hou van de manier waarop jij post, en stiekem kijk ik naar je op x3 Je karakters zijn altijd zo geweldig bedacht, en je bent gewoon een geweldig persoontje om mee te praten :')


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 45 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowypaw
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 45 DPKsfdL
Sharon
194
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Snowypaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 45 Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 22:30

Bunny, ik ken je niet persoonlijk maar je komt over als een lief en gezellig persoon, ik zou je best wat beter willen leren kennen. Verder vind ik je karakters origineel en je post heel leuk c: !


Sassyrose || Snowypaw || Breakingkit
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 45 14tx8h4
They say we're losers and we're alright with that
We are the leaders of the not coming back's
But we're alright though
Yeah, we're alright though
We are the kings and the queens of the new broken scene
Yeah, we're alright though
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 45 DCitG1X
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 45 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 45 Icon_minitimevr 14 aug 2015 - 15:45

Ik ken je goed genoeg om te zeggen dat ik je graag beter wil leren kennen! Echt, je lijkt me oprecht een heel gezellig en leuk persoon, en ik heb niets dan goeds over je gehoord. Bovendien vind ik dat je erg leuk en toegankelijk post en je hebt een astonishing setje voor alleen al Snowy. Je chars hebben allemaal een leuk karakter, en je brengt gezelligheid mee als je online komt, wij moeten meer dan eens een topic >3


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 45 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 45 DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 45 Icon_minitimevr 14 aug 2015 - 15:52

Emmaaaaaa
De Whatsapp RPG is geweldig xD behalve dat je Fred vermoord. Je bent de enige in de groepschat die useful is, aangezien je laatst nog zei welke series ik in welke volgorde moest kijken, en je weet waar Kate is etc. Je was awesome genoeg om de groepschat te joinen en niet weer te verlaten - zoals vele mensen die mij en Kate niet aankunnen. Tallshadow is smexy maar moet kerst loslaten. En.. that's it xD


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 45 2lniil3
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 45 PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 45 Icon_minitimewo 26 aug 2015 - 17:03

Je bent altijd heel vrolijk en altijd vriendelijk! Ik heb helaas nog niet zo vaak met je gesproken maar natuurlijk wil ik daar wel verandering in brengen!
Daarbij zijn je rpg skills ook al heel erg verbeterd! (:


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 45 Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Sassyrose
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 45 DPKsfdL
Sharon
767
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Sassyrose
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 45 Icon_minitimewo 26 aug 2015 - 20:07

Chi <'3. Je bent een geweldige RPG'er en we hebben dan ook al heel wat topics met elkaar gehad. Het posten tussen ons gaat soepel en dat is heel erg fijn c:. Verder ben je een superaardig meisje en echt één van mijn best friends hier. Keep up the good work <3


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 45 2rzs3sw
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 45 ZWyZMBv
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlkit.
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 45 Tumblr_mzz47ln1Ub1runvo1o1_400
Endria
125
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Owlkit.
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 45 Icon_minitimewo 26 aug 2015 - 20:15

Sharon, Ik vind jou een ontzettend leuk persoon, en het is altijd gezellig om even met je te praten of met je te posten. Ik vind jouw karakters altijd leuk en origineel, en dat zorgt altijd wel voor leuke topics. Ook heb ik het idee dat we in een korte tijd redelijk wat topics met elkaar hebben gehad, en wel een beetje vrienden geworden zijn^^


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 45 2ii8ufc
Knowledge is knowing a tomato is a fruit
Wisdom is not putting it in a fruit salad
Terug naar boven Ga naar beneden
Sassyrose
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 45 DPKsfdL
Sharon
767
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Sassyrose
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 45 Icon_minitimedo 27 aug 2015 - 16:26

Endria <3, I do agree. We hebben in korte tijd heel wat topicjes gehad en die zijn altijd supergezellig. Verder ben je een goede RPG'er en je karakters zijn zo leuk, anders had ik Owly natuurlijk nooit gekozen ;p. Je bent ook een geweldig persoon om gewoon mee te praten, so let's say we are friends c:


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 45 2rzs3sw
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 45 ZWyZMBv
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharply
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 45 DPKsfdL
139
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender:
Rank:
Sharply
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 45 Icon_minitimedo 27 aug 2015 - 17:59

Sassy, ik ken je niet goed meteen een rede om je beter te leren kennen x3 maar als ik je op de forum zie ben je altijd lekker vrolijk en dat maakt me blij en volgens mij ook de andere ^^ ik heb wel eens je topics gelezen en ik vind je leuk RPGen!
Nou dit was echt ongeveer.. Haha x3


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 45 2uh1xc4

:.Stamp.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 45 QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 45 Icon_minitimedo 27 aug 2015 - 18:03

Marlinee xD ik wil even beginnen dat ik tigersnow echt geweldig vind en dat hij een goede vader is voor zijn kits! veder ken ik je niet zo goed maar je lijkt mij een awesome en aardig persoon ik vind de topic die we nu hebben ook super leuk<3 veder ben je ook leuk in de onzin topic en daar buiten en je kant goed je karakters bespelen, gewoon zo door gaan meid xxx San x3



THERE ARE THINGS OUT THERE THAT YOUR LITTLE MINDS WILL NEVER COMPREHEND
Terug naar boven Ga naar beneden
Sassyrose
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 45 DPKsfdL
Sharon
767
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Sassyrose
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 45 Icon_minitimedo 27 aug 2015 - 18:05

San, ik ken je niet zo goed, maar je bent altijd heel gezellig in het AOT-topic c: ! We hebben ook nog geen topics gehad samen volgens mij, maar je posts zijn goed en je karakters zijn erg interessant! Keep up the good work :3 !


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 45 2rzs3sw
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 45 ZWyZMBv
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazelnut
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 45 DQLb1TP
Yanthe
802
Actief
I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!


CAT'S PROFILE
Age: 89moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hazelnut
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 45 Icon_minitimedo 27 aug 2015 - 21:49

Sharon, als eerste wil ik je zeggen dat Sassyrose echt een prachtig setje heeft en dat dat één van de dingen was die me direct opgevallen was toen ik haar voor de eerste keer zag. Ook vind ik dat je heel gezellig bent en dat het wel eens fijn is om een babbeltje met je kan aanslaan. Hopelijk verdwijnt dit niet in de toekomst en kunnen we eens een topic of meer aanmaken! Xx


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 45 B8m06IM
I'm thє king of my own land.
Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd.

Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє!
Now and forєvєr, I'm your king!


Thєmє

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 45 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 45 Icon_minitimedo 27 aug 2015 - 22:50

Yanthe! Ik vind je echt een leuke RPG'er, onze topics Rough x Hazel gaan lekker vlot en dat vind ik fijn. Ook vind ik het leuk hoe je Hazel bespeelt, lekker spontaan en Hazel heeft een heel eigen karakter. Verder ben je aardig en is het leuk om met je te praten! Ik kan je wel beschouwen als een RPG vriendin en je bent ook zeker iemand waar ik graag verder mee zou RPG'en!


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 45 EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightbearer
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 45 ZHirdKt
Marlk
251
Actief
What if I'm the only hero left
You better fire off your gun
Once and forever

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightbearer
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 45 Icon_minitimedo 27 aug 2015 - 22:54

Nath, je bent een fantastisch persoon en een super gezellige meid. Ik vind het altijd leuk om ideeën en plannen met jou te maken, want het is leuk met jou te praten over dat soort dingen, ook je karakters zijn echt super geweldig en ik heb altijd enorme plezier wanneer ik een topic met je heb~
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 45 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 45 Icon_minitimedo 27 aug 2015 - 23:35

Ik ben zo blij dat je weer terugbent, Linnie <3 Echt hoe je Light bespeelt.. :0 ik vind 'm gewoon echt zo'n arrogante flapdrol x'D -sorrynotsorry- Maar je bespeelt elk van je karakters zo leuk en origineel en dan kom ik nu pas bij jou aan, oh my. Je bent altijd heel heel heel gezellig om mee te praten en ik mis onze super random Taylor Lautner gesprekken wel heel erg ;__;
Hope to see you around for a much longer time, yea? <3


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 45 VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 45 DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 45 Icon_minitimevr 28 aug 2015 - 16:39

Oh my god Soof jij perfect thing! Ik vind je echt een geweldige RPG'er en persoon en ik hoop dat alles bij je thuis snel weer super goed gaat! Alleen maar good vibes for you! <3
Good shit, right there. right t-t-there. if i say so myself.


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 45 2gxnp75Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 45 10pvxmwGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 45 10pvxmwGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 45 2hqc5lxGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 45 34nodx3Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 45 Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Sassyrose
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 45 DPKsfdL
Sharon
767
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Sassyrose
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 45 Icon_minitimevr 28 aug 2015 - 17:11

Kiki, ik ken je niet heel erg goed persoonlijk, maar je bent altijd gezellig in het AOT en je karakters zijn zo geweldig! Ze zijn erg goed uitgewerkt en lekker origineel. Verder post je erg leuk c: !


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 45 2rzs3sw
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 45 ZWyZMBv
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Geef een compliment aan het persoon boven je!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 45 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 44, 45, 46 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: