I need to talk to you[Dyingblack]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I need to talk to you[Dyingblack]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Cinderfell
StarClan
I need to talk to you[Dyingblack] DPKsfdL
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Age: My heart is stopping beating,i live in StarClan
Gender:
Rank:
Cinderfell
BerichtOnderwerp: I need to talk to you[Dyingblack]   I need to talk to you[Dyingblack] Icon_minitimema 24 maa 2014 - 14:29

De grijze poes liep twijfelend rond,wat als ze het verkeerd had? Wat als ze gewoon te veel at? Ze schudde even met haar grijze kopje. Nee,ze at niet te veel! Ze nam altijd haar deel en dat was het dan. Ze wist het zeker,ze was niet te dik want het was prooischaarste. Met grote passen liep ze naar de warrior's den en stak haar kopje naar binnen. Ze zag de silhouetten van de kater. 'Dyingblack,ik moet dringend met je spreken',sprak ze rustig. Ze trok haar kopje in en wachtte tot de kater zou verschijnen.


I need to talk to you[Dyingblack] 7ApnTcq
Cinderfell:

<3:


Made for me <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyingblack
StarClan
I need to talk to you[Dyingblack] DPKsfdL
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I don't age anymore
Gender:
Rank:
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: I need to talk to you[Dyingblack]   I need to talk to you[Dyingblack] Icon_minitimema 24 maa 2014 - 14:33

"Dyingblack, ik moet dringend met je spreken.", hoorde hij vaag ergens zeggen. Half slapend deed hij zijn ogen open. Een mooie grijze schim stond voor hem. Was het een engel? Was hij al in Starclan? Hij knipperde een paar keer met zijn blauwe ogen, en zag de vormen al war beter. Bleek dat het Cinderfell was. Gapend stond hij op. Ter begroeting gaf hij haar een zacht kopje. "Wat moet je me vertellen?", vroeg Dyingblack glimlachend.

~Toch nog ene postje tussen kunnen moffelen X'd



I need to talk to you[Dyingblack] Dyingblackossdead
::

Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderfell
StarClan
I need to talk to you[Dyingblack] DPKsfdL
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Age: My heart is stopping beating,i live in StarClan
Gender:
Rank:
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: I need to talk to you[Dyingblack]   I need to talk to you[Dyingblack] Icon_minitimema 24 maa 2014 - 14:36

Ter begroeting gaf hij haar een zacht kopje. "Wat moet je me vertellen?", vroeg Dyingblack glimlachend. Even wachtte ze en spinde zachtjes toen ze zijn kopje voelde. 'Ik verwacht kittens,van jouw!',vertelde ze opgewonden. Ze bleef naar de kater kijken om zijn reactie te pijlen. Zou hij blij zijn? Ach vast wel! Tenslotte was hij de vader. Een glinstering van blijdschap fonkelde in de grasgroene ogen van de grijze jonge elder terwijl ze wachtte op de reactie van de zwarte kater.


I need to talk to you[Dyingblack] 7ApnTcq
Cinderfell:

<3:


Made for me <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyingblack
StarClan
I need to talk to you[Dyingblack] DPKsfdL
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I don't age anymore
Gender:
Rank:
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: I need to talk to you[Dyingblack]   I need to talk to you[Dyingblack] Icon_minitimema 24 maa 2014 - 15:30

"Ik verwacht kittens,van jouw!", vertelde Cinderfell opgewonden. Langzaam drong het nieuws tot hem door. Kittens... Van hem? Maar.. dan werd hij vader! Een grote glimlach vormde zich op zijn gezicht. "Dat is geweldig, Cinderfell!", riep hij uit. Nu pas viel het hem op dat ze verdikt was. Dat was dus echt een duidelijke reden.. "Je word vast de eerste elder die kittens krijgt.", zei hij glimlachend.



I need to talk to you[Dyingblack] Dyingblackossdead
::

Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderfell
StarClan
I need to talk to you[Dyingblack] DPKsfdL
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Age: My heart is stopping beating,i live in StarClan
Gender:
Rank:
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: I need to talk to you[Dyingblack]   I need to talk to you[Dyingblack] Icon_minitimema 24 maa 2014 - 15:34

"Dat is geweldig, Cinderfell!", riep hij uit. Ze zag de glimlach op zijn snoet en nu glimlachte ze zelfverzekerd. "Je word vast de eerste elder die kittens krijgt.", Ze grinnikte en snorde. 'Hela,ik ben nog jong hoor!',antwoord ze grinnikend. Ze duwde haar vacht tegen de zijne,binnenkort zouden hier pluizenbollen van hén rondspringen. 'Je zult een goede vader zijn',mompelde ze liefdevol tegen de kater. Zelf kon ze het niet geloven dat het echt was!


I need to talk to you[Dyingblack] 7ApnTcq
Cinderfell:

<3:


Made for me <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyingblack
StarClan
I need to talk to you[Dyingblack] DPKsfdL
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I don't age anymore
Gender:
Rank:
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: I need to talk to you[Dyingblack]   I need to talk to you[Dyingblack] Icon_minitimema 24 maa 2014 - 15:50

"Hela,ik ben nog jong hoor!", grinnikte Cinderfell. De jonge zwarte kater knikte. Waren ze niet.. Te jong voor kittens? Maar het was nu eenmaal zo, en eigenlijk was het gewéldig! "Je zult een goede vader zijn", mompelde de grijze poes hem liefdevol toe. Dyingblack knikte. "En jij zult vast een geweldige moeder zijn.."



I need to talk to you[Dyingblack] Dyingblackossdead
::

Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderfell
StarClan
I need to talk to you[Dyingblack] DPKsfdL
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Age: My heart is stopping beating,i live in StarClan
Gender:
Rank:
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: I need to talk to you[Dyingblack]   I need to talk to you[Dyingblack] Icon_minitimema 24 maa 2014 - 15:57

"En jij zult vast een geweldige moeder zijn.."glimlachend drukte ze haar snuit in zijn vacht. Ze zwoer in gedachten bij zichzelf dat ze haar kittens niet in de steek ging laten zoals haar moeder dat bij haar had gedaan. Ook al was ze misschien nog zo jong,maar dat kon haar niks schelen. Bovendien duurde het nog wel even voordat de kittens er waren.


I need to talk to you[Dyingblack] 7ApnTcq
Cinderfell:

<3:


Made for me <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyingblack
StarClan
I need to talk to you[Dyingblack] DPKsfdL
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I don't age anymore
Gender:
Rank:
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: I need to talk to you[Dyingblack]   I need to talk to you[Dyingblack] Icon_minitimema 24 maa 2014 - 16:46

Even stonden ze zo zwijgend naast elkaar, een grote glimlach op allebei hun gezicht. "Maar.. Moet je dan niet in de nursery trekken?", vroeg Dyingblack voorzichtig.

~Sorry, kort x'D



I need to talk to you[Dyingblack] Dyingblackossdead
::

Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderfell
StarClan
I need to talk to you[Dyingblack] DPKsfdL
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Age: My heart is stopping beating,i live in StarClan
Gender:
Rank:
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: I need to talk to you[Dyingblack]   I need to talk to you[Dyingblack] Icon_minitimema 24 maa 2014 - 16:47

"Maar.. Moet je dan niet in de nursery trekken?",vroeg de kater voorzichtig. 'Ik weet het niet,misschien wel',antwoordde ze onzeker.

~Mijne is ook flut(ben aan het leren XD)~


I need to talk to you[Dyingblack] 7ApnTcq
Cinderfell:

<3:


Made for me <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyingblack
StarClan
I need to talk to you[Dyingblack] DPKsfdL
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I don't age anymore
Gender:
Rank:
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: I need to talk to you[Dyingblack]   I need to talk to you[Dyingblack] Icon_minitimema 24 maa 2014 - 16:49

"Ik weet het niet,misschien wel", antwoordde Cinderfell onzeker. Dyingblack likte eventjes aan haar oor. "Het is nog maar pril..", fluisterde hij zachtjes.

~Dan gewoon eens speedtopic met korte posts ^^"



I need to talk to you[Dyingblack] Dyingblackossdead
::

Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderfell
StarClan
I need to talk to you[Dyingblack] DPKsfdL
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Age: My heart is stopping beating,i live in StarClan
Gender:
Rank:
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: I need to talk to you[Dyingblack]   I need to talk to you[Dyingblack] Icon_minitimema 24 maa 2014 - 16:53

Dyingblack likte eventjes aan haar oor. "Het is nog maar pril..", fluisterde hij zachtjes. Ze keek de kater even aan.

~ "Het is nog maar pril..", en dat betekent? XD~


I need to talk to you[Dyingblack] 7ApnTcq
Cinderfell:

<3:


Made for me <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyingblack
StarClan
I need to talk to you[Dyingblack] DPKsfdL
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I don't age anymore
Gender:
Rank:
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: I need to talk to you[Dyingblack]   I need to talk to you[Dyingblack] Icon_minitimema 24 maa 2014 - 19:18

Cinderfell zei niets. Zwijgend vlijde Dyingblack zich dichter tegen haar, zijn snuit in haar grijze vacht geduwd. Zachtjes ademde hij haar geur in, die al zo vertrouwt was...


~Dat het nog maar een begin is ^^



I need to talk to you[Dyingblack] Dyingblackossdead
::

Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderfell
StarClan
I need to talk to you[Dyingblack] DPKsfdL
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Age: My heart is stopping beating,i live in StarClan
Gender:
Rank:
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: I need to talk to you[Dyingblack]   I need to talk to you[Dyingblack] Icon_minitimema 24 maa 2014 - 20:20

Ze deed hetzelfde als de kater,alles aan hem was al o zó vertrouwd. Ze spinde zachtjes terwijl ze haar groene ogen sloot. Haar adem ging rustig heen en weer en de geur van de kater kwam steeds dichter naar haar neusgaten.

~Owh haha XD~


I need to talk to you[Dyingblack] 7ApnTcq
Cinderfell:

<3:


Made for me <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyingblack
StarClan
I need to talk to you[Dyingblack] DPKsfdL
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I don't age anymore
Gender:
Rank:
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: I need to talk to you[Dyingblack]   I need to talk to you[Dyingblack] Icon_minitimema 24 maa 2014 - 20:27

Langzaam ging hij met zijn snuit naar haar buik, die al een beetje begon op te zwellen. Daarin zaten hun kittens. Hoeveel zouden het er zijn? Zouden ze braaf zijn? En wat nu als er iets met hen zou gebeuren? Zachtjes schudde hij zijn hoofdje. Er zou niks met hem gebeuren, daar zou hij zelf wel voor zorgen. "We zullen ze beschermen met ons leven..", mompelde Dyingblack in Cinderfell's vacht.



I need to talk to you[Dyingblack] Dyingblackossdead
::

Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderfell
StarClan
I need to talk to you[Dyingblack] DPKsfdL
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Age: My heart is stopping beating,i live in StarClan
Gender:
Rank:
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: I need to talk to you[Dyingblack]   I need to talk to you[Dyingblack] Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 13:59

"We zullen ze beschermen met ons leven..", mompelde Dyingblack in Cinderfell's vacht. 'Ze komen op de eerste plaats',beaamde ze. Ze hoopte dat de kittens braaf zouden zijn en goed luisterde,zeker als ze apprentice zouden worden. Ze hoopte dat ze goede warrior's zouden worden,daar was ze zeker van!


I need to talk to you[Dyingblack] 7ApnTcq
Cinderfell:

<3:


Made for me <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyingblack
StarClan
I need to talk to you[Dyingblack] DPKsfdL
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I don't age anymore
Gender:
Rank:
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: I need to talk to you[Dyingblack]   I need to talk to you[Dyingblack] Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 14:07

"Ze komen op de eerste plaats", beaamde Cinderfell. De zwarte kater knikte en sloot zijn ogen even. Kittens, die zouden uitgroeien tot sterke en eervolle warriors, met hun bloed en hun kleuren. Hopelijk waren ze braaf, en vriendelijk, maar daar had hij eigenlijk het volste vertrouwen in. Kittens van Cinderfell konden toch niet gemeen zijn?



I need to talk to you[Dyingblack] Dyingblackossdead
::

Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderfell
StarClan
I need to talk to you[Dyingblack] DPKsfdL
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Age: My heart is stopping beating,i live in StarClan
Gender:
Rank:
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: I need to talk to you[Dyingblack]   I need to talk to you[Dyingblack] Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 14:21

Cinderfell sloot even haar grasgroene ogen. Voor haar kreeg ze een beeld van de kittens. 3 kittens die vrolijk met elkaar konden spelen en plezier maakten. Ze schudde even haar kopje en opende haar groene ogen weer. Ze moest niet aan de toekomst denken maar aan nu. Haar ademhaling ging ritmisch op en neer en haar grijze vacht met haar donkere strepen had ze die ochtend nog plat gestreken.


I need to talk to you[Dyingblack] 7ApnTcq
Cinderfell:

<3:


Made for me <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyingblack
StarClan
I need to talk to you[Dyingblack] DPKsfdL
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I don't age anymore
Gender:
Rank:
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: I need to talk to you[Dyingblack]   I need to talk to you[Dyingblack] Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 15:00

"Wil je anders een wandeling maken?", vroeg hij zachtjes aan de grijze poes die hij zijn partner mocht noemen. Nooit eerder in zijn leven was hij zo gelukkig geweest, en dat straalde gewoon van hem af.



I need to talk to you[Dyingblack] Dyingblackossdead
::

Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderfell
StarClan
I need to talk to you[Dyingblack] DPKsfdL
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Age: My heart is stopping beating,i live in StarClan
Gender:
Rank:
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: I need to talk to you[Dyingblack]   I need to talk to you[Dyingblack] Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 16:46

"Wil je anders een wandeling maken?",vroeg de kater zachtjes. 'Datlijkt me een goed idee!',antwoordde de grijze poes vrolijk maar niet al te hard. Ze keek even dolblij naar de zwarte kater die nu haar partner was.


I need to talk to you[Dyingblack] 7ApnTcq
Cinderfell:

<3:


Made for me <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyingblack
StarClan
I need to talk to you[Dyingblack] DPKsfdL
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I don't age anymore
Gender:
Rank:
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: I need to talk to you[Dyingblack]   I need to talk to you[Dyingblack] Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 16:54

"Dat lijkt me een goed idee!", antwoordde Cinderfell. Dyingblack maakte zich los van haar en ging haar voor naar de uitgang van de warriorsden. "Ik volg u, mijn koningin.", zei hij met een lichte buiging, verwijzend naar die ene keer in hun apprentice-tijd...



I need to talk to you[Dyingblack] Dyingblackossdead
::

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I need to talk to you[Dyingblack]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: