I need to talk to you[Dyingblack] - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I need to talk to you[Dyingblack]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Cinderfell
StarClan
I need to talk to you[Dyingblack] - Pagina 2 DPKsfdL
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Age: My heart is stopping beating,i live in StarClan
Gender:
Rank:
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: I need to talk to you[Dyingblack]   I need to talk to you[Dyingblack] - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 17:07

"Ik volg u, mijn koningin.", zei hij met een lichte buiging, verwijzend naar die ene keer in hun apprentice-tijd...Een grinnik speelde om haar lippen. 'Maar Mister Lente toch! Ik moet u volgen heer',antwoordde ze grinnikend. Ze wist het nog goed genoeg haar apprentice tijd.



I need to talk to you[Dyingblack] - Pagina 2 7ApnTcq
Cinderfell:

<3:


Made for me <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyingblack
StarClan
I need to talk to you[Dyingblack] - Pagina 2 DPKsfdL
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I don't age anymore
Gender:
Rank:
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: I need to talk to you[Dyingblack]   I need to talk to you[Dyingblack] - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 19:11

"Maar Mister Lente toch! Ik moet u volgen heer", antwoordde Cinderfell, metten meegaand in het spel. Dyingblack knipoogde eens naar haar en ging naast de grijze poes lopen. "Nu zijn we gelijke.", antwoordde hij glimlachend.



I need to talk to you[Dyingblack] - Pagina 2 Dyingblackossdead
::

Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderfell
StarClan
I need to talk to you[Dyingblack] - Pagina 2 DPKsfdL
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Age: My heart is stopping beating,i live in StarClan
Gender:
Rank:
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: I need to talk to you[Dyingblack]   I need to talk to you[Dyingblack] - Pagina 2 Icon_minitimedo 27 maa 2014 - 14:29

"Nu zijn we gelijke.", antwoordde hij glimlachend. Cinder glimlachte ook en zorgde ervoor dat haar passen gelijk was aan die van de kater. Ze duwde haar vacht zacht tegen die van de kater aan.



I need to talk to you[Dyingblack] - Pagina 2 7ApnTcq
Cinderfell:

<3:


Made for me <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyingblack
StarClan
I need to talk to you[Dyingblack] - Pagina 2 DPKsfdL
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I don't age anymore
Gender:
Rank:
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: I need to talk to you[Dyingblack]   I need to talk to you[Dyingblack] - Pagina 2 Icon_minitimedo 27 maa 2014 - 19:00

Eigenlijk wou de zwarte kater niet buiten gaan met Cinderfell nu ze zwanger ws. Stel je voor dat er iets zou gebeuren! Dus leidde hij haar zachtjes weg van de camp-in en -uitgang en ging hij zitten vlak voor de elders den. Met zijn staart klopte hij naast hem op de grond, om te tonen dat ze naast hem kon gaan zitten.

~Flut :S



I need to talk to you[Dyingblack] - Pagina 2 Dyingblackossdead
::

Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderfell
StarClan
I need to talk to you[Dyingblack] - Pagina 2 DPKsfdL
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Age: My heart is stopping beating,i live in StarClan
Gender:
Rank:
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: I need to talk to you[Dyingblack]   I need to talk to you[Dyingblack] - Pagina 2 Icon_minitimedo 27 maa 2014 - 19:05

Cinderfell trippelde rustig naast de kater. Ze snapte best dat de kater niet ver wou,maar de kittens zouden heus niet komen. Even overwoog ze om er iets over te zeggen maar ze besloot haar mond te houden. De kater klopte acht met zijn staart op de grond. Rustig ging ze naast de kater zitten en krulde haar staart rond haar poten.


I need to talk to you[Dyingblack] - Pagina 2 7ApnTcq
Cinderfell:

<3:


Made for me <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyingblack
StarClan
I need to talk to you[Dyingblack] - Pagina 2 DPKsfdL
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I don't age anymore
Gender:
Rank:
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: I need to talk to you[Dyingblack]   I need to talk to you[Dyingblack] - Pagina 2 Icon_minitimevr 28 maa 2014 - 19:35

Gelukkig maakte Cinderfell geen drama, maar ging ze zitten. De grijze poes sloeg haar staart om haar poten en even was de zwarte kater verdrietig, toen hij aan haar verminkte poot dacht, maar besloot toen dat dit een vrolijk moment moest zijn. "Hoeveel zouden het er zijn?", fluisterde hij zachtjes.



I need to talk to you[Dyingblack] - Pagina 2 Dyingblackossdead
::

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I need to talk to you[Dyingblack]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: