Hoe ben jij op WC beland?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hoe ben jij op WC beland?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Silverpool
Member
Hoe ben jij op WC beland? DPKsfdL
Joziefrozie :D
493

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Silverpool
BerichtOnderwerp: Hoe ben jij op WC beland?   Hoe ben jij op WC beland? Icon_minitimedo 24 feb 2011 - 1:27

Naja, je verteld gewoon hoe je hier bent beland :3

Ikke:
Ik ging ooit op vakantie naar France, en toen kreeg ik de Nederlandse versie van WC. Het leek me eerst een saai boek. Maar toen ben ik er freaking verslaafd aan geraakt! Ik dacht dat echt niemand het boek kende. Maar ooit op een mooie dag in oktober dacht ik, zou er eennforum van zijn? Ik heb het gezocht op wolf story, waar ik allang niet meer actief op was. En ja hoor, daar was een warrior cats site. Ik natuurlijk denken, daar zitten vast maar 10 gebruikers op ofzo... Maar er zaten er 400 op! Wouw! Ik ben erachter gekomen, dankzij wc, dat er ook een èngelse wc was. Nu ga ik serie 1 in het nl aflezen en begin dan in het engels.

Nou, dat was míjn verhaal!
Terug naar boven Ga naar beneden
Grayclaw
Member
Hoe ben jij op WC beland? DPKsfdL
Tineke (Tiny)
312

CAT'S PROFILE
Age: 17 manen
Gender:
Rank:
Grayclaw
BerichtOnderwerp: Re: Hoe ben jij op WC beland?   Hoe ben jij op WC beland? Icon_minitimedo 24 feb 2011 - 11:10

Lol

Nou ik ben erop beland toen mijn BFF jarig was en zij mij ontvoerde naar haar huis XD Sunpelt is ze op WC, ik denk dat veel mensen haar wel kennen. Maar goed, ik was dus bij haar thuis en we wisten van elkaar dan we allebij dol zijn op katten. Dus liet ze me deze website zien. Ik vond het al aan het begin leuk, maar begreep het nog niet helemaal. Gelukkig legde ze alles uit. En zins die dag zit ik op de side happy


Hoe ben jij op WC beland? 2121209L4ZZ4AEr
Hoe ben jij op WC beland? Tumblr_mjxhhv9T0J1re7d3qo3_400
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamepool
Member
Hoe ben jij op WC beland? DPKsfdL
Esmee
366
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {18 Moons}
Gender:
Rank:
Flamepool
BerichtOnderwerp: Re: Hoe ben jij op WC beland?   Hoe ben jij op WC beland? Icon_minitimedo 24 feb 2011 - 11:17

Ik(Honeyfeather etc) ben hier hier gekomen dankzij Winterstorm Smile


Hoe ben jij op WC beland? Qppef8
And now I finally found you, I lost myself.
Terug naar boven Ga naar beneden
Swiftstorm
StarClan
Hoe ben jij op WC beland? DPKsfdL
36

CAT'S PROFILE
Age: 21 manen
Gender:
Rank:
Swiftstorm
BerichtOnderwerp: Re: Hoe ben jij op WC beland?   Hoe ben jij op WC beland? Icon_minitimedo 24 feb 2011 - 11:25

ik verveelde me, kocht een vaag boek.
ik lees het boek, boek blijkt minder vaag.
Boek zelfs beetje grappig.
Ik google , ik vinden

ik kijkje nemen, ik meld me aan.


´That is neither the beginning nor the end of my story.´
(sorry die quote moest gewoon)
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterstorm
StarClan
Hoe ben jij op WC beland? DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Age: I have no age anymore
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Hoe ben jij op WC beland?   Hoe ben jij op WC beland? Icon_minitimedo 24 feb 2011 - 11:54

Honeyfeather heeft me ooit de eerste twee boeken van warrior cats laten lezen in het Nederlands en ik vond het meteen leuk. Toen wilde ik meer te weten komen over de serie en heb het dus ingetypt op google. Daardoor ben ik hier terecht gekomen en heb ik me aangemeld om te kijken wat zo'n rpg nou eigenlijk was.


Winterstorm-Doveheart-Pantherface-Autumnbreeze-Beetlewhisker-Reedfeather

En ook nog:


Lolly's zijn gigantisch lekker
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlewish
Member
Hoe ben jij op WC beland? DPKsfdL
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: Hoe ben jij op WC beland?   Hoe ben jij op WC beland? Icon_minitimedo 24 feb 2011 - 12:09

Ik had de site via WS gevonden, doordat Alice er een reclamepost van had gemaakt. De site leek me al meteen erg leuk, maar omdat ik de boeken niet had gelezen, besloot ik dat eerst te doen. Helaas had de bibliotheek ze steeds uitgeleend, dus heb ik een lange tijd moeten wachten voordat ik eindelijk de eerste Warrior cats in me handen had. Ik was meteen verslaafd aan het verhaal, en heb me dus bij WC aangemeld zodra ik de vier boeken had gelezen. (nu de rest nog! =D)



What do you wish for at night?

Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfie
Member
Hoe ben jij op WC beland? DPKsfdL
Mighty Miss M >:]
331

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Wolfie
BerichtOnderwerp: Re: Hoe ben jij op WC beland?   Hoe ben jij op WC beland? Icon_minitimedo 24 feb 2011 - 15:14

ik ben eerder lid geweest van een engelstalig WC forum, maar dat te ingewikkeld voor mij. Dus ben ik gaan googlen op "Nederlands warriorcats forum" (of zo) en toen ben ik hier beland en heb meteen een account gemaakt. Maar omdat ik de site vergeten was heb ik het een tijd verwaarloosd. tot ik op de WC hyve iets over dit forum zag staan en me opnieuw heb registreedr als Sunpaw.


Hoe ben jij op WC beland? Qya9og
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Hoe ben jij op WC beland? Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Hoe ben jij op WC beland?   Hoe ben jij op WC beland? Icon_minitimedo 24 feb 2011 - 15:20

Ik had van Sanne/Bluestar van de boeken gehoord en zou deze ook krijgen voor mijn verjaardag. Ze heeft me toen op MSN verteld over dat ze er een forum over ging maken en ik dacht, Can I help? Ik had al wat opgezocht en het leek me erg leuk.
Nou eerst mocht ik gewoon effe kijken op het forum, wat toen der tijd nog groen was met een heel groot logo enzo. Sanne zei later van, wordt maar lid onder je eigen naam en dan kun je me helpen. Zo heb ik me dus geregistreerd. Pas nadat ik de boeken heb gelezen is mijn naam maar Rusty veranderd, omdat ik die toch wel awsome vond om te spelen.
Ik ben dus meteen aan de slag gegaan en heb plaatjes gezocht en gekeken wat het mooiste was enzo. En na echt iets van een maand had ik dit.

Het forum was eerst groen met plaatjes voor 'index' en 'profiel' enzo. De achtergrond was een plaatje van een bos en het logo de voorkant van het eerste boek.


Hoe ben jij op WC beland? RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
Hoe ben jij op WC beland? DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Hoe ben jij op WC beland?   Hoe ben jij op WC beland? Icon_minitimedo 24 feb 2011 - 19:56

Ik wist helemaal niet dat RPG forums bestonden, tot Night mee een link stuurde en vertelde hoe epic het was ^^ Ik heb alleen deel 1 van de boeken gelezen.. en ik vond het heel leuk! Omdat het m'n eerste forum was had ik echt superslechte posts in het begin, maar gelukkig is het nu beter geworden Very Happy En ja, ik wist niet hoe lang ik het vol ging houden want mijn moeder wist het niet. Nu weet ze het wel en RPG ik nog steeds, hopende dat ik niet iedereen hier irriteer Very Happy


Hoe ben jij op WC beland? Kittyheart

~Lolly's zijn Gigantisch Lekker~

~Kittyheart~Raindrop
Terug naar boven Ga naar beneden
Risingvoice
Member
Hoe ben jij op WC beland? DPKsfdL
194

CAT'S PROFILE
Age: 9 Manen
Gender:
Rank:
Risingvoice
BerichtOnderwerp: Re: Hoe ben jij op WC beland?   Hoe ben jij op WC beland? Icon_minitimedo 24 feb 2011 - 20:02

Via WS ^^


Hoe ben jij op WC beland? Risingpawsig2
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghostface
Member
Hoe ben jij op WC beland? DPKsfdL
124

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ghostface
BerichtOnderwerp: Re: Hoe ben jij op WC beland?   Hoe ben jij op WC beland? Icon_minitimevr 25 feb 2011 - 12:35

Easy as hell, via Wolf Story :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Ozzie
Member
Hoe ben jij op WC beland? DPKsfdL
8

CAT'S PROFILE
Age: 10 manen
Gender:
Rank:
Ozzie
BerichtOnderwerp: Re: Hoe ben jij op WC beland?   Hoe ben jij op WC beland? Icon_minitimevr 25 feb 2011 - 19:46

Nou ik ging op een gegeven moment een plaatje van een kat bewerken en voor ik het wist dacht ik nou ik ga het dan ook gebruiken voor bij een forum. Toen ging ik op zoek (bij WS) en ik kwam hierbij. Eerst dacht ik dus dat het gewoon normaal was je speelt een kat klaar, maar later pas merkte ik dus dat het veel ingewikkelder lag. En nu ben ik dus hier en denk wel een beetje te weten hoe ik het moet doen, maar als ik iets fouts doe zeg het gerust hoor Wink. Ik heb geen enkel van deze boeken gelezen en heb eigenlijk ook geen idee waar het zo ongeveer over zou moeten gaan. Behalve dan dat het over katten gaat.


Hoe ben jij op WC beland? 1298460585-170
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverpool
Member
Hoe ben jij op WC beland? DPKsfdL
Joziefrozie :D
493

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Silverpool
BerichtOnderwerp: Re: Hoe ben jij op WC beland?   Hoe ben jij op WC beland? Icon_minitimeza 26 feb 2011 - 23:56

Ozzie schreef:
Ik heb geen enkel van deze boeken gelezen en heb eigenlijk ook geen idee waar het zo ongeveer over zou moeten gaan. Behalve dan dat het over katten gaat.

Zoek het is hier op, lees dit ff, miss heb je dan een beetje meer ideeën:

http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Warrior_Cats?wasRedirected=true
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacktail
Member
Hoe ben jij op WC beland? DPKsfdL
151

CAT'S PROFILE
Age: 25 manen
Gender:
Rank:
Blacktail
BerichtOnderwerp: Re: Hoe ben jij op WC beland?   Hoe ben jij op WC beland? Icon_minitimema 7 maa 2011 - 8:13

Nu in de zomer 2 jaar geleden ging ik op kamp maar ik zocht strips om in de bus te lezen , ik zag toen Warrior cats 1 staan in de etalage bij de nieuw binnengekomen boeken en wouw hem meteen hebben . ik heb dus de eerste boek in 2 dagen uitgelezen en wachtte op de 2de en toen ik die kreeg voor kerst heb ik hem ook heel snel uitelezen . Maar toen ik weer moest wachten op de 3de kon ik nergens naartoe met mijn verslaving ;D Dus ik ging gewoon googelen "Warrior Cats" fzoo en toen vondt ik dit . Ik had nog nooit op een forum gezeten dus ik snapte er geen bal van , dus ik heb het in het begin niets op gedaan . Tot ik op een dag een pb van foxfur kreeg met de vraag of ik wouw meedoen in een topic en toen ben in begonnen met rpgen ;D
wow lang verhaal ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxfur
Member
Hoe ben jij op WC beland? DPKsfdL
217

CAT'S PROFILE
Age: 18 Moons
Gender:
Rank:
Foxfur
BerichtOnderwerp: Re: Hoe ben jij op WC beland?   Hoe ben jij op WC beland? Icon_minitimezo 20 maa 2011 - 18:49

Ik kreeg van mijn moeder een boek, Warrior Cats dus. En ben het meteen gaan lezen, gelukkig waren toen al de eerste 3 delen uit en heb ze in de zomervakantie uitgelezen. Maar toen waren ze op en ben ik, net als Blacktail, gaan googelen en vond ik het. Heel toevallog was dit ook mijn eerste RPG site en vond ik het nogal vaag. Maar je leert snel en na een paar weken oefenen snapte ik het helemaal!


Hoe ben jij op WC beland? Foxfursig
Spoiler:


Spoiler:


Hoe ben jij op WC beland? Dragonbar_628497

~Foxfur~Owlpaw~Crowfeather~Crowpaw~Zebrapaw~Wolfpaw~
Terug naar boven Ga naar beneden
Redkit
Member
Hoe ben jij op WC beland? DPKsfdL
74

CAT'S PROFILE
Age: 6,5 a 7 manen
Gender:
Rank:
Redkit
BerichtOnderwerp: Re: Hoe ben jij op WC beland?   Hoe ben jij op WC beland? Icon_minitimezo 20 maa 2011 - 21:26

Mijn verhaal begint in de v&d toen ik op kraamvisite bij mijn schoonmaker die een kindje heeft gekregen, ik ging zoals gewoonlijk naar de boeken( ben nogal een boekenworm) toen warriorcats tegen kwam las de achterkant en vond het meteen leuk, ik zeikte bij mijn vader ik mocht het boek niet.
Na een half jaar ( na de vakantie) ik had wat geld gespaard tegen in mijn boekenwinkel in de buurt (had geld over van het andereboek) ik had gewoon warriorcats rgp gegoogled
That's my story


Hoe ben jij op WC beland? Sigmettekst
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitenose
Member
Hoe ben jij op WC beland? DPKsfdL
~SCP 106
108

CAT'S PROFILE
Age: :: 18 Moons ::
Gender:
Rank:
Whitenose
BerichtOnderwerp: Re: Hoe ben jij op WC beland?   Hoe ben jij op WC beland? Icon_minitimevr 24 feb 2012 - 21:31

Toen ik ongeveer 7 was zag ik het boek in de bieb, dus ik dacht wauw super vette kaft. (Ik keek toen alleen nog maar kaften.) Maar toen ik begon te lezen begreep ik er niks van, dus ik heb hem terug gelegd. Een jaar geleden dacht ik: Hmm, ik probeer het gewoon nog eens. Dus ik begon te lezen en ik dacht: wow! super vet. En toen heb ik aan mijn moeder gevraagd of ik de hele serie mocht, en toen heb ik de hele serie in een week uit gelezen.(tot nummer 4 had ik toen nog, 5 en 6 waren toen nog niet uit.) Dus toen moest ik gewoon super lang wachten. En toen kwam 5, toen moest ik weer super lang wachten en toen kwam 6. En nu zit ik weer te wachten. (Nu al best lang.) Dus ging ik spelletjes opzoeken van WC en toen kwam ik al wat vaker op deze rpg, maar ik bekeek het nooit goed. En toen las ik een paar berichten en toen dacht ik: hey, dit lijkt me best wel leuk en toen ben ik dus gaan rpgen. (Ik ben ook Tailspot(Tailpaw, maar dat is nog niet veranderd, ik heb wel al een bericht gestuurd.)



Hoe ben jij op WC beland? 2h6wvw1

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpoint
Member
Hoe ben jij op WC beland? DPKsfdL
Hoef je niet te weten!
28

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Blackpoint
BerichtOnderwerp: Re: Hoe ben jij op WC beland?   Hoe ben jij op WC beland? Icon_minitimevr 24 feb 2012 - 23:14

Ik ken de boeken toen ik 10 was, en toen las ik het eerste boek. Ik vond die superleuk en vond het jammer dat ie uitwas. Toen ik erachter kwam dat het een serie was, ben ik naar de bieb gerend, naar deel 2 gezocht, en binnen 3 dagen uitgelezen. En zo is het de hele tijd eigenlijk gegaan. Alleen boek 6 is nog niet in de bieb, echt balen...
Ik ben hier beland vanwege Hyves en Digidier, mensen speelden hierop en stuurden linkjes Smile trouwens, WC klinkt erg fout, zelf kort ik het af als WaCa
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunshine
Member
Hoe ben jij op WC beland? DPKsfdL
L A U R A (call me Lau, Laury, ...)
136
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Sunshine
BerichtOnderwerp: Re: Hoe ben jij op WC beland?   Hoe ben jij op WC beland? Icon_minitimevr 24 feb 2012 - 23:18

@Blackpoint; Door mij hahaha xD En mensen korten het eigenlijk algemeen altijd WC af haahaha xD Wat toch nogsteeds fout klinkt :'D


Ik kwam hier via Digidier ook terecht, waar Moon (hier Stormstar) mij een berichtje stuurde over deze site nadat ik er eens een Warrior Cats meespeelverhaal geopend had. Ik had me toen gelijk aangemeld, en ik heb daar tot op de dag van vandaag nog nooooit spijt van gehad <3


Hoe ben jij op WC beland? Rwl461
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpoint
Member
Hoe ben jij op WC beland? DPKsfdL
Hoef je niet te weten!
28

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Blackpoint
BerichtOnderwerp: Re: Hoe ben jij op WC beland?   Hoe ben jij op WC beland? Icon_minitimevr 24 feb 2012 - 23:19

Haha, de wereld is erg klein, zoals je ziet Smile


Hoe ben jij op WC beland? Blackpointn
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hoe ben jij op WC beland?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: