Hoe ben jij op WC beland? - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hoe ben jij op WC beland?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Spiritpaw
Member
Hoe ben jij op WC beland? - Pagina 2 DPKsfdL
Iess
17

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spiritpaw
BerichtOnderwerp: Re: Hoe ben jij op WC beland?   Hoe ben jij op WC beland? - Pagina 2 Icon_minitimema 5 maa 2012 - 18:45

Ik tekende ooit katten met wapenuitrusting. Dus schreef ik er ''Het Warrior Cats Team'' Boven. Van strijdende katten. Toen typte ik het voor de grap in op google en kwam ik op WC terecht :3
Ik meldde me aan als Blackmickey2000
Maar dat is veranderd in Shadowheart<33


Hoe ben jij op WC beland? - Pagina 2 Spitit10
Hoe ben jij op WC beland? - Pagina 2 Epicne10Hoe ben jij op WC beland? - Pagina 2 Epicne11Hoe ben jij op WC beland? - Pagina 2 Epicne11Hoe ben jij op WC beland? - Pagina 2 Epicne10
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
Hoe ben jij op WC beland? - Pagina 2 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Hoe ben jij op WC beland?   Hoe ben jij op WC beland? - Pagina 2 Icon_minitimema 5 maa 2012 - 19:36

Ik zat op hyves bij een Warrior cats fanhyves en kwam die link tegen :3 ik dacht WOW! en nu zit ik hier ook :3


Sucks don't it?
Hoe ben jij op WC beland? - Pagina 2 Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
Hoe ben jij op WC beland? - Pagina 2 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: Hoe ben jij op WC beland?   Hoe ben jij op WC beland? - Pagina 2 Icon_minitimezo 17 jun 2012 - 9:51

Om heel eerlijk te zijn, ik heb geen idee meer xD

Ik kwam er een keer, via DW denk ik, maar toen begreep ik niet hoe je in een clan kwam, dus maakte ik geen acc aan.

Ik kwam het eind vorig jaar weer eens tegen, maar ik zou niet weten hoe, en toen begreep ik het wel, dus maakte ik Crowkit aan.


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

Hoe ben jij op WC beland? - Pagina 2 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Spotlight
Member
Hoe ben jij op WC beland? - Pagina 2 DPKsfdL
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons already... Time flies i guess.
Gender:
Rank:
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: Hoe ben jij op WC beland?   Hoe ben jij op WC beland? - Pagina 2 Icon_minitimezo 17 jun 2012 - 9:55

Ik ben via youtube op de WC boeken terecht gekomen >.< Ik kwam via iemand die ik op youtube 'volg' op een filmpje die hij geliked had en zo ging ik verder kijken zonder dat ik wist wat het was. Toen ging ik googlen en zag ik dat het boeken waren.

Toen ging ik die lezen en later op een spel genaamd horsemasters een rollenspel erover maken Smile Toen was ik een term vergeten en ging ik die opzoeken.. toen kwam ik hier >.<



Hoe ben jij op WC beland? - Pagina 2 D2o

Thanks peepz c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dragonpaw""
Member
Hoe ben jij op WC beland? - Pagina 2 DPKsfdL
// Linn
471
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Dragonpaw
BerichtOnderwerp: Re: Hoe ben jij op WC beland?   Hoe ben jij op WC beland? - Pagina 2 Icon_minitimezo 17 jun 2012 - 10:31

Ik spoelde de WC door, en die nam me mee, toen kwam ik hier terecht, Op wc (:

Nou, ik .. weet het eigenlijk niet meer zo goed. Het kan zo zijn dat ik het ergens heb gezien op een andere site, en .. het leek me gewoon wel leuk om hierheen te gaan c:


Hoe ben jij op WC beland? - Pagina 2 1409eyq
уσυ кησω α ∂яєαм ιѕ ℓιкє α яινєя. єνєя cнαηgιη' αѕ ιт ƒℓσωѕ
Terug naar boven Ga naar beneden
Dangertail
Member
Hoe ben jij op WC beland? - Pagina 2 DPKsfdL
Weeping Angel~
279

CAT'S PROFILE
Age: 26 мσσпƨ.
Gender:
Rank:
Dangertail
BerichtOnderwerp: Re: Hoe ben jij op WC beland?   Hoe ben jij op WC beland? - Pagina 2 Icon_minitimezo 17 jun 2012 - 12:07

Ik ben een soort van gedwongen door Linn, omdat zij alleen nog maar hier actief was en ik haar miste D;
Ik moet de boeken nog eens gaan lezen..


Hoe ben jij op WC beland? - Pagina 2 Jinjp0
It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities.
Hoe ben jij op WC beland? - Pagina 2 Nn74oz
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
Hoe ben jij op WC beland? - Pagina 2 DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Hoe ben jij op WC beland?   Hoe ben jij op WC beland? - Pagina 2 Icon_minitimedo 18 apr 2013 - 0:27

My simple story:

Ik zat op de iPad me dood te zoeken naar leuke rpg's voor warrior cats en kwam hier op uit.
Ik las wat topics door, Rpg posten, maar ook de regels enzo. Die volgende dag sprong ik achter me computer en meldde me aan als 'kittypaw'. Dat is het zo ongeveer XD


Hoe ben jij op WC beland? - Pagina 2 2lniil3
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Wishclaw
Member
Hoe ben jij op WC beland? - Pagina 2 DPKsfdL
404
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons and one single day
Gender:
Rank:
Wishclaw
BerichtOnderwerp: Re: Hoe ben jij op WC beland?   Hoe ben jij op WC beland? - Pagina 2 Icon_minitimeza 27 apr 2013 - 18:15

Laura stuurde een paar jaar geleden een mail naar me met deze site. Ik vond het raar dus ik deed er niets mee.
Vorig jaar toen ik bij haar logeerde reageerde zij op een topic. Ik vroeg of ik de post mocht schrijven, en dat mocht. Ik vond het zo leuk dat we meteen een account aanmaakte: Wishpaw.


Hoe ben jij op WC beland? - Pagina 2 1038veo
Stamps! & more:

Terug naar boven Ga naar beneden
Nightspot
Member
Hoe ben jij op WC beland? - Pagina 2 DPKsfdL
Hanna
100
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Nightspot
BerichtOnderwerp: Re: Hoe ben jij op WC beland?   Hoe ben jij op WC beland? - Pagina 2 Icon_minitimeza 27 apr 2013 - 19:16

ik kreeg de eerste vier boeken in het Nl voor mijn verjaardag. ik vond ze direct leuk en ben de andere boeken gaan lezen. ik deed mijn boekbespreking op school over 'Into the wild' dus begon ik info te zoeken over warrior cats. ik tikte 'Warrior cats' in op google en kwam op deze website terecht.


Hoe ben jij op WC beland? - Pagina 2 20zo9dc
Nightspot~Lionflower~Gleampool~Sabbat~Youna~Nightwhisper~Wolftear~Owlkit
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hoe ben jij op WC beland?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: