[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 5



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Tallshadow
Member
[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 5 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg   [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 5 Icon_minitimevr 2 mei 2014 - 0:50

Nog snel een allerlaatste vraag >3
Is het mogelijk dat een Dark Forest cat in de Bloodclan heeft gezeten? Dus zeg maar dat hij of zij net zoals Lostvoice vanuit de clan naar Bloodclan is gegaan, en zo ja, mogen ze dan ook een normale 'menselijke' naam hebben zoals Jonas?

EDIT- Ik bedacht me zojuist nog een vraag sorry guys :')
Wat als dit hierboven kan, moet de naam van de kat dan rood, of moet die de kleur van zijn oude clan dragen?


[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 5 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
.Sorrowkit
Member
[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 5 DPKsfdL
54
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ξ 6 Moons Ξ
Gender:
Rank:
.Sorrowkit
BerichtOnderwerp: Re: [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg   [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 5 Icon_minitimevr 2 mei 2014 - 9:43

Ik trek me toch terug, sorry~


[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 5 2cgiix3
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterhare
Member
[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 5 DPKsfdL
69
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 Moons
Gender:
Rank:
Winterhare
BerichtOnderwerp: Re: [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg   [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 5 Icon_minitimevr 2 mei 2014 - 18:28

Sorrowkit@ Oké, toch bedankt^^

Emma@ Ik moet helaas zeggen dat dit voor mijn gevoel niet kan. The Dark Forest wil juist chaos zaaien omdat iedereen niet weet wie de vijand is. Van zo'n Bloodclan kat kan iedereen, vooral de laatste gathering, meteen ruiken en zien dat het een vijand is, wat het doel van de Dark Forest dan eigenlijk een beetje om zeep helpt. Dus nee, ik denk niet dat dit een mogelijkheid is en ik denk dus niet dat ze contact gaan zoeken met deze katten. ^^


[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 5 OpVlf5B
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 5 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg   [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 5 Icon_minitimevr 2 mei 2014 - 18:31





«Most of my work is Done»



«General»

Name: Joltcore
Age: Endless
Died: 17 Moons
Gender: Male
Clan: Thunderclan

Past Names: Joltkit, Joltpaw
Future Names: None

Meaning Prefix: Schok, Ruk
Meaning Suffix: Midden, Kern

Mother: Unknown
Father: Unknown
Siblings: None

Leader: |Current| None |Past| Bluestar
Deputy: |Current| None  |Past| Fireheart

Likes: Himself, Other that are like him, Control
Dislikes: The leaders of all clans



«Inside»

Smart
Deze Kater heeft een niet al te lang leven achter de rug, hij is vroeg gestorven en heeft het nog voor elkaar gekregen om in the Dark Forest te komen. De reden? Hij is slim, heel slim, maar alleen slim in het doden van diegene die hij haat. Sommige kenden hem niet eens, maar hij hen maar al te goed. Ze trainden hem om dit te doen, zo te worden, en eindelijk kregen ze er spijt van. De sterke kater kan iedereen vermoorden, zonder dat ze weten dat hij het was. In dat opzicht is hij gestoord, en slim.

Arrogance
Deze kater is slim, en dat weet 'ie. Als de katten die hij kende, en kent, een moord die hij zo perfect gedaan heeft op iemand anders aan proberen te rekenen, laat hij het ze weten door middel van kleine, bijna onmerkbare hints, die laten weten waarom de killer, niet de killer is. In zekere zin is dat toch echt wel wat arrogantie.

Strong
De Kater heeft getraind, en is nu, zoals elke clancat, sterk. Maar bij hem gaat het niet alleen om het uiterlijk. Ja natuurlijk, hij ziet er niet te verkeerd uit, en er zijn voldoende spieren gekweekt. Zijn echte kracht zit echter in zijn hoofd, deze kater kan alles, door het goed te spelen, voor elkaar krijgen. Dat gebruikte hij alleen niet voor de doeleinden voor zijn clan, maar voor zijn wraak.

Respect
Dat is het nou juist, het is goed om deze kater niet te onderschatten, en een zekere vorm van Respect voor hem te hebben. Elke misdaad die hij begaan heeft, was namelijk perfect. Als hij onderschat wordt kan dat grote gevolgen hebben, vooral voor de katten waar hij ooit eens 'respect' voor had.

Revenge
Waarom zit hij dan in the Dark Forest? Wat zijn de triggers voor zijn daden geweest? Het was de wraak, de wraak op diegenen die van hem een moordenaar hadden gemaakt. Zijn eerste slachtoffers waren nog als teken, hij liet zien hoe de hoge rangen hem beter hadden moeten behandelen door dingen achter te laten bij zijn slachtoffers. Daarna ging hij achter de daders aan, de katten die hem hadden gezegd dat je wel móest vechten als je in de clan wilde horen. Aangezien Jolt een groots aantal mentoren had gehad, waren er genoeg slachtoffers die hij kon maken, om ze allemaal te laten boeten. Maar voor hij zich tegen Bluestar en haar Deputy kon keren werd hij verschrikkelijk vermoord door een Bloodclanner die meestreed voor de goede zaak.

Kinship
Hij koos zijn slachtoffers niet willekeurig, maar de overlever ook niet. De kater voelde met katten die hetzelfde dachten als hij, die overgeslagen waren door hun Leader, daar voelde hij een verwantschap mee. Die werden niet gedood. Eerst had hij ook zo'n verwantschap gevoeld met de Bloodclanner, genaamd Jethro. Het bleek een fout te zijn, een waardoor hij stierf.



«Outside»

Overlook
Hij is average, duidelijk te zien, duidelijk te zijn. Hij was er blij mee, zijn normaal lange staart, bekleed met Tabby vacht bewoog normaal heen en weer. Zijn normaal lange poten bewogen normaal over de bosgrond, terwijl zijn normaal gouden ogen in het rond keken. Zijn spieren waren niet abnormaal goed getraind, en zijn bouw was ietwat klein, maar stevig. Veel katten keken op hem neer, en dat was niet erg, zijn normale oren hoorden alles wat ze zeiden. Normale dingen.
Er was maar één ding vreemd aan de kater. De tweede nagel van zijn rechterpoot was langer en scherper dan enig andere. Nooit lette hij hierop, tot zijn wraak nodig was. Ineens kwam het wel heel erg goed van pas, de nagel langs de keel van de tegenstribbelende kat. Bijna als een chirurg, zo deed hij het. Terwijl zijn normale tong het bloed verspreidde over het lichaam, zodat zijn geur nooit gevonden zou worden.


«History»
Kit

Apprentice
Warrior



«'Bout Me»

Name: Emma
Age: 14
RPG-Time: Een Jaar

Motivation
Ik heb me hier lange tijd niet voor aangemeld, ik had geen idee wat voor karakter mijn kat moest hebben, en hoe ik het moest spelen. Dus ik meldde me niet aan, maar, nu weten jullie vast dat ik een groot NCIS fan ben, en ik moet zeggen dat de crimineel in de Season Finales van Seizoen Acht, me enorm aansprak. Hij was gewoon echt geniaal. Boem! Idee voor een karakter in the Dark Forest. Het leek me sowieso al geweldig om een Dark Forest kat te spelen, en om apprentices te trainen. Dit karakter vind ik daar gewoonweg perfect voor! Ik zal hem in ieder geval actief kunnen houden tijdens de verhaallijn en verder <3


- His Histoire Will Come, atm I should sleep >3


Jonas Cobb | NCIS | Season 8 Finale


robb stark


[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 5 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Silentpaw'
Member
[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 5 DPKsfdL
1 Lore] now me San
68
Actief

CAT'S PROFILE
Age: |l You should'nt ask a lady that! l|
Gender:
Rank:
Silentpaw'
BerichtOnderwerp: Re: [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg   [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 5 Icon_minitimeza 3 mei 2014 - 10:43

Name: Silentpaw'
Future names: Silenttear, Silentstar?
Past names: Silentkit
Gender: Female
Clan:Thunderclan
Siblings: Mockingpaw and Breezepaw
Parents:Shadowwhips (NPC) and unkown
Fur: Calico
Eyes: Blue
Nose & Pawpads: Black/pink

Naam: Lore
Rol: Dark apprentice.
Motivatie: Ik heb Silent aangemaakt voor een verhalenlijn van Ashpelt, ik hoop dat het nu nog kan. ^^


[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 5 4r2p8l
[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 5 5mYVNNK [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 5 DYCyokZ [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 5 7iLZ7FI
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostlake
StarClan
[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 5 DPKsfdL
« Daan »
1370
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Frostlake
BerichtOnderwerp: Re: [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg   [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 5 Icon_minitimezo 4 mei 2014 - 8:32


Name; Scorpionpaw
Former names; Scorpionkit
Futured names; Scorpion.. - Scorpionstar(?)
Gender; Male
Age; 6 moons
Bloodline; 75% ShadowClan - 25% Kittypet

Mother; Stormyrise
Father; Eaglehunter
Siblings; ?

Clan; RiverClan
Rank; Apprentice
Leader; Dawnstar
Deputy; Wolfgaze
Med. Cat; Nightstream
Med. Cat apprentice; Honeypaw
Mentored by; Eaglehunter was my mentor, but hie died..
Trained apprentices; none

Crush; none
Partner; none
Kittens; none
Ex-partner; none

Outside; Scorpionpaw is een nachtzwarte kater met een doordringende blik in zijn ogen. Hij heeft schrrpe klauwen en de vechtskills zijn zeker aanwezig bij hem. Hij heeft een mysterieus iets waar veel poezen voor vallen, maar hij wilt daar niks van weten.

Personality; Scorpionpaw viel eigenlijk altijd al ietsjes buiten de groep. Hij werd altind vanaf een afstandje bekeken door andere katten, dst heeft hem minder vertrouwen gegeven, met het gevolg dat hij veel botter werd in de omgang met anderen. Scorpionpaw kon snel boos worden en had dan altijd felle uitspattingen tegen anderen, en zo zou je nog wel even verde kunnen gaan

History; Komt nog.

Name; Daan.
Most known account; Frostlake, Fawnstep, Arcanepaw and Sparrowpaw
RPG-experience; 3 years
Motivation; Toen ik deze verhaallijn dacht wist ik meteen al dat ik een van de dark forest apprentices wilde gaan spelen. Ik had eerst een ander account aangemeld, maar toen ik het idee van Scorpionpaw in mijn kop kreeg wilde ik dat opeens, en wist ik dat hij geknipt zou zijn voor deze rol. Ik las weer eens een boek over warriorcats, en stiekem is hij een beetje gebaseerd op Crowfeather. Verder, tsja, ik vind dit gewoon een tegekke verhaallijn en hoewel ik er later - aan het einde - met Sparrowpaw ook wel in zou komen, zou ik toch graag z'n bijzondere rol spelen van een dark forest apprentice. Het is gewoon iets waarvan je niet dagelijks de kans krijgt om het te mogen bespelen, en dat maakt het aantrekkelijk :'D
[/quote]


ᖴOᒪᒪOᗯIᑎG Tᕼᕮ ᖇIᐯᕮᖇ Oᖴ ᗪᕮᗩTᕼ ᗪOᗯᑎSTᖇᕮᗩᗰ, Oᕼ IS IT ᗩ ᗪᖇᕮᗩᗰ
[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 5 E1lONzZ
Tᕼᕮᖇᕮ'S ᗩ ᖴOG ᗩᒪOᑎG Tᕼᕮ ᕼOᖇIᘔOᑎ, ᗩ STᖇᗩᑎGᕮ GᒪOᗯ Iᑎ Tᕼᕮ SKY
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 5 BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg   [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 5 Icon_minitimezo 4 mei 2014 - 12:14

Bij deze zijn de aanmeldingen voor DF katten en Dark apprentices gesloten. Heb je de deadline gemist, en zou je je toch nog graag willen aanmelden? Stuur mij dan even een pbtje. Voor nu staat in de eerste post een overzicht met alle DF katten. Zouden jullie even willen controleren of dit klopt voor je eigen account?

Willen tevens alle Dark Forest katten en apprentices hun introductietopic in het volgende subfora plaatsen?: Klik. Dan kan ik de aanmeldingen hier weghalen en houden we dit topic open voor overleg en vragen. Het aanmaken/verplaatsen van de introductietopics is verplicht en zal tevens dienen als een soort activitycheck.
Zet aub in de titel van het topic [DF Cat] of [DF Apprentice].
Terug naar boven Ga naar beneden
Ladypaw,
Member
[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 5 DPKsfdL
Bregje
217
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Ladypaw,
BerichtOnderwerp: Re: [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg   [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 5 Icon_minitimema 5 mei 2014 - 19:25

Krijgen de Dark apprentices dan een Dark mentor aangewezen of hoe zit dat?
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 5 BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg   [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 5 Icon_minitimema 5 mei 2014 - 20:18

Nee, dat zit even iets anders. De DF apprentices krijgen geen vaste DF mentoren, omdat we denken dat dat de activiteit niet bevordert. Vandaar dat we een ander systeem hebben bedacht, en dit laten we zo snel mogelijk weten. c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 5 BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg   [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 5 Icon_minitimeza 10 mei 2014 - 21:52

Nog even ter herinnering:

Silverfang schreef:
Willen tevens alle Dark Forest katten en apprentices hun introductietopic in het volgende subfora plaatsen?: Klik. Dan kan ik de aanmeldingen hier weghalen en houden we dit topic open voor overleg en vragen. Het aanmaken/verplaatsen van de introductietopics is verplicht en zal tevens dienen als een soort activitycheck.
Zet aub in de titel van het topic [DF Cat] of [DF Apprentice].[/font]
Terug naar boven Ga naar beneden
Joltcore
Member
[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 5 DPKsfdL
23
Actief
Joltcore
BerichtOnderwerp: Re: [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg   [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 5 Icon_minitimema 19 mei 2014 - 15:58

Ik weet niet zeker of jullie willen dat we dit melden ^^ En waar we het dan moeten melden >3

Topic Link: https://www.warriorcatsnl.com/t17535-training-thou-shall-learn#409281
Max. Apprentices: Twee
Soort Topic: Training


Oh, if there's one thing I hang onto,
It gets me through the night.
I ain't gonna do what I don't want to,
I'm gonna live my life

[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 5 2v1qjqc
Shining like a diamond, rolling with the dice,
Standing on the ledge, show the wind how to fly.
When the world gets in my face,
I say, have a nice day

Terug naar boven Ga naar beneden
Frostpaw.
Member
[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 5 DPKsfdL
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg   [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 5 Icon_minitimedo 22 mei 2014 - 13:57

Aangezien dit ook een overlegtopic is, denk ik dat ik dit hier ook nog wel kan plaatsen^^'

Is er iemand kandidaat voor een training van Windrose? >3 Aangezien er in alle mogelijke topic van PoD al gepost is^^' En ik wil wat meer zekerheid dat er iemand reageert als ik een topic aanmaak...
Terug naar boven Ga naar beneden
Hurricanekit
Member
[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 5 DPKsfdL
Annemeike
142
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 Moon
Gender:
Rank:
Hurricanekit
BerichtOnderwerp: Re: [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg   [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 5 Icon_minitimedo 22 mei 2014 - 20:54

Een beetje hetzelfde als bij Lis hier, wil iemand Frostynight trainen? Aangezien er een soort verhaallijn aan vastzit heb ik een kat nodig die zoetjes kan overkomen, aangezien hij haar moet overhalen om training te doen met hem/haar (wat niet heel lastig zou moeten zijn)


[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 5 4cef4eeb96837dbd22cce30
Tell me would you kill
To save your life
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 5 DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg   [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 5 Icon_minitimedo 22 mei 2014 - 21:09

Hurricanekit schreef:
Een beetje hetzelfde als bij Lis hier, wil iemand Frostynight trainen? Aangezien er een soort verhaallijn aan vastzit heb ik een kat nodig die zoetjes kan overkomen, aangezien hij haar moet overhalen om training te doen met hem/haar (wat niet heel lastig zou moeten zijn)
Ik kan Pebblecreek hier wel voor opgeven. Ze was een moeder, dus weet ze wel hoe zo iemand lief moet behandelen en met betrekking tot Sabrefangs plan kan ze dit wel misbruiken (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Thistlepaw.
Member
[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 5 DPKsfdL
Lore
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Way too old to be wearing this name
Gender:
Rank:
Thistlepaw.
BerichtOnderwerp: Re: [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg   [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 5 Icon_minitimedo 22 mei 2014 - 21:12

https://www.warriorcatsnl.com/t17540-stairway-to-hell-pod-traningstopic

Het trainings topic voor Demon.
Maar 1 apprentice, het liefst Riverclan(Sinds Demon daarop wraak wil nemen), maar andere zijn uiteraard welkom.


But I can't compete with the she wolf
Who has brought me to my knees

[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 5 118eljq
What do you see in those yellow eyes
Cause I'm falling to pieces
Terug naar boven Ga naar beneden
Hurricanekit
Member
[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 5 DPKsfdL
Annemeike
142
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 Moon
Gender:
Rank:
Hurricanekit
BerichtOnderwerp: Re: [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg   [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 5 Icon_minitimedo 22 mei 2014 - 22:24

Vind ik goed, je weet ook al wat er gaat gebeuren met haar dus dat is ook handig ^-^ Kun jij een trainingstopic aanmaken?


[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 5 4cef4eeb96837dbd22cce30
Tell me would you kill
To save your life
Terug naar boven Ga naar beneden
Springleaf
Member
[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 5 DPKsfdL
Mattijn
265
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Springleaf
BerichtOnderwerp: Re: [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg   [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 5 Icon_minitimevr 23 mei 2014 - 11:16

Hurricanekit schreef:
Een beetje hetzelfde als bij Lis hier, wil iemand Frostynight trainen? Aangezien er een soort verhaallijn aan vastzit heb ik een kat nodig die zoetjes kan overkomen, aangezien hij haar moet overhalen om training te doen met hem/haar (wat niet heel lastig zou moeten zijn)
Ik heb Animalfly wel voor je
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 5 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg   [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 5 Icon_minitimevr 23 mei 2014 - 14:23

Ik zou wel willen beginnen met mijn Mothpaw om getraind te worden. Hier voor heb ik een kat nodig die haar wat kan overtuigen dat die gene haar kan leren jagen én haar angst voor vechten kan overwinnen. De gene die haar gaat trainen zou sowieso geduld moeten hebben, en ook heel overtuigend overkomen.

So, who wants?


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 5 EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostpaw.
Member
[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 5 DPKsfdL
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg   [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 5 Icon_minitimevr 23 mei 2014 - 15:14

Nath, Ik heb Windrose voor je? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyingblack
StarClan
[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 5 DPKsfdL
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I don't age anymore
Gender:
Rank:
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg   [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 5 Icon_minitimevr 23 mei 2014 - 15:58

Misschien is een lijstje wie met wie getraind word wel handig? c:



[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 5 Dyingblackossdead
::

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Prophecies-
Ga naar: