teach me {strawberry} - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 teach me {strawberry}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Snowblossom
Member
teach me {strawberry} - Pagina 2 2d6qmd
Tess'
265
Actief
"As long as you stand by my side I know I can conquer everything"

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowblossom
BerichtOnderwerp: Re: teach me {strawberry}   teach me {strawberry} - Pagina 2 Icon_minitimezo 4 mei 2014 - 5:09


"Dit soort technieken zijn vooral handig in tijden waar je reukzin zal falen," legde de poes uit. En als het aan Snow lag gebeurde dat vaak, niet alleen met sneeuw of regen, haar reukvermogen was gewoon niet al te goed, maar ieder zijn plus en minpunten. Maar ze was blij dat ze dingen leerde die ze er in plaats van nog kon doen om prooi te vinden. Ze merkte dat haar mentor een klein sprintje trok dus deed ze rustig mee. Enkel ging ze te snel. Ze rende voorbij haar mentor. Man, ze hield echt van rennen. Even beet ze op haar lip en liet haar passen toen wat trager gaan zodat ze weer achter de poes kwam. "Sorry" zei ze zacht, het was niet de bedoeling dat ze voor Strawberry terecht zou komen Ze hield gewoon van rennen.  


teach me {strawberry} - Pagina 2 2v9z1i8

Snow art:
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
teach me {strawberry} - Pagina 2 DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: teach me {strawberry}   teach me {strawberry} - Pagina 2 Icon_minitimewo 7 mei 2014 - 22:51


Wat verbaasd hief Strawberry haar kopje toen haar apprentice haar opeens voorbij spurtte. "Snowpaw, wacht!" Miauwde de snowshoe poes met een lichte frons. Gelukkig stopte de apprentice wel net op tijd en Strawberry zuchtte opgelucht. "Als je nog veel verder gerend was, was je naar beneden gevallen, de kuil in." Miauwde Strawberry op licht geamuseerde toon, waarna ze met haar poot haar apprentice tot een halt dwong. "Als je door deze struiken heen loopt, ben je bij de kuil, ga maar voor." Miauwde Strawberry.  


teach me {strawberry} - Pagina 2 T4W3e3N
Stamps
teach me {strawberry} - Pagina 2 PS18GM0teach me {strawberry} - Pagina 2 W0qAlxRteach me {strawberry} - Pagina 2 EjrsROFteach me {strawberry} - Pagina 2 FWu1gsfteach me {strawberry} - Pagina 2 D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowblossom
Member
teach me {strawberry} - Pagina 2 2d6qmd
Tess'
265
Actief
"As long as you stand by my side I know I can conquer everything"

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowblossom
BerichtOnderwerp: Re: teach me {strawberry}   teach me {strawberry} - Pagina 2 Icon_minitimewo 7 mei 2014 - 23:50


Voorzichtig keek ze Strawberry aan toen die zei dat ze dan naar beneden was gevallen. Dat moest betekenen dat ze er waren. Ookal kwam het er iets anders uit. Snowpaw glimlachte even en verzette haar poten door de bosjes heen. Bij de rand bleef ze even staan maar sprong toen de kuil in. Als ze liep dan viel ze waarschijnlijk wel, ze kende haar eigen blunders inmiddels. Even gingen haar ogen rond voor ze afwachtend naar haar mentor keek. Wachtend op wat die zou zeggen.


teach me {strawberry} - Pagina 2 2v9z1i8

Snow art:
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
teach me {strawberry} - Pagina 2 DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: teach me {strawberry}   teach me {strawberry} - Pagina 2 Icon_minitimewo 21 mei 2014 - 12:46

Strawberry zag hoe haar apprentice naar beneden sprong en besloot zelf maar gewoon naar beneden te glijden. Het mulle zand gaf nauwelijks weerstand en maakte zachte knars geluiden onder haar poten. Eventjes liet ze haar blik over de kuil glijden waar niemand aanwezig was, verlaten. Waarschijnlijk te koud of te vroeg. "Dit is dus de zandkuil, waar veel mentoren en apprentices hun gevechtsaanvallen oefenen. Het zachte zand zorgt ervoor dat je niet hard valt. Wij gaan hier vast ook nog wel eens trainen." Vertelde Strawberry op rustige toon.


teach me {strawberry} - Pagina 2 T4W3e3N
Stamps
teach me {strawberry} - Pagina 2 PS18GM0teach me {strawberry} - Pagina 2 W0qAlxRteach me {strawberry} - Pagina 2 EjrsROFteach me {strawberry} - Pagina 2 FWu1gsfteach me {strawberry} - Pagina 2 D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowblossom
Member
teach me {strawberry} - Pagina 2 2d6qmd
Tess'
265
Actief
"As long as you stand by my side I know I can conquer everything"

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowblossom
BerichtOnderwerp: Re: teach me {strawberry}   teach me {strawberry} - Pagina 2 Icon_minitimeza 24 mei 2014 - 22:04

Snowpaw keek om naar Strawberry toen die naar beneden kwam glijden. Zelf richtte ze haar blik op het zand onder zich en luisterde aandachtig naar de uitleg. Gevechts trainingen hier. Ze keek even naar haar mentor en keek toen weer naar de ondergrond. Stevig zette ze haar poten neer en zette haar poten iets verder uit elkaar. De houding die ze gebruikte voor ze aan ging vallen. Ze voelde het zand onder haar verschuiven maar minder dan ze had gedacht. Okey dan, dan was het niet zo slecht. Meteen trok ze haar houding terug en keek op naar Strawberry. "Ik kan niet wachten" zei ze rustig.


teach me {strawberry} - Pagina 2 2v9z1i8

Snow art:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
teach me {strawberry}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: