[RPG] Raposa



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [RPG] Raposa

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Sagepaw
Member
[RPG] Raposa  Ezgif.com-crop4f1ad9507840b8bc
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."


CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: [RPG] Raposa    [RPG] Raposa  Icon_minitimema 21 apr 2014 - 21:37

RAPOSA
1492, het jaar dat de Nieuwe Wereld werd ontdekt door Christoffel Columbus. Het hoorde een vruchtbaar jaar te zijn maar alles viel in duigen toen de eerste Europese machten voet zette op het grondgebied.  Inheemse nomaden werden weggejaagd en kleine dorpjes werden gebombardeerd. Een eenzame stilte overwoekerde het continent. Maar dat zou niet lang duren. Immense gebieden natuur moesten plaats maken voor de bouw van vervuilende steden. Het begon allemaal aan de oostkust van wat nu Amerika word genoemd en verspreidde zich langzamerhand richting het noorden. Eind jaren ’90, noordwaarts aan de rand van de Labrodorzee, werd een enorm woud platgebrand en ingenomen. Alles ging in vuur en vlam op. Het woud was vooral bewoond door een grote roedel vossen. Door de snel naderende vlammen vluchtte de vossen het verst als mogelijk was richting de oevers. Ze zaten ingesloten en er zat niets anders op dan te vluchten naar het dichtstbijzijnde eiland. Vele verdronken in het ijskoude water of kwamen om in de rook. Slechts een paar vossen bereikten veilig het eiland door te zwemmen of via een houten stam. Op het eiland stichtten zich drie verschillende roedels…

Creëer je eigen vos door hem een persoonlijkheid, geschiedenis en uiterlijk te geven dat hem speciaal maakt. Verken het eiland Raposa al schrijvend en ga mee op pad in dit prachtige stukje natuur. Leef je liever solitair of eerder in een pack? Jij bepaalt de avonturen die je viervoeter beleeft helemaal zelf. Ga je mee op avontuur?

Naam: Raposa
Soort: [ Forum ]
Onderwerp:  Vossen
Omschrijving: Hierboven
Link: http://raposa.actieforum.com/
Eventuele banner/afbeelding: -
Terug naar boven Ga naar beneden
Watership
Member
[RPG] Raposa  DPKsfdL
Mattijn
66
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender:
Rank:
Watership
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Raposa    [RPG] Raposa  Icon_minitimedi 22 apr 2014 - 6:29

Is dit jou forum want het ziet er heel mooi uit.


[RPG] Raposa  2d8f19y
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousefur
Member
[RPG] Raposa  DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 Manen.
Gender:
Rank:
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Raposa    [RPG] Raposa  Icon_minitimedi 22 apr 2014 - 14:04

Prachtig forum! Ook het aantal rpg-gebieden ziet er goed uit (:
Klinkt erg aantrekkelijk om mij daar aan te melden.. *twijfel twijfel*


[RPG] Raposa  J9n2nr
Thanks Thessa! <3

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
[RPG] Raposa  DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Raposa    [RPG] Raposa  Icon_minitimedi 22 apr 2014 - 14:08

Ik meld me eigenlijk nooit aan voor een ander forum, maar het is je zowaar gelukt dat ik een naam aan het bedenken ben voor een karakter =O

Ik heb het gevoel dat er vrij veel gebieden zijn voor in dit stadium van je RPG, maar zo te zien verschillen daar de meningen over Razz

Anyway, mij zul je straks zien verschijnen op de site!



[RPG] Raposa  Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

[RPG] Raposa  FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlewish
Member
[RPG] Raposa  DPKsfdL
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Raposa    [RPG] Raposa  Icon_minitimedi 22 apr 2014 - 14:27

Beste Raposa,

Zou je het in het vervolg wel even willen vragen als je de announcement sheet van Warrior Cats wilt gebruiken? Ik zie dat je hem namelijk letterlijk hebt overgenomen, inclusief bepaalde delen van de tekst uit onze hoge rangen activiteits check, dat is geschreven door Strawberry, en de opzet van onze artiestenlijst. Dit valt onder plagiaat en wij hebben nadrukkelijk vermeld dat dit niet is toegestaan zonder toestemming. Gelieve dit dus te veranderen, of we zijn gedwongen om verdere maatregelen te nemen.

Met vriendelijke groet,
Littlewish



What do you wish for at night?

Terug naar boven Ga naar beneden
Polarstorm
Member
[RPG] Raposa  DPKsfdL
Sara(2)
22
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless...
Gender:
Rank:
Polarstorm
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Raposa    [RPG] Raposa  Icon_minitimedi 22 apr 2014 - 14:33

Hmm, het ziet er erg intressant uit ^^ ik ga zeker aanmelden


Timestorm - Polarstorm -Aalyrah - Fallowdeer - Lionsoul
[RPG] Raposa  Do98vl
[RPG] Raposa  9Q4zHFx[RPG] Raposa  QbVOosO[RPG] Raposa  TpkfNhT
Terug naar boven Ga naar beneden
Sagepaw
Member
[RPG] Raposa  Ezgif.com-crop4f1ad9507840b8bc
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."


CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Raposa    [RPG] Raposa  Icon_minitimedi 22 apr 2014 - 18:45

@Watership, ja :'3
@Mousefur, dankje c':
@Eef, haha xD Nou welkom ^^
@Littlewish, Awh wist ik niet, heb de sheet namelijk niet zelf gemaakt ;s Maar ik zal het zo veranderen ^^ (oorspronkelijk heeft een vriendin waarvan in de sheet heb gekregen hem van hier mogen lenen http://ondersteun.actieforum.com/t4877-rpg-black-flag)
@Polarstorm, dat is het ook hihi x) en welkom c;
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlewish
Member
[RPG] Raposa  DPKsfdL
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Raposa    [RPG] Raposa  Icon_minitimedi 22 apr 2014 - 20:15

Ik heb het niet over die sheet, maar deze:

http://raposa.actieforum.com/t324-activiteitencheck-hoge-rangen

En dus ook over die tekst, inclusief de tekst bij de artiestenlijst.



What do you wish for at night?

Terug naar boven Ga naar beneden
Sagepaw
Member
[RPG] Raposa  Ezgif.com-crop4f1ad9507840b8bc
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."


CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Raposa    [RPG] Raposa  Icon_minitimedi 22 apr 2014 - 23:37

Beide onderwerpen zijn verwijderd. Sorry voor de overlast :s Verder nog iets? c':
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlewish
Member
[RPG] Raposa  DPKsfdL
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Raposa    [RPG] Raposa  Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 22:53

Nee, dat was het. Bedankt. ^^
Het grote Maaike monster is tevreden gesteld.



What do you wish for at night?

Terug naar boven Ga naar beneden
Branchpaw
Member
[RPG] Raposa  DPKsfdL
Puck
57
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Branchpaw
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Raposa    [RPG] Raposa  Icon_minitimevr 19 sep 2014 - 16:12

Cool, maar ik versta de boel niet!


[RPG] Raposa  Vantagepointbanner
Terug naar boven Ga naar beneden
Snakefang
Member
[RPG] Raposa  DPKsfdL
Loïs
257
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 Moons old now.
Gender:
Rank:
Snakefang
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Raposa    [RPG] Raposa  Icon_minitimevr 19 sep 2014 - 16:50

De link is zeker veranderd? :s


[RPG] Raposa  Xm4j9y
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Memphis
Member
[RPG] Raposa  DPKsfdL
Izza <3
208
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Memphis
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Raposa    [RPG] Raposa  Icon_minitimevr 19 sep 2014 - 16:52

Raposa is gestopt.


{ Memphis } { Scream }
[RPG] Raposa  2upzf4h
Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!
Terug naar boven Ga naar beneden
Snakefang
Member
[RPG] Raposa  DPKsfdL
Loïs
257
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 Moons old now.
Gender:
Rank:
Snakefang
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Raposa    [RPG] Raposa  Icon_minitimevr 19 sep 2014 - 16:59

Oh wat jammer ;c


[RPG] Raposa  Xm4j9y
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
[RPG] Raposa  LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Raposa    [RPG] Raposa  Icon_minitimevr 19 sep 2014 - 19:07

Gelieve berichten zoals de bovenstaande via PB te doen.
Ik snap dat je het jammer vind en het niet als 'spam' bedoelt was, maar zodra iedereen dit soort berichten gaat plaatsen wordt het wel een spam topic.


Mvg,
Bluestar


[RPG] Raposa  QHTBjCa
[RPG] Raposa  Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
Branchpaw
Member
[RPG] Raposa  DPKsfdL
Puck
57
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Branchpaw
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Raposa    [RPG] Raposa  Icon_minitimevr 19 sep 2014 - 19:40

Wat bedoel je??? dunno


[RPG] Raposa  Vantagepointbanner
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
[RPG] Raposa  LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Raposa    [RPG] Raposa  Icon_minitimevr 19 sep 2014 - 19:54

Nou, eigenlijk bedoel ik precies jou bericht. Met spam wordt bedoelt dat er een post in een topic wordt geplaatst dat niet relevant is voor het onderwerp van het topic. Dus wat niet met het onderwerp te maken heeft. De vraag die jij stelt, zou eigenlijk in PB moeten omdat het niet in dit topic past.

Spam in de RPG is een bericht dat niet aan het aantal vereiste zinnen doet, of dat grammaticaal en qua zinsbouw niet correct is.

Ik raad je aan om eerst onze regels te lezen, die zowel op onze hoofdpagina als onze beginpagina staat (als je de site opstart staat er in een link.)
Als er meer vragen zijn, via PB ik beantwoord ze hier niet meer en je bericht zal verwijderd worden.

Mvg,
Bluepaw


[RPG] Raposa  QHTBjCa
[RPG] Raposa  Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[RPG] Raposa
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Affiliations-
Ga naar: