Rotten killpile



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Rotten killpile

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Innerstar
StarClan
Rotten killpile R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Rotten killpile   Rotten killpile Icon_minitimeza 3 mei 2014 - 17:28


Innerghost

Het was avond, en ze had bewust nu al drie dagen niet meer gegeten. De clan ging voor, maar nu merkte ze dat ze aan het verzwakken was, dat was niet haar intentie, ook zij moest sterk blijven. Voor zowel zich zelf als voor de bestwil van haar clan. Als zij zwak was, zou dat een slechte naam geven op de clan, en dat mocht niet geburen, hun trots mocht niet naar beneden gehaald worden. Tevens was het nu newleaf, tenminste, dat behoorde het nu te zijn, dus was het voor haar gevoel goed om te eten. Ze liep naar de prooistapel en trok er een rat vanaf, ze boog haar kop om een hap te nemen. Ze kauwde en toen trok ze een vies gezicht. Ze had al een deel doorgeslikt, maar toen ze zag in wat voor staat het dier was spuugde ze de rest direct uit. Een kreet verliet haar keel terwijl ze neer keek op het licht blauwe, vlees van de rat gevuld met maden en een vreselijke stank. Hoe kon het dat haar dit niet eerder was opgevallen. Geschokt keek ze naar de rest van de prooi stapel waar nu veel muggen waren. Ze werd spontaan misselijk. Ze trok een andere rat van de prooi stapel en zag dat ook die verrot was, tevens al de kraai die er naast lag. "Shrewstar! Littlestream!" Schreeuwde ze geschokt.

OOC: Eerste posts zijn voor Shrewstar en Littlestream, daarna is de rest van de clan welkom!



Rotten killpile Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Rotten killpile DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Rotten killpile   Rotten killpile Icon_minitimeza 3 mei 2014 - 17:54

i hate everything about you, why do i love you
Bruusk liet ze de kruiden vallen toen ze een maar al te bekende stem hoorde. "Shrewstar! Littlestream!" Haar moede? Nee, Innerghost, gewoon hun deputy. Ze had zichzelf beloofd de zwarte kattin nooit meer moeder, mama, of iets in die trend te noemen. Maar alsnog, hoe hard ze ook wenste Innerghost te ontwijken, ze kon de kreet die zonet hoorbaar was geweest niet gewoon negeren. Alsof ze het nog niet moeilijk genoeg had. Met een zucht trippelde ze naar buiten toe en schrok even op toen ze hun deputy al geschokt zag rondkijken. Zodra ze nog maar in de buurt van de kattin kwam trok ze haar neus op, wat voor stank was dat nou weer? Ze had eerst gedacht dat dit Innerghost moest zijn, maar toen ze haar groene blik over de prooistapel liet glijden kwam ze algauw op een andere beslissing uit. Meerdere prooien zagen er niet goed uit, gewoonweg ongezond. Littlestream had dan ook niet veel meer nodig dan alleen het aanzicht al om op de verklaring dat dit kraaienvoer was uit te komen. Wat voorzichtiger keek ze de zwarte poes aan, nog steeds weigerend de kattin als moeder te bezien. "Zeg me niet dat je er van gegeten hebt." Ze probeerde het soort van bot te laten klinken, echter kwam het er eerder uit als een troost voor haarzelf. Maar toen ze de rat naast Innerghost zag liggen keek ze vastberaden om. "Ik ben direct terug." Zuchtte ze uit waarna ze terug richting haar den rende. Meteen trippelde ze naar haar arm uitziende kruiden verzameling toe en viste ze er snel de opvallend witte bloemen uit. Van kraaienvoer kon je ontzettend ziek worden, dus was het van belang dat de kattin verlost werd van het vieze vlees dat momenteel rond dobberde in haar maag. Al wat rustiger rende ze terug naar de plek waar ze Innerghost had achtergelaten, om haar nadien de yarrow bloemen toe te schuiven. "Eet op, dit zal er voor zorgen dat je gaat overgeven." Mauwde ze snel en kordaat. Hierna keek ze nog eens naar de prooistapel, om vervolgens haar neus terug op te trekken en haar oren plat in haar nek te leggen. "Een of andere apprentice zal vast niet goed hebben opgelet." Om eerlijk te zijn, geloofde ze haar eigen woorden niet eens. Maar ze kon momenteel geen enkele andere vaststelling bedenken, het was sowieso al een wonder dat Innerghost het rotte vlees niet eerder had geroken. Waarom zou een apprentice dat dan wel doen?
words: 414 | tag: Innerghost
♔ ree @ atf & shine


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Rotten killpile DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Rotten killpile   Rotten killpile Icon_minitimezo 4 mei 2014 - 11:09

Haar oren spitsen zich meteen toen ze de stem van Innerghost hoorde. Maar.. waarom zou de Deputy Littlestream erbij roepen? Was er een Warrior gewond het kamp ingekomen? Zorgen sloegen al toe in haar kop en direct spurtte ze de Den uit en keek vanuit haar rots neer op een geschrokken Deputy en haar Medicine cat. Een kraai lag er maar vergeten en halfopgegeten bij. Fronsend kwam ze naar beneden en dacht voor een moment dat Innerghost gewoon was geschrokken van iets, maar toen ze Littlestreams stem hoorde,w erd haar blik naar de kraai getrokken. "Zeg me niet dat je er van gegeten hebt." Walging trok over haar gezicht toen ze het gekleurde vlees zag en een van de maden viel als een hulpeloos iets op de grond. Gadver. De Medicine cat verdween gelijk in haar Den en Shrewstar zuchtte even. StarClan, waarom? Waarom lieten hun voorouders hun Clan weer in de steek? Alsof er een antwoord in de lucht hing, richtte ze haar blik naar de hemel, maar nee, niets. Alleen die grijze lucht waar de zon nauwelijks doorheen kon. "Een of andere apprentice zal vast niet goed hebben opgelet." De Clanleader werd uit haar gedachten gehaald en legde haar staart geruststellend op Innerghost's schouder. "Ik denk dat de hele prooistapel ondertussen wel is besmet." Zuchtte ze, beginnend moedeloos te worden. "En het is zonde van onze tijd om alle prooi open te rukken om te zien of het ook echt zo is. Ik vrees dat we alles moeten wegdoen. Of willen we nog meer zieken hebben?" Fel richtte ze haar groene blik op de ingang van het kamp. ShadowClan mocht weer eens vanaf het begin beginnen. Het was niet eerlijk. StarClan deed niet eerlijk. "Innerghost, neem jij maar een dagje rust, ik wil niet zien dat mijn Deputy straks doodziek wordt en aangezien het nog koud is, wil ik dat je in Littlestream's Den rust, als daar plek voor is, natuurlijk." Shrew wierp een vragende blik op Littlestream. "Dan zal ik de Clan nu op de hoogte brengen van dit slechte nieuws."

Met een soort nieuwe vlam was ze naar boven gestapt en liet haar kijkers over de paar ShadowClan katten glijden. "Laat alle ShadowClan katten zich op de open plek verzamelen voor een dringende Clanmeeting!" Gromde haar stem geïrriteerd door het kamp en ze wachtte maar kort voordat ze zichzelf weer vervolgde. "Zojuist heeft Innerghost een ontdekking gedaan. Tot mijn ergernis is de hele prooistapel.." Haar nagels boorden zich in de steen onder zich en haar staart zwiepte woest. "teniet gedaan." Ze bleef even stil en liet het nieuws inzinken tot de Clankatten. "Innerghost heeft zojuist ontdekt dat het vlees verrot is. Waarschijnlijk is er een stuk kraaienvoer het kamp ingebracht door een onoplettende kat en nu is alles besmet." Moedeloos zuchtte ze. het was al zo moeilijk deze tijd, dit konden ze er niet bij hebben. "Maar nu zitten we met een groot probleem. Geen prooi. Ik roep hierbij katten op om de komende tijd goed te gaan jagen. Elk misgelopen stuk prooi zou een leven gered kunnen hebben." Haar blik gleed weer over de katten van haar Clan. "En als een van onze prooien overloopt naar een ander territorium.. zie ik er geen probleem in dat we hem achtervolgen. Hebben jullie dat begrepen?" Ze bleef ijzig stil. "Dan wil ik nu graag twee vrijwilligers die me helpen om deze verrotte prooien weg te brengen." Ze sloot de Clanmeeting af met een zwiep van haar staart en ging naast de prooistapel zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightspark
StarClan
Rotten killpile DPKsfdL
»Quinty«
1016
Actief
I've never been good enough

CAT'S PROFILE
Age: 70 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nightspark
BerichtOnderwerp: Re: Rotten killpile   Rotten killpile Icon_minitimezo 4 mei 2014 - 12:01

Met een hernieuwde, soort van trots, wandelde de zwarte kater het kamp binnen, net op tijd om te zien dat Shrewstar op de rots gesprongen was om de clan toe te spreken. Nieuwsgierig kwam hij dichterbij en vanuit zijn ooghoek zag hij Littlestream en Innerghost zitten. Hij knikte naar zijn deputy, maar gunde de Medicine Cat geen blik. Als ze het zo wilde spelen, fine. "Zojuist heeft Innerghost een ontdekking gedaan. Tot mijn ergernis is de hele prooistapel.. teniet gedaan." Nightspark draaide zijn kop in de richting van de zwart/witte kattin en keek daarna naar de prooistapel. Dus alles waarvoor ze gejaagd hadden was .. verdwenen? Gewoon opgegeven? "Maar nu zitten we met een groot probleem. Geen prooi. Ik roep hierbij katten op om de komende tijd goed te gaan jagen. Elk misgelopen stuk prooi zou een leven gered kunnen hebben." Een zacht gebrom steeg op vanuit zijn borst, nog meer jagen? Ze joegen als de poten onder hun lijf vandaan!? "En als een van onze prooien overloopt naar een ander territorium.. zie ik er geen probleem in dat we hem achtervolgen. Hebben jullie dat begrepen?" Een vlammetje ontlook zich in zijn blauwe ogen. Ze kreeg toestemming om te jagen op andermans territorium. Mooi! "Dan wil ik nu graag twee vrijwilligers die me helpen om deze verrotte prooien weg te brengen." Hij keek toe hoe zijn leader bij de prooistapel ging zitten en vroeg zich af of hij haar moest helpen, maar dat betekende dat hij langer in het kamp moest blijven dan dat 'ie wilde. Even schoten zijn ogen van Shrewstar naar Littlestream, wat trok hij zich nog eigenlijk van haar aan? Hij stond op en liep naar de zwart/witte kattin toe. "Zal ik helpen, Shrewstar?" bood hij aan, toen hij naast haar stond.


And I know you have a heavy heart; I can feel it when we kiss
So many men stronger than me have thrown their backs out trying to lift it
Rotten killpile ERajrCS
But me I'm not a gamble you can count on me to split
The love I sell you in the evening, by the morning won't exist.


Stuff &'nd stamps<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Rotten killpile R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Rotten killpile   Rotten killpile Icon_minitimezo 4 mei 2014 - 13:19


"Zeg me niet dat je er van gegeten hebt." Littlestream was bij haar gekomen, ze gedroeg zich totaal niet als haar dochter, iets wat Innerghost ergens nog frustreerde, mar ze wist, dit was haar eigen schuld. Innerghost keek Littlestream aan met nog een geschrokken, intussen tikkeltje kwade blik aan, geen woede naar Littlestream zelf, maar naar wat er gebeurd was. Littlestream had al door dat ze er weldegelijk van gegeten had, en schoot naar de medicine cat den en kwam terug met kruiden die ze op moest eten. Zonder aarzeling at ze de kruiden, dit zou haar laten braken, had Littlestream uitgelegd. "Een of andere apprentice zal vast niet goed hebben opgelet." Innerghost zuchtte, "dat zal." Shrewstar kwam er al snel bij, en legde haar staart geruststellend op haar rug. "Ik denk dat de hele prooistapel ondertussen wel is besmet." Innerghost knikte instemmend, "daar vrees ik ook voor." Innerghost wierp haar ijsblauwe ogen op de lucht, waarom Starclan? Shrewstar begon weer te spreken, haar blik was intussen feller geworden, viel Innerghost op. "En het is zonde van onze tijd om alle prooi open te rukken om te zien of het ook echt zo is. Ik vrees dat we alles moeten wegdoen. Of willen we nog meer zieken hebben?" Innerghost gromde. "Aan het kleine beetje dat er licht, is al te reuken dat iets niet klopt. Dat dit mij niet eerder opgevallen was," gromde Innerghost. "Innerghost, neem jij maar een dagje rust, ik wil niet zien dat mijn Deputy straks doodziek wordt en aangezien het nog koud is, wil ik dat je in Littlestream's Den rust, als daar plek voor is, natuurlijk." Innerghost keek haar leader aan, ze wou er niet mee akkoord gaan, maar de houding van Shrewstar liet haar merken dat ze nu geen tegenspraak duldde. Shrewstar liep weg en liet haar weten dat ze de clan op de hoogte zou brengen.

Innerghost bleef nog even zitten en luisterde naar de woorden van Shrewstar. Ze vertelde dat de prooistapel teniet gegaan was, verrot, ze pakte het tactisch aan. Ook was aan Shrewstar te zien dat ze er helemaal niet blij mee was, haar houding baarde Innerghost enigszins zorgen, maar ze begreep het volkomen. Mede omdat Innerghost zich zelf ook zo voelde als Shrewstar zich waarschijnlijk voelde op dit moment. Shrewstar liet weten dat er geen prooi meer was, en dat er nog meer gejaagd moest worden. Grotere patrouilles, meerdere patrouilles. Dat ging moeilijk worden, gezien de clan ook fit moest blijven, maar het was nu niet anders. "En als een van onze prooien overloopt naar een ander territorium.. zie ik er geen probleem in dat we hem achtervolgen. Hebben jullie dat begrepen?" Bij deze woorden schrok Innerghost, maar ze liet de woorden even bezinken, en ze was het er al snel mee eens. Innerghost liet een instemmend gegrom horen. Ze zocht de blik van haar leader op en knikte haar instemmend toe. Ze stond op en merkte dat ze misselijk werd. Via een opening in de zijkant van het kamp ging ze naar de dirt place, waar ze overgaf. Ze voelde zich in eens heel erg beroerd en ging dus naar de medicine cat den. Kwam dit door de kruiden die Littlestream haar had gegeven, of werd ze daadwerkelijk ziek?

OOC: De héle clan kan reageren!


Rotten killpile Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Otterflight
StarClan
Rotten killpile DPKsfdL
Rebecca
2487
Actief
Paint the sky, make it yours

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Otterflight
BerichtOnderwerp: Re: Rotten killpile   Rotten killpile Icon_minitimezo 4 mei 2014 - 13:48

Otterflight zat zich voor de Warrior Den te wassen toen ze zag dat de Deputy een prooi van de stapel pakte en er gulzig op aan aan viel. Toen Innerghost opeens schreeuwde om Shrewstar en Littlestream kwam ze half overeind en zag toen wat er aan de hand was. Haar ogen werden groot van schrik en haar haren kwamen overeind. Wát was er gebeurd?
Shrewstar riep de clan bijeen en gaf instructies voor de komende tijd. Prooi achtervolgen op het territorium van andere Clan's? Ze zuchtte en knikte. Ze begreep maar al te goed wat er gedaan moest worden. Het woord van de Leader wás de Warrior Code. Ze schudde het prikkend gevoel van zich af en keek naar de prooistapel waar maden doorheen kropen. Ze legde haar oren plat en liep naar Innerghost toe. "Shall I go out hunting?" miauwde ze voorzichtig. Shrewstar had maar twee katten nodig en Nightspark had zich al aangeboden om een deel weg te dragen. Maar als de prooi allemaal wegviel wat moesten de Queens, Elders en Kit's dan eten? Ze besloot dat ze moest doen wat het beste voor de Clan was. Kort zwiepte ze met haar staart en vroeg zich af wie met haar mee wilde op Jachtpatrouille.
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldennight
Member
Rotten killpile 2re5tv9
Isa :3
358
Actief
"Don't be trapped in someone else's dreams."

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Goldennight
BerichtOnderwerp: Re: Rotten killpile   Rotten killpile Icon_minitimezo 4 mei 2014 - 17:58

  • Tag: Clan
  • Words: 364
  • Notes: ~
Aurypaw
Langzaam strekte ze haar poot uit en greep in het niets. Haar groene ogen opende zich langzaam en ze knipperde een paar keer tegen het licht. Ze had een middagdutje gehad en het had haar goed gedaan. Door de vele lichamen die ’s avonds om haar heen lagen en alle geluiden die ze maakte kon ze maar moeilijk slapen. Ze zag er elke ochtend slecht uit en ze was nogal onrustig. Daarom had ze toen ze deze ochtend terugkwam van een, mislukte, jacht een middagdutje gepland. Het was niet veel later toen ze weer wakker werd, maar ze voelde zich in ieder geval frisser. Terwijl ze opstond en zich uitrekte hoorde ze een schreeuw buiten, het was haar moeder. Nieuwsgierig en een beetje angstig wat er was liep ze de den uit. Ze zag niet precies wat er was, alleen dat Littlestream wat kruiden haalde en die aan haar moeder gaf. Was ze… was ze ziek? Voordat ze naar Innerghost kon lopen zag ze Shrewstar al ver boven haar zitten en roepen om een clanmeeting. Met gespitste oren luisterde de poes naar wat de leidster te vertellen had. Ze schrok bij de ontdekking en zat daar even met haar bek open. De hele prooistapel, kan weggegooid worden? Door één foutje heeft de hele clan nu een tijd geen eten meer. Ze zuchtte en keek om zich heen, maar ze wist niet naar wie ze zocht, ze kon net zo goed zelf de dader zijn geweest zonder dat ze het had geweten. Even wou ze zich opgeven om mee te gaan de prooien weg brengen, maar bedacht toen dat ze door haar grootte niet veel in één keer mee kon nemen en het langer zou duren. Nee, ze zou zo wel opnieuw gaan jagen. Haar groene ogen zochten even naar haar moeder, toen ze haar vond leek die naar de Medicine den te strompelen. Snel schoot ze richting de zwarte poes en ondersteunde haar een beetje tot ze veilig in de den waren. ”Gaat het mam?” Vroeg ze, licht bezorgd. Ze had niet gezien dat de poes een hap van een prooi had genomen, maar wat kon het anders zijn geweest, zij had het opgemerkt.




There is no pot of gold at the end of the rainbow
Rotten killpile 2u8x85l
The only thing you may find, is the cold dark night
x:


Artsie things:
Terug naar boven Ga naar beneden
Thrushdive
StarClan
Rotten killpile DPKsfdL
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Age: .:32 Moons:.
Gender:
Rank:
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: Rotten killpile   Rotten killpile Icon_minitimezo 4 mei 2014 - 19:23

Thrushdive kwam terug van zijn laatste patrouille voor deze dag. Hij wou naar de prooi stapel lopen om een prooi te pakken tot er een hele heftige kreet klonk, gevolgd door een dringend geroep naar Littlestream en Shrewstar. Thrushdive vernauwde zijn ogen en volgde het taffereel nauwkeurig. Uiteindelijk stond Shrewstar op en sprong op de hogerots.
"Laat alle ShadowClan katten zich op de open plek verzamelen voor een dringende Clanmeeting!" Thrushdive liep mee met de rest van zijn clan genoten en ging zitten terwijl hij luisterde naar de woorden van zijn moeder. De hele prooistapel was dus teniet gegaan? Hij stak gefrustreerd zijn nagels in de grond. "Innerghost heeft zojuist ontdekt dat het vlees verrot is. Waarschijnlijk is er een stuk kraaienvoer het kamp ingebracht door een onoplettende kat en nu is alles besmet." Thrushdive schudde met zijn kop. Vast één of andere apprentice die het perongeluk mee gebracht had. "Maar nu zitten we met een groot probleem. Geen prooi. Ik roep hierbij katten op om de komende tijd goed te gaan jagen. Elk misgelopen stuk prooi zou een leven gered kunnen hebben." Thrushdive keek op naar zijn moeder, vlammend van energie, en dat gaf hem nieuwe energie. Thrushdive gromde vastberaden. "En als een van onze prooien overloopt naar een ander territorium.. zie ik er geen probleem in dat we hem achtervolgen. Hebben jullie dat begrepen?" Aha, toestemming om op andermans territoria te jagen, dat klonk ergens als muziek in zijn oren. De andere clans deden het zelf ook, dus waarom hij niet? Waarom zíj niet? Zij waren Shadowclan, sterk, trots en gevreesd, die imago mocht niet teniet gaan door braaf níks te doen. "Dan wil ik nu graag twee vrijwilligers die me helpen om deze verrotte prooien weg te brengen." Thrushdive slikte, en hoorde Nightspark zich aanbieden. Thrushdive stond op en stak zijn kop in de lucht. "Mam, ik wil wel helpen," sprak hij terwijl hij naar zijn moeder toe liep.


"It's don't give a Mousedung time"~
::Kradam::

Rotten killpile 6IRKqVARotten killpile MKN7vHERotten killpile IfBu3avRotten killpile PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
.Wolfpaw
Member
Rotten killpile DPKsfdL
<Lilith>
401
Actief

CAT'S PROFILE
Age: »12 moons
Gender:
Rank:
.Wolfpaw
BerichtOnderwerp: Re: Rotten killpile   Rotten killpile Icon_minitimezo 4 mei 2014 - 20:00


"Laat alle ShadowClan katten zich op de open plek verzamelen voor een dringende Clanmeeting!" Vermoeid hees ze haar kopje op. Ze was moe van het weer. Als het eindelijk weer new-leaf werd, was er nog steeds prooischaarste. "Zojuist heeft Innerghost een ontdekking gedaan. Tot mijn ergernis is de hele prooistapel.." Ze zag Shrewstars staart woest heen en weer zwiepen. What's wrong? "teniet gedaan." Haar mond viel open. Ze keek met een ruk naar de prooistapel. But... Haar gedachten werden onderbroken door het vervolg. "Innerghost heeft zojuist ontdekt dat het vlees verrot is. Waarschijnlijk is er een stuk kraaienvoer het kamp ingebracht door een onoplettende kat en nu is alles besmet." Wolfpaw zuchtte, zij had het niet gedaan. Ze kon amper jagen. "Maar nu zitten we met een groot probleem. Geen prooi. Ik roep hierbij katten op om de komende tijd goed te gaan jagen. Elk misgelopen stuk prooi zou een leven gered kunnen hebben." Ze knikte. Dat was waar. "En als een van onze prooien overloopt naar een ander territorium.. zie ik er geen probleem in dat we hem achtervolgen. Hebben jullie dat begrepen?" Even was ze verbaasd. And the rules than? "Dan wil ik nu graag twee vrijwilligers die me helpen om deze verrotte prooien weg te brengen." Ze zag Nightspark en Thrushdive naar voren komen. Er lag twijfel in haar ogen toen ze naar voren ging. Ze bereikte maar moeilijk Shrewstar. "Ik zal nu wel jagen." Wolf knikte bij afscheid en rende naar de ingang. Ze zou jagen. En als het moest, de hele dag door.


Rotten killpile 30vzoyw
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardgaze
StarClan
Rotten killpile DPKsfdL
185
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ▰ Ageless [41 moons when he died] ▰
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Leopardgaze
BerichtOnderwerp: Re: Rotten killpile   Rotten killpile Icon_minitimema 5 mei 2014 - 13:12

LEOPARDGAZE
Leopardgaze rechtte zijn rug bij het horen van de stem van Innerghost. Haar woorden herhaalden zich meerdere keren in zijn hoofd. Een verrotte prooi, dat kon weinig goeds betekenen. Zijn kijkers gleden naar de prooistapel. Eén verrotte prooi zou betekenen dat de rest waarschijnlijk ook was geïnfecteerd. Dat was niet goed, niet in tijden zoals deze. Desondanks dat het al newleaf was, waren de tijden hard. Prooi was nog steeds schaars door de verschrikkelijke bladkaal die ze achter de rug hadden en alsof het nog niet erg genoeg was, moest zoiets gebeuren. Het was vast een fout geweest van een van de apprentices, iemand die niet goed heeft opgelet en een dode prooi mee heeft genomen naar het kamp. Wie zou het zijn? Een van de beginners? Hij hoopte in ieder geval dat het een foutje was van een clankat en dat het niet een of ander teken was van Starclan,d at ze boos op hen waren. Want in deze tijden kon alles gebeuren, na de koude bladkaal en deze newleaf die verschrikkelijk begint, was hij bang dat de clans een harde tijd voor zich kregen. Een tijd van oorlog, een tijd van pijn en verderf. Hij hield zijn oren omhoog zodat hij hun stemmen kon horen, even de kat uit de boom kijkende voordat hij naar ze toe zou komen. Hij kon al aan de toon van hun stemmen horen dat dit niets goeds betekende. Meer jagen, minder prooi voor deze tijd. Verhongerde katten die in een kortere tijd meer prooi binnen moesten halen. Waarom moest hen dit nou weer overkomen? Waarom was Starclan überhaupt zo oneerlijk tegen hen. Hij richtte zijn blik naar de hemel, alsof hij op een antwoord wachtte. Maar zoals altijd, kreeg hij niets terug. Zijn vragen zouden nooit beantwoord worden, pas als hij daar wist dan zou hij erachter komen waarom. Als er überhaupt een waarom voor was. Vonden ze het misschien gewoon leuk om hen hieronder te zien lijden? Dat was een zieke gedachte, maar het kon waar zijn, toch? Hij slikte en schudde met zijn hoofd om weer terug uit zijn gedachten te komen. Shrewstar stond nu op de hoge steen en sprak de clan toe. De prooistapel was teniet gegaan, bedorven, verwoest door de maden. Hij slikte zachtjes, al dat jagen was voor niets geweest. Een instemmend gegrom herrees uit zijn keel toen Shrewstar hen vertelde dat ze de prooi gewoon mochten achtervolgen, zelfs als die over de grenslijnen heen was gegaan. Dat zou hij onthouden als hij verder ging dan het Shadowclan gebied. Zij moesten hier sterk uitkomen, sterker dan de andere clans, en als het dan nodig was om grenslijnen te overtreden.. dan moesten ze dat doen. Innerghost liep ondertussen naar de medicine den en de kater maakte een kleine notatie om haar prooi te brengen wanneer hij terug was in het kamp na het jagen. Ze had vsat al een tijd niet meer gegeten en nu ze kraaienvoer had gegeten, had ze het extra nodig om weer op krachten te komen. Wie wist werd ze wel heel erg ziek en een zieke deputy konden ze in deze verschrikkelijke tijden niet hebben. De kater stond op en zonder verder nog iets te zeggen, baande hij zich een weg door de groep katten heen en verliet hij het kamp. Hij moest gaan jagen en veel prooi binnenkrijgen, voor zijn clan.


▰ I believe in ordinary acts of bravery ▰
▰ In the courage that drives one person to stand up for another ▰

Rotten killpile 2v3r2oj
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Rotten killpile 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Rotten killpile   Rotten killpile Icon_minitimedi 6 mei 2014 - 19:21

De kater liep net naar binnen toen zijn moeder hen samenriep. Meteen liep hij door, met een eekhoorn in zijn bek. Die liet hij bijna op de prooistapel vallen, tot hij de boodschap hoorde. Meteen zocht zijn blik bezorgd naar de deputy, ging het met haar? Hij knikte naar zijn moeder toen de oproep gehoord werd, en liep meteen na de bijeenkomst naar haar toe, twee anderen waren eerder met helpen, dus liep de jonge kater door naar zijn deputy. "Gaat het Innerghost?" Mauwde hij, nog steeds de eekhoorn in zijn bek, "Hier, neem deze maar, ik ga nu wel verder jagen," Bood hij aan, en liet het dode beest voor haar voeten vallen. Daarna draaide hij zich om, en liep achter Wolfpaw aan het kamp uit. Jacht was nu belangrijk, al ging de prooi de grens over. Zo kende hij zijn moeder niet, dit was echt erg, nu was het menens.


Rotten killpile Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Rotten killpile DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Rotten killpile   Rotten killpile Icon_minitimewo 7 mei 2014 - 11:29

i hate everything about you, why do i love you
Haar blik verduisterde wat toen Shrewstar meldde dat Innerghost de komend tijd in haar den moest doorbrengen. Echter liet ze dit niet merken en keek ze snel weg, voordat de blik van haar deputy of mentor zich met de hare kruiste. Haar oortjes sprongen even overeind toen ze zag dat Nightspark haar kant opkeek, echter gingen ook deze weer hangen toen de zwarte kater alweer wegkeek. Ergens leek ze Shrewstar's zorgen te snappen, had Starclan hun echt in de steek gelaten? Kwam het omdat zij gevoelens had gekregen voor een warrior, iets wat regelrecht tegen de code indruiste? Ongemakkelijk begon ze met haar voetjes de grond samen te kneden terwijl ze haar groene blik op het oppvervlak onder haar priemde. Had Starclan hen echt in de steek gelaten vanwege haar fout? Was zij verantwoordelijk voor Innerghost, welke veel kans opliep om ziek te worden? Was dit haar straf omdat ze de regels van hun voorouders had genegeerd? Onbewust wierp ze een gefrustreerde blik op Nightspark, echter kwamen haar frustraties niet door hem, maar doordat ze wist dat ze een grote fout was begaan. Het leek dan ook niet dat ze de kater echt aankeek, de grijze medicine cat leek echter naar iets anders te staren. Iets dat alleen zij kon zien.

De poes werd weer uit haar gedachten getrokken toen Innerghost haar zijde verliet en richting haar den stapte. Het viel haar op dat de zwarte poes niet enkel ziek leek, maar ook lichtelijk depressief. Littlestream probeerde zich wat groter te maken, schraapte haar keel in de hoop zo de aandacht van de Clan weten te trekken en opende nadien haar mond. "Als katten zich plots niet goed beginnen te voelen, raad ik aan om even langs te komen. Soms als je kraaienvoer hebt gegeten gaat dit gevoel zo weg, maar soms kan er een ziekte beginnen uit te breiden. Dus wacht alsjeblieft niet tot het te laat is." Mauwde ze luid, waarna ze even naar haar leader knikte en van haar plaats wegsprong. Haar aandacht werd getrokken door Tallpaw die naar Innerghost liep. "Gaat het Innerghost?" Bruusk liep ze door de twee door. Maar om de apprentice, waarvan ze wist dat deze nogal snel op zijn teentjes was getrapt, niet kwaad te maken wierp ze hem een vriendelijke, zachte blik toe. "Innerghost moet nu rusten. Wel bedankt van de eekhoorn, ik zal 'm meenemen voor haar." Voorzichtig pakte ze het dier van de leerling aan, en knikte ze hem nog na waarna ze haar den binnenliep, met Innerghost op haar hoede.
words: 422 | tag: Innerghost & Tallpaw
♔ ree @ atf & shine


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Rotten killpile R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Rotten killpile   Rotten killpile Icon_minitimewo 7 mei 2014 - 16:58


Oké, prima, in de denk van haar dochter die haar haatte. That's your own fault, Innerghost. Ze wist het wel, enkel kon ze niet geloven dat het echt zo erg was geworden. It was only to protect my kits! Ze schudde met haar kop en liep een beetje versuft naar de medicince cat den. Ze had de heletijd het gevoel dat ze moest braken, maar dat had ze net al gedaan bij de Dirtplace. In de ingang van de Medicine cat den ging ze even zitten terwijl ze naar Shrewstar en de andere clan genoten keek.
Eerst kwam Otterflight naar haar toe, een poes die ze intussen wel als een vriendin begon te beschouwen. "Shall I go out hunting?" Innerghost glimlachte, een tikkeltje beroerd. "Ja hoor, is goed, neem maar twee warriors, en als het kan een apprentice met je mee," miauwde Innerghost, gelukkig klonk haar stem nog wel enigszins fit, enkel straalde haar ogen en houding iets heel anders uit. Ze knikte naar Otterflight waarna Aurypaw naar haar toe kwam. "Gaat het mam?" Vroeg haar dochter. Innerghost glimlachte, "het zal morgen wel weer beter zijn," miauwde ze. Om nou te zeggen dat het slecht ging was niks voor Innerghost. "Anders kijk je of Otterflight je mee wilt nemen om te gaan jagen," miauwde Innerghost. Ergens hoopte ze dat Aurypaw niet snel op andermans territorium zou komen, ze was nog maar een apprentice, al zou ze bijna wel warrior worden, intussen. Het verbaasde haar hoe snel dat kon gaan, hoe snel zulke jonge katten al volwassen werden. Ze keek verder en zag hoe vele katten al aanboden om te gaan jagen, dat stelde de Deputy gerust.
Opnieuw draaide haar maag om, Innerghost haastte zich zelf opnieuw naar de Dirtplace en gaf voor een tweede keer over. Misselijk spuugde ze nog wat na en opnieuw draaide ze zich om, om vervolgens terug te gaan de medicine cat den. Ze schudde met haar kop om weer helder te worden en liep vervolgens de medicine cat den binnen, daar bleef ze zitten. Ze zou ging liggen op een ongebruikte nest en sloot even haar ogen. Misschien na even goed slapen zou die vreselijke misselijkheid en die vervelende benauwdheid weg gaan. "Gaat het Innerghost?" Hoorde ze Tallpaw nog net zeggen. Innerghost wou haar ogen opendoen maar de slaap trok haar weg uit haar bewustzijn. "Hier, neem deze maar, ik ga nu wel verder jagen," was het laatste wat ze hoorde. Ze glimlachte en zonk helemaal weg. Maar een fijne slaap was het niet...

OOC: Topic uit~


Rotten killpile Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Rotten killpile 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Rotten killpile   Rotten killpile Icon_minitimedo 8 mei 2014 - 7:52

De kater merkte al snel de medcine cat op die zijn kant uitkwam. Hij verstijfde even, maar ontspande weer toen ze aardig deed, en hem alleen vermeldde dat haar moeder rust nodig had, de kater knikte en gaf de eekhoorn dus maar aan haar. Het was wel duidelijk dat de deputy moest slapen, de zwarte kat lag nu al opgekruld in haar nest, haar borst ging langzaam op en neer, en een tevreden glimlach leek op haar gezicht te staan. Hopelijk was het waar het op leek, en kon ze rustig slapen, maar ook de apprentice wist wel dat die kans klein was. Daarom draaide hij met een laatste knik naar Littlestream zich om, en ging het kamp uit. Jagen.

- Topic Uit



Rotten killpile Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Duskpaw.
Member
Rotten killpile DPKsfdL
Marieke
254
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons, for as far as I know
Gender:
Rank:
Duskpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Rotten killpile   Rotten killpile Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 15:32

Duskpaw kwam stuntelig de apprentice's den uit toen de Shrewstar's stem hoorde roepen dat er een dringende Clanbespreking kwam. Ze dacht niet na waarom deze bespreking er was en rende gewoon door tot ze tegen een kat opbotste. "Sorry." verontschuldigde ze zich snel en ging zo vooraan als mogelijk zitten om Shrewstar zo goed mogelijk te kunnen horen. Zojuist heeft Innerghost een ontdekking gedaan. Tot mijn ergernis is de hele prooistapel.." Wacht...  Wat  is er met de prooistapel? De zwarte apprentice wachtte tot haar Clan leader (die er momenteel niet bepaald rustig uit zag) verder zou gaan. Teniet gedaan. Dusk knipperde een paar keer, ze snapte het niet. Wat bedoelde Shrewstar nou met "Teniet gedaan"? Haar hoofd draaide in de richting van de prooistapel, er was niks speciaals te zien, alleen een zwerm vliegen die eromheen vlogen. Shrewstar ging verder met spreken. "Innerghost heeft zojuist ontdekt dat het vlees verrot is. Waarschijnlijk is er een stuk kraaienvoer het kamp ingebracht door een onoplettende kat en nu is alles besmet." Bij het woord kraaienvoer maakte Duskpaw bijna een sprongetje van schrik, nu wist ze wat er bedoeld werd. Foxdung! "Shrewstar, Innerghost, ik weet wie dit heeft gedaan!" schreeuwde ze richting de ShadowClan leader en haar deputy. Er werden nog meer dingen gezegd, maar Duskpaw hoorde dat niet, ze was in shock. Ze had haar Clan vergiftigd! Ze richtte haar ambere blik op de grond, ze kon de waarheid niet ontsnappen. Enkele dagen terug had ze op de carrionplace een dode duif gevonden en die meegenomen naar de Clan. Prooi was prooi, toch? Carrionplace-prooi was dus blijkbaar toch geen prooi.....


Rotten killpile C5AaQwd
Terug naar boven Ga naar beneden
Forcepaw
Member
Rotten killpile DPKsfdL
3line
152
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons.
Gender:
Rank:
Forcepaw
BerichtOnderwerp: Re: Rotten killpile   Rotten killpile Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 15:46

"Laat alle ShadowClan katten zich op de open plek verzamelen voor een dringende Clanmeeting!", klonk de stem van Shrewstar door het camp. Forcekit keek op en liep naar haar clanleader, die er niet bepaald vrolijk uitzag. "Zojuist heeft Innerghost een ontdekking gedaan. Tot mijn ergernis is de hele prooistapel.. Teniet gedaan" Hoezo teniet gedaan? Was het vlees niet meer eetbar dan? Haar ogen waren nog steeds even kil als toen ze begon, maar misschien begon er ietwat boosheid in door te schemeren. "Innerghost heeft zojuist ontdekt dat het vlees verrot is. Waarschijnlijk is er een stuk kraaienvoer het kamp ingebracht door een onoplettende kat en nu is alles besmet." Dat klonk niet heel goed. Zou Shadowclan dan niet verhongeren? Enkele katten begonnen gebedjes naar Starclan te mompelen, maar de grijze kitten geloofde al lang nie tmeer in Starclan. Als die clan zo goed was, waarom deed ze Shadowclan dan alle slechte dingen aan? Waarom stal ze dan soms katten, katten die hier een leven te leiden hadden? "Maar nu zitten we met een groot probleem. Geen prooi. Ik roep hierbij katten op om de komende tijd goed te gaan jagen. Elk misgelopen stuk prooi zou een leven gered kunnen hebben." Er straalde nu ene kille vastberadenheid in de ogen van de al wat oudere kitten. Zonder een woord te zeggen sloop ze naar de campuitgang. Ze zou koste wat het koste ervoor zorgen dat haar clan niet verhongerde! Zo goed als elke kat keek naar Shrewstar, waardoor het heel makkelijk was om het camp uit te sluipen.


~Topic uit


Rotten killpile Forcefield_os
"This passionless girl was like an icicle in the sunshine." - Margaret Deland
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rotten killpile
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: