[GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Lynxfang
StarClan
[GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep - Pagina 2 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 92 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep   [GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep - Pagina 2 Icon_minitimedi 6 mei 2014 - 15:25

Note: Door stage ben ik een paar dagen buiten bereik van mooi spul, sorry voor slechte opmaak dus

Thunderkit{General}

 
Name
     Thunderkit

Futured Names
    Thunderpaw
      Thundersong  
               
 Gender
        Tom-cat
                              
               
   Age
      Unborn
   Rank
       Kitten
  Futured Ranks
      Apprentice
   (Medicine Cat Apprentice)
          Warrior              
           (Medicine Cat)            
              (Deputy)          
               Elder                                                
     
 Clan                    
             
Shadowclan
   Clanleader
  Shrewstar
  Deputy
     Innerghost
      Medicine Cat
      Littlestream
      Parents                                 
    Fawnstep & Ashdrizzle           
         Siblings   
            Unknown                           
Thunderkit{Appearance}

Description
Thunderkit is een lichtgrijze tabby katje met een groot gedeelte wit aan de onderkant(van gezicht tot en met buik en poten). Zijn tabbyvacht ligt als een kleed over hem heen. Zijn bouw is als kitten erg licht, maar hier komt later verandering in, zijn poten hebben de normale grote en voor een kitten is zijn lichaamsbouw redelijk in orde. Hij is kortharig en lijkt nog het meest op zijn vader, maar veel gemeen heeft hij niet met zijn ouders. Zijn ogen zijn gewoon blauw. Zijn neusje en kussentjes zijn lichtroze.

Short
Tabby and white fur.
Light build, but normal for his age.
Blue eyes.
Light pink nose and pads.

Future
In de toekomst veranderd zijn lichaamsbouw vooral in de kracht, hij wordt sterker en is niet meer de zwakkere kitten van eerst. Hij wordt breder bij zijn schouders en poten, maar blijft voor de rest smal.

[GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep - Pagina 2 1il56e
[GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep - Pagina 2 2qncc9c

Thunderkit{Caracter}

Description
Thunderkit is een nogal druk katertje en hij zet graag de boel op stelten. Hij schreeuwt soms en stampt vaak hard door de nursey heen. Het woord stil is wat hij het meest hoort, maar hij is oost-indisch doof op zo'n moment. Thunderkit is nogal brutaal tegenover 'vreemden', maar valt mee tegenover de katten die dichtbij hem staan. Hij is erg beschermend en kan juist, ondanks zijn drukke gedrag, goed troosten en kalmeren. Hij heeft geen blad voor zijn mond en zegt meteen wat in hem opkomt, toch wilt hij geen leidertje spelen. Thunderkit vind de problemen die hij veroorzaakt geen probleem, maar kan zich wel druk maken om wat de anderen doen. Thunderkit is de koning van de sarcasme en je moet je soms afvragen of hij iets meent. Liegen in rechtstreke zin doet hij meestal niet, hij liegt bijvoorbeeld niet over hoeveel hij gegeten heeft. Ondanks zijn drukke kant heeft hij ook een zeldzame rustige kant, zo staat hij bekend als degene die tussen twee ruzieën kittens, en soms ook oudere katten, springt en probeert als onderhandelaar te optreden. Hij trekt niet graag partij in alles en houdt zich bij opstandjes en partijen juist aan de zijde. Waarom weet hij zelf niet eens. Vrienden maken is geen probleem en hij kan gerust met iedereen vriendjes zijn, echter ziet hij sommigen na een kort gesprekje al als een vriend. Thunderkit is ook een opschepper, maar hij houdt het wel bij de feiten, echter vertelt hij het meerdere keren. Op respect hebben na, gedraagt hij zich redelijk goed naar de Warrior Code en leeft deze echt na.

Thunderpaw is een iets rustiger versie geworden, hoewel hij nog steeds graag soms de boel op stelten zet. Omdat hij zich nu kan uitleven in het territorium, valt hij nu wel mee in het camp. Sarcasme blijft erg hangen en hij is nog steeds wel wat brutaal, ook tegenover zijn mentor. Liegen doet hij nog steeds niet, ook niet in handige situaties en hij is nog steeds de bemiddelaar. Opscheppen blijft ook, maar dit vermindert wel naarmate hij ouder wordt. Voor de rest is het grotendeel hetzelfde als in zijn kittentijd.

Thundersong heeft zijn Warriornaam vanwege twee redenen gekregen, zijn drukke gedoe en zijn plotse zware stem. Thundersong is helaas niet de rustige kat geworden waar iedereen op wachtte en eigenlijk gedraagt hij zich soms een beetje kittenachtig. Hij kan het ook uitstekend met de kittens opschieten en wordt wel eens voor oppassen gevraagt. Zijn ruzieoplossen is inmiddels zelfs beter geworden en er is kans dat er ook bij belangrijke zaken om zijn hulp wordt gevraagd. Opscheppen gebeurd enkel bij bijzondere gevallen en hij doet het voornamelijke met verborgen opmerkingen. Vrienden zijn wat vermindert, maar hij let goed op zijn vrienden en familie. Beschermend gedrag is juist wat teruggekeerd en dit is niet alleen tegenover clangenoten, maar iedereen die in gevaar verkeert en er zelf niks of bijna niks mee te maken heeft.
 
Skills

Running(Sterke poten, bovendien goede training door zijn wilde gedoe)
+++--
Fighting(Vecht niet graag en is voor hem meestal ook niet nodig)
++---
Jumping(Sterke poten)
++++-

Swimming(Shadowclan no Riverclan)
+----

Climbing(Loves it)
+++--

Herb Knowning(A little)
++---

Social(Niet in staat om vriendschap te onderscheiden van kennisen, voor de rest geen problemen)
++++-

Honesty(Haat om te liegen)
+++++

Kindness(Een beetje ruw)
+++--

Loyalty(Houdt zich afzijdig, maar is een trouwe vriend)
+++--

Happiness(Maybe too)
++++-

Understanding(Enkel als hij zelf wilt)
+++--

Decorum(Ahum)
++---

Sight(Normaal)
++++-

Hearing(Niet helemaal in orde, maar goed genoeg)
+++--

Feeling(Geen problemen)
++++-

Thunderkit{Post}

PlaceCamp Age2,5 moons.

Al was de zon pas net op, toch was er beweging in de anders rustige Nursey. Thunderkit had eerst met zijn ogen rondgekeken, naar de andere kittens en Queens in het halfduister en was toen maar eens opgestaan. Hij klom zachtjes over de rest heen, wat hij normaal gesproken niet zal doen, maar hij wou niet de in problemen komen, en ging naar de uitgang. Naar buiten ging hij niet, hij ging enkel bij de uitgang zitten. Er was wat beweging in het Camp, maar voor de rest was het nog rustig. Thunderkit schudde zijn kopje, wat hij altijd deed als hij ergens verbaasd over was, waarom was hij zo vroeg wakker? Iedereen sliep nog, maar hij kon niet slapen. Dit was de eerste keer, dus er zou wel geen problemen zijn, het was toevallig nu eventjes. Thunderkit geeuwde zachtjes en leunde wat tegem de wand aan. Er kwam een Warrior uit de Warriors Den en Thunderkit volgde hem maar met zijn blik. Ondanks zijn vroege opstaan was de kitten niet zo engeriek als meestal. Hij geeuwde nogmaals en zag daarna hoe de Warrior verdween uit het Camp. Plots begon Thunderkit te wankelen en hij ging er bij liggen, nog eventjes slapen...

Een doffe dreun maakte hem wakker en verbaasd keek Thunderkit op. Verwachtend dat het waarschijnlijk nog ochtend was, was zijn verbazing enorm toen hij zag dat de zon al bijna hoog stond. Wat? Thunderkit was in een ruk wakker en stond op. Zelfs uitreiken sloeg hij over. Naast hem kwam een wat oudere kitten overeind die gevallen was, vandaar die bonk dus... De kittens waren druk bezig en de Queens keken glimlachend toe. Wel, Thunderkit was wakker, dus nu kon het feest echt beginnen.  


Thunderkit{Little Things}

-Thunderkit is een beetje slechthorend, maar dit levert geen problemen op.

-Ik ga geen sheet gebruiken, aangezien ik dat nooit meer gebruik.

-Nogmaals sorry voor de slechte opmaak, ik wou echter op tijd er bij zijn.

-Als ik weer thuis ben zal ik een voorbeeldsetje maken.

-Als je een betere indruk wilt hebben, kijk dan bij mijn gewone posten en eventuele aanmeldingen, als je die kunt vinden.


Me

Ik ben nu 15 jaar oud en zit sinds zomer 2010 op deze site en in de rpg. Mijn posten zijn vaak van gewone lengte, hoewel mijn beginposten altijd wel flinker zijn dan de antwoorden. Ik ken helaas niemand hier persoonlijk, maar zie de meesten wel als vrienden. Ik probeer zo veel mogelijk weer te geven in mijn posten en ik behoor toch wel een beetje bij diegenen die hun best doen voor een lange post, omdat dat fijn aanvoelt.

Ik wil graag weer eens een kitten spelen van een nestje, bovendien 'ken' ik Ashdrizzle goed en heb ik met Ratbite nog in de liefdesdrama gezeten.




Laatst aangepast door Lynxfang op ma 12 mei 2014 - 21:52; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Polarstorm
Member
[GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep - Pagina 2 DPKsfdL
Sara(2)
22
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless...
Gender:
Rank:
Polarstorm
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep   [GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep - Pagina 2 Icon_minitimedi 6 mei 2014 - 16:11

Blizzardkit

General
Name: Blizzardkit
Future Names: Blizzardpaw || Blizzardsoul/howl/night/spirit || Blizzardstar(?)
Gender: She-Cat
Age: unborn
Rang: Kit
Future Rangs: Apprentice || Warrior || Med. Cat Apprentice(?) || Med. Cat(?) || Deputy(?) || Leader(?)

Clan
Leader: Shrewstar
Deputy: Innerghost
Med. Cat: Littlestream
Med. Cat Apprentice: None
Mom: Ashdrizzle
Dad: Fawnstep
Sliblings: unknown
Bloodline: 100% ShadowClan

Outer & Inner
Fur Color: Black
Fur Lengt: short
Eye: Blue
pawpads and nose: pinkish
Scars: none
(Click):

Personality: Busy, likes to play a lot, can be cold hearted
Likes: Family, New-leaf and Green-leaf
Dislikes: Leaf-Bare, Fights, Enemys
Scares: Thunder, Storms

About me
Name: Sara (2)
RPG Ervaring: ongeveer 6 maanden en 1 maand op WC
Motivatie: Beide katten vind ik erg leuk, en de kittens ook natuurlijk! Ik heb nog nooit gekozen met zoiets dus ik probeer het gewoon opnieuw c: ik kan niet wachtten op de uitslag!


Timestorm - Polarstorm -Aalyrah - Fallowdeer - Lionsoul
[GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep - Pagina 2 Do98vl
[GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep - Pagina 2 9Q4zHFx[GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep - Pagina 2 QbVOosO[GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep - Pagina 2 TpkfNhT


Laatst aangepast door Polarstorm op ma 12 mei 2014 - 9:04; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnflight
Member
[GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep - Pagina 2 DPKsfdL
Isa :3
663
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dawnflight
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep   [GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep - Pagina 2 Icon_minitimedi 6 mei 2014 - 16:20

Ahw Aury's mentor en zus <3
Naja ik ga geen aanmelding plaatsen, maar veel succes voor de anderen ^^


[GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep - Pagina 2 WI8to82
~x~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dovepath
Member
[GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep - Pagina 2 DPKsfdL
Bunny~
244
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dovepath
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep   [GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep - Pagina 2 Icon_minitimedi 6 mei 2014 - 17:51

Mijn aanmelding is volgens mij af~~
hebben jullie al een soort van deadline besproken? c:


[GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep - Pagina 2 SpDokJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Starlingdash
Member
[GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep - Pagina 2 DPKsfdL
So-of
777
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Twelve Moons
Gender:
Rank:
Starlingdash
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep   [GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep - Pagina 2 Icon_minitimedi 6 mei 2014 - 18:56

Nee nog niet, maar we laten het nog zeker een paar weekjes openstaan, zodat we in de RPG goed kunnen uitvogelen hoe het ouderschap wordt geregeld (':


[GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep - Pagina 2 VUZ5ef6
Terug naar boven Ga naar beneden
Falsefaith
Member
[GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep - Pagina 2 DPKsfdL
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!')
107
Actief

CAT'S PROFILE
Age: »many moons«
Gender:
Rank:
Falsefaith
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep   [GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep - Pagina 2 Icon_minitimedi 6 mei 2014 - 20:18

.:Timecrack:.

.:General:.

Name: Timekit-paw-crack
Gender: Male
Age: Unborn
Siblings: unknown
Rank: Kit
Future ranks: Apprentice, Warrior, med. cat apprentice, med. cat, Deputy(?), Leader(?), Queen(?) Elder
Clan: Shadowclan

.:Outside:.

Eyes: helderblauw
Fur: halflang, wit met zware vlekken.
Nose & paw pads: zwart
Build: Time is eerder stevig dan slank geboud.
Foto:

.:Inside:.

Kit: Timekit is een enthousiaste, speelse en bovenal brutale kitten die precies weet wat hij wil, en ook zijn best zal doe om het krijgen. Hij trekt graag alle aandacht naar zich toe, maar het grote probleem hierbij is, dat hij niet veel verschil ziet tussen positieve en negatieve aandacht. Time is ook erg snel op zijn teentjes getrapt en heefd een véél te grote mond. Hij heefd ook moeite met dingen vanuit andermans oogpunt bekijken, waardoor hij snel anderen kan kwetsen. Maar meestal, heefd hij toch goede bedoelingen.

Apprentice: Op latere leeftijd zal Time rustiger worden, maar zijn eidelheid zal hij niet verleren. Hij overdrijfd ook veel, wat soms tot ruzies kan leiden. Time kan goed liegen en speeld graag de baas over anderen. Hij zal ook erg manipulatief gedrag vertonen, wat hem soms in benarde situaties zal brengen.

Warrior: Time zal als warrior nog altijd denkden dat hij hét middelpunt van Shadowclan is, en zal ook erg geshokeerd zijn als hij dit niet blijkt te zijn. Hij kan ook erg narcistish overkomen, aangezien hij dit ook is. Hij zal een erg grote charmeur zijn die soms van de ene op de andere dag een andere partner zal hebben.
Zijn karakter kan in de RPG nog een beetje verranderen, maar wees er maar zeker van dat hij geen verlegen huilebalk of zo zal worden

.:Skils:.

hunting: ••••○
fighting: •••○○
sight: ••••○
smell: ••○○○
hearing: •••○○
knowledge: ••○○○
social: ••••○

.:Motivation:.
name: Hanna
nicknames: Hannanas, Hannibal...
age: 13 jaar
RPG-experience: iets meer dan één jaar
bekendste acc's: Owlflight, Falsefaith en Bitterkit (denk ik)
motivatie: Ik was echt verrast toen ik dit topic zag :'3 ik heb de meeste Fawn x Ash topics gelezen, en dan oppeens *floep* dit topic ^-^ Ik had Times karakter ook al een tijdje in mijn hoofd, maar ik heb hem tot nu toe nog niet kunnen aanmaken.


Laatst aangepast door Falsefaith op wo 14 mei 2014 - 14:12; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Mockingpaw.
Member
[GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep - Pagina 2 DPKsfdL
Lilith ~
26
Actief

CAT'S PROFILE
Age: »7 moons
Gender:
Rank:
Mockingpaw.
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep   [GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep - Pagina 2 Icon_minitimedi 6 mei 2014 - 20:26

@Soof; ^^", Nee dat was niet echt de bedoeling. {Moet ik het veranderen?}


[GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep - Pagina 2 2vijrjt
Terug naar boven Ga naar beneden
Starlingdash
Member
[GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep - Pagina 2 DPKsfdL
So-of
777
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Twelve Moons
Gender:
Rank:
Starlingdash
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep   [GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep - Pagina 2 Icon_minitimedi 6 mei 2014 - 20:31

Meestal zijn het munchkin katten wiens poten aardig kort zijn, dus ik denk dat het beter zou zijn als het iets minder is, snap je? (:


[GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep - Pagina 2 VUZ5ef6
Terug naar boven Ga naar beneden
Mockingpaw.
Member
[GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep - Pagina 2 DPKsfdL
Lilith ~
26
Actief

CAT'S PROFILE
Age: »7 moons
Gender:
Rank:
Mockingpaw.
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep   [GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep - Pagina 2 Icon_minitimedi 6 mei 2014 - 20:31

Oké :]


[GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep - Pagina 2 2vijrjt
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowbird
Dark forest
[GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep - Pagina 2 DPKsfdL
Lianne
230
Actief
Disconnect and self-destruct
One bullet at a time
What's your rush, now?
Everyone will have his day to die

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowbird
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep   [GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep - Pagina 2 Icon_minitimewo 7 mei 2014 - 13:04

Ik hou me ook in voor een aanmelding- al ben ik erg verleid om eentje aan te vragen maar ik wil iedereen succes wensen :DDit is natuurlijk een heel tof koppel wat kittens verwacht >)


Help me, if you can, It's just that this is not the way I'm wired.
So, could you please help me understand why.. You've given in to all these reckless dark desires?


::
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyingblack
StarClan
[GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep - Pagina 2 DPKsfdL
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I don't age anymore
Gender:
Rank:
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep   [GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep - Pagina 2 Icon_minitimewo 7 mei 2014 - 13:47

Hebben jullie trouwens graag dat er een voorbeeldpost bij is? Of maakt dat niet uit? c:
&okie ^^



[GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep - Pagina 2 Dyingblackossdead
::

Terug naar boven Ga naar beneden
Lynxfang
StarClan
[GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep - Pagina 2 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 92 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep   [GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep - Pagina 2 Icon_minitimewo 7 mei 2014 - 15:48

Mijn aanmelding is af, niet het mooiste, maar goed....


[GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep - Pagina 2 Scherm17
Euh, een beetje help hier?:
[GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep - Pagina 2 I_need10
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
[GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep - Pagina 2 DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep   [GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep - Pagina 2 Icon_minitimewo 7 mei 2014 - 18:54

Van mij is een voorbeeldpost wat onnodig, maar het is jouw aanmelding, je moet doen wat je niet kunt laten (':
Terug naar boven Ga naar beneden
Coralwater
StarClan
[GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep - Pagina 2 DPKsfdL
Nynketjeeeeh
62
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons(2 jaren)
Gender:
Rank:
Coralwater
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep   [GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep - Pagina 2 Icon_minitimewo 7 mei 2014 - 19:38

Naam:Moonkit
Volgende namen: Moonpaw~Moonlight
Waarom deze naam? Toen ze eens een keer in het maanlicht stond, zag haar zilvergrijze vachtje heel erg eruit als een weerspiegeling van de maan. Vandaar Moonkit.
Vacht: Kortharige zilvergrijze mooie poes.
Vader: Ashdrizzle
Moeder: Fawnstep
Clan: Shadowclan
Leader: Shrewstar
Rang: Kitten
Volgende rangen: apprentice>Warrior>(Queen??)
Innerlijk: Aardig, nieuwsgierig, best slim en fel.

Ik hoop dat dit genoeg beschrijving is van mijn kitten.


[GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep - Pagina 2 25t8do7
Thanks Lis voor het huidige setje!<'3
Accounts :
Terug naar boven Ga naar beneden
Lola
Member
[GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep - Pagina 2 2lvg5qf
Elfje
1065
Actief
They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight

CAT'S PROFILE
Age: 46 ☾
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lola
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep   [GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep - Pagina 2 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 10:47








General


»Current Name: Pettykit
»Former Names: -
»Future Names: Pettypaw - Pettyheart - Pettystar?
»Prefix Meaning: Petty: Omdat ze zo klein is
»Suffix Meaning: Kit: Omdat ze een kitten is
»Gender: Female
»Sexuality: Heterosexual

»Parrents: Fawnstep×Ashdrizzle
»Siblings: Unknown
»Grandma's: Ingerhost & ...
»Grandpa's: Flamepath & Undertaker

»Age: Unborn
»Birthseason: Newleaf/Greenleaf
»BirthPlace: ...
»Bloodline: 100% Shadowclan

»Clan: Shadowclan
»Future Clans: Why would I leave Shadowclan?
»Former Clans: -
»Clanleader: Shrewstar
»Deputy: Ingerhost


Outside


»Description: Een tabby grijs poesje, met een korte, maar donzige en zachte vacht en blauwe oogjes (i know het plaatje van haar sheet). Ze heeft een slanke, maar ook erg kleine bouw. Maar ze is doordoor wel snel en kan zich makkelijker verstoppen.
Pictures:


Inside


Pettykit heeft een vrij normaal karakter. Ze heeft een zwak voor haar familie en zou alles voor ze doen, maar tegen een vreemde zal ze neutraal reageren. Ze pikt dingen snel op en . Ook is ze erg naïef, waardoor ze anderen snel na doet wat, problemen brengt als ze met verkeerde katten omgaat. Pettykit is erg onhandig, waardoor ze snel in de problemen komt, en ook vaak ongelukken krijgt. Ze wil zichzelf graag bewijzen, omdat ze zo klein is. Ze is een vrijwel aardig poesje, die niet snel kwaad word. Ze uit graag haar gevoelens, maar alleen bij haar familie of echt goede vrienden.

»Voorbeeldpost (kitten):

Skils

Bad = +
Better = ++
Normal = +++
Good = ++++
Very Good = +++++


»Hunting: ++++
»Fighting: ++
»Swimming: +
»Running: ++++
»Climbing: +++
»Social: +++
»Herbs: +
»Feelings: +++
»Hearing: +++
»Sight: +++
»Intelligence: +++

Bonds


* = Petty loves you.
* = You're a friend from Petty.
* = You're a good friend of Petty.
* = Petty Hates you.
* = You're family from Petty.

ShadowClan

» ** Fawnstep|| You are my mother, of course I love you!
»**Siblings||You are my family, and my friends. I would do anything for you guys.
»...
»...
»...

ThunderClan

»...
»...
»...
»...
»...

WindClan

»...
»...
»...
»...
»...

Riverclan

»...
»...
»...
»...
»...


About me


Name: Elfje (Elvira)
Age: 12
RPG-time: 1.5 Year
Motivation: I love both cats, en ik zou het leuk vinden eens een kitten in een nestje te spelen, al wordt ik toch nooit gekozen bij dit soort dingen. But I keep trying.





[GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep - Pagina 2 Lolasi13


Laatst aangepast door Lola op wo 14 mei 2014 - 14:02; in totaal 7 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
[GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep - Pagina 2 DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep   [GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep - Pagina 2 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 20:02

Woensdag worden de aanmeldingen gesloten, dus dan moeten ze ook allemaal klaar zijn.

Uiterlijk vrijdag worden de kittens gekozen (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostpaw.
Member
[GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep - Pagina 2 DPKsfdL
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep   [GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep - Pagina 2 Icon_minitimema 12 mei 2014 - 11:49



General
Name: Swankit - Swanpaw - Swan...(?) - Swanstar
Age: Unborn
Gender: Male
Clan: ShadowClan
Parents: Ashdrizzle x Fawnstep
Siblings: Unknow

Outside
Swankit is van gestalte het gemiddelde, dus heeft hij de grootte van de meeste kittens van zijn leeftijd. Hij heeft een halflange vacht, die varieert in kleur. Het grootste deel is wit, met grijze vlekken. De grijze vlekken hebben een tabby-achtig patroon. Zijn oogjes zijn blauw en zijn pootkussentjes lichtroze, net als zijn neusje. Hij is vrij fijn gebouwd en heeft tamelijk lange pootjes.

Personality
Algemene omschrijving: Swan is een erg opgewekte kitten! Al van zijn kitten-tijd trekt hij opvallend minder op met katers. Hij komt erg stoer over, maar heeft toch van die vrouwelijk trekjes. Dit beseft hij maar al te goed, en daarom probeert hij dat deel van zijn innerlijke een beetje weg te stoppen. Al snel komt hij erachter dat dit niet werkt, en besluit het gewoon te laten zoals het is. Meestal is hij wel vrolijk, ook al heeft hij regelmatig last van een dipje.
Maar in zijn Apprentice-tijd wordt zijn wereld helemaal op zijn kop gezet. Hij begint plots wel heel sterke gevoelens te krijgen voor zijn beste vriend. Swan wist niet dat dit mogelijk was, maar was er toch van overtuigd dat dit het gevoel van liefde was. Bijna alle katten in de Clan hadden een partner van het andere geslacht... Wou StarClan hem misschien gewoon speciaal maken? Swanpaw wordt erg onzeker en teruggetrokken, en pas als een van zijn ouders vraagt wat er scheelt, durft hij zijn 'probleem' onder ogen te komen. Hij wordt terug opener, en zijn stoerdere en opgewektere karakter duikt plots weer op. Natuurlijk komt er ook een moment waarop de rest van de Clan erachter komt... Hoe hij daar op reageert, mag ik hopelijk in de RPG laten zien.
Hoofdeigenschappen: Opgewekt, vrolijk, stoer, uitbundig, vrouwelijke karaktertrekjes, speels, ijdel

Relations
Fawnstep: Mam? Ik hou van je. Ik zal m'n leven voor je geven! Jij zorgt voor me, en daar ben ik je eeuwig dankbaar voor! Maar... Zal je me steunen..?
Ashdrizzle: Papa, ik kijk echt naar je op! Voldoe ik aan je verwachtingen? Het liefst zou ik hebben dat jij mijn mentor werd!

Person behind
Real name: Liese
Nicknames: Lis, Liz, Lisseh, Lizzard, Lizzie,...
Age: 13.5 years
Motivation: Ik vind Fawnstep en Ashdrizzle echt een geweldig koppel! Ook zou ik super graag nog eens een bi-katje spelen, dat vind ik echt super :33 Ik heb momenteel bakken inspiratie voor Swankit, want ik vind zijn karaktertje echt geweldig! Als ik dit niet mega-graag zou willen, zou ik me gewoon niet aanmelden, dus bij deze: IK WIL DIT MEGA-GRAAG! :'D Het is ook altijd leuk als de spelers ook actief zijn, dus dat geeft nog wat meer inspiratie^^' ;D
Heel erg veel succes aan de anderen!

Swankit
Ashdrizzle x Fawnstep for ever <3




Laatst aangepast door Frostpaw. op di 13 mei 2014 - 15:21; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Mysticpaw
Member
[GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep - Pagina 2 DPKsfdL
Evelynn (maar je mag me ook Ev of Evy noemen hoor xD)
85
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Mysticpaw
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep   [GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep - Pagina 2 Icon_minitimema 12 mei 2014 - 15:16

Ik wil het proberen... Misschien ga ik nog aanmelden (;


[GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep - Pagina 2 Image_by_awesomeevee-d7i24jg
| If I lay here, |
| If I just lay here, |
| Would you lay with me and, |
| Just forget the world. |
Meet me:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightspark
StarClan
[GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep - Pagina 2 DPKsfdL
»Quinty«
1016
Actief
I've never been good enough

CAT'S PROFILE
Age: 70 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nightspark
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep   [GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep - Pagina 2 Icon_minitimema 12 mei 2014 - 16:48




Cloverbreeze

Monsters are real, I am one


Name: Cloverkit
Future Names: Cloverpaw - Cloverbreeze
Age: Unborn

Clan:Shadowclan
Bloodline: 100% Shadowclan
Rank: Kitten
Future Ranks: Apprentice - Warrior
Ranks to Dream about: Medicine Cat

Leader: Shrewstar | The Leader, don't know much about her.
Deputy: Innerghost | Grandmother, right?
Medicine Cat: Littlestream | I would love to have your rank
Medicine Cat Apprentice: Frostpaw | Are you here just to make me jealous or something?
Mentor: x
Apprentice: x


Mother: Fawnstep | Mommy<3
Father: Ashdrizzle | Daddy<3
Grandmother: Innerghost | Deputy aye? Nice rank!
Grandfather(s): Flamepath | Hallo! <> Undertaker | And you might be?
Uncle(s): Terrorpaw - Thornpaw - Frozenpaw - Brokenhowl - Ravenheart - Heronkit
Aunt(s): Littlestream - Aurynight - Russetfur

--

Personality: Studious // Stubborn // Passionate // Bossy // Good Hunter
Cloverkit is een heel erg leergierig poesje, iets wat al op jonge leertijd te zien is. Ook heeft ze het duidelijke iets wat bazige karakter van haar oma, Innerghost, gekregen. Ze vind het leuk om andere rond te commanderen en zo doende steeds meer te kunnen leren. Tevens is ze heel erg koppig, een kenmerk waar vooral haar mentor veel last van gaat krijgen. Als Cloverpaw iets niet wilt, dan gebeurd het ook niet.  Ze heeft al sinds jongs af aan een grote droom om ooit Medicine Cat te worden en zal daarom haar tante Littlestream graag komen irriteren met allerlei vragen en door op de meeste vreemde momenten haar den te komen 'overvallen'. Tevens krijgt ze een hekel aan Frostpaw, omdat Clover denkt dat zij een veel betere apprentice zal zijn!
Tijdens haar apprentice tijd en de begin periode van haar warriorschap, is goed te zien dat Cloverbreeze een uitstekende jager is, door haar kleine en fragiele bouw en omdat ze heel licht op haar tenen kan lopen. Ze zal daarom ook haar droom om Medicine Cat te worden opgeven en zichzelf volledig richten op het jagerschap.

Appearance: Black // Blue Eyes // Shot Coat // Sharp Claws // Fragile // Little
Cloverkit lijkt een kopie te zijn van haar moeder, alleen heeft zij een korte vacht in plaats van een lange vacht. Haar oogjes zijn even helder blauw en staan altijd wel nieuwsgierig. Ze is de kleinste van het nest en door haar korte vacht is goed te zien dat ze een mager lichaam heeft. Dit betekend niet dat ze ongezond is, ze is gewoon zo gebouwd. Haar nageltjes zijn altijd scherp, iets waar ze rekening mee houd, ze scherpt ze dan ook zeker twee of drie keer per dag. Zodra ze ouder word zal ze niet veel veranderen, haar lichaam is nog steeds fragiel en wat aan de dunne kant. Hiervan maakt ze goed gebruik door weg te komen of ergens aan te ontsnappen. En door haar lage gewicht is ze een uitstekende jager geworden.

--

Skills: Out of 5
Hunting: ✖✖✖✖
Fighting: ✖✖
Swimming: ✖✖
Knowledge of Herbs: ✖✖✖
Sneaking: ✖✖✖✖
Persuade: ✖✖✖

Senses: Out of 5
Ears: ✖✖✖
Eyes: ✖✖✖✖
Taste: ✖✖
Smell: ✖✖✖✖
Sense: ✖✖✖

darren criss + ©


Motivatie lijstje of iets in die richting:


And I know you have a heavy heart; I can feel it when we kiss
So many men stronger than me have thrown their backs out trying to lift it
[GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep - Pagina 2 ERajrCS
But me I'm not a gamble you can count on me to split
The love I sell you in the evening, by the morning won't exist.


Stuff &'nd stamps<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
[GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep - Pagina 2 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep   [GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep - Pagina 2 Icon_minitimema 12 mei 2014 - 18:02


Roughflower
 

General

» Current Name || Roughkit
» Future Names || Roughpaw || Roughflower || Roughstar
» Current Rank || Kitten
» Future Ranks || Apprentice || Warrior || Medicine cat apprentice || Medicine cat || Deputy || Leader
» Age || We start counting when I'm born
» Gender || She-cat

» Clan: Shadowclan
» Leader: Shrewstar
» Deputy || Innerghost
» Medicine cat || Littlestream
» Medicine cat apprentice || Frostpaw

» Mum || Fawnstep
» Dad || Ashdrizzle
» Sisters || ???
» Brothers || ???
» Grandma's || Innerghost, and unkown.
» Grandpa's || Flamepath, and Undertaker
» Aunts || Littlestream, Frozenpaw, Aurynight, Russetfur, Icicleshard.
» Uncles || Brokenhowl, Thornclaw(paw), Terrorflight(paw), Ravenheart, Heronkit.
» Other || Fallentear

From the inside

» Extrovert || Rough is zeker een open poesje, ze heeft geen geheimen en spreekt zich moeiteloos uit. Misschien spreekt ze zich zelf soms wel iets te veel uit.
» Cheeky || Brutaal, ja, ze kan soms wel brutaal de hoek uit springen, gewoon zeggen wat je denkt, en het niet op een tactische manier uit brengen, en dat tegen het soort katten waar je dat juist niet moet doen. En dan nog het taalgebruik er bij, ja, dat is zeker brutaal.
» Clear || Wel is Rough zeer duidelijk, maar ook direct! Ze draait er niet om heen, verteld niet eerst een verhaal, ze ze is meteen straight-to-the-point, zeer duidelijk en helder, toch?
» Self-confidence || Ja, als je zo bent, moet je zeker wel zelfvertrouwen hebben, en die heeft ze ook. Ze twijfelt niet aan zich zelf, en soms kan het zelf een beetje over komen als of ze een hoge dunk van zich zelf heeft. Misschien is dat ook wel een beetje zo.
» Friendly || Naast dat alles is ze wel vriendelijk, tenminste naar de meeste van haar clangenoten.
» Playful || Voor een beetje stoeien, of gekkigheid uithalen met anderen loopt ze ook niet weg. Nee, je kan haar er zelfs voor aan zien dat zij met de ideëen gekomen is.
» Combative || Stijdlustig is ze ook zeker, dit is al snel aan haar te merken wanneer haar meeste spelletjes, schijn-vechten blijkt te zijn, of een clan oorlog na spelen, naarmate ze ouder word zul je zien dat ze staat te springen om mee te gaan naar een gevecht!
» Adventurous || Saaiheid bestaat niet in haar leven, is er niet genoeg actie, zorgt ze er zelf wel voor dat er actie onstaat, jagen vanuit bomen, en noem maar op, daar zal zij wel mee komen, want saai mag het beslist niet zijn. Zeker weten dat zij avontuurlijk is.

From the outside

» Coat || Haar vacht is kort en ruw en licht van kleur, voornamelijk bruin/grijzig met donker grijze markeringen. Op de kop zijn de markeringen het duidelijkst, langs haar lichaam zijn ze wat dunner en vager.
» Build || Voor een poes is ze van normale lengte. Aan haar lichaam is nou niet helemaal te zien of vechten haar sterkste punt is, of jagen. Wel is ze slank gebouwd, en heeft ze redelijk dunne benen, wat ze langer laat lijken.
» Pawpads and nose || Haar voet kussentjes zijn licht roze met grijze tinten, dit geld ook voor haar neus, als gaat die meer richting grijs.
» Eyes || Ze heeft lichtblauwe ogen.
» Extra || Ze heeft 'duimpjes' aan haar voorpoten, wat wel eens handig kon voor bepaalde handelingen.

Her Skills

» Hunting ●●○ || Jagen is ze redelijk goed in, enkel zit haar snelheid niet altijd even goed mee, haar reactie vermogen is wel snel genoeg.
» Fighting ●●● || Ze is een geboren strijdster, juist door haar snele reactie vermogen, is ze goed in vechten, ze houd er van, wat haar nog meer aanleg geeft.
» Climbing ●●● || Al in de nursery zie je haar beklimmen wat te beklimmen valt, dit zal ze verder ook heel goed gaan ontwikkelen! Ook helpt haar extra teentje er bij te klimmen, ze weet zich goed vast te houden met alleen al haar voorpoten.
» Fishing ●●○ || Als ze het eens zou gaan doen, zal haar snelle reactie vermogen haar er zeker bij helpen, wat haar ondanks dat ze geen Riverclan kat is, een prima visser maakt voor een Shadowclan kat.
» Swimming ●●○ || Omdat ze een redelijk slanke bouw heeft, zou ze een redelijk goede zwemster zijn zodra ze er mee zou beginnen.
» Stealth ●●● || Juist omdat ze als kitten ook wel stiekem zal zijn, en dus niet altijd zo opvallend moet zijn, zal ze goed zijn in het onzichtbaar opstellen, en dus goed kunnen sluipen.
» Sight ●○○ || Dit is bij haar dan wat minder, ze zal sowieso laat zijn met het openen van haar oogjes, en haar zicht zal zich niet volledig goed ontwikkelen. Ze is niet blind, maar het is allemaal net wel wat vager voor haar.
» Hearing ●●● || En juist door haar niet helemaal goede zich is haar gehoor uitstekend, en zal ze je snel horen aankomen. En ook andere geluidjes zullen haar snel opvallen.
» Smell ●●● || Ook is haar ruikzintuig verder goed ontwikkeld, niet altijd even fijn, maar kleine geurtjes zullen haar ook snel opvallen.
» Agility ●●○ || Juist omdat ze slank is, is ze ook vrij lenig, stel ze moet zich eens door een krappe, nauwe, bocht heen wurmen, zou het haar wel lukken.
» Speed ●●○ || Haar slanke, lenige lichaam zorgt er ook voor dat ze snel is op het gebied van rennen, en klimmen. Ze is niet de snelste van de clan, maar zeker ook niet de meest langzame kat.

Why me?

Naam: Nathalie
Leeftijd: Zeventien
RPG ervaring: Drie en een half jaar + nog wat weken.
Motivatie: Ik heb genoeg redenen waarom ik dit toch zo graag wil. Ten eerste, Fawn en Ash zijn geweldig, en dit was een grote verrassing. Ten tweede, dit karakter heb ik gebruikt in mijn mini-verhaaltjes het afgelopen jaar op de groep, en om haar dan in de RPG te brengen zou speciaal zijn voor mij. Ten derde, ik voel een klik, ik ga weer een grote account opruim doen voor accounts waar ik die klik niet mee heb gehad, en om weer een Shadowclan kitten er bij te hebben zou fijn zijn <3 Ik hoop dat dit genoeg is <3

Verder wens ik ieder ander succes!
words/morelyrics/ notes/??




[GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep - Pagina 2 Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':


Laatst aangepast door Innerghost op di 13 mei 2014 - 22:19; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: