Rush × Soft <'3 {KITTENS}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Rush × Soft <'3 {KITTENS}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Softvoice
Member
Rush × Soft <'3 {KITTENS} DPKsfdL
Isa
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Softvoice
BerichtOnderwerp: Rush × Soft <'3 {KITTENS}   Rush × Soft <'3 {KITTENS} Icon_minitimedo 29 mei 2014 - 17:16

Ja ja, toch nog een kitten zoektopic. Want ook Softvoice & Rushleap zijn nu al een tijdje partners en verwachten een nestje! Hoeveel kittens er komen weten we nog niet en de deadline komt later.


Rushleap is een vrij grote, sterk gebouwde kater. Zijn vacht is kortharig en bestaat uit de kleuren zwart en wit, waarbij de grootste delen van zijn vacht wit zijn. Zijn ogen zijn helder geel.
Het is een charmante kater met veel zelfvertrouwen. Tevens kan hij ook heel lief zijn en voelt hij een sterke drang om zijn familie en vrienden te beschermen. Op het nieuws van kittens zal hij niet extreem blij reageren, hij vindt het maar een verplichting. Toch is hij er ook wel weer blij mee. Hij gaat de kittens op een onverantwoordelijke en losse manier opvoeden. Aan de regels heeft hij dan ook nog wel eens schijt, zo neemt hij de regel "kittens mogen het kamp niet uit" niet al te serieus.

Softvoice is een poes met een gemiddelde lengte. Haar rossige vacht is kortharig een bedraagt enkel de kleur oranje. Ze heeft helder blauwe ogen. Haar karakter is in twee woorden zorgzaam en lief. Als haar grote droom eindelijk uitkomt en de kittens worden geboren zal ze deze met heel haar leven beschermen. Eigenlijk het tegenovergestelde van Rushleap dus.


Nog even een paar puntjes:


  • Over de afkomst van de twee is niet veel bekend. Dat laten we dus vrij en er is dan ook qua uiterlijk van de kittens veel mogelijk
  • Softvoice heeft wel een zus, Folxflare. (Zij is wit met oranje) Alleen zullen de kittens niet veel met haar te maken hebben. Soft en Fox hebben namelijk ruzie omdat ze beide op Rushleap waren en uiteindelijk Soft en Rush partners zijn geworden. Dit liep een beetje uit de hand en nu negeren de twee elkaar. Soft zou dus ook nooit toestaan dat Foxflare met de kittens omgaat. Als je dit beter wil begrijpen kun je ook nog even een kijkje in deze topic nemen. Klik!
  • Bij de aanmeldingen letten we vooral op originaliteit, de tijd en werk die in de aanmelding is gestoken en activiteit/ motivatie van de persoon zelf.


Hopelijk zijn er ondanks de vele nestjes die er op dit moment zijn toch nog mensen die zich willen aanmelden.

xxx Dieuw (Rushleap) & Isa (Softvoice)


Rush × Soft <'3 {KITTENS} 119084h


Laatst aangepast door Softvoice op vr 30 mei 2014 - 14:46; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurorapaw.
Member
Rush × Soft <'3 {KITTENS} DPKsfdL
Lore&Lolo
314
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 Moons
Gender:
Rank:
Aurorapaw.
BerichtOnderwerp: Re: Rush × Soft <'3 {KITTENS}   Rush × Soft <'3 {KITTENS} Icon_minitimedo 29 mei 2014 - 18:16

Drizzleday


Rush × Soft <'3 {KITTENS} 34qpfl0

The world is too heavy
Too big for my shoulders
Come take this weight off me now

#Genral#
Current Name: Drizzle
Former names: /
Future names: Drizzlepaw, Drizzleday? Drizzlestar(?)
Origin name: ...?
Gender: Male
Age: Unborn
Current rank: Kit
Fomer rank:/
Future ranks: Apprentice, Warrior, Deputy(?), Leader(?), Elder
Current Clan: Thunderclan
Future Clans: StarClan, Rogue? Bloodclan? Kittypet?
Orientation: Heterosexual?

1000's of answers
To one simple question
Come take this weight off me now


#Outside#

Fur: Witte kitten met zwarte oortjes, vaak een vieze vacht.
Length fur: medium
Whiskers: White
Eyes: blue/grey
Pads: roze
Nose: roze/zwart gevlekt
Build: Klein en slank, waardoor hij soms wordt verward met een poes.
 
picture:
 

Oh I'm like a kid who just won't let it go
Twisting and turning the colours in rows
I'm so intent to find out what it is
This is my Rubik's cube
I know I will figure it out


#Personality#
Calm-Misunderstood-Honest-Smart

Calm

Drizzlekit houd niet van opvallen, nog minder van drukte. In tegenstelling tot andere kittens is hij altijd rustig en wijs. Hij gebruikt vaak moeilijke woorden, en heeft veel geduld. Toch is Drizzle niet per sé verlegen, hij geniet gewoon van de stilte. Als apprentice zondert hij zich dan ook af op het territorium, de Owl tree, waar hij inklimt en van de stilte geniet.

Misunderstood

Veel katten Begrijpen deze kater niet, omdat hij behoorlijk introvert is, en dus liever alleen zit dan met katten om hem heen. Hierdoor is hij niet erg populair en wordt hij als 'raar' beschouwd. Dit helpt natuurlijk niet echt aan zijn zelfbeeld, en wordt daarom ook veel verdrietiger.
Hij snapt soms grapjes niet, en heeft een lichte vorm van Autisme. Hij heeft soms moeilijkheid met het herkennen van gezichtsuitdrukkingen van katten. Vrienden maakt hij moeilijk, en hij wilt het liefst dat alles blijft zoals het is. Hij kan moeilijk tegen veranderingen, en kan soms boos worden als er iets veranderd wordt, al wil hij dat helemaal niet. Hij heeft vaak behoefte aan exacte instructies.

Honest

Drizzlekit kan niet liegen, zelfs als hij het probeert. Veel vinden hem daardoor een klikspaan, en gaan niet meer met hem om. Hij kan wel geheimen bewaren, maar zodra iemand hem vraagt om de waarheid te vertellen, doet hij dat gelijk, zonder twijfel.

Smart

Alles wat wordt gezegd, onthoud de kleine kater in zijn brein. Hij kan veel dingen vertellen, alle jacht technieken opsommen, en ga zo door. Hij smult altijd van de verhalen van de Elders, en verteld ze door. Hij is leergierig, zeker op het gebied van logische dingen. Hij kan echter moeilijk improviseren, Hetzelfde geld voor inleven. Hij snapt niet dat een kat huilt om iets anders dan pijn.

Lost in the playground
Late night nostalgia
Open the sky for me now


ME
Real name: Hannelore
Nickname(s): Lore
Age: 13 jaar
Gender: Female
RPG Experience: Hier een half jaartje, maar langer op andere Engelse forums.
Motivation:
Ik kon het niet laten! >.<
Sowieso gaat Foxflare het al moeilijk maken voor de twee, maar ik kon het niet laten om een aanmelding te maken. Ten eerste ben ik natuurlijk goed op de hoogte van alles wat er is gebeurt. XD
Ten tweede wou ik al een tijd een karakter maken met drizzle, en dit was de perfecte kans. Ik heb nog nooit een kat bespeelt zoals Drizzle, en vind het erg interessant om me er in te verdiepen.
Ik ben dol op kittens, helemaal als ze een uitgewerkt karakter en Familie hebben. Laat Drizzlekit dat nou nét allebei hebben!
Anyway, veel succes met kiezen! De aanmeldingen die er al zijn zien er prachtig uit!
Het gaat vast moeilijk worden.

Friends round the fire
Outside in December
Open the sky for me now

Themesong:



Af!




Rush × Soft <'3 {KITTENS} 2iv1wjn
Yu - Foxfire
::



Laatst aangepast door Aurorakit op vr 13 jun 2014 - 7:03; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Forestrain
Member
Rush × Soft <'3 {KITTENS} DPKsfdL
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Age: • 36 moons •
Gender:
Rank:
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: Rush × Soft <'3 {KITTENS}   Rush × Soft <'3 {KITTENS} Icon_minitimedo 29 mei 2014 - 18:24

Ik ga no matter what aanmelden <3


Forestrain | Lycheepaw | Echopaw
Rush × Soft <'3 {KITTENS} 2pr8j0x
v o i c e
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Rush × Soft <'3 {KITTENS} Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Rush × Soft <'3 {KITTENS}   Rush × Soft <'3 {KITTENS} Icon_minitimedo 29 mei 2014 - 19:00

Ik had mezelf beloofd geen meer aan te melden.. Maar.. moeilijk *-*
meh.. I guess I'm gonna do it x'D


Rush × Soft <'3 {KITTENS} 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw
Member
Rush × Soft <'3 {KITTENS} DPKsfdL
Hanna (2)
315
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Icepaw
BerichtOnderwerp: Re: Rush × Soft <'3 {KITTENS}   Rush × Soft <'3 {KITTENS} Icon_minitimedo 29 mei 2014 - 20:11


Lockcrystal


❝General❞
Het nestje van Rushleap en Softvoice wordt geboren. Lockkit, één van de kits, valt helemaal uit de toon. Daarom houden we de aandacht op die kitten. Het is een poes. Natuurlijk behoort ze vanaf het begin tot de ThunderClan. Daar is ze erg trots op. Nu nog heeft ze geen leeftijd.

❝Inside❞
Lockkit is vanaf haar geboorte al gesloten. Onder gesloten versta je dat Lockkit wel vrolijk is en kittenachtig, maar dat ze haar gevoelens nooit zou tonen. Niet alleen, niet in het openbaar. Wanneer ze 1 moon word en al wat zelfstandiger is begint ze iets te beseffen. Ze merkt dat er een intense woede in haar zit. En die alleen maar sterker word. Uit angst voor die woede begint ze vooral zichzelf uit te sluiten. Ze vind het erg vervelend dat ze niet weet hoe ze met de woede moet omgaan. Ze zal dan ook vaak steun zoeken bij haar vader.
{Ze is een echt vaderskindje}

❝Outside❞
Lockkit valt eigenlijk wat uit de toon bij haar vacht kleur. Die is mooi hazel bruin, maar zo anders dan die haar moeder en vader. Ze is er daarom erg boos om, het liefst zou ze er willen uitzien zoals haar papa. Haar ogen heeft ze dan wel van haar vader. Die zijn dof groen. Lockkit staat hoog op haar poten en is erg slank gebouwd. Zo slank dat je het mager kunt noemen. Ze heeft een korte fluffy vacht. Over de vachtkleur nog wat; Ze heeft dus een hazel bruine vacht en daar lopen iets donkere strepen over. Als er licht op haar vachtje schijnt zie je een licht rossige schijn. Ze heeft een donkerkleurig neusje en ook haar pootkussentjes zijn even donker als haar tabby strepen.

❝Person {Motivation}❞
Ik ben Lilith en ik ben 14 jaar. Ik heb ongeveer 3 jaar en een half RPG ervaring, waarbij ik een jaar inactief ben geweest. Ik vind dat Rushleap erg lekker post en ik vind zijn naam ook al zo awesome. Ook Softvoice is leuk, en vooral als ze topicjes met haar zusje doet {Stalker here x'D}. Ook heb ik veel motivatie me Lockkit. Ik wens iedereen hier natuurlijk veel succes.

❝Extra❞
Misschien wat extra weetjes over Lockkit. Gisteren {^^} heb ik de film Frozen gezien, ja laat i know x'D. Maar ik vond Elsa zo'n mooi karakter hebben dat ik die ook in een van mijn account wou steken. Alleen wist ik niet welke, dus ik dacht; 'waarom niet in de aanmelding van Lockkit'. Ik kon moeilijk Lockkit laten "toveren" dus heb ik wat verzonnen met woede. Later zal Lockkit helemaal openbloeien. Maar nu over haar achtervoegsel; -crystal, omdat ja nou ik vind sneeuwkristallen al heel mooi en ook omdat Frozen er een beetje over gaat. {Frozen fan here xD}. Ja dat was het een beetje.

Ooh, nog voor ik het vergeet. Hier is het plaatje van de kitten en haar theme song.
»Lockkit {Outside}:
»Lockkit {Theme}:
xx Nu is het pas klaar. xx



Rush × Soft <'3 {KITTENS} Coolte23


.:


Laatst aangepast door *Icepaw op di 3 jun 2014 - 20:19; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Petalstorm
Member
Rush × Soft <'3 {KITTENS} DPKsfdL
Anouk
186
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Petalstorm
BerichtOnderwerp: Re: Rush × Soft <'3 {KITTENS}   Rush × Soft <'3 {KITTENS} Icon_minitimedo 29 mei 2014 - 20:16

Wiehihieee ik zat op dit topic te wachten en ga me zeker aanmelden!


Rush × Soft <'3 {KITTENS} Petals10
Terug naar boven Ga naar beneden
Skykit
Member
Rush × Soft <'3 {KITTENS} DPKsfdL
Hanna
87
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 manen
Gender:
Rank:
Skykit
BerichtOnderwerp: Re: Rush × Soft <'3 {KITTENS}   Rush × Soft <'3 {KITTENS} Icon_minitimedo 29 mei 2014 - 20:18

General
Name; Sunkit
Future Names; Sunglow
Meaning; Sun; Toen ze werdt geboren deed haar vacht denken aan de zon ll Glow; Is weer in verband met haar vacht, maar ze heeft ook een zacht karakter
Gender; She-cat
Age; Unborn
Parents; Softvoice x Rushleap
Siblings; ???
Clan; ThunderClan
Rank; Kitten
Former Ranks; -
Future Ranks; Apprentice, warrior, elder.


Outside

General; Sunkit wordt een ietwat knappe poes waardoor ze soms onbedoeld de aandacht van katers krijgt. Verder is ze slank, maar niet erg klein.
Furr; Orange and (medium) short
Eyes; Hazelbrown

Kitten pics:

Personality
Kitten
Keywords; Sweet - Shy - Curious
General; Sunkit is een erg verlegen kitten, ze praat niet veel als ze bij een groepje katten zit, maar als je een gesprek met haar aangaat kan ze heel wat vertellen. Sun is aardig tegen iedereen en gek op geheimen. Wel vertelt ze de geheimen nóóit door, ze is goed in ze bewaren, als ze praat met katten zal ze het altiijd over gewone dingen hebben. Ondanks haar teruggetrokken voorkomen wil ze dolgraag op avontuur, ze zou bij elke gelegenheid wat nieuws willen ontdekken. Wel probeert Sun er voor te zorgen dat ze niet in de problemen komen en houd zich dan ook aan de regels. Als haar vader haar wil meenemen naar buiten het kamp zal ze eerst nee zeggen, maar als hij gaat aandringen zal ze wel meegaan omdat ze wil weten wat daar buiten is. Ze is oplettend en merkt dat ze niet met haar tante mag praten, wat haar nieuwsgierig maakt waardoor ze met die wil praten, wat haar niet echt lukt. Sun is niet de knapste als kitten en ze is ook niet echt geïntreseert in uiterlijk en zo.


Apprentice
Keywords; Sweet - Shy - Brave - Curious - Loyal
General; Sunpaw is nog steeds verlegen, dat gaat niet over, ze durft niet echt dingen te vragen aan andere katten en kan wat teruggetrokken overkomen. Wel is ze nog steeds nieuwsgierig en wil ze graag allerlei geheimen weten, zelfs van katten van andere clans.  Sun is dapperder geworden, als er iets erg aan de hand is zal ze niet aarzelen en iets doen. Daardoor heeft ze een soort talent voor vechten, wat ze eigenlijk stiekem best leuk vind. Al laat ze het niet echt, graag, zien wat ze precies kan en ze vecht nooit zonder reden. Ze helpt andere katten als het nodig is, maar omdat ze zo verlegen is durft ze meestal niet echt. Boven alles is ze ook loyaal, aan de clan, aan haar familie en aan haar vrienden. Sun is nog steeds nieuwsgierig na haar tante en krijgt nu wel eens kansen met die te praten (neem ik aan) en ontdekt waarom haar moeder ruzie heeft met die. Ook is ze een knappe apprentice geworden zodat ze nog wel een de aandacht van een kater krijgt, wat ze eigenlijk niet echt wil omdat ze niet in de spotlights wil staan en niet zo geïntreseerd is in een relatie, want dat is volgens haar, net als haar vader, een verantwoordelijkheid.


Me
Name; Hanna
RPG Experience; een half jaartje, maar wel een actief half jaartje!
Motivation; Nou... Ik heb het een beetje zitten volgen. Ik vind het erg leuk en zou graag mee willen doen ^^ En ik vind Sunglow wel een leuk karakter, maar ik ga haar niet zonder reden aanmaken... O, en ik zou het leuk vinden een karakter vanaf het begin, de geboorte, willen spelen. Ik heb maar 2 accountjes dus ik zal haar wel actief kunnen houden...


Icepaw ll Blacky ll Symphonypaw
Rush × Soft <'3 {KITTENS} 27zjcec


Laatst aangepast door Skykit* op zo 1 jun 2014 - 21:32; in totaal 6 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Chey
Member
Rush × Soft <'3 {KITTENS} DPKsfdL
11
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I'm 4 moons old i think
Gender:
Rank:
Chey
BerichtOnderwerp: Re: Rush × Soft <'3 {KITTENS}   Rush × Soft <'3 {KITTENS} Icon_minitimedo 29 mei 2014 - 20:32

>..General..<
Name; Wolfkit
Future Names; Wolfpaw - Wolf... - Wolfstar?
Meaning; Wolf; Wolf omdat ze toen ze geboren werd haar gepiep meer op grommen leek en omdat ze nogal bruut is.
Gender; She-cat
Age; Unborn
Parents; Softvoice x Rushleap
Siblings; Northkit,...
Kits; None
Former Partner; None
Current Partner; None

Leader: Firestar
Deputy: Silverfang
Medicine Cat: Maskedheart
Medicine Cat apprentice: Milkypaw

Former Clan; x
Current Clan; ThunderClan
Future Clan; Starclan(?)
Former Rank; No
Current Rank; Kitten
Future Rank; Apprentice - Warrior - Queen? - Elder - Deputy? - Leader? - Med.Cat? - Med.Cat apprentice?

>..Outside..<

Fur; white and grey whit stripes and a little bit black
Coat Length;Short
Eyes; Blue
Pad Color; Pink
Nose Color; Pink

>..Inside..<;
Slim - Lief - Dapper - Zelfvertrouwen - Sterk
Sterk;
Wolfkit is als kitten altijd al een sterke dame geweest. Ze laat graag zien hoe sterk ze is in schijngevechtjes en wint die dan ook altijd. Doordat ze zo sterk is is ze ook erg zelfverzekerd.

Zelfvertrouwen;
Wolfkit heeft die karaktereigenschap van haar vader. Ze barst van zelfvertrouwen en laat dat dan ook zien. Als ze gepest word of er ruzie is zal ze haar zelfvertrouwen in het vuur gooien en laten zien hoeveel zelfvertrouwen ze heeft.

Dapper;
Wolf is een dappere kitten waardoor ze ook sneller het camp uit zal gaan. Wolf wilt bewijzen dat ze in staat is om bij de 'populaire' kittens te horen. Doordat ze zo dapper is zorgt dat toch wel voor wat problemen,al is dat niet haar bedoeling.

Lief;
Wolf is alles behalve stout. Ze lijkt qua deze karaktereigenschap hard op haar moeder. Ze is erg lief,zeker voor haar sibs en familie. Doordat ze zo lief is krijgt ze toch vaak de schuld van alles rondom maar weinigen zullen dat geloven. Ze is ook erg aardig voor de elders en de katten met de hoge rangen.

Slim;
Wolf is een slimme kitten ze stelt vragen aan zichzelf om er zelf antwoord op te geven maar ook andere dingen die ze interessant vind wilt ze onthouden om zo door te vertellen aan de anderen.

>..Myself..<
Name: Amy,maar ook wel bekend als AA
Age: 13 young years
Motivation: Ik wist dat Soft en Rush een nestje zouden krijgen en ik heb dus zitten brainstormen over namen in ja,jullie bijzijn. Soft en Rush passen gewoon bij elkaar en die twee namen wil ik combineren in mijn kitten. Wolf zal mijn eerste TC kitten worden als ze gekozen zou worden. Het lijkt nu al een gave nestje te worden en ik wou deze kans graag met mijn voeten én handen grijpen. Ik kan nu al niet wachten tot de uitslag! Maar nu ik de boeken van Torak & Wolf heb gelezen ben ik weg van Wolf,daarom wou ik een kitten op hém baseren(maar dan in de haar versie c:).


Rush × Soft <'3 {KITTENS} V9hm


Laatst aangepast door Chey op wo 4 jun 2014 - 15:19; in totaal 6 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Rush × Soft <'3 {KITTENS} 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Rush × Soft <'3 {KITTENS}   Rush × Soft <'3 {KITTENS} Icon_minitimedo 29 mei 2014 - 21:00

SILENTKIT
A silent breeze, even more silent is that she's torn


General
>>Name || Silentkit
>>Future name || Silentpaw - Silenttorn
>>Name meaning || Silent - Ze maakte geen geluid bij de geboorte, daardoor dachten ze dat haar stembanden misvormt waren. Torn - Hoe sterk en standvast ze ook mag overkomen, ze heeft evengoed haar scheuren.
>>Gender || She-cat
>>Age || Unborn
>>Rang || Kitten
>>Future rang || Apprentice - Warrior - Medicine cat apprentice - Medicine cat - Deputy - Leader - Elder

Before you Read the rest
Voordat je verder leest wil ik zeggen dat ik Silent heb gebaseerd op mezelf. Nu ga je vast denken; hoe grote ego heeft dat mens niet? Een karakter baseren op haarzelf. Nee, het ligt wat anders. Toen ik de naam Silenttorn bedacht om op te geven voor een fancy vond ik dat die naam eigenlijk bij mij zou passen. Eigenlijk precies. Ze zal Silent genoemd worden omdat ze niet huilde bij haar geboorte. Bij mij ligt het zo dat ik vaak stil word genoemd als je me niet kent. Gewoon omdat ik vaker luister naar de onzin van andere dan zelf wat te zeggen en in de klas liever lees of teken in een wereld interessanter dan degene waarin ik me begeef. Echter geef ik mijn mening als ik vind dat die van toepassing is en sta ik niet boven brutaalheid in als mensen mij onterecht beschuldigen. Maar terug op het punt; Het geen wat je als eerst ziet is bedrieglijk. Ik ben geen stil typ en Silent kan gewoon praten. Voor het achtervoegsel heeft het een echte reden en een rede die voor Silent zelf zat tellen. Als ik een achtervoegsel zou moeten, een woord dat het meest mijzelf zou beschrijven en hoe ik als een menselijk organisme ben gegroeid is dat Torn. Ik bijt snel van me af als iemand me lastig valt, ik laat scheldwoorden over me heen vliegen en zal ze zeker terug schieten. Als iemand me slaat zal ik met gespannen vuist terug slaan. Ik doe dus altijd alsof de ander me niks doet, altijd. Pas als ik thuis ben, alleen op mijn kamer daalt alles en begin ik pas te huilen. Ik ben gescheurd tussen twee karakters, hetgeen van mijn agressieve vader die ik niet meer zie en van mijn simpatieke moeder. Simpel gezegd; Ik zal altijd terug vechten terwijl ik weg zou willen lopen. Maar het heeft zeker ook nog een mooie betekenis, deze kwam ook het eerst in me op. Toen ik begon met rpg, en dus mijn eerste noob forum account niet meegerekend, zat ik op Dark Times. Ik koos voor het Ras demon en maakte mijn char; Ragya. Zij was gebaseerd op mij, alleen dan met een grote schep gestoordheid. Zo’n dierenliefhebber dat ik ben gaf ik haar een hellpaard. Een vlammend dier waarmee ze leek te kunnen praten. Veel andere chars op dat forum hadden een rijdier, deze lieten ze allen af en aan komen op hun bevel. Ik maakte van dat paard, Torn genaamd (Tornac), een echt personage. Dus een dier met een echt karakter en waarmee andere ook konden praten en iets mee hebben. Ik was nog best nieuw in het schrijven maar mensen vonden Torn zo leuk dat ze zelf hun char ook dier lieten optrommelen, dan vroegen sommige aan mij of ik dat wel oké vond. Iemand heeft zelfs Torn op een ander forum aangemaakt, precies zoals ik hem had bedacht. Dankzij Ragya en Torn leerde ik rpg-en en andere mensen kennen buiten mijn rot dorp. En puntje bij paaltje was het ook dankzij die twee dat ik weet wat ik wil gaan doen met mijn leven. Als ik een achtervoegsel moest hebben zou het Torn zijn, om die redenen. Bij Silent is het echter alleen de eerste, ze zal er net zo hard mee moeten leven als ik soms moet. Natuurlijk is de naam niet het enige, en je ziet het al aankomen. Ja, het spijt me, je moet door nog meer uitleg ploeteren bij andere kopjes. Deze uitleg kan je herkennen aan het woord dat ervoor staat; Inreal.

Clan & Family
>>Clan || Thunderclan
>>Leader || Firestar
>>Deputy || Silverfang
>>Medicine cat || Maskedheart
>>Medicine cat apprentice || Milkypaw

>>Moeder || Softvoice
>>Vader || Rushleap
>>Siblings || ??
>>Other || Foxflare, Aunt || Northkit, Brother

Outside
>>Full || Silent heeft een paar uitstekende kenmerken. Bijvoorbeeld is ze kleiner dan de gemiddelde kattin, ongeveer een kop. Altijd omhoog kijken lijkt misschien beschamend of minstens irritant. En hoe kan je bedreigend of intimiderend overkomen als je altijd onder je leeftijd word geschat? Geloof een kattin op haar woord; een blik zegt alles. Silent kijkt naar de wereld en vooral omhoog met twee grasgroene kijkers. Deze zijn zeker niet zo blij en vrolijk als het woord ‘gras’ misschien laat lijken. Vergelijk ze maak met de blik van slang die in de ogen van zijn prooi kijkt als het al te laat is, toevallig zijn deze ogen meestal dezelfde kleur als die van de poes. Ineens niet meer zo’n vrolijk gezicht meer hé? Om er nog verder op in te gaan heeft ze een sneeuwwitte vacht. Ga nu niet denken dat wit een lieve kleur is, want dit is het zeker niet. Ga het ook niet vergelijk dat licht altijd beter is en het donker altijd slecht. Het donker is nog veilig en zacht van kleur, je kan ontkomen van je angsten en je ziet ze niet komen. Wit echter is de kleur die je niet ontgaat, je weet dat deze er is en je weet dat je er niet aan gaat ontkomen. Dus je moet wachten tot het naar je toe komt. Hmm, iets kan zeker snel duister worden of niet soms? Natuurlijk is het aan de lezer of de je de kattin voor je gaat zien als een lichte poes met grasgroene ogen of een duister witte poes met ogen van adders. Aan jou de keus, aan mij die te bevestigen.
>>Inreal || Echt, deze aanmelding is leuk te schrijven, mezelf omschrijven is best leuk. *Ego* Oké, back to the point. Mijn huidskleur is zo licht dat ik wit reflecteer als een koplamp op me word gericht. Nee, echt waar, geloof me. Hij is zelfs zo licht dat het in de make-up wereld ‘marmer’ word genoemd. Sneeuwwitje is er niks bij. En ja, bij mijn geestelijke uiterlijk ben ik ook nog een dwerg. Nou, gewoon kleiner dan gemiddeld klinkt beter. Mijn ogen kloppen niet helemaal, ze zijn niet grasgroen. Mijn ogen zijn bruin met rond de iris groen. Dus ja, voor de helft. Aangezien bruin-groen het niet ging worden met bewerking sites werd het een grasgroen. Deze lijkt dus meer op de ogen van Rushleap. Goed. Dit commentaar word vervolgd bij het volgende stukje.
>>Setje ||
Point and klik :

Inside
>>Brutaal || Ruw || Speels || Vrolijk || Einzelgänger ||
Silent is zeker niet stil, natuurlijk konden ze dat bij de geboorte niet weten. Ze is een klein waaghalsje dat niet snel terug deinst om wat gevaarlijks te doen. Vaak gaat dit dus ook mis dus ze de Med. Cat mag een nieuw gezelschap begroeten. Klimmen, zwemmen, rennen, springen. Niks gaat de kattin te ver als ze haar zinnen erop heeft gezet. Ook zal ze er veel aan doen om dat ze bereiken. Vele zullen afknappen als Silent weer een idee heeft en laten haar ook vaak alleen bij haar avonturen. De eenzaamheid deert haar niet, ze geniet ervan om alleen te zijn met haar wilde gedachten die alles mogelijk maken. Wat wegdromen of een verhaal verzinnen is een geweldige besteding van de dag als je het haar vraagt. Ze zit ook vol met geweldige binnenpretjes die niemand ooit zal begrijpen. Als ze toch eens besluit dat ze een dag geen zin heeft in wat boomhangen of stuntvrouw spelen dan kan ze zeker ook andere irriteren. Silent is het typ dat nooit volledig opgroeit en een kokende hekel heeft aan de zin ‘Word je nu al volwassen of ben je nog een kit?’ Eigenlijk alles rond die zin mag erbij gerekend worden. Deze reacties worden meestal als tegenwoord gebruikt als Silent weer wat ruwer doet. Dit doet ze echter alleen wanneer ze vrolijk is en ze die gene mag. Maar iemand mogen kan zeker van korte duur zijn bij de kattin. Ze kan slecht tegen negatief commentaar en zal bij aanstellers ook zeker hard intreden. Wat bekvechten of een Fishface gaat haar zeker niet te boven hoewel haar emoties daar soms wel tegenin gaan als het eenmaal voorbij is. Ook vergeeft ze iemand niet snel en ze zal ook nooit sorry zeggen. Lange afstands vijanden zijn ook eerder gemaakt dan relaties.
>>Inreal || Wohoho, voordat je ineens denkt dat achter deze laptop een Fishface zit, hold your horses. Ik leg het uit in de vorm van vermakelijke woorden die worden gevormd tot zinnen en zo een verhaal maken. *haalt diep adem* Dit is dus een Jamie in het algemeen. Ik ben degene die in mijn verschrikkelijke dorp nooit echt volwassen word op de manier zoals ze het willen. Alleen mijn moeder is zoals ik. Mijn vriendinnen of beter gezegd, de mensen waarbij ik verplicht een hele dag samen ben, zijn de wezens die mij zo maken. Ze denken dat volwassenheid te maken heeft met hoe je je gedraagt. Geciteerd; Een hele dag met de mobiel zitten, roddelen, massa’s make-up en barbiekleren maken je volwassen. Zelf ben ik eerder het mens dat volwassenheid ziet als een mentaal ding; Met iedereen om kunnen gaan, je niet ergeren aan andere, iets durven vragen aan een ander en wat verantwoordelijkheidsgevoel. *kijkt naar het enorme woord* Goed, Silent zal dus veel moeten verdragen van de katten die wat stoeien of haar avontuurlijke gedrag als kinderachtig zien. Trouwens, dat lange woord einzelgänger betekent dat je graag alleen bent. Even zodat je dat weet *smiles*


Motivation
En we zijn al bij dit punt, twee volgeschreven pagina’s op word verder. Aan het eind van dit stukje zijn het er gegarandeerd drie. Nou, applausje voor mezelf. *klapt eenzaam* En een applausje voor jou als je dit helemaal gelezen hebt. *klapt nogmaals eenzaam* Ik heb dus veel te veel plezier om op deze manier te schrijven. Het is echt veel te leuk. Maar wat kan ik nog voor uitleg geven? Ik heb iedereen vast al lam geschreven met info. Silent heeft nog wat leuke punten zoals dat ze dingen verzameld, verhalen gaat vertellen aan andere kittens (ook als ze ouder is) en niet boven een onzichtbare vriend staat. Mijn motivatie, ja, daar was ik meebezig. Ik ben verliefd op Silent, of betekent dat dat ik verliefd ben op mezelf? Hmm. Goed, hoe kan ik geen inspi hebben voor mezelf? Het lijkt me eens leuk om in volle eerlijkheid een personage te hebben dat helemaal op mij lijkt. Natuurlijk baseer ik wel eens vaker een char op me eigen op andere fora maar dat mijn karakter ook echt helemaal erin voor komt is nog nooit gebeurt. Fu, die zin klinkt niet. Gewoon de zin opbouw negeren~ Ik heb nog nooit zo’n lange aanmelding gemaakt en als ik gekozen mocht worden denk ik ook dat ik op ongeveer dezelfde manier ga schrijven. Alleen dan in Silents point of view. Gewoon met heerlijk commentaar over haar eigen antwoorden en acties. Jeej voor sarcasme. Daarom heb ik er geen smileys in gedaan ookal was de neiging zo groot. Ik hoop echt gekozen te worden en dat ik mezelf aan mag maken. *stares* Klinkt verkeerd… Maar ik hoop het echt. Ik beloof plechtig dat ik in alle vormen actief zal blijven en dat het dan mijn doel word Thunderclan in alle vormen dwars te zitten. Ja, dat laatste stukje was zeker zo bedoelt *>3* Als laatste wil ik mijn laptop bedanken om niet uit te vallen of vast te lopen in dit schrijf proces en natuurlijk mijn vingers om geen kramp te krijgen. *kuch* En nog ieder ander veel succes met schrijven van een aanmelding, je aanmelding afmaken en moge de kansen immer in je voordeel zijn.

End at last.
Words; 1981

© darren criss


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day


Laatst aangepast door Acepaw op zo 1 jun 2014 - 21:35; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Softvoice
Member
Rush × Soft <'3 {KITTENS} DPKsfdL
Isa
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Softvoice
BerichtOnderwerp: Re: Rush × Soft <'3 {KITTENS}   Rush × Soft <'3 {KITTENS} Icon_minitimedo 29 mei 2014 - 21:17

Super bedankt voor de interesse allemaal~! <'3


Rush × Soft <'3 {KITTENS} 119084h
Terug naar boven Ga naar beneden
Cherrypaw.
Member
Rush × Soft <'3 {KITTENS} DPKsfdL
Dieuw~
386
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •7 Moons Already!•
Gender:
Rank:
Cherrypaw.
BerichtOnderwerp: Re: Rush × Soft <'3 {KITTENS}   Rush × Soft <'3 {KITTENS} Icon_minitimedo 29 mei 2014 - 21:24

Super bedankt voor alle aanmeldingen tot nu toe, ik zie nu al dat et nog moeilijk wordt om te kiezen ;3


Rush × Soft <'3 {KITTENS} T9gscl
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Chey
Member
Rush × Soft <'3 {KITTENS} DPKsfdL
11
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I'm 4 moons old i think
Gender:
Rank:
Chey
BerichtOnderwerp: Re: Rush × Soft <'3 {KITTENS}   Rush × Soft <'3 {KITTENS} Icon_minitimedo 29 mei 2014 - 21:24

Is de deadline al besproken of staat die nog niet vast?


Rush × Soft <'3 {KITTENS} V9hm
Terug naar boven Ga naar beneden
Softvoice
Member
Rush × Soft <'3 {KITTENS} DPKsfdL
Isa
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Softvoice
BerichtOnderwerp: Re: Rush × Soft <'3 {KITTENS}   Rush × Soft <'3 {KITTENS} Icon_minitimedo 29 mei 2014 - 21:25

Die staat nog niet helemaal vast, maar het duurt nog wel even. Hij wordt sowieso een week van te voren aangekondigd ^^


Rush × Soft <'3 {KITTENS} 119084h
Terug naar boven Ga naar beneden
Skykit
Member
Rush × Soft <'3 {KITTENS} DPKsfdL
Hanna
87
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 manen
Gender:
Rank:
Skykit
BerichtOnderwerp: Re: Rush × Soft <'3 {KITTENS}   Rush × Soft <'3 {KITTENS} Icon_minitimedo 29 mei 2014 - 22:06

Laat het niet te lang duren hé? Anders komen er zo veeeeeeeeeeeeeeeeeeel aanmeldingen ;D Maar goed, doe wat je goed vind ^^


Icepaw ll Blacky ll Symphonypaw
Rush × Soft <'3 {KITTENS} 27zjcec
Terug naar boven Ga naar beneden
Forestrain
Member
Rush × Soft <'3 {KITTENS} DPKsfdL
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Age: • 36 moons •
Gender:
Rank:
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: Rush × Soft <'3 {KITTENS}   Rush × Soft <'3 {KITTENS} Icon_minitimedo 29 mei 2014 - 23:33

Maare... Mag je nou geen plaatjes of sheets ofzo? ^^


Forestrain | Lycheepaw | Echopaw
Rush × Soft <'3 {KITTENS} 2pr8j0x
v o i c e
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Softvoice
Member
Rush × Soft <'3 {KITTENS} DPKsfdL
Isa
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Softvoice
BerichtOnderwerp: Re: Rush × Soft <'3 {KITTENS}   Rush × Soft <'3 {KITTENS} Icon_minitimevr 30 mei 2014 - 8:12

Plaatjes en sheets zijn toegestaan, maar we gaan natuurlijk niet op het uiterlijk van de aanmeldingen letten, dus dan moet je het puur voor jezelf doen.


Rush × Soft <'3 {KITTENS} 119084h
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
Rush × Soft <'3 {KITTENS} UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Rush × Soft <'3 {KITTENS}   Rush × Soft <'3 {KITTENS} Icon_minitimevr 30 mei 2014 - 8:38

Name; Leafkit
Future names; Leafpaw - Leafstream - Leafstar(?)
Gender; Female
Age; Unborn
Clan; ThunderClan
Bloodline; Full ThunderClan(?)
Future clans; StarClan(?) Darkforest(?) Rogue(?) Kittypet(?) BloodClan(?)

Rank; Kitten
Leader; Firestar
Deputy; Silverfang
Med. cat; Maskheart
Med. cat apprentice; Milkypaw
Mentor; -
Apprentice; -
Trained apprentices; -

Outside; Leafkit is een rood met witte kitten met een halflange pels. Haar oogjes zullen ijsblauw zijn als ze kitten is, misschien zal dit veranderen naarmate ze ouder word. Ze heeft al op jonge leeftijd redelijk scherpe klauwen en tanden, waardoor ze soms haar moeder perongeluk pijn zal doen tijdens het drinken. Wanneer ze wat ouder word zal er duidelijk te zien zijn dat ze er absoluut niet slecht uitziet, echter anders dan de meeste poezen. Ze is niet erg slank en sierlijk gebouwd, maar haar schoonheid ligt in de manier waarop ze lacht, de manier waarop ze doet.
Picture;
Rush × Soft <'3 {KITTENS} 291e4yb

Inside; Leafkit zal vanaf het begin al erg vroeg zijn met haar woordjes. Ze lijkt er geen enkele moeilijkheid in te hebben en brabbelt er dan gewoon op raak met halve woordjes. Later zal ze al snel zinnen kunnen zeggen en echt in gesprekken kunnen raken met anderen. Als ze ongeveer bijna apprentice word zal ze soms zelfs diepgaande gesprekken met apprentice's of warriors durven voeren. Ze zal veel vragen stellen en zal al aardig wat weten over het leven van een clankat. Als ze apprentice is geworden zal ze zich een beetje terug gaan trekken, meer naar haar familie en goede vrienden toe. Dit is omdat ze zich best onzeker voelt over haar uiterlijk, ze is gewoon net wat anders dan de rest en dat voelt vreemd. Echter zet ze zich na een paar moons over dat gevoel heen en weet ze zichzelf weer terug naar boven te houden: een vrolijke poes die het liefst de hele dag al pratend ronddartelt met haar vrienden. Haar bloed zal vooral in het jagen gaan liggen, al kan ze ook aardig wat van vechten. Echter is ze ook in een gevecht zo nu en dan wel weer eens wat onzeker en kan ze dan een beetje de kracht verliezen waardoor ze in gevaarlijke situaties terecht kan komen. Leaf word later benoemd tot Leafstream omdat er af en toe een stroom van woorden uit haar mond kan komen, waarna ze altijd wat beschaamd naar haar pootjes kijkt. Ze zal soms periode's hebben dat ze erg onzeker is over zichzelf, over haar uiterlijk. Maar voor het grootste gedeelte staat ze bekend als een echte kletskous met een gouden hartje.

Name; Daan.
Most known account; Fawnstep.
Age; 14.
Rpg-experience; Meer dan 2 jaar op warriorcats // 1 jaar noob-rpg's.
Motivation; In alle stilte keek ik een beetje uit naar dit topic, en mijn humeursmeter vloog meteen omhoog toen ik dit topic op mijn tablet zag verschijnen. Ik kon niet meteen een aanmelding maken omdat ik op de boot zat en geen computer bij de hand had wat iets fijner typed, maar uitdenken kon ik natuurlijk wel. Ik besloot om een soort van tegenbeeld van mijn poes Leafstorm te maken, die juist erg verlegen is etc. Ik heb dit niet helemaal uitgevoerd, omdat Leafkit soms ook erg verlegen kan zijn, maar voor het grootste gedeelte is ze een echte kletskous. Nu kwam ik er dus ook achter dat ik dat vaak ook wel ben, tenminste, bij vrienden en familie dan. Daarom leek het mij leuk om dat deel van mijzelf aan deze kitten te geven, en tada! Daar is Leafkit <3 Ik hoop dat ik een kansje maak bij dit awesome nestje!


Rush × Soft <'3 {KITTENS} SyMgVwe
Spoiler:


Laatst aangepast door Fawnstep op zo 1 jun 2014 - 21:30; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Forestrain
Member
Rush × Soft <'3 {KITTENS} DPKsfdL
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Age: • 36 moons •
Gender:
Rank:
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: Rush × Soft <'3 {KITTENS}   Rush × Soft <'3 {KITTENS} Icon_minitimevr 30 mei 2014 - 10:06


Swirlingkit || Kitten || ThunderClan


~ General info ~
————————————————


Name:
Swirlingkit --> Swirlingpaw --> Swirlingstorm
Age: Unborn
Prefix explanation: Swirling --> Ze is een zeer onrustig poesje.
(Suffix explanation: Storm --> Ze is heel snel.)
Gender: Female
Rank: Kit
Future ranks: Apprentice, Warrior, Elder
Clan: ThunderClan
Bloodline: Fully ThunderClan
Sexuality: Heterosexual
Season born: Newleaf


~ Looks ~
————————————————


Build:
Ze heeft een smal en klein lichaam, maar is lenig en snel. Swirlingkit staat hoog op haar poten en weet hoe ze moet profiteren van de wind terwijl ze rent, hierom ook haar suffix 'storm'.
Fur: Swirlingkit heeft een spierwit en dik vachtje, wat ze zelf erg vervelend vindt. Immers blijven er vaak bladeren of bloemknoppen in haar vacht hangen en moet ze deze er zelf uit halen. Ze is er trots op de vacht van haar vader te mogen dragen en wast zichzelf vaak. Ze heeft een hekel aan alles wat haar vies kan maken, en heeft daarom ook zo'n hekel aan water en modder.
Eyes: Haar ogen hebben een mooie blauwe tint. Meestal hangt er een felle schittering in, maar ze kan ook zeer kil en bedreigend uit haar ogen kijken.
Nose: Haar neus en pootkussentjes zijn roze, maar worden omrand door een beetje zwart.
Scars: Die heeft ze nog niet.
Extra: Haar achterpootjes en het puntje van haar staart zijn zwart gekleurd.
Kitten:
Spoiler:
Grown-up:
Spoiler:
Setje:
Spoiler:

~ Personality ~
————————————————


Keywords:
Energetic ¤ Stubborn ¤ Short-tempered ¤ Loyal ¤ Believing ¤ Blabber mouth ¤ Loving
¤ Energetic ¤
Swirling is een beweeglijk poesje. Stilzitten is voor haar geen optie, waarom ze niet heel goed in jagen is. Ze heeft de juiste snelheid en reflexen, maar haar geduld is snel op en door haar bewegingen maakt ze teveel geluid. Ze is wel erg leergierig en verlangt ernaar om warrior te worden, maar de beste jager zal ze nooit worden.
Swirlingkit is wel heel goed in vissen. Deze horen haar onder water niet zo hard en bij de waterkant kan ze stilliggen zolang als ze wil. Haar drukte komt juist weer positief terug in haar vechttechniek. Ze is haast onvermoeibaar en tijdens een gevecht voor haar Clan zie je deze poes niet opgeven tot haar tegenstander het opgeeft of tot zij naar de StarClan vertrekt. Ze zou nooit een tegenstander vermoorden, ze zou hem slechts (ernstig) verwonden.

¤ Stubborn ¤
Swirlingkit is heel eigenwijs en koppig. Ze doet alles het liefst alleen of met iemand waar ze echt heel goed mee kan opschieten; iemand die meedenkt en tegelijk ook luistert naar wat zij erover te zeggen heeft. Swirlingkit gaat het liefst haar eigen gang en wil dan door niets of niemand gestoord worden. Zelfs als ze weet dat ze hulp nodig heeft zal ze volhouden dat ze het allemaal zelf kan regelen. Ze drijft altijd haar zin door en stopt niet met zeuren tot ze heeft gekregen wat ze wilde. Als deze kitten het er ergens niet mee eens is laat ze dat duidelijk blijken.

¤ Short-tempered ¤
Ondanks alles heeft Swirlingkit echt een kort lontje. Haar geduld is gauw op en ze voelt zich gauw aangesproken. Zodra ze kwaad is kan ze dagen boos op je zijn, en spreekt ze waarschijnlijk koel en sarcastisch tegen je. Één beledigende opmerking kan al zeer hard aankomen bij haar. Ook is ze erg fanatiek. Iedereen moet meedoen zoals zij het wil en als dat niet gebeurt kan ze erg kwaad worden. Ze vindt snel dingen oneerlijk. Hier leert zij toch weer van; ze behandelt al haar kenissen gelijk, opdat ze hoopt dat zij dat ook met haar zullen doen.

¤ Loyal ¤
Swirlingkit is dol op haar vrienden en haar Clan. Ze houdt zich strict aan de warrior code. Katten uit andere Clans, rogues of kittypets keurt ze geen blik waardig als het geen volle maan is. Tegenover haar Clanmaatjes is ze juist nederig en respectvol, al is ze wel erg nieuwsgierig en bemoeit zich graag met dingen die haar niet aangaan. Ze zou alles opgeven voor haar Clan. Er is niets of niemand wat haar kan weerhouden van vechten tegen een andere Clankat op haar territory, al realiseert ze zich wel dat ze hem of haar alleen zou moeten waarschuwen met een verwonding, ze zou geen katten vermoorden. In een gevecht zou ze zichzelf daar misschien wel toe kunnen brengen, maar in een grensoverschrijding zou ze dat niet in haar kop halen.

¤ Believing ¤
Wat je Swirling ook vertelt; ze zal je geloven op je woord. Ze gelooft alles. Alle sprookjes, fabeltjes, gemene grapjes, werkelijk elk woord gesproken. Ze gelooft sterk in StarClan, waarom ze zich ook zo strict aan de warrior code houdt. Ze is vreselijk jaloers op haar leader en medicine cat, omdat ze kunnen spreken tot StarClan. Ze hoopt erop medicine cat apprentice te worden, al wil ze aan de andere kant liever warrior worden. In haar kittentijd krijgt ze toch steeds meer belangstelling voor warriors en besluit ze uiteindelijk dat dat haar bestemming zal zijn. Ondanks dat besluit kijkt ze toch nog vaak naar de sterren s'avonds.

¤ Blabber mouth ¤
Net zoals ze zo druk is, is deze ThunderClanpoes een echte kwebbelkous. Ze kan haar bek geen moment houden en wil altijd en overal haar sterke mening inbrengen. Brutaal is ze zeker niet, maar ze zal zich vastklampen aan haar eigen standpunt tot de andere katten ermee akkoord gaan.
Ze is een poes van aanpak en denkt praktisch. Ze denkt graag overal bij mee, doet suggesties en geeft feedback om de plannen en ideeën van anderen te verbeteren. Ze vindt het leuk om haar Clanmaatjes te helpen, al doet zij het dan meer dan haar Clanmaatjes omdat ze het dan wel zelf wil doen.

¤ Loving ¤
Swirlingkit is zeer geïnteresseerd in de liefde sinds haar apprentice-tijd. Ze bekijkt de koppeltjes in haar Clan haast met bewondering en is daarbij ook gek op kittens. Als kitten in de nursery gedraagt ze zich zelf soms als queen voor haar broertjes, zusjes en de andere kittens in de den. Ze zou het geweldig vinden haar eigen partner te vinden, iemand die haar respecteert zoals ze is, en daarmee een nestje te krijgen. Dit idee ondervindt ze al als ze rond de negen manen is.
History: Die heeft ze nog niet...
Future: Die komt nog...
Theme:
Spoiler:

~ Skills ~
————————————————


Speed and agility ××× -->
Swirling is klein en snel en door haar fijngevormde tengere lichaam kan ze overal doorheen, hoe smal de doorgang ook is.
Hunting פ¤ --> Swirling is niet de beste jager, aangezien ze net niet het geduld kan opbrengen om stil in een bosje te zitten.
Climbing ×פ --> Al jong begon Swirling met het beklimmen van kleine rotsen en gevallen bomen in het ThunderClancamp. Ze heeft dit goed onder controle.
Fighting ××× --> Swirling is een natuurtalent in close combat. Vanaf jongs af aan deed ze schijgevechtjes met haar broertjes en zusjes en keek altijd gefascineerd naar de schijngevechten die de warriors in het camp af en toe met elkaar deden.
Stealth פ¤ --> Hetzelfde als bij hunting.
Swimming פ¤ --> Swirling heeft een bloedhekel aan water en heeft zelfs niet willen leren zwemmen.
Fishing ×פ --> Gek genoeg kan ze dit dan weer wel. Als ze er maar één of twee poten in hoeft te zetten vindt ze water niet het ergste wat er bestaat. Ze heeft de juiste reflexen om een langsschietende forel op tijd in haar klauwen te kunnen nemen.
Quality ears פ¤ --> Dit komt deels doordat ze wit is met blauwe ogen. Meestal zijn deze katten doof en ze heeft geluk dat ze wel kan horen, al is het misschien slechter dan andere katten.
Quality eyes ××× --> Omdat haar gehoor zo slecht is is haar zicht zich beter gaan ontwikkelen. Daarom is haar zicht erg goed.
Quality nose ××× --> Hetzelfde als bij quality eyes.

~ Relations ~
<3 = I love you!!
(: = I quite like you
c: = I actually don't know you
x: = I don't really like you
:€ = I hate you!!
————————————————
Softvoice, mother <3 -->
I love you mommy! I will make you proud!
Rushleap, father <3 --> I will become the greatest warrior all for you!
Northkit, godbrother (: --> Hey brother! I'll love you like you're my own bro (:
[b]?, siblings <3 -->
I love all of you guys, and I hope we all will remain together forever
Foxflare, aunt c: --> Who are you? I only know your mommy’s sister!

~ Myself ~
————————————————


Name:
Evelynn
Nicknames: Evy, Ev, Evyn
Age: 170 moons --> veertien jaar en tweeënhalve maand
Best known account: Ik denk Forestpaw* of Iciclespirit
Accounts: Forestpaw*, Mysticpaw, Iciclespirit, Mistyrose, Whispercloud.
Base: Ten eerste komt Swirlingkits naam uit haar theme. 'The wind is howling like this swirling storm inside,' is de basis van haar naam. Ik baseer de persoonlijkheid een beetje op de mensen om me heen, maar ook hoe ik het leuk vind een kat te spelen. Ik merk dat, als ik trieste katjes speel, er al snel mee stop. Gezellige en drukke katjes vind ik echt geweldige personages, vandaar deze drukke poes. Om er geen mary sue van te maken is ze een belabberde jager; dat past ook wel bij haar persoonlijkheid. Verder ben ik niet heel goed in katers spelen. Nouja, Forestpaw ter uitzondering, maar ik vind hem zo leuk dat ik het wel kan hebben. Swirlingkits uiterlijk ligt eigenlijk ook gebaseerd op let it go; immers komt haar naam uit een liedje over een meisje met ijskrachten, en vond ik daarom een witte poes met blauwe ogen wel passende.
Experience: Ik RPG sinds ongeveer anderhalf jaar. Ik zit sinds kort pas op deze site, maar op andere sites heb ik al veel geRPG'd. Mijn posts verschillen van tweehonderd tot ongeveer vijfhonderd woorden en ik heb zelfs een keer de 1700 woorden gehaald, maar iedereen in de RPG was te lui om het te lezen x)
Motivation: Ik wilde ook graag weten hoe het is een kitten in een nestje te spelen, daarom was dit een uitgelezen kans voor mij, die ik niet zomaar aan mijn neus voorbij laat gaan! Vooral niet met zo'n leuk stelletje als deze twee <3. Ik heb een paar topics van jullie gevolgd en ik hoopte er eigenlijk op dat jullie een nestje zouden aanvragen. En ja hoor, ik krijg ook een kansje. Dus maak ik bij deze Swirlingkit aan. Ik wens jullie alvast veel succes met kiezen en ik hoop dat mijn aanmelding goed genoeg is.



Forestrain | Lycheepaw | Echopaw
Rush × Soft <'3 {KITTENS} 2pr8j0x
v o i c e
Stuff:


Laatst aangepast door Forestpaw* op zo 1 jun 2014 - 12:55; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostpaw.
Member
Rush × Soft <'3 {KITTENS} DPKsfdL
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Rush × Soft <'3 {KITTENS}   Rush × Soft <'3 {KITTENS} Icon_minitimevr 30 mei 2014 - 16:59

Er is een grote kans dat ik me zal aanmelden, ik vind het namelijk een erg leuk stel! :33
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormysoul
StarClan
Rush × Soft <'3 {KITTENS} DPKsfdL
Denise
842
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender:
Rank:
Stormysoul
BerichtOnderwerp: Re: Rush × Soft <'3 {KITTENS}   Rush × Soft <'3 {KITTENS} Icon_minitimevr 30 mei 2014 - 17:53

Lol, ik heb het gevoel dat iedereen elkaar wilt doden met al die leuke setjes :'D ik ga me zeker aanmelden!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rush × Soft <'3 {KITTENS}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 5Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: