You little dangel - Pagina 4



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 You little dangel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
Tallshadow
Member
You little dangel - Pagina 4 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: You little dangel   You little dangel - Pagina 4 Icon_minitimevr 18 jul 2014 - 13:34

Oh help, zo lastig was het toch ook weer niet? Hij had zich gewoon bloody vergist en daar maakte deze poes een enorm probleem van. De kater keek haar aan, niet onder de indruk. "Ik vergiste me," Mauwde hij droog, het was toch zeker zo, vergissen was iets heel normaals.


You little dangel - Pagina 4 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
You little dangel - Pagina 4 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: You little dangel   You little dangel - Pagina 4 Icon_minitimezo 20 jul 2014 - 16:07

"ik vergiste me", antwoordde de kater. Weer fronste Windkit.. "Ver..giste?" Dat woord had ze nog nooit eerder gehoord. Wat zou het betekenen? De tabby kitten hield haar kopje nog schever, tot ze bijna haar evenwicht kwijtraakte. Snel zette ze haar hoofdje weer recht, zodat ze tenminste niet omverviel...


You little dangel - Pagina 4 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
You little dangel - Pagina 4 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: You little dangel   You little dangel - Pagina 4 Icon_minitimezo 20 jul 2014 - 18:41

Moest ze serieus elk woord van hem gaan herhalen? Dat was pas irritant! "Ja," Mauwde hij, iets ongeduldiger dan voorheen, "Ik zei iets terwijl ik het niet bedoelde, ik vergiste me," De kater rolde eens met zijn ogen en keek toen weer naar de kitten, "Ik moest trouwens maar weer eens door met mijn taken,"


You little dangel - Pagina 4 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
You little dangel - Pagina 4 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: You little dangel   You little dangel - Pagina 4 Icon_minitimezo 20 jul 2014 - 19:02

"Ja," antwoordde Tallpaw. "Ik zei iets terwijl ik het niet bedoelde, ik vergiste me," Windkit fronste. "Waarom?" Ze zag de logica er totaal niet in. Waarom zou je iets zeggen terwijl je het niet bedoelde? "Ik moest trouwens maar weer eens door met mijn taken," Nu kwam er een sip pruillipje om haar lippen, terwijl ze tastend naar voren liep. Uiteindelijk kam ze bij zijn poot. Haar kleine pootjes sloegen zich eromheen, alsof ze hem zo zou kunnen tegenhouden van weggaan. "Blijf!", piepte ze vastberaden.


You little dangel - Pagina 4 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
You little dangel - Pagina 4 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: You little dangel   You little dangel - Pagina 4 Icon_minitimema 28 jul 2014 - 0:17

Hij bleef verward naar haar kijken toen ze duidelijk wilde dat hij bleef, en nam acuut meer afstand toen ze naar zijn poot toeliep. Met een wenkbrauw omhoog keek de kater naar Wind, en schudde toen duidelijk zijn hoofd. "Nee," Klonk het, aardig nog, maar ook heel bevelend. Ze moest hem loslaten, invasion of privacy people!


You little dangel - Pagina 4 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
You little dangel - Pagina 4 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: You little dangel   You little dangel - Pagina 4 Icon_minitimema 28 jul 2014 - 19:50


"Nee.", zei de kater. Windkit begon te pruilen. "N...Nee!", zei ze ook. "Jij blijft!" Haar zin klonk opvallend vastberaden, zeker voor zo'n kleine kitten. Hij mocht niet weggaan! Hij was vriendelijk, en leuk! Niet leuker dan haar siblings, maar.. Anders. Goed anders, dat wel.

~Zo snel ben je niet van der af >3 En sorry, kort~


You little dangel - Pagina 4 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
You little dangel - Pagina 4 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: You little dangel   You little dangel - Pagina 4 Icon_minitimewo 30 jul 2014 - 11:19

Ze was wel een beetje eng, zo enorm zeker van haar zaak en bijna boos dat hij weg moest. Met grote ogen keek de kater naar haar, en probeerde zachtjes met de ene poot haar van de andere af te schuiven, dat werkte allesbehalve aangezien hij zijn evenwicht verloor, en dus wederom omviel. Een queen siste hen kwaad toe, en de kater trok wat met zijn oren als reactie. "Ehm.." Was alles wat hij wist te zeggen. Met grote ogen en een ontzette blik erin. Terror kitten II! Slate had een helper ingeroepen.


You little dangel - Pagina 4 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
You little dangel - Pagina 4 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: You little dangel   You little dangel - Pagina 4 Icon_minitimema 4 aug 2014 - 15:36

Het voelde alsof de kater omviel, maar Windkit liet niet los. Als hij weg wou, dan moest hij haar eerst van zich af slaan. Of terugbrengen naar haar moeder, die haar zeker weten bij zich zou houden tot haar kans verkeken was. "Jij blijft!", herhaalde ze weer, met een bange ondertoon. Wat nou als hij door haar actie alleen maar meer wegwou, misschien zelfs zonder ooit terug te komen? Windkit beet op haar lip en besloot niet op te geven. Dat zou idioot zijn, nu ze al zo ver gekomen was.


You little dangel - Pagina 4 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
You little dangel - Pagina 4 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: You little dangel   You little dangel - Pagina 4 Icon_minitimedi 5 aug 2014 - 15:22

Zijn wanhopige blik haalde niets bij haar uit, en de blik in haar oogjes ging van angstig naar vastberaden en weer terug. Man deze kittens wisten hem te verwarren, niet normaal. Weer schudde hij dus maar gewoon resoluut zijn hoofd, en probeerde haar weer van zijn poten af te krijgen, net als dat wat je soms kon hebben met superlijm. Je probeert het eraf te krijgen, maar het resultaat is dat het alleen maar meer plakt, een en al terror dus.


You little dangel - Pagina 4 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
You little dangel - Pagina 4 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: You little dangel   You little dangel - Pagina 4 Icon_minitimema 18 aug 2014 - 19:14

De kater probeerde haar eraf te duwen, en in eerste instantie lukte dat niet. Maar Windkit was nog jong, en ze begon uitgeput te worden.. Uiteindelijk hield ze het niet meer huid. De jonge kitten pruilde en liet hem los. Ze richtte haar kopje naar beneden, en een klein traantje gleed uit haar ooghoekje. "Oké.. Dan..", piepte ze zachtjes. "Dag" Langzaam draaide ze zich om, om terug naar haar nest te gaan en haar kopje in de vacht van haar moeder te begraven.

~Topic uit c<


You little dangel - Pagina 4 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
You little dangel - Pagina 4 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: You little dangel   You little dangel - Pagina 4 Icon_minitimedi 19 aug 2014 - 0:50

De kitten begreep de boodschap, en de kater bleef stand houden. Hij zag de traan niet, en glimlachte nog vriendelijk naar de kleine poes. "Dag kleine warrior," Mauwde hij terug, en draaide zich toen om. Doordat hij zolang met haar gespeeld had had hij nog niets aan zijn taken kunnen doen, dat moest nu allemaal ingehaald worden.


You little dangel - Pagina 4 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
You little dangel
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Nursery-
Ga naar: