I'm a Winner!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I'm a Winner!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Dustrise
Member
I'm a Winner! 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: I'm a Winner!   I'm a Winner! Icon_minitimezo 1 jun 2014 - 10:03



Nieuwsgierig stak hij zijn kopje de Apprentice den in. De meeste apprentices waren alweer weg en zachtjes trippelde hij naar binnen. Hij wilde toch eens even een kijkje nemen in de den waar hij over vijf manen in moest slapen. Zouden katten het door hebben dat hij nog maar een kitten was? Of zouden ze denken dat hij een apprentice was? Dustkit maakte zich zo groot als hij kon en liet zijn nieuwsgierige blik een beetje wegvallen. Hij ging het proberen. Hij liep op een kat af en zo gemakkelijk als wat begroette hij deze met een knik. "Hallo, Ik heet Dustpaw." Miauwde hij naar de kat.

Eerste post voor Marrrowpaw


I'm a Winner! VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Marrowpaw
Member
I'm a Winner! DPKsfdL
100
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Six Moons!
Gender:
Rank:
Marrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: I'm a Winner!   I'm a Winner! Icon_minitimewo 4 jun 2014 - 17:02

Toen hij wakker werd merkte hij meteen de lagen mos die over hem heen waren gelegd. Daarom had hij het zo warm! De witte Apprentice rolde op zijn zij en de mosnesten gleden van zijn zij af. Maar.. hoe..? Ah. Al snel zagen zijn ogen dat de nesten allerlei scheuren met zich mee droegen en dat tussen zijn teentjes het groene spul zat verstopt. Slaap mosnest gevecht, maar natuurlijk! Hij merkte pas hoe leeg de Den was, toen hij zich geheel had schoon gemaakt en de kapotte nesten in een hoekje had gedumpt. "Hallo, Ik heet Dustpaw." Marrowpaw draaide zich om en zag een bekend gezicht. Hey, dat was die kleine kitten die niet kon lopen! Nu wel dus. Maar.. sinds wanneer..? "Zo begroet je de grote Marrowstar toch niet?" Hij stapte gelijk weer in de rol die hij als kitten had bekleed tegenover Dustkit en snoof 'beledigd'. "Deze jonge Apprentice moet misschien een rang teruggezet worden als hij zijn Leader zo onrespectvol behandelt!" Sprak hij streng en keek vrolijk naar de kleine kitten.


I'm a Winner! 29du8m0
'A scrub is a guy that thinks he’s fly
And is also known as a buster
Always talkin’ about what he wants
And just sits on his broke ass.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
I'm a Winner! 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: I'm a Winner!   I'm a Winner! Icon_minitimezo 8 jun 2014 - 10:15



Het was Marrowpaw die voor hem stond en grijnzend keek hij hem aan. Zou deze kater hem door hebben? Vast wel, want hij kende Marrowpaw nog als een kitten, die zich toen had voorgesteld als de leider van de nursery. "Zo begroet je de grote Marrowstar toch niet?" Dustkit fronste een beetje toen Marrowpaw zich zo voorstelde. Maar dat was hij toch niet meer? Hij had de Nursery verlaten en dus kon hij geen leider meer daarvan zijn. Dustkit stak zijn borstje vooruit. "Oh ja? Ik denk niet dat je nog de leiding hebt over de Nursery, aangezien je nu een apprentice bent." "Deze jonge Apprentice moet misschien een rang teruggezet worden als hij zijn Leader zo onrespectvol behandelt!" Dustkit grijnsde en speelde het spel mee. "Ik ben de grootste krijger van de Nursery en nadat jij vertrokken bent heb ik jouw plaats in genomen. Zeg maar hallo tegen Duststar." Miauwde hij duidelijk. "Ik kan nu lopen, zie je?" Sprak hij weer trots uit. "En ik ben zelfs al het kamp uit gegaan!" Kwam er trotser uit dan normaal, maar daar schrok hij zelf een beetje van. Hij was er helemaal niet trots over, Sycamorekit was toen gestorven.


I'm a Winner! VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Marrowpaw
Member
I'm a Winner! DPKsfdL
100
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Six Moons!
Gender:
Rank:
Marrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: I'm a Winner!   I'm a Winner! Icon_minitimezo 8 jun 2014 - 13:20

"Oh ja? Ik denk niet dat je nog de leiding hebt over de Nursery, aangezien je nu een apprentice bent." Nogmaals snoof Marrowpaw. Wat een eigenwijs mannetje was dit! "Ik ben de grootste krijger van de Nursery en nadat jij vertrokken bent heb ik jouw plaats in genomen. Zeg maar hallo tegen Duststar." Aha! "Maar als jij nu een Apprentice bent, ben jij ook weg uit de Nursery!" De witte Apprentice was gelijk helemaal blij met zijn comeback. "Maar weet je wat? Aangezien ik deze Den nu onder mijn leiding heb, mag je wel mijn Deputy worden, want ik mag jou wel. Dus wil je mijn Deputy zijn en me helpen om van deze Den een koninkrijk te maken?"

"Ik kan nu lopen, zie je?" Oh ja, toen was deze kitten nog een luie nestligger. "En ik ben zelfs al het kamp uit gegaan!" Marrowpaw fronste. Wat? Tegen de regels in gaan? Wat een moed! "Hm, dat is wel heel stoer en alles, maar dat was wel heel gevaarlijk, niet?" Normaal hield Marrowpaw er niet van om heel serieus te zijn, maar hij gaf wel om zijn Clan en dus iedereen die erin zat.


I'm a Winner! 29du8m0
'A scrub is a guy that thinks he’s fly
And is also known as a buster
Always talkin’ about what he wants
And just sits on his broke ass.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
I'm a Winner! 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: I'm a Winner!   I'm a Winner! Icon_minitimezo 22 jun 2014 - 14:49



Stevig stond hij op zijn pootjes, terwijl hij de witte kater voor hem recht aankeek. Nu had hij hem te pakken! Eindelijk! Nú was hij de clanleider! "Maar als jij nu een Apprentice bent, ben jij ook weg uit de Nursery!" Even fronste hij, oh ja, shit. Hij was een apprentice! Maar dat geloofde de kater toch niet? Ach ja, maakte niets uit. "Maar weet je wat? Aangezien ik deze Den nu onder mijn leiding heb, mag je wel mijn Deputy worden, want ik mag jou wel. Dus wil je mijn Deputy zijn en me helpen om van deze Den een koninkrijk te maken?" Dustkit schudde lachend met zijn hoofd, het spelletje fijn meespelende. "Nee, nee, zo gaat het niet gebeuren." Miauwde hij duidelijk. "Jij hebt de Nursery achtergelaten en ik ben voor je in de plaats gekomen, de kittens zien me nog steeds als hun leider en weldra zal ik met hen ook de apprentice den overnemen!" Hij stak zijn borst trots vooruit. "En dan ben ík hier de leider!" Nee, hij ging geen onderdaan worden van deze kater. Dat ging niet gebeuren, nooit niet. Hij keek even om zich heen of Starlingpaw er was, want hij hoopte van niet. Ze mocht hem niet, ook al wilde hij haar wel beter leren kennen. Er was vast iets met haar gebeurd omdat ze zo deed, het was vast niet haar eigen wil. "Hm, dat is wel heel stoer en alles, maar dat was wel heel gevaarlijk, niet?" Hij keek even weg van de kater en haalde zijn schoudertjes op. "Nou, het was niet mijn idee hoor! Sycamorekit wilde dat we mee kwamen en ik ging mee en we hadden een hele leuke tijd tot een adelaar Sycamorekit aan kwam vallen.." Hij keek Marrowpaw weer aan. "Hij is gestorven omdat ik hem niet uit de sneeuw kon trekken en ik heb straf gekregen van mijn moeder, maar dat zegt niet dat we verdriet moeten hebben om hem! We moeten hem juist eren voor zijn grote moed! Dat hij zo'n grote adelaar zonder schreeuwen aandurfde!" Hij helderde het verhaal echter gewoon op. Want Sycamorekit wilde vast niet dood en het zou hem niet verbazen als de kitten geschreeuwd had om hulp, maar hij wilde er zeker van zijn dat Sycamorekit als een held gezien zou werden en niet als een domme kitten die aan zijn eigen stommiteiten gestorven is.


I'm a Winner! VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'm a Winner!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp :: Apprentices den-
Ga naar: