;; Don't make me laugh



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 ;; Don't make me laugh

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Stoatpaw
Member
;; Don't make me laugh DPKsfdL
46
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Six Moons!
Gender:
Rank:
Stoatpaw
BerichtOnderwerp: ;; Don't make me laugh   ;; Don't make me laugh Icon_minitimewo 4 jun 2014 - 21:03

the cold evening aches, as if it leaves in it's wake
Gezucht en gekreun. Stoatkit verveelde zich zowat dood. Speelmaatjes waren er niet, omdat bijna elke kitten in de nursery maar een maan of een was en zij, met haar prachtige drie manen, was te groot en te sterk voor die kleintjes. Toch was er deels nieuwsgierigheid naar die kleintjes. Misschien zat er wel eentje tussen die net zoals zij was, nee, zou worden. Ja, dat. Met een zachte pas liep ze richting het dichtstbijzijnde nest en wierp een wat eigenwijze blik op de witte queen. Niet dat ze zich iets zou aantrekken van waarschuwingen, want wat zij wilde, dat deed ze gewoon. Bij een zwart witte kitten zakte ze door haar pootjes en gaf een wat harde por aan het beestje. 'Goedendag onderdaan!' Fluisterde ze, toch voorzichtig om niet iedereen wakker te maken. Misschien kon ze deze kitten wel zover krijgen dat die alles zou doen wat ze wilde? Hmm, interessant.
151 words, Lurkingkit is my tag, bow!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
;; Don't make me laugh KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: ;; Don't make me laugh   ;; Don't make me laugh Icon_minitimevr 6 jun 2014 - 1:14

Hij slapte vredig. De kleine berg van pluizigheid en haar lag er vredig bij. Hij had zich tussen zijn zusjes genesteld want hij kon zin broers niet uitstaan. Hij vond die ene wel bog ok, maar die was zo snel bang. Uh, leer leven man! De kleine kit was zich van niks bewust toen een poot hel raakte. Wel meteen schoot hij wat weg van de por eb ontglipte een piepje zijn bek. Wat had dit nu weer te betekenen? Hij liet een laag gegrom horen, voor zover hij dat kon, en adelde toen diep in. Hij rook een vaag bekende geur vermengd met dat van zijn sibs en moeder. De geur was hiel nog nooit komen bezoeken, dat wist de jonge kat wel te ontdekken. 'Goedendag onderdaan!' Hij richte zijn kopje wat om, maar door de slaperigheid en zijn zwakke nekspieren viel deze al snel terug ter gronde. Hij piepte even gefrustreerd waarna hij zich terug oprolde. Nope! Niet vandaag!


Rip Augurkielurkie
;; Don't make me laugh 66u15yb9_o

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
;; Don't make me laugh
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Nursery-
Ga naar: