And let it go



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 And let it go

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Kestrelwing
Member
And let it go GcauQtf
Esmee
1926
Actief
One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.

CAT'S PROFILE
Age: 9 years
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: And let it go   And let it go Icon_minitimewo 11 jun 2014 - 23:40

Zijn leven leek tegenwoordig te bestaan uit slapen, eten, jagen, weer eten en dan slapen. Het sloeg nergens op, maar zo hoorde een normale warrior zich te gedragen. Nou, dan deed 'ie dat maar braaf voor de grote kittypet Firestar. Wat moest hij anders? De grote kater klom behendig in een boom, zoals hij al zo vaak had gedaan toen Darkfire nog leefde. Hij had zich voor de gek gehouden. Ergens diep in zijn hart, had hij gewild dat zijn zoon gemist zou worden. Niet om wie hij was, maar gewoon omdat het zijn enige familielid was die nog leefde op dat moment. Ja, hij was zelfs al grootvader. Een grootvader die zijn kleinkinderen nog nooit ontmoet had. Ja, goed gedaan jongen,  toppie. Met een zucht sprong hij weer uit de boom en ging zitten. Hij moest vandaag geen depressieve bui krijgen, dat hoorde verleden tijd te zijn. Een beetje beverig sloeg hij zijn zwarte staart om zich heen. Het witte puntje aan het uiteinde van zijn staart raakte bijna zijn neus.

{ C o w m i l k }


And let it go PwEHdsS
Terug naar boven Ga naar beneden
Cowmilk
Member
And let it go Tumblr_ns0przlZHj1ubrtmxo1_400
120

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cowmilk
BerichtOnderwerp: Re: And let it go   And let it go Icon_minitimedo 12 jun 2014 - 6:58

Met kleine, zwierige pasjes leek ze wel tussen de bomen door te geleiden. Elke stap was zonder enkel geluid, wat het tafereel wat spookachtig maakte. De poes was Cowmilk, wie de laatste paar moons erg op de achtergrond gebleven was. Haar ijsblauwe ogen leken net twee kleine ijskristallen en haar vacht was zo wit als sneeuw. Een beetje gezelschap had ze ook niet echt meer gekregen, het enige wat ze kreeg waren onaardige verwensingen die naar haar kop geslingerd werden. Met deze gedachte voelde ze de depressieve bui al hangen en stapte ze nu vluchtig verder. Plots scheen er een fel zonlicht in haar ogen, en toen ze knipperde zag ze een zwart witte kater zitten. Voorzichtig stapte ze naar voren en keek hem iet wat schuchter aan.


Have you ever heard the wolf cry to the blue corn moon?
Or asked the grinning bobcat why he grinned?
Can you sing with all the voices of a mountain?
Can you paint with all the colours of the wind?

The rainstorm and the river are my brothers
The heron and the other are my friends
And we are all connected to each other
In a circle, in a hope that never ends
Terug naar boven Ga naar beneden
Kestrelwing
Member
And let it go GcauQtf
Esmee
1926
Actief
One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.

CAT'S PROFILE
Age: 9 years
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: Re: And let it go   And let it go Icon_minitimedo 12 jun 2014 - 10:14

Er kwam een sneeuwwitte poes tevoorschijn met mooie blauwe ogen. Met een flauwe glimlach keek hij haar aan, hoewel hij bang was dat ze hem vol zou negeren. Ze keek hem schuchter aan. Ja hoor, ze ging vast alweer weg. "Ik ben Kestrelwing," miauwde hij vvriendelijk. Hopelijk was ze niet zoals iedereen, en bleef ze nog eventjes. "Zou ik de naam van deze mooie dame mogen weten?" het was niet vleiend bedoeld, enkel de waarheid. Vlug deed hij zijn staart wat naar beneden, zodat zijn kop niet meer zo bedekt was. Het witte streepje op zijn neus zorgde voor een grappige uitdrukking.


And let it go PwEHdsS
Terug naar boven Ga naar beneden
Cowmilk
Member
And let it go Tumblr_ns0przlZHj1ubrtmxo1_400
120

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cowmilk
BerichtOnderwerp: Re: And let it go   And let it go Icon_minitimedo 12 jun 2014 - 13:58

De poes keek hem schuchter aan, bang dat ook deze kat haar zou gaan pesten en misschien zelfs aanvallen, want ja, dat gebeurde regelmatig bij haar. "Ik ben Kestrelwing," mauwde de kater toen op een vriendelijke toon. Wedden dat hij eerst vriendelijk zou gaan doen en haar dan straks gebroken achterlaten? "Zou ik de naam van deze mooie dame mogen weten?" mauwde de kater vervolgens weer. Ze wierp haar verlegen blik op de kater en leek nogal te twijfelen, het was duidelijk dat ze niet bepaald veel contact met andere katten had en dat dit dus best wel moeilijk voor haar was. "Cowmilk," mauwde ze op haar gebruikelijke zacht en dromerige toon.


Have you ever heard the wolf cry to the blue corn moon?
Or asked the grinning bobcat why he grinned?
Can you sing with all the voices of a mountain?
Can you paint with all the colours of the wind?

The rainstorm and the river are my brothers
The heron and the other are my friends
And we are all connected to each other
In a circle, in a hope that never ends
Terug naar boven Ga naar beneden
Kestrelwing
Member
And let it go GcauQtf
Esmee
1926
Actief
One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.

CAT'S PROFILE
Age: 9 years
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: Re: And let it go   And let it go Icon_minitimedo 12 jun 2014 - 15:22

De poes was nog steeds erg schuchter, en wierp een verlegen blik op hem. "Cowmilk," zei ze zacht. Kestrelwing knikte een paar keer. "Mooie naam," zei hij, terwijl zijn glimlach nog wat groter werd. Hij had het nooit zo op Thunderclan poezen gehad. De meesten waren fel en vijandig, maar op een andere manier dan Starling. Tja, Starling had gewoon dezelfde mening als hij, alleen ging ze daar iets anders mee om dan hijzelf. Deze poes leek echter niet fel te zijn ofzo, gewoon verlegen.


And let it go PwEHdsS
Terug naar boven Ga naar beneden
Cowmilk
Member
And let it go Tumblr_ns0przlZHj1ubrtmxo1_400
120

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cowmilk
BerichtOnderwerp: Re: And let it go   And let it go Icon_minitimedo 12 jun 2014 - 15:36

De poes keek verlegen naar haar pootjes en zag dus niet dat de kater een paar keer knikte nadat ze haar naam had verteld. "Mooie naam," mauwde hij en ze keek voorzichtig omhoog, meende hij dat écht? De meeste katten begonnen op dit moment lelijke verwensingen naar haar hoofd te gooien, maar deze kater deed anders. Kestrelwing had een vrolijke glimlach op zijn gelaat en de poes glimlachte voorzichtig, misschien iet wat dromerig, maar dat was ze altijd al geweest. Haar spieren ontspanden zich een beetje, maar haar oortjes verraden dat ze zich nog altijd wat ongemakkelijk voelde.


Have you ever heard the wolf cry to the blue corn moon?
Or asked the grinning bobcat why he grinned?
Can you sing with all the voices of a mountain?
Can you paint with all the colours of the wind?

The rainstorm and the river are my brothers
The heron and the other are my friends
And we are all connected to each other
In a circle, in a hope that never ends
Terug naar boven Ga naar beneden
Kestrelwing
Member
And let it go GcauQtf
Esmee
1926
Actief
One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.

CAT'S PROFILE
Age: 9 years
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: Re: And let it go   And let it go Icon_minitimedo 12 jun 2014 - 21:53

Ze keek hem een beetje twijfelend aan, en hij besefte ineens dat hij de naam Cowmilk kende. Niemand was echt positief over haar geweest... Maar had hij dat zelf dan ook niet? Hij begreep plotseling wel haar wantrouwen. "Ze zijn geloof ik over jouw niet zo positief in de clan... Maar ik heb precies hetzelfde, ik zal je geen pijn doen." miauwde hij warm. Misschien had hij het beter anders kunnen brengen, maar daar was het toch al te laat voor. Bovendien moest ze toch weten dat hij haar zowel fysiek als mentaal geen pijn wilde doen.


And let it go PwEHdsS
Terug naar boven Ga naar beneden
Cowmilk
Member
And let it go Tumblr_ns0przlZHj1ubrtmxo1_400
120

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cowmilk
BerichtOnderwerp: Re: And let it go   And let it go Icon_minitimedo 12 jun 2014 - 22:26

"Ze zijn geloof ik over jouw niet zo positief in de clan... Maar ik heb precies hetzelfde, ik zal je geen pijn doen." mauwde de kater op een aangename, warme toon. Maar toch geloofde ze het niet, zo erg was ze het vertrouwen in anderen kwijt. "Echt..?" mauwde ze op een zachte toon en keek de kater toen aan. "Weet jij hoe het voelt als ze doorns in je nest stoppen, als ze je prooi van je afnemen, je uitschelden, mishandelen als er niemand anders bij is?" Het kwam er allemaal iet wat fel uit, maar je kon duidelijk horen dat haar stem trilde en tranen haar nader stonden dan het lachen.


Have you ever heard the wolf cry to the blue corn moon?
Or asked the grinning bobcat why he grinned?
Can you sing with all the voices of a mountain?
Can you paint with all the colours of the wind?

The rainstorm and the river are my brothers
The heron and the other are my friends
And we are all connected to each other
In a circle, in a hope that never ends
Terug naar boven Ga naar beneden
Kestrelwing
Member
And let it go GcauQtf
Esmee
1926
Actief
One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.

CAT'S PROFILE
Age: 9 years
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: Re: And let it go   And let it go Icon_minitimevr 13 jun 2014 - 16:35

Hij kon zijn ogen niet echt van haar af houden, ze was zo... intrigerend. "Echt..? Weet jij hoe het voelt als ze doorns in je nest stoppen, als ze je prooi van je afnemen, je uitschelden, mishandelen als er niemand anders bij is?" zei de poes een beetje fel. Kestrelwing keek haar eventjes aan. "Als vader van Darkfire heb je dat soort dingen wel meegemaakt," murmelde hij zacht. Na al die jaren wist hij het nog steeds niet. Wat was er mis met hem? Squirrelflight was vreemdgegaan en pleegde uiteindelijk zelfmoord, twee van zijn kittens waren gestorven door de kou, de derde was onder een monster terecht gekomen, en Darkfire... Die had tientallen moorden op zijn naam staan. Waar kwam zijn karakter vandaan. Van Squirrels kant? Of van de zijne? Het was niet eerlijk, zijn hele familie was de pijp uit. En hij gaf zichzelf daar de schuld van.


And let it go PwEHdsS
Terug naar boven Ga naar beneden
Cowmilk
Member
And let it go Tumblr_ns0przlZHj1ubrtmxo1_400
120

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cowmilk
BerichtOnderwerp: Re: And let it go   And let it go Icon_minitimevr 13 jun 2014 - 17:38

Kestrelwing keek haar eventjes aan nadat de stroom van woorden uit haar mond was gekomen. "Als vader van Darkfire heb je dat soort dingen wel meegemaakt," murmelde de kater toen zacht en de poes wendde haar blik snel af, een schuldgevoel kwam omhoog. Ongemakkelijk liet ze haar pootjes door de aarde heen gaan en ze maakte kleine tekentjes zonder echte betekenis. "Sorry.. Ik had niet zo uit moeten vallen.." mauwde ze weer op een zachte toon en wierp een snelle blik op de kater, wetend dat hij geen enkele familie meer over had. "Ik heb enkel nog twee zussen. Spotrose is mijn nestgenoot, en ik heb een halfzusje in RiverClan, Hollywood." Waarom ze hem dit vertelde wist ze niet, maar ze wilde hem misschien stiekem wel beter leren kennen..


Have you ever heard the wolf cry to the blue corn moon?
Or asked the grinning bobcat why he grinned?
Can you sing with all the voices of a mountain?
Can you paint with all the colours of the wind?

The rainstorm and the river are my brothers
The heron and the other are my friends
And we are all connected to each other
In a circle, in a hope that never ends
Terug naar boven Ga naar beneden
Kestrelwing
Member
And let it go GcauQtf
Esmee
1926
Actief
One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.

CAT'S PROFILE
Age: 9 years
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: Re: And let it go   And let it go Icon_minitimevr 13 jun 2014 - 17:47

Cowmilk leek zich nu een beetje ongemakkelijk te voelen. "Sorry.. Ik had niet zo uit moeten vallen.." zei ze, maar Kestrelwing wilde er niks van weten. Als je niet zo geliefd was in de clan mocht je best af en toe een beetje chaggie zijn. "Ik heb enkel nog twee zussen. Spotrose is mijn nestgenoot, en ik heb een halfzusje in RiverClan, Hollywood." zei de witte poes toen. Hij knikte even. "Ik heb eigenlijk kleinkinderen in de Riverclan... Maar ik weet geen enkele naam." antwoordde hij, nog steeds vriendelijk maar wel een beetje verdrietig. Ze was niet de enige met familie uit de Riverclan. Alleen had zij tenminste nog wat namen, en kende ze ze ofcourse.


And let it go PwEHdsS


Laatst aangepast door Kestrelwing op vr 13 jun 2014 - 17:50; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Cowmilk
Member
And let it go Tumblr_ns0przlZHj1ubrtmxo1_400
120

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cowmilk
BerichtOnderwerp: Re: And let it go   And let it go Icon_minitimevr 13 jun 2014 - 17:50

De poes wist een kleine glimlach op haar gezichtje te toveren terwijl de kater begon te vertellen over zijn familie. "Ik heb eigenlijk kleinkinderen in de Riverclan... Maar ik weet geen enkele naam." Zijn toon was vriendelijk, maar verdrietig. Voordat ze het wist had ze de kater een kort, troostend kopje gegeven en trok ze zich snel weer terug, voorzichtig glimlachend. "Ik heb Hollywood maar een keer ontmoet, en Spotrose is druk genoeg met haar eigen leven," mauwde ze toen, haar toon ook iet wat somber. Er waren genoeg katten die close waren met hun familie. Waarom kon zij ook geen familie hebben?


Have you ever heard the wolf cry to the blue corn moon?
Or asked the grinning bobcat why he grinned?
Can you sing with all the voices of a mountain?
Can you paint with all the colours of the wind?

The rainstorm and the river are my brothers
The heron and the other are my friends
And we are all connected to each other
In a circle, in a hope that never ends
Terug naar boven Ga naar beneden
Kestrelwing
Member
And let it go GcauQtf
Esmee
1926
Actief
One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.

CAT'S PROFILE
Age: 9 years
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: Re: And let it go   And let it go Icon_minitimevr 13 jun 2014 - 17:58


Hij schrok eerst een klein beetje toen hij ineens een troostend kopje kreeg, maar herstelde zich snel en glimlachte warm. "Ik heb Hollywood maar een keer ontmoet, en Spotrose is druk genoeg met haar eigen leven." miauwde Cowmilk. "Ik hoop dat jullie ooit weer goed contact krijgen." zei hij, en hij meende het. Binnen een paar minuten was ze de aardigste poes geworden die hij ooit had gekend, en de aardigste kater was natuurlijk Dapplepaw. Ja, Dapple. Hij was niet volledig alleen op de wereld, hij moest een goede, aardige pleegvader en mentor voor hem zijn. Al was het maar alleen voor Dapple.


And let it go PwEHdsS
Terug naar boven Ga naar beneden
Cowmilk
Member
And let it go Tumblr_ns0przlZHj1ubrtmxo1_400
120

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cowmilk
BerichtOnderwerp: Re: And let it go   And let it go Icon_minitimevr 13 jun 2014 - 19:05

Een verlegen glimlachje vulde haar gezicht en ze kreeg lichte blosjes, niet echt gewent aan de aandacht van andere katten, laat staan een vreselijk vriendelijke kater. "Ik hoop dat jullie ooit weer goed contact krijgen." Een kleine glimlach vulde weer haar gezichtje en ze knipperde een keer verwonderd met haar ogen, hij was erg.. aardig! De poes snorde zachtjes en knikte toen. "Dat hoop ik ook," mauwde ze toen, niet goed wetend wat ze anders zou moeten zeggen in deze situatie.


Have you ever heard the wolf cry to the blue corn moon?
Or asked the grinning bobcat why he grinned?
Can you sing with all the voices of a mountain?
Can you paint with all the colours of the wind?

The rainstorm and the river are my brothers
The heron and the other are my friends
And we are all connected to each other
In a circle, in a hope that never ends
Terug naar boven Ga naar beneden
Kestrelwing
Member
And let it go GcauQtf
Esmee
1926
Actief
One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.

CAT'S PROFILE
Age: 9 years
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: Re: And let it go   And let it go Icon_minitimevr 13 jun 2014 - 21:10

Cowmilk begon zacht te snorren, en automatisch begon Kestrelwing net iets harder te spinnen. "Dat hoop ik ook," zei ze. Hij wist verder niet meer wat hij kon zeggen, en de stilte die nu was gevallen was ook best aangenaam. Maar ze konden niet voor altijd zo blijven zitten. "Uhm, zullen we misschien iets doen?" stelde hij voor. Hij voelde zich al steeds meer op zijn gemak, maar ergens rinkelde er ook een alarmbel. Was Squirrelflight niet ook zo aardig geweest eerst? Maar die flirtte juist... Nee dit was een heel ander typje.


And let it go PwEHdsS
Terug naar boven Ga naar beneden
Cowmilk
Member
And let it go Tumblr_ns0przlZHj1ubrtmxo1_400
120

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cowmilk
BerichtOnderwerp: Re: And let it go   And let it go Icon_minitimevr 13 jun 2014 - 21:51

De kater begon ook te snorren en een korte grinnik verliet nog even haar lippen, waarna ze hem vriendelijk aankeek, het was wel duidelijk dat het ijs nu was gebroken. "Uhm, zullen we misschien iets doen?" stelde Kestrelwing toen voor en de poes knikte en zwiepte een keertje met haar staart. "Zeg jij maar wat." Een glimlachje sierde haar lippen, die vrolijk omhoog gekruld waren. Nog nooit in haar hele leven had ze zo'n aardige kat ontmoet, een die haar ook echt aardig vond.


Have you ever heard the wolf cry to the blue corn moon?
Or asked the grinning bobcat why he grinned?
Can you sing with all the voices of a mountain?
Can you paint with all the colours of the wind?

The rainstorm and the river are my brothers
The heron and the other are my friends
And we are all connected to each other
In a circle, in a hope that never ends
Terug naar boven Ga naar beneden
Kestrelwing
Member
And let it go GcauQtf
Esmee
1926
Actief
One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.

CAT'S PROFILE
Age: 9 years
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: Re: And let it go   And let it go Icon_minitimeza 14 jun 2014 - 9:40

Cowmilk zat inmiddels te glimlachen, en het blok dat tussen hen in had gezeten was totaal weg. "Zeg jij maar wat." zei de sneeuwwitte poes. Hij hield even zijn kop schuin. Wat kon je nu gaan doen met een knappe poes? Eigenlijk had hij daar nooit echt over nagedacht. Als hij zo'n poes had gekend, dan wel. Maar de laatste keer was het Squirrelflight geweest, en die had interesse in hém gehad. Wacht eens, wat zat 'ie nou te piekeren? Hij kende haar een paar minuten, en hij had al zolang zelfs geen vriendschap gevoeld. "Wandelen, jagen, schuilen voor de regen..." dat laatste zei hij met een blik op de lucht. Het blauw veranderde langzaam in grijs.


And let it go PwEHdsS
Terug naar boven Ga naar beneden
Cowmilk
Member
And let it go Tumblr_ns0przlZHj1ubrtmxo1_400
120

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cowmilk
BerichtOnderwerp: Re: And let it go   And let it go Icon_minitimeza 14 jun 2014 - 12:30

De kater hield even zijn kop schuin, misschien bedacht hij leuke dingen die ze samen konden gaan doen. Haar blauwe oogjes twinkelden vrolijk en ze had nog niet gemerkt dat er een donkere schaduw over het woud heen viel, donkere dikke wolken vol regen. "Wandelen, jagen, schuilen voor de regen..." De kater keek naar de lucht en Cowmilk volgde zijn blik, nu merkte ze die dikke grijze lucht pas op. Haar ogen vonden hun weg weer naar beneden en ze knikte. "Dat laatste lijkt mij het verstandigste," mauwde ze en keek de kater toen aan, duidelijk makend dat hij moest leiden, ze zou namelijk niet weten waar ze droog zouden zitten. Zacht begon het al een beetje te spetteren, dat merkte ze omdat er een druppeltje uit elkaar spatte op haar neusje.


Have you ever heard the wolf cry to the blue corn moon?
Or asked the grinning bobcat why he grinned?
Can you sing with all the voices of a mountain?
Can you paint with all the colours of the wind?

The rainstorm and the river are my brothers
The heron and the other are my friends
And we are all connected to each other
In a circle, in a hope that never ends
Terug naar boven Ga naar beneden
Kestrelwing
Member
And let it go GcauQtf
Esmee
1926
Actief
One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.

CAT'S PROFILE
Age: 9 years
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: Re: And let it go   And let it go Icon_minitimema 16 jun 2014 - 9:06

De poes keek nu ook naar de lucht. "Dat laatste lijkt mij het verstandigste," zei ze, en het was duidelijk dat hij een verstop plek moest zoeken. Tja, dat was makkelijker gezegd dan gedaan. Anderzijds, hij vond het niet erg om met haar in een verstop plek te zitten. Hoewel... hoe wist hij nou dat ze dit allemaal meende? Maar hij vergat het snel weer. Hij keek even rond, en maakte toen een gebaar dat ze hem moest volgen. Een eindje verderop lag een grote, holle boomstam, en daar pasten ze mooi in. Hij liep er snel in, en ging er naast staan. "Dames gaan voor." miauwde hij met een glimlach.


And let it go PwEHdsS
Terug naar boven Ga naar beneden
Cowmilk
Member
And let it go Tumblr_ns0przlZHj1ubrtmxo1_400
120

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cowmilk
BerichtOnderwerp: Re: And let it go   And let it go Icon_minitimedi 17 jun 2014 - 17:11

De poes glimlachte weer even naar Kestrelwing en volgde de zwart met witte kater toen in de richting van een grote, holle boomstam. "Dames gaan voor." Cowmilk greens eventjes naar hem en liep toen de boomstam in, in het voorbij gaand zacht haar staart tegen zijn onderkaak aan laten komend. Op de bast van de boomstam hoorde ze nu zacht de regen vallen, ze waren dus net op tijd. De poes analyseerde de boomstem eventjes en zag nog net een kikker wegspringen aan de andere kant, blijkbaar hadden ze de schuilplaats van iemand anders ingepikt.


Have you ever heard the wolf cry to the blue corn moon?
Or asked the grinning bobcat why he grinned?
Can you sing with all the voices of a mountain?
Can you paint with all the colours of the wind?

The rainstorm and the river are my brothers
The heron and the other are my friends
And we are all connected to each other
In a circle, in a hope that never ends
Terug naar boven Ga naar beneden
 
And let it go
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: