Came to visit you. (Crowpaw'+Sid)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Came to visit you. (Crowpaw'+Sid)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Crowdance
Member
Came to visit you. (Crowpaw'+Sid) DPKsfdL
Izzaaaah!
340
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Crowdance
BerichtOnderwerp: Came to visit you. (Crowpaw'+Sid)   Came to visit you. (Crowpaw'+Sid) Icon_minitimewo 30 jul 2014 - 17:56

Langzaam sloop een poes door de struiken. Ze was op zichzelf naar een kater gegaan, hij heette Sid. Ze had hem betrapt op haar territorium, ofwel het territorium van de WindClan. Ze had hem niet aangevallen. Ze kwam dingen uitleggen hier. Waarom ze hem niet had aangevallen, voordat hij haar verkeerd begrepen had. Ze hoorde geritsel in de struiken naast haar. "Wie is daar?" Ze had nauwelijks geprobeerd de angst in haar stem te verbergen. De poes keek angstig naar de struiken, in de hoop dat Sid daar te vinden zou zijn. Toen er geen reactie uit de struiken kwam, besloot Crowpaw zelf het initatief maar te nemen. "SID!"


So won't you
Save us, what we are,
don't look clear,
it's all uphill from here

Came to visit you. (Crowpaw'+Sid) Crowos
It's who we are
Doesn't matter if we've gone too far
Doesn't matter if it's all okay
Doesn't matter if it's not our day
Song:
Crowpaw:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sid
Member
Came to visit you. (Crowpaw'+Sid) DPKsfdL
Luca
263
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sid
BerichtOnderwerp: Re: Came to visit you. (Crowpaw'+Sid)   Came to visit you. (Crowpaw'+Sid) Icon_minitimewo 30 jul 2014 - 18:40

Pompiedom, hier een besje daar een besje. Sid glunderde van top tot teen. Eindelijk had hij wat besjes gevonden. Hij dacht er niet langer bij na en trippelde naar een struik om ze daar op te peuzelen. De jonge rogue nestelde zich in de struik en likte zijn lippen al af voordat er een besje in gegooid werd. "SID!" Van schrik sprong de kater een meter in de lucht, maar gelukkig kwam hij met alle vier zijn pootjes op de grond. Ah daar was de boosdoener, die ene vreemde kat van 'windclan' "Jemig, ik schrik me dood! Moest dat?" zei de kater geërgerd. Hij ging zitten en keek naar de geplette besjes in zijn poot. Boos vloekte hij binnensmonds, had hij eindelijk besjes gevonden kwam een of andere poes hem opzoeken. "Dus? Wat doe je hier?" Zei de rogue nu iets vriendelijker.


I am trying to
Came to visit you. (Crowpaw'+Sid) Amcm07
Be great at something.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowdance
Member
Came to visit you. (Crowpaw'+Sid) DPKsfdL
Izzaaaah!
340
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Crowdance
BerichtOnderwerp: Re: Came to visit you. (Crowpaw'+Sid)   Came to visit you. (Crowpaw'+Sid) Icon_minitimewo 30 jul 2014 - 18:50

"Jemig, ik schrik me dood! Moest dat?" Crowpaw kreeg het warm onder haar vacht. Sid had bessensap op zijn poten. "Oh, sorry..." De rossige kattin verontschuldigde zich, en ging rustig zitten. "Dus? Wat doe je hier?" De Rogue was dit keer iets vriendelijker. Maar iets, maar ja. "Ik kwam je opzoeken. Zal ik wat voor je jagen? Ik bedoel, ik liet je schrikken en dus ben ik verantwoordelijk als je verhongerd. GRAPJE!" Crow was nu iets rustiger, en knipoogde vriendschappelijk naar de kater. Ze had nog nooit buiten-Clanse vrienden gehad, dus Sid was de allereerste. Er liep een konijn. Haar spieren lieten haar ineen zakken, als in een reflex. Langzaam sloop ze op het konijn af. Oh wee als ik nu faal... dacht Crow zenuwachtig, maar alles ging goed en het beestje was vakkundig, met een snelle beet afgemaakt. Het was nog warm. Ze wendde zich tot Sid. Ze had in zijn territorium gejaagd, dus het was wel zo netjes als zij het konijn afgaf aan de kater. "Honger?"
(169)


So won't you
Save us, what we are,
don't look clear,
it's all uphill from here

Came to visit you. (Crowpaw'+Sid) Crowos
It's who we are
Doesn't matter if we've gone too far
Doesn't matter if it's all okay
Doesn't matter if it's not our day
Song:
Crowpaw:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sid
Member
Came to visit you. (Crowpaw'+Sid) DPKsfdL
Luca
263
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sid
BerichtOnderwerp: Re: Came to visit you. (Crowpaw'+Sid)   Came to visit you. (Crowpaw'+Sid) Icon_minitimewo 30 jul 2014 - 18:59

"Ik kwam je opzoeken..." Blablablabla, deze kat praatte zo snel en zo veel dat het er bij de rogue het ene oor in ging en het andere weer uit. Hij knipperde even met zijn ogen toen ze opeens met een konijn voor hem stond. "Honger?" Sid wierp een blik op zijn platte besjes en toen op het konijn. De verse vlees geur drong zijn neus binnen. "Ach het kan geen kwaad toch?" Hij glimlachte naar de rossige poes en viel aan op het konijn. Hmm, de laatste keer dat hij zoets had gegeten was een heeeeele lange tijd geleden. Smakkend ging hij weer zitten. "Hier neem jij de ander helft maar, ik zit vol" grijnzend schoof hij het halve konijn naar de kat. De rogue likte zijn bekkie schoon en keek naar haar. "Wat is je naam eigenlijk? Ik herken je wel, van mijn trip naar windclan.. Maar je naam heb ik nooit opgevangen." Zei de kat op een vriendelijke toon.


I am trying to
Came to visit you. (Crowpaw'+Sid) Amcm07
Be great at something.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowdance
Member
Came to visit you. (Crowpaw'+Sid) DPKsfdL
Izzaaaah!
340
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Crowdance
BerichtOnderwerp: Re: Came to visit you. (Crowpaw'+Sid)   Came to visit you. (Crowpaw'+Sid) Icon_minitimewo 30 jul 2014 - 19:06

De Rogue keek naar de geplette besjes in zijn poot. "Ach het kan geen kwaad toch?" Crowpaw glimlachte, net als Sid trouwens. Toen hij weer klaar was, ging hij smakkend zitten. "Hier neem jij de ander helft maar, ik zit vol" Crow grijnzen, en ze voelde haar pels warm worden. Het konijn werd haar kant op geschoven. "Dankje!" De rossige poes boog zich over het konijn, en at het netjes op. Net toen ze klaar was, begon Sid weer te praten. "Wat is je naam eigenlijk? Ik herken je wel, van mijn trip naar windclan.. Maar je naam heb ik nooit opgevangen." De lenige Apprentice glimlachte. Sid's houding was spontaan veranderd. "Ik ben Crowpaw!" Crowpaw keek eens goed rond. "Dus hier leef jij... Hoe gaat het hier eigenlijk aan toe?" Crow keek hem strak aan, terwijl ze op antwoord wachtte. (140)

~Ik moet eten~


So won't you
Save us, what we are,
don't look clear,
it's all uphill from here

Came to visit you. (Crowpaw'+Sid) Crowos
It's who we are
Doesn't matter if we've gone too far
Doesn't matter if it's all okay
Doesn't matter if it's not our day
Song:
Crowpaw:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sid
Member
Came to visit you. (Crowpaw'+Sid) DPKsfdL
Luca
263
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sid
BerichtOnderwerp: Re: Came to visit you. (Crowpaw'+Sid)   Came to visit you. (Crowpaw'+Sid) Icon_minitimewo 30 jul 2014 - 20:34

Toen de poes vroeg of de rogue hier leefde, ging zijn stemming van goed naar slecht. "Ugh, helees wel." antwoordde hij terwijl hij zijn pastel groene ogen ook langs de omgeving liet gaan. "Niet echt veel goeds hier, alleen maar problemen en gezeik. De enige reden waarom ik een rogue ben is omdat ik niet zo goed met andere katten kan omgaan." antwoordde de cyperse kat in een sombere toon. Maar dat terzijde, waarom kom je hier? Het is nou niet bepaald veilig. Je zei dat je me wilde opzoeken, maar waarom?" vroeg de kat nieuwsgierig. Hij kon zelf niet zo snel een reden bedenken waarom iemand een poot zou wagen op dit gebied, om alleen hem te zien? Hij wist haar naam net vijf minuten, dus vrienden kon je ze niet noemen. Natuurlijk kon dat nog wel altijd gebeuren.


I am trying to
Came to visit you. (Crowpaw'+Sid) Amcm07
Be great at something.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Came to visit you. (Crowpaw'+Sid)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: