Bitter kisses



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Bitter kisses

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Ravenpaw'
Member
Bitter kisses DPKsfdL
San~! ღ
143
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ravenpaw'
BerichtOnderwerp: Bitter kisses   Bitter kisses Icon_minitimezo 31 aug 2014 - 22:58

Met kleine stapjes liep Ravenpaw het kamp uit, besluitend dat ze naar de fourtree ging, om wat te jagen, misschien een andere kat tegen te komen of zo. Als ze niet zou vluchten als een bange muis, die achterna gezeten werd door een kat tenminste. De poes huppelde vrolijk over het bospad van het territorium van de ShadowClan, zoals ze altijd liep als ze ergens heen moest. Het was haar eigen gevormde pad. Dat was toch wel awesome. De teef keek voorzichtig rond, haar blik viel op 4 grote bomen en een rots. Ooit ging ze ook hierheen, voor een vergadering. Hoopte ze. De poes keek rond, snoof de lucht op. Er was naar haar ruiken niemand.. of wacht.. WindClan.. Meteen vergrootte ze haar ogen, haar nekharen gingen angstig omhoog. Ze had zo veel erge verhalen gehoord over de WindClan, dat ze ShadowClan apprentices vermoorden en zwaar verwonden..

+ Barkpaw & Open


Bitter kisses 2lijwgo
Terug naar boven Ga naar beneden
Barksound
Member
Bitter kisses JSBCQyy
Yanthe
695
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 62 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Barksound
BerichtOnderwerp: Re: Bitter kisses   Bitter kisses Icon_minitimezo 31 aug 2014 - 23:47

Twee ogen staarden vanuit een struik naar de vier grote eiken die de grens aangaven van de vier clans. De zon had zijn hoogste punt al bereikt, maar had zich verborgen achter enkele witte wolken. Zijn ogen dwaalden even af naar de lucht, zoekend naar een gat in de de wolkenmassa. De zon zou er vandaag niet meer doorkomen. Barkpaw liet zijn ogen direct zakken bij het zien van een jonge poes die aan de boomgrens stond van de Shadowclan. Na al die dagen wachten, kwam er nu toch eens iemand langs. Zijn vacht ging niet recht staan en zijn oren waren allebei naar voren gericht. Hij was niet uit op een gevecht, laat staan dat hij de grens ging verdedigen, nee, zijn aandacht was volledig op de poes gericht. De poes had blijkbaar net door dat er een andere aanwezigheid was. In plaats van direct de struik uit te springen, sloop hij langs enkele struiken heen, zodat hij met een boog rond haar heen liep en vervolgens achter haar uit de struiken verscheen. Masker opzetten en het spel kon beginnen. Barkpaw hield zijn kopje schuin en grijnsde lichtjes. 'Je bent toch niet bang van Winclan hé?' Een klein glimlachje stond rond zijn lippen, haar geruststellend.


:..:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenpaw'
Member
Bitter kisses DPKsfdL
San~! ღ
143
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ravenpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Bitter kisses   Bitter kisses Icon_minitimezo 31 aug 2014 - 23:52

'Je bent toch niet bang van Winclan hé?' vroeg een plotselinge stem achter de poes ineens, die van schrik bijna omhoog vloog. Ze draaide zich razendsnel om en legde haar oren diep in haar nek. "N-Nee!" sprak ze stotterend, haar ogen werden bijna nat van schrik. "I-Ik ben ShadowClan, ik ben niet bang voor zo een katje als jou.." siste ze, al klonk het niet erg overtuigd. Geschrokken liep ze naar achteren, haar poot hief ze omhoog om te laten zien dat ze ook wel schade aan kon brengen. Haar scherpe nagels schoten uit de hulsjes van haar klauw. "Z-zeg j-je naam!" beval ze angstig, haar ogen lagen n haar nek, maar eerder van angst.


Bitter kisses 2lijwgo
Terug naar boven Ga naar beneden
Barksound
Member
Bitter kisses JSBCQyy
Yanthe
695
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 62 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Barksound
BerichtOnderwerp: Re: Bitter kisses   Bitter kisses Icon_minitimema 1 sep 2014 - 0:10

"I-Ik ben ShadowClan, ik ben niet bang voor zo een katje als jou.." het klonk niet bepaald overtuigend in zijn oren. De glimlach op zijn gezicht veranderde in een grijnsje en hij zelf zette een stapje naar haar toe, toen zij enkele stapjes naar achteren zette. Zijn blik ging naar haar klauwen, die ze aan hem liet zien. Het was niet bepaald indrukwekkend, maar hij er maar niets over. "Z-zeg j-je naam!" Barkpaw keek de zwart witte poes geamuseerd aan toen ze zo naar zijn naam vroeg. 'Mijn naam is Barkpaw. En de naam van dit poesje is...?' Hij vroeg het vriendelijk, maar er zat toch een lichtelijk charmante toon in.


:..:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenpaw'
Member
Bitter kisses DPKsfdL
San~! ღ
143
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ravenpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Bitter kisses   Bitter kisses Icon_minitimema 1 sep 2014 - 0:15

Oh nee! Hij liep gewoon mee! De poes keek hem met haar grote, gifgroene ogen aan, angst hing in haar blik. "B-blijf waar je staat!" siste ze angstig, haar oren zakte dieper in haar nek, zal zakte ze zelf ook meer naar de grond. 'Mijn naam is Barkpaw. En de naam van dit poesje is...?' vroeg de WindClanner toen. Ravenpaw liep nog meer naar achteren, de open plek op. "N-nee! D-dat ga j-je tegen me ge-bruiken.." gromde ze angstig, haar nekharen rezen ook overeind. Ze keek angstig naar de grond. Ze struikelde over een rots en viel in het gras, maar algauw hees ze zichzelf overeind. Kon ze hem vertrouwen? Vast niet, hij was WindClanner. Hij was eng.


Bitter kisses 2lijwgo
Terug naar boven Ga naar beneden
Barksound
Member
Bitter kisses JSBCQyy
Yanthe
695
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 62 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Barksound
BerichtOnderwerp: Re: Bitter kisses   Bitter kisses Icon_minitimema 1 sep 2014 - 0:29

Even haalde de zwarte kater zijn wenkbrauw op en zette zich vervolgens maar gewoon neer waar hij zat. Zijn staartje sloeg hij om zijn pootjes heen en zijn blik was nog steeds op de zwart-witling gericht. 'Geef me één voorbeeld waarin ik je naam tegen kan gebruiken.' merkte hij nogal droogjes op en legde zich vervolgens simpel neer. Zijn achterpoten zaten onder hem en zijn beide voorpoten lagen voor hem. Was hij dan zo afschrikwekkend? De warriors moesten hier eens van weten. Hij, eng. Hij zag zichzelf nog niet als iemand die steeds achter poezen aanzat, nee, in zijn ogen had hij gewoon op elke poes een crush. Dat was toch niet zo slecht?


:..:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenpaw'
Member
Bitter kisses DPKsfdL
San~! ღ
143
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ravenpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Bitter kisses   Bitter kisses Icon_minitimema 1 sep 2014 - 0:35

'Geef me één voorbeeld waarin ik je naam tegen kan gebruiken.' sprak de kater, nadat hij was gaan zitten en zijn staart om zijn pootjes gelegd had. De poes keek hem angstig aan, maar haar nekharen zakten wat, al bleef ze nog laag aan de grond, maar poot stond richting de kater gericht als 'pas op, don't come closer'. "R-ravenpaw.." mompelde ze zachtjes, haar ogen keken de kater nog angstig aan, haar staart was dik en nog steeds lagen haar oren in haar nek. Ze drukte haar lichaam tegen de grond en keek hem zwijgend aan, haar ogen stonden vol angst, tranen gleden over haar wangen. "H-hoe weet ik d-dat je m-me niets d-doet?" vroeg ze voorzichtig, al drukte ze algauw haar oren nog dieper in haar nek en ging haar kop nog meer richting de grond, vol angst.


Bitter kisses 2lijwgo
Terug naar boven Ga naar beneden
Barksound
Member
Bitter kisses JSBCQyy
Yanthe
695
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 62 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Barksound
BerichtOnderwerp: Re: Bitter kisses   Bitter kisses Icon_minitimema 1 sep 2014 - 0:45

In plaats van te antwoorden op zijn vraag, stelde de poes zich uiteindelijk toch voor. Een kleine twijfel stond nu op zijn gezicht te lezen. Ze had al eerder poezen ontmoet, maar dit was de eerste die echt bang voor hem was. De vorige Shadowclan poes die hij tegenkwam, gooide direct scherpe woorden naar hem toe. Dat was ondertussen een halve moon geleden. Hij had Beetlepaw sindsdien niet meer terug gezien, maar keek er al wel naar uit om haar nog een keer te zien. Barkpaws ene oor zakte wat. "H-hoe weet ik d-dat je m-me niets d-doet?" Hij keek haar bedenkelijk aan. 'Omdat ik niet zo'n kat ben.' beantwoorde hij haar vraag. Hoe kon hij zoiets nu in Sterrenclansnaam bewijzen?


:..:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenpaw'
Member
Bitter kisses DPKsfdL
San~! ღ
143
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ravenpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Bitter kisses   Bitter kisses Icon_minitimema 1 sep 2014 - 0:50

'Omdat ik niet zo'n kat ben.' sprak hij toen. De poes keek naar de grond, haar wangen waren nat van de tranen die over haar wang gleden. Ze keek naar de grond, drukte haar oren nog dichter tegen haar nek aan. "K-kan i-ik je g-geloven?" vroeg ze toen, met een angstige toon. een traan viel op de harde bodem onder haar poten. WindClan was slecht, was haar altijd verteld. "M-mama i-is vermoord d-door WindClan.." sprak ze snikkend, ze drukte zich nog dichter tegen de bodem aan. "E-en m-misschien vermoord je m-mij o-ook wel.." siste ze angstig, opnieuw vielen er wat tranen op de grond. Ze was echt heel bang. Ze liep nog wat angstig naar achteren.


Bitter kisses 2lijwgo
Terug naar boven Ga naar beneden
Barksound
Member
Bitter kisses JSBCQyy
Yanthe
695
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 62 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Barksound
BerichtOnderwerp: Re: Bitter kisses   Bitter kisses Icon_minitimema 1 sep 2014 - 1:02

De poes vroeg hem of ze hem kon geloven. 'Ik wil me graag bewijzen, maar zou niet weten hoe.' miauwde hij kort en leunde wat naar rechts toe, zodat hij nu op zijn zij lag. Door dit te doen, stelde hij zich kwetsbaar op tegenover haar. Die kleine details kende hij gelukkig al vanbuiten. Hiermee overhaalde je al snel anderen. "M-mama i-is vermoord d-door WindClan.." Bark legde zijn oren wat meelevend naar achteren toen ze dat zei. Ze was dan wel iets jonger als hem, maar toch leefde hij wel wat met haar mee. Bark schudde kort zijn kopje. Hij was niet de kat die medelijden had met een ander. Maar misschien moest hij toch even zijn gedrag aanpassen, om de ander gerust te stellen. Dat was altijd beter voor later. 'Ik zou je niet durven vermoorden.' mompelde hij kort.


:..:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenpaw'
Member
Bitter kisses DPKsfdL
San~! ღ
143
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ravenpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Bitter kisses   Bitter kisses Icon_minitimema 1 sep 2014 - 11:41

'Ik wil me graag bewijzen, maar zou niet weten hoe.' miauwde het katertje, die vervolgens zijn zwakke plekken vrijgaf aan de poes. Ze keek hem aan, angstig, maar vertrouwde hem nog steeds niet. Nee, hij was WindClan en mama zei altijd dat WindClan slecht was. Ze bleef echter dicht tegen de grond gedrukt, met haar oren in haar nek gelegd. 'Ik zou je niet durven vermoorden.' sprak hij toen. Hij leek medelijden te tonen, maar ze wist niet of het te geloven viel. "W-Waarom hebben d-de S-Shadow C-Clan en de W-windClan d-dan zo veel p-problemen..?" vroeg ze zachtjes, op een angstige toon. Haar ogen waren nu betraand, maar ze huilde niet meer, zo bang was ze inmiddels niet meer. Als hij haar wilde vermoorden, had hij dat nu toch allang gedaan? Ze drukte haar lichaam een beetje van de grond, maar bleef hem wantrouwend aankijken en haar oren lagen nog altijd even diep in haar nek als eerst. Ze lette op elke beweging die hij maakte en haar blik vertelde dat ze nog steeds afstand nodig had.


Bitter kisses 2lijwgo
Terug naar boven Ga naar beneden
Barksound
Member
Bitter kisses JSBCQyy
Yanthe
695
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 62 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Barksound
BerichtOnderwerp: Re: Bitter kisses   Bitter kisses Icon_minitimema 1 sep 2014 - 20:38

Haar houding veranderde geen muislengte toen hij haar probeerde gerust te stellen. "W-Waarom hebben d-de S-Shadow C-Clan en de W-windClan d-dan zo veel p-problemen..?" Pas na deze vraag leek haar houding wat te verzachten. Eindelijk. 'Dat komt allemaal door de oudere generatie.' Dit was het eerste waar hij opkwam en het leek wel erg geloofwaardig. Clanproblemen gingen iedereen aan, maar dit kon je al snel op de andere generatie schuiven. 'Wij, als jongere generatie kunnen hier een heel andere draai aan geven.' miauwde hij. Oh, hij leek toch zo slim op deze manier.


:..:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenpaw'
Member
Bitter kisses DPKsfdL
San~! ღ
143
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ravenpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Bitter kisses   Bitter kisses Icon_minitimema 1 sep 2014 - 21:35

'Dat komt allemaal door de oudere generatie.' legde de kater uit. De poes keek hem eventjes aan, haar blik was nog steeds even angstig als normaal. 'Wij, als jongere generatie kunnen hier een heel andere draai aan geven.' zei hij toen. De poes leek al een stukje minder angstig in vergelijking met het begin van vandaag. "B-beloof j-je dat je m-me niets d-doet?" vroeg ze zachtjes, haar oortjes in haar nek gedrukt, maar langzaam kwam ze meer van de grond, al lag haar staart nog onderdanig op de grond. Ze kroop wel wat naar achteren, maar haar houding was al minder bang, al dook ze bij elke beweging wel weer opnieuw in elkaar. "B-barkpaw?"


Bitter kisses 2lijwgo
Terug naar boven Ga naar beneden
Barksound
Member
Bitter kisses JSBCQyy
Yanthe
695
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 62 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Barksound
BerichtOnderwerp: Re: Bitter kisses   Bitter kisses Icon_minitimema 1 sep 2014 - 21:56

Bij zijn woorden leek de spanning bij Ravenpaw te verminderen. Goed. Het glimlachje dat eerder op zijn gezicht stond, kwam weer terug. "B-beloof j-je dat je m-me niets d-doet?" Barkpaw moest niet nadenken over zijn antwoord, het lag al zo goed als klaar op zijn lippen. 'Ik beloof je, dat ik je met geen haar zal krenken.' miauwde hij als antwoord. Hij zou haar lichamelijk inderdaad geen pijn doen. Waarom zou hij dat doen, als het anders ook kan. De jonge kater zette zichzelf weer neer en sloeg zijn staart direct terug om zijn pootjes heen. Hij was ontspanning, geen enkel spoortje van zenuwachtigheid was er aan hem te zien.


:..:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenpaw'
Member
Bitter kisses DPKsfdL
San~! ღ
143
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ravenpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Bitter kisses   Bitter kisses Icon_minitimedi 2 sep 2014 - 20:35

Hij zei dat hij haar haar zou krenken, al dook ze hierdoor dieper naar de bodem. Zou hij haar dan mentaal pijn gaan doen? Of moest ze niet zo ver doordenken? Echter waren haar angsten groter dan haar vertrouwen in d ekater - ze had geen vertrouwen in de kater namelijk - dus vroeg ze het. "M-mentaal w-wel d-dan?" vroeg ze angstig, een beetje blazend. Ze hield hem bijzonder scherp in de gaten, haar blik keek naar elke beweging die hij maakte. Hij maakte een grote beweging en de poes schoot een stukje naar achteren, minder in elkaar gedrukt, maar haar oren lagen angstig in haar nek. "W-waarom b-blijf je e-eigenlijk b-bij me?"


Bitter kisses 2lijwgo
Terug naar boven Ga naar beneden
Barksound
Member
Bitter kisses JSBCQyy
Yanthe
695
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 62 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Barksound
BerichtOnderwerp: Re: Bitter kisses   Bitter kisses Icon_minitimevr 5 sep 2014 - 19:25

Even haalde de kater zijn wenkbrauw op bij het horen van haar woorden. Al snel schudde hij zijn kopje. 'Hoe kom je daar nu op?' Vroeg hij op een verbaasde toon en schudde even met zijn kopje. De kat volgde de zwart-witte poes met zijn zwarte ogen, toen ze terug een stuk naar achteren schoot. Ze zakte niet verder door haar poten, wat al een klein positief iets was. "W-waarom b-blijf je e-eigenlijk b-bij me?" Hij keek haar nu neutraal aan. Geen geheimzinnig grijnsje, geen duister gelaat. 'Waarom niet? Gezelschap is soms wel eens fijn.' Even draaide hij zijn kopje wat naar de grond. 'Er zijn niet bepaald veel katten waarmee ik op kan schieten in onze clan.' mompelde hij en keek haar even in zijn ooghoek aan.


:..:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenpaw'
Member
Bitter kisses DPKsfdL
San~! ღ
143
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ravenpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Bitter kisses   Bitter kisses Icon_minitimevr 5 sep 2014 - 19:39

'Hoe kom je daar nu op?' vroeg de kater verbaasd. Okay, het stelde haar nu een beetje gerust. Hij leek wel te vertrouwen, maar alsnog keek ze hem onzeker aan, al duwde ze zichzelf nu al weer wat meer van de grond af. 'Waarom niet? Gezelschap is soms wel eens fijn.' zei de kater toen. "W-we horen v-vijanden t-te zijn," sprak ze twijfelend, ze keek hem even onzeker aan. 'Er zijn niet bepaald veel katten waarmee ik op kan schieten in onze clan.' zei hij toen. De poes herkende het goed. Zij kende ook weinig katten en de katten die ze kende waren niet haar vrienden. "Oh.." sprak ze enkel, ze hees zichzelf al wat meer overeind, al keek ze nog onzeker en bij elke beweging dook ze weer een beetje in elkaar, haar oren lagen nog steeds in haar nek. "D-dat s-spijt me.. M-maar je z-zal v-vast genoeg v-vrienden i-in andere c-clans h-hebben..?"


Bitter kisses 2lijwgo
Terug naar boven Ga naar beneden
Barksound
Member
Bitter kisses JSBCQyy
Yanthe
695
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 62 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Barksound
BerichtOnderwerp: Re: Bitter kisses   Bitter kisses Icon_minitimevr 5 sep 2014 - 20:12

'Vijanden? Ik ga me niet laten vertellen wie wel en wie niet m'n vijand is. De warriors moeten zelf maar weten wie hun vijanden zijn.' Een geruststellende glimlach verscheen zachtjes op zijn gezicht en hij keek haar nu terug aan. "D-dat s-spijt me.. M-maar je z-zal v-vast genoeg v-vrienden i-in andere c-clans h-hebben..?" Hij schudde direct zijn woorden. 'Ik heb er op dit moment één en een halve.' zei ik op een lichtelijk plagerige toon, wijzend met zijn staart naar haar. Zijn blik ging even vluchtig naar de lucht. Het begon langzaam te schemeren, de zon baande zich een weg naar de grond. Eigenlijk zou hij voor het donker in het kamp moeten zijn, maar daarvoor maakte hij nu zelf een uitzondering. Hij had trouwens nog wel even, voordat het écht donker was.


:..:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenpaw'
Member
Bitter kisses DPKsfdL
San~! ღ
143
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ravenpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Bitter kisses   Bitter kisses Icon_minitimeza 6 sep 2014 - 23:55

'Vijanden? Ik ga me niet laten vertellen wie wel en wie niet m'n vijand is. De warriors moeten zelf maar weten wie hun vijanden zijn.' sprak de kater. Waarom moest hij nou steeds gelijk hebben. Dat was niet leuk. Echt zo een filosoof was het. 'Ik heb er op dit moment één en een halve.' sprak de kater, nadat de poes gezegd had dat hij vast wel genoeg vrienden had in buiten de clan, waarna hij naar haar wees. Oh god. Stond er iemand achter haar. Meteen rezen haar nekharen overeind en keek ze met grote ogen achter zich. War dan? "W-wat? W-w-ie?" sprak ze twijfelend en angstig, al keek ze hem even een kort moment woedend aan. Hij had haar nu gewoon - niet bewust waarschijnlijk - bang gemaakt.


Bitter kisses 2lijwgo
Terug naar boven Ga naar beneden
Barksound
Member
Bitter kisses JSBCQyy
Yanthe
695
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 62 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Barksound
BerichtOnderwerp: Re: Bitter kisses   Bitter kisses Icon_minitimema 8 sep 2014 - 20:06

De jonge zwarte apprentice sloeg zich geestelijk voor z'n kop toen de poes dacht dat hij het over iemand had die achter haar stond. Ze was zo bang, dat ze niet echt logisch na kon denken. Hij schudde snel zijn gedachten van zich af en keek haar vervolgens met een geruststellende glimlach aan. 'Ik heb het over jouw, sweetie.' miauwde hij en sloeg zijn staart vervolgens weer over zijn voorpootjes. Ze was erg gespannen, waardoor Bark zich meer in moest houden. Iets wat hem soms niet helemaal zou gaan lukken.


:..:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bitter kisses
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: