Bitter kisses - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Bitter kisses

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Ravenpaw'
Member
Bitter kisses - Pagina 2 DPKsfdL
San~! ღ
143
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ravenpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Bitter kisses   Bitter kisses - Pagina 2 Icon_minitimewo 10 sep 2014 - 20:40

'Ik heb het over jouw, sweetie.' zei de kater, toen bleek dat er niemand achter haar stond. Wat was dat nou voor een streek?! De poes haar nekharen rezen overeind. "N-noem me niet z-zo!" miauwde ze jammerend, met een felle ondertoon in haar stem. Nee, dit vond ze niet leuk. Nu keek ze hem een stuk bozer aan, in plaats van angstig, al miste de angstige houding natuurlijk niet. Ze had haar oren nog diep in haar nek gelegd, haar uitgestrekte poot liet zien dat ze weer afstand nodig had, om dit te verwerken. Wat had hij zojuist gezegd?


Bitter kisses - Pagina 2 2lijwgo
Terug naar boven Ga naar beneden
Barksound
Member
Bitter kisses - Pagina 2 JSBCQyy
Yanthe
695
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 62 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Barksound
BerichtOnderwerp: Re: Bitter kisses   Bitter kisses - Pagina 2 Icon_minitimedo 11 sep 2014 - 21:05

"N-noem me niet z-zo!" Haar angstige toon leek op één of andere manier wel te verdwijnen. Een lichtpuntje lichtte er bij hem op en een geamuseerde grijns verscheen op zijn gezicht.'Waarom niet, Kitty?' Een uitdagende grijns stond rond zijn lippen. Als hij haar angst zo niet kon wegkrijgen, dan moest het maar op deze manier. Op een bepaald moment moest ze haar angst wel aan de kant zetten en voor zichzelf opkomen. Hij duwde zijn achterpoten uit en trok zichzelf zo recht, zodat hij nu drie staartlengtes van haar af stond, haar uitdagend aankijkend.


:..:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenpaw'
Member
Bitter kisses - Pagina 2 DPKsfdL
San~! ღ
143
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ravenpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Bitter kisses   Bitter kisses - Pagina 2 Icon_minitimevr 3 okt 2014 - 22:28

'Waarom niet, Kitty?' sprak de kater uitdagend. De poes keek hem blazend aan, haar oren lagen nog diep in haar nek. "Zo wordt je niet aardiger hoor!" sprak ze stotterend - van angst voornamelijk maar ook een gedeelte van woede. De kater kwam wel opvallend dichtbij. De poes duwde haar nagels in de grond, maar zette enkele stappen naar voren om hem met de poot - met uitgestrekte nagels - in zijn gezicht te slaan, om vervolgens meteen weer een heel stuk naar achteren te kruipen, haar pupillen versmald en haar oren diep in haar nek. "K-kijk uit, i-ik ben n-nog altijd S-shadowClan!" stotterde ze, van angst en woede. Eerst vond ze hem nog wel aardig, maar nu begon hij zich als echt zo een kater te gedragen.


Bitter kisses - Pagina 2 2lijwgo
Terug naar boven Ga naar beneden
Barksound
Member
Bitter kisses - Pagina 2 JSBCQyy
Yanthe
695
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 62 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Barksound
BerichtOnderwerp: Re: Bitter kisses   Bitter kisses - Pagina 2 Icon_minitimedo 9 okt 2014 - 20:37

Bark liet een duidelijke zucht ontsnappen bij haar woorden. 'Ik probeer ook niet bepaald aarrdig te doen.' mompelde hij sarcastisch en zette zichzelf weer neer. Zijn oren warren alert naar voren gericht en een grijns verscheen terug op zijn gezicht bij haar volgende woorden. 'Denk je nu echt dat ik daar bang van ben? Ik had je al lang kunnen aanvallen?' miauwde hij luchtig. Zijn plan zou hij nu al zeker niet kunnen voortzetten, dus zette hij dat voorlopig maar aan de kant. Later, later zou er nog wel tijd voor zijn, maar nu had het gewoon geen zin meer.


:..:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bitter kisses
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: