ShadowClan ceremonie



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 ShadowClan ceremonie

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Shrewstar
StarClan
ShadowClan ceremonie DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: ShadowClan ceremonie   ShadowClan ceremonie Icon_minitimema 1 sep 2014 - 16:58

Zoals elke Moon wel gebeurde, stond ze weer op de rots die een uitzicht gaf over de gehele open plek midden in het kamp. Voor een moment liet ze haar groene ogen over de bezig zijnde katten gaan. Waren ze wel bezig met hun taken en niet pratend over hun persoonlijke leventjes? Het was nog aardig vroeg, dus waarschijnlijk waren de meeste Warriors nog warrig van hun nachtelijke rusten, maar moesten ze toch weer aan het werk. Maar eerst een ceremonie, nu iedereen nog in het kamp was. “Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi zich op de open plek verzamelen voor een ceremonie.” De eeuwenoude woorden galmden door het kamp, maar de Clanleader wachtte niet tot iedereen een plekje voor zichzelf had. Er moest veel gedaan worden nog en ze wilde de boel liever niet ophouden. “Vandaag is de dag dat vier kittens hun rang zullen afstaan voor die van een Apprentice. Mistykit, Sinkit, Dimkit en Rosekit, kom naar voren.” Ze gaf de kittens een moment wat naar voren te komen en keek toen neer op elk van hen. “Mistykit, jij hebt de leeftijd van zes moons bereikt, hierbij geef ik je de naam Mistypaw en Forestrain zal jouw trainingen begeleiden.” De eerste kitten mocht zich bij zijn mentor voegen. “Sinkit, ook jij hebt deze leeftijd bereikt en jouw nieuwe naam zult Sinpaw zijn Leopardgecko zal jou in je trainingen begeleiden, voor jou Rosekit, nu Rosepaw hetende, geldt hetzelfde, jullie zullen deze Mentor delen.” Ze wilde de trainingen liever verdelen, want als een kitten een mentor moest delen met een ervarenere Apprentice was het oneerlijk verdeeld. “Dimkit, jij staat vanaf nu bekend als Dimpaw, Hiddendance is jouw Mentor.”
Ze rechtte haar rug weer en richtte zich weer tot haar Clan, de ceremonie was nog niet voorbij. “Verder zijn er nog Apprentices wiens Mentor inactief is geraakt. Jullie dienen nu naar voren te komen.” Weer nam ze een kleine pauze, deels om weer op adem te komen en deels om de katten hun tijd te geven om naar voren te krabbelen. “Cheetahpaw, jij krijgt Shysong als Mentor toegewezen, Specklepaw jouw training zal worden vervolgd door Slenderstep. Beetlepaw Sparkrain wordt jouw nieuwe Mentor en als laatste, Thistlepaw Snakefang wordt jouw Mentor.” Ze knikte naar de nieuwe koppels en deed een klein pasje achteruit, zodat ze haar aandacht weer kon vestigen op de hele Clan. “Dit was het voor de ceremonie.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Thistlepaw.
Member
ShadowClan ceremonie DPKsfdL
Lore
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Way too old to be wearing this name
Gender:
Rank:
Thistlepaw.
BerichtOnderwerp: Re: ShadowClan ceremonie   ShadowClan ceremonie Icon_minitimedi 2 sep 2014 - 9:19

“Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi zich op de open plek verzamelen voor een ceremonie.” De vertrouwde woorden en de bekende stem lokte Thistlepaw uit haar nest, en volgde de groep katten naar haar leader. “Vandaag is de dag dat vier kittens hun rang zullen afstaan voor die van een Apprentice. Mistykit, Sinkit, Dimkit en Rosekit, kom naar voren.” Meestal vond ze ceremonies saai, en het was dan ook moeilijk om haar aandacht erbij te houden. “Verder zijn er nog Apprentices wiens Mentor inactief is geraakt. Jullie dienen nu naar voren te komen.”  De poes voelde een duw in haar rug. Zij? Verbaasd slenterde ze naar voren. “Cheetahpaw, jij krijgt Shysong als Mentor toegewezen, Specklepaw jouw training zal worden vervolgd door Slenderstep. Beetlepaw Sparkrain wordt jouw nieuwe Mentor en als laatste, Thistlepaw Snakefang wordt jouw Mentor.” Haar blauwe ogen gleden over de meute katten, opzoek naar Snakefang.

(Sparkrain komt later)


But I can't compete with the she wolf
Who has brought me to my knees

ShadowClan ceremonie 118eljq
What do you see in those yellow eyes
Cause I'm falling to pieces
Terug naar boven Ga naar beneden
.Mistypaw
Member
ShadowClan ceremonie DPKsfdL
Rieke
49
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
.Mistypaw
BerichtOnderwerp: Re: ShadowClan ceremonie   ShadowClan ceremonie Icon_minitimedi 2 sep 2014 - 13:05

Mistypaw

Ongeduldig tuurde Mistykit naar buiten. Ze hoorde dat er binnenkort weer een ceremonie zou zijn, en omdat zij de zes moons had berijkt, zou ze er bij kunnen zitten. Toen ze net aan het indommelen was, hoorde ze de roep van Shrewstar. Ze stormde naar buiten en trippelde naar de plek waar ze altijd haar clangenoten zag zitten, uit de Nursery. "Vandaag is de dag dat vier kittens hun rang zullen afstaan voor die van een Apprentice. Mistykit, Simkit, Dimkit en Rosekit, stap naar voren" Het kleine lijfje van de grijze poes beefde van geluk. Ze zou Apprentice worden! "Mistykit, jij hebt de leeftijd van zes moons bereikt, hierbij geef ik je de naam Mistypaw en Forestrain zal jouw trainingen begeleiden." Na die woorden luisterde Mistykit met een half oor mee en zocht ondertussen naar een zwarte kater, genaamd Forestrain. Toen de ceremonie afgerond was, had ze ondertussen haar mentor gevonden en stormde er opaf en begon meteen druk te praten. "Ik wil alles leren. Wanneer beginnen we?" ratelde de grijze poes tegen Forestrain en keek opgewonden naar hem terwijl ze nog lang niet uitgesproken was.

Note:### Words:### Company:###
© Isa



[center]ShadowClan ceremonie Mistytreeos
Terug naar boven Ga naar beneden
Snakefang
Member
ShadowClan ceremonie DPKsfdL
Loïs
257
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 Moons old now.
Gender:
Rank:
Snakefang
BerichtOnderwerp: Re: ShadowClan ceremonie   ShadowClan ceremonie Icon_minitimedi 2 sep 2014 - 17:49

Snakefang's gifgroene ogen gleden over de menigte met katten, om te kijken naar zijn apprentice. Shrewstar had hem net een apprentice gegeven, die domme vos! Hij was al katten tegen haar aan het opspannen, zo'n kleine apprentice zou alleen maar helpen bij zijn plan. Een grijns gleed over zijn gezicht toen hij de jonge Thistlepaw zag staan. Hij liep naar voren, tot hij bij zijn apprentice aankwam, en drukte zijn snuit tegen de hare. "Ah, wat leuk, een apprentice! Ik zal goed mijn best doen om je te trainen, dat beloof ik." Een knipoog volgde en Snakefang wist bijna zeker dat hij deze poes in zijn klauwen had.


ShadowClan ceremonie Xm4j9y
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Thistlepaw.
Member
ShadowClan ceremonie DPKsfdL
Lore
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Way too old to be wearing this name
Gender:
Rank:
Thistlepaw.
BerichtOnderwerp: Re: ShadowClan ceremonie   ShadowClan ceremonie Icon_minitimedi 2 sep 2014 - 18:05

Toen haar ogen die van Snakefang, haar mentor ontmoette, kwam deze gelijk naar haar toe. Zoals gewoonlijk drukte de kater zijn snuit kort tegen de hare, en begon vrolijk; "Ah, wat leuk, een apprentice! Ik zal goed mijn best doen om je te trainen, dat beloof ik." Een knipoog volgde, maar Thistlepaw knikte alleen. Hopelijk zou deze kater haar leren vechten. Hij zag er aardig uit, wat een goed teken was. uiteindelijk kon ze een glimlach op haar snoetje plakken. "Ja. Tot morgen?" Vervolgens zwaaide ze met haar staart, en liep naar haar nest. Ze zou rusten, sinds ze morgen hard zou moeten trainen.


But I can't compete with the she wolf
Who has brought me to my knees

ShadowClan ceremonie 118eljq
What do you see in those yellow eyes
Cause I'm falling to pieces
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
ShadowClan ceremonie 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: ShadowClan ceremonie   ShadowClan ceremonie Icon_minitimedi 2 sep 2014 - 19:10




Tallshadow

________________________



E
r was een heuse ceremonie, al was het nog zo vroeg. Zenuwachtig was de kater niet want ja, hij zou nog geen warrior worden, hij was sowieso nog te jong. Zijn moeder had waarschijnlijk deze tijd gekozen omdat het was vóór de warriors allemaal weggingen, en het mooie was dat de twee vroege patrouilles ook alweer terugkwamen. Zo waren er zoveel mogelijk katten op de ceremonie van deze katten. Dat zou het voor hen veel spannender, maar ook leuker maken. “Vandaag is de dag dat vier kittens hun rang zullen afstaan voor die van een Apprentice. Mistykit, Sinkit, Dimkit en Rosekit, kom naar voren.” Een beetje verbaasd keek de kater op, en zocht toen het mooie vachtje van zijn vriendin, net als hij had gedaan bij Cherry. Een glimlach verspreide zich op zijn gezicht, en ongeacht alle opmerkingen baande hij zich een weg naar voren zodat hij stond op de plek waar normaal de ouders hadden gestaan. Hij was er wel voor Sin, ze had toch íemand nodig? “Sinkit, ook jij hebt deze leeftijd bereikt en jouw nieuwe naam zult Sinpaw zijn Leopardgecko zal jou in je trainingen begeleiden, voor jou Rosekit, nu Rosepaw hetende, geldt hetzelfde, jullie zullen deze Mentor delen.” Een mentor delen? Dat zou betekenen dat Sin vast wel wat tijd over zou hebben, wat betekende dat hij haar extra kon trainen. Dat was leuk! Vrolijk glimlachend luisterde hij naar de rest van de ceremonie, en hoewel het de kater zorgen baarde dat er geen nieuwe warriors waren, was zijn humeur niet stuk te krijgen. Het vooruitzicht om weer wat te kunnen doen, en dan ook nog met een vriend, maakte dat zijn ochtendhumeur weg was. Daarom liep hij na de ceremonie naar Sin toe, en porde in haar zij. De rij die er stond om haar te feliciteren had de kater brutaal overgeslagen, dat was misschien niet zo netjes.. "Gefeliciteerd Sinpaw," Mauwde hij, nadruk op het veranderde stuk van haar naam. "Blij?"

Tag: Sinpaw



© Sykes


ShadowClan ceremonie Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardgecko
Member
ShadowClan ceremonie DPKsfdL

182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons ღ
Gender:
Rank:
Leopardgecko
BerichtOnderwerp: Re: ShadowClan ceremonie   ShadowClan ceremonie Icon_minitimedi 2 sep 2014 - 20:28

“Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi zich op de open plek verzamelen voor een ceremonie.” klonk de stem van Shrewstar galmend over het kamp. De poes, die net bezig was met haar vacht schoon likken keek op en liep naar de steen. Vast veel apprentices zouden nu hun mentor krijgen en kittens werden apprentices. “Vandaag is de dag dat vier kittens hun rang zullen afstaan voor die van een Apprentice. Mistykit, Sinkit, Dimkit en Rosekit, kom naar voren. Sinkit, ook jij hebt deze leeftijd bereikt en jouw nieuwe naam zult Sinpaw zijn Leopardgecko zal jou in je trainingen begeleiden, voor jou Rosekit, nu Rosepaw hetende, geldt hetzelfde, jullie zullen deze Mentor delen.” vertelde de poes, waarna Leopardgecko snel knikte. Oh, twee apprentices. De poes liep rustig naar haar twee apprentices en drukte keer op keer haar neus tegen die van hun. Ze knikte even goedkeurend en zwaaide daarna met haar staart. "Gefeliciteerd jullie twee met jullie namen," sprak ze, toen de ceremonie afgelopen was. "Ik verwacht dat jullie bij sunhigh bij de pinewoods, waar we onze eerste training beginnen, dus rust goed uit," sprak ze op een vriendelijke toon, waarna ze nog eens knikte naar de twee apprentices en zich omdraaide, om te gaan jagen. Ze was benieuwd of de twee apprentices op tijd kwamen.

Note; Doen we gelijk een trainingstopic dan? c:


ShadowClan ceremonie 34dn8eo
Terug naar boven Ga naar beneden
Sinclaw
Dark forest
ShadowClan ceremonie Zw2fckP
Michelle
1791
Actief
She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Re: ShadowClan ceremonie   ShadowClan ceremonie Icon_minitimedi 2 sep 2014 - 22:04

Haar ogen twinkelde terwijl haar nieuwe naam nog altijd door haar hoofd galmde. "Sinpaw.." Fluisterde ze zacht en een grijns vorm zich rond haar zachte lippen. Al moest ze haar mentor delen het zou betekenen dat ze juist meer tijd met de apprentice kon doormaken die ze zag las enige echte vriend. Spinnend bij de gedachte draaide ze haar hoofd naar de bengaalse poes en knikte even zachtjes. "Komt voor elkaar Leopardgecko. Ik zal Rosepaw wel meenemen als ze de weg kwijt raakt." Grinnikte ze zachtjes maar al haar nteresse verdween en keek naar Tallpaw. "TALL!" Ze grijnsde breed en duwde haar kopje tegen de zijne. "Jij heel erg Tallpaw! Ik kan niet wachten tot we samen uit het kamp kunnen en op onderzoek gaan ik wil alles leren van jou niet van Leopardgecko!"


ShadowClan ceremonie CsvhKMJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
ShadowClan ceremonie 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: ShadowClan ceremonie   ShadowClan ceremonie Icon_minitimewo 3 sep 2014 - 17:21




Tallshadow

________________________



H
ij interrupeerde haast het gesprek met haar mentor, maar de poes rondde het netjes af, en keek hem toen enthousiast aan. De kater kromp lachend in elkaar van het volume, en keek even verontschuldigend om zich heen naar de katten die geschrokken om hadden gekeken. Daarna beet hij even speels in haar oor als 'straf'. "Ja heel erg Tallpaw! Ik kan niet wachten tot we samen uit het kamp kunnen en op onderzoek gaan ik wil alles leren van jou niet van Leopardgecko!" Ditmaal richtte hij zich even op, waardoor hij ver boven de poes, en ook de meeste warriors, uitsteeg. Zijn kop ging even van links naar rechts om te kijken of de desbetreffende mentor toevallig in de buurt was. Daarna boog hij zich licht grinnikend naar Sin toe. "Zeg het nog wat harder, dan hoort ze je wel," Voor anderen zou het vast als waarschuwing klinken, maar de poes kon zijn vrolijk twinkelende ogen zien. Hij had er ook erg veel zin in om haar te trainen, het zou awesome zijn. "Het lijkt mij ook erg leuk," Mauwde hij dus, misschien wel met een lichte spin, maar als je dat hoorde kon het ook je verbeelding zijn. Misschien.



© Sykes


ShadowClan ceremonie Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Sparkrain
Member
ShadowClan ceremonie DPKsfdL
Razzleberry aka Lore
23
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender:
Rank:
Sparkrain
BerichtOnderwerp: Re: ShadowClan ceremonie   ShadowClan ceremonie Icon_minitimevr 5 sep 2014 - 16:58

“Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi zich op de open plek verzamelen voor een ceremonie.” Sparkrain keek op van zijn prooi. Een nieuwe ceremonie? Geduldig trippelde hij naar zijn leader.“Vandaag is de dag dat vier kittens hun rang zullen afstaan voor die van een Apprentice. Mistykit, Sinkit, Dimkit en Rosekit, kom naar voren.” De warrior luisterde , en keek naar de kits. Wat zouden die trots zijn!“Mistykit, jij hebt de leeftijd van zes moons bereikt, hierbij geef ik je de naam Mistypaw en Forestrain zal jouw trainingen begeleiden.” De kater zei niets, hij keek alleen. “Sinkit, ook jij hebt deze leeftijd bereikt en jouw nieuwe naam zult Sinpaw zijn Leopardgecko zal jou in je trainingen begeleiden, voor jou Rosekit, nu Rosepaw hetende, geldt hetzelfde, jullie zullen deze Mentor delen.” Twee apprentices was een eer, maar zou ook veel werk zijn. zijn ogen gleden naar de gevlekte poes, Leopardgecko. “Verder zijn er nog Apprentices wiens Mentor inactief is geraakt. Jullie dienen nu naar voren te komen.” Een paar jonge katten stapte naar voren. Cheetahpaw, jij krijgt Shysong als Mentor toegewezen, Specklepaw jouw training zal worden vervolgd door Slenderstep. Beetlepaw Sparkrain wordt jouw nieuwe Mentor en als laatste, Thistlepaw Snakefang wordt jouw Mentor.” Al was de kater verbaast, hij liet het niet merken. Hij liep naar de apprentice toe, en drukte kort zijn neus tegen die van haar. “Dit was het voor de ceremonie.” Hierna nam hij haar apart."Gefeliciteerd, jonge Beetlepaw!" Snorde hij. "Ik zal je alles leren wat ik weet. Hij zweeg even. "Zie ik je morgen voor je den? Zorg dat je goed uitgerust bent!" Met een laatste blik op de poes trippelde hij weg, om goed uit te rusten voor morgen.


ShadowClan ceremonie 11lkccx
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazelnut
Member
ShadowClan ceremonie DQLb1TP
Yanthe
802
Actief
I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!


CAT'S PROFILE
Age: 89moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hazelnut
BerichtOnderwerp: Re: ShadowClan ceremonie   ShadowClan ceremonie Icon_minitimevr 5 sep 2014 - 23:35

Hazelkit trippelde met grote ogen naar de opening in de nursery den toen de oproep klonk. Hij was altijd al nieuwsgierig naar de vergaderingen en het zien van de andere kittens die apprentice werden. Ooit, ooit zou hij daar ook staan, tussen het groepje nieuwe apprentices. De jonge kater zette zich neer in de opening van de struik en richtte zijn oortjes naar voren. Even wenkte zijn rechter oor wat, bij het naar voor zien gaan van de nieuwe apprentices en hun mentors. Misschien was hij toch een beetje jaloers op hen. Hij liet zijn oortjes wat zakken en zwiepte zijn staartje geïrriteerd heen en weer. De nursery zou nu ook een stuk stiller zijn, queens zouden vertrekken. Hij en Otterkit zouden nu nog meer in de schaduw tasten. Hij mistte gewoon een ouder iemand die hem wat ondersteunde. Koppig legde de kitten zich neer, maar zorgde er nog wel voor dat de katten buiten de nursery, in zijn blikveld bleven. Hij wilde geen seconde missen.

Tag: //


ShadowClan ceremonie B8m06IM
I'm thє king of my own land.
Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd.

Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє!
Now and forєvєr, I'm your king!


Thєmє

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Beetlepaw
Member
ShadowClan ceremonie DPKsfdL
Jojo
94
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Beetlepaw
BerichtOnderwerp: Re: ShadowClan ceremonie   ShadowClan ceremonie Icon_minitimeza 6 sep 2014 - 16:07

Trots trippelde Beetlepaw mee met alle kittens en andere apprentices. Vandaag zou de poes eindelijk een mentor krijgen! Nieuwsgierig keek ze naar Shrewstar, een voor een kwamen de kittens naar voren, ook de andere apprentices werden geroepen. Uiteindelijk kwam Beetlepaw zelf, sparkrain. Vrolijk wandelde ze snel door de menigte op zoek naar haar mentor, maar voordat de kattin hem vond vond hij haar al. Snel gaf drukte ze haar neusje tegen die van de oudere kat."Gefeliciteerd jonge Beetlepaw!" Snorde de kat tevreden. "Ik zal je alles leren wat ik weet." Enthousiast knikte de poes, ze was er helemaal klaar voor! "Zie ik je morgen voor je den? Zorg dat je goed uitgerust bent!" Nog een keer knikte Beetlepaw bevestigend en keek haar mentor na terwijl hij weg trippelde. De poes zwiepte met haar staart en keek even met een minachtende blik naar de andere apprentices, ze waren misschien net zo oud aks haar, maar zo voelde ze zich niet. Voor haar waren het kleine uilskuikens. Snel draaide ze zich om en rende terug naar haar den, ze kon morgen immers niet moe zijn!


ShadowClan ceremonie Nqte13
Riverspring-Sid-Blackgaze-Beetlepaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimlight
StarClan
ShadowClan ceremonie Tumblr_nmcq0qWLI81t7cgieo1_400
Bo2
221
Actief
" So let's be sinners to be saints "


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dimlight
BerichtOnderwerp: Re: ShadowClan ceremonie   ShadowClan ceremonie Icon_minitimezo 14 sep 2014 - 10:54

En eindelijk was het zover. De kit zou eindelijk weg mogen uit het kamp. De zwarte kattin staarde met een duistere blik naar de gevlekte poes die de woorden uitriep die haar o zo bekend in de oren klonk. In haar ooghoek kon ze haar zusje zien, Sinkit. Bleg. Ze krulde even haar lip naar boven en zuchtte geïrriteerd waarna ze wat wegschuiffelde van de groep kits. “Vandaag is de dag dat vier kittens hun rang zullen afstaan voor die van een Apprentice. Mistykit, Sinkit, Dimkit en Rosekit, kom naar voren.” Rang? Dus ze vonden dat dat een rang was? Kit zijn? Wel dan mochten ze de rangen wel eens nakijken. Ze zuchtte weer eens luid en trippelde wat naar voren, maar bleef als individu ver weg van de andere drie kits die apprentice gingen worden. Haar goudgele keken recht naar haar leader. In haar ogen stond een duistere gloed. Ze wilde gewoon dat het zo snel voorbij was. Eerst waren de anderen, dat was ze al gewend, dat ze altijd laatste was. Ze keek wel even schuin naar Sin toen deze een mentor moest delen, maar keek toen op toen ze haar naam hoorde. “Dimkit, jij staat vanaf nu bekend als Dimpaw, Hiddendance is jouw Mentor.” De kattin rolde met haar ogen, stond op en trippelde rustig terug weg. De zwarte kattin ging terug zitten en keek gewoon verder naar de ceremonie. Toen deze ten einde liep, liet ze onwillekeurig haar blik op haar zusje vallen. "Gefeliciteerd Sinpaw," Ze kneep haar ogen tot spleetjes toen ze haar achterneefje zag. Tallpaw... Ze snoof lichtjes en wende haar blik van het duo af. Stomme katten... Ze moest ze niet... Of dat dacht ze toch... Maar wat ze niet wist was dat jaloezie haar langzaamaan wegdreef van de groep katten. En zo liep ze het kamp uit. Ze moest echt niks meer van ze weten...


And let's be winners by mistake
ShadowClan ceremonie JHxh6IuN_o
The world will disapprove
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosekit..
Member
ShadowClan ceremonie DPKsfdL
Meomi
14
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~4 Moons~
Gender:
Rank:
Rosekit..
BerichtOnderwerp: Re: ShadowClan ceremonie   ShadowClan ceremonie Icon_minitimevr 10 okt 2014 - 18:19

Rosepaw voelde zich opzwollen van trots bij het horen van haar nieuwe naam, het was precies waarnaar ze had uitgekeken. Ze voelde zich meteen een stuk groter dan eerst, maar toch bleef ze vanbinnen dezelfde schuwheid voelen. Ze genoot van de complimentjes en van het moment, want daar was een ceremonie toch voor? Nu was ze Apprentice en had ze een mentor... Zou het moeilijk zijn? Ze schudde haar hoofd, niet aan denken. Bij het moment blijven... dacht ze. Apprentices hadden geen tijd om te dromen, nu werd het tijd voor de praktijk!


Ik ben/kan een hele tijd niet online zijn! Ik heb absurd veel projecten van school die ik allemaal nog moet afronden, sorry...
Nog 6 projecten...

:::
Terug naar boven Ga naar beneden
 
ShadowClan ceremonie
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: