Cursed mary - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Cursed mary

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Keegan'
Member
Cursed mary - Pagina 2 DPKsfdL
Chrissy ღ
300
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender:
Rank:
Keegan'
BerichtOnderwerp: Re: Cursed mary   Cursed mary - Pagina 2 Icon_minitimewo 1 okt 2014 - 12:02

"Well," begon Mary toen. De kater keek haar simpeltjes aan. "Omdat de conversatie anders doodbloed als een konijn in een two-leg val." sprak ze toen, met een grijns. Haar gevaarlijk scherpe tanden werden goed zichtbaar, het zorgde ervoor dat de nagels van de zwarte kater automatisch en onbewust de grond in schoten. "Leuke woordspeling voor een moordenaar," sprak hij toen simpeltjes, zijn ogen keken haar aan. "En omdat jij er duidelijk geen moeite voor doet. Anders wordt het zo saai, niet waar?" zei ze toen. De kater haalde eventjes simpel zijn schouders op, maar zijn ogen bleven haar nog altijd even strak aankijken. "Nee klopt, ik doe niet zo snel moeite voor een gesprek," zei hij toen kalm. "Alleen als degene voor mij het waard is om moeite voor te doen, maar het is een lange tijd geleden dat ik zo iemand gezien heb," sprak hij toen simpeltjes, zijn blauwe ogen keken haar doordringend aan.


» Ghostpaw' - Leopardgecko - Walker - Ravenpaw «
Cursed mary - Pagina 2 K96zxe
Voice Keegan
Terug naar boven Ga naar beneden
Mary
Member
Cursed mary - Pagina 2 DPKsfdL
392
Actief
Mary
BerichtOnderwerp: Re: Cursed mary   Cursed mary - Pagina 2 Icon_minitimewo 1 okt 2014 - 12:12

"Leuke woordspeling voor een moordenaar," Sprak hij simpel. "Danku, danku." Reageerde de rogue. "En omdat jij er duidelijk geen moeite voor doet. Anders wordt het zo saai, niet waar?" Keegan haalde zijn schouders op. "Nee klopt, ik doe niet zo snel moeite voor een gesprek," Zei hij kalm, en keek haar nog altijd strak aan. "Alleen als degene voor mij het waard is om moeite voor te doen, maar het is een lange tijd geleden dat ik zo iemand gezien heb," Ai, dat brand. Maar in plaats van kwaad over te worden, lachte ze. "Ik ben ook heel oninteressant." Zei Mary met haar kopje schuin. Om eerlijk te zijn had ze geen stof meer om over te praten met de kater. Dus zweeg ze even. Toen kreeg ze een idee. Ze zou wat emotie in de kater opzoeken. De kater leek gevoelloos, met een hart van steen. Maar, zo als hij had vertelt, had hij wel een partner gehad. Het was tijd om Keegan een beetje ongemakkelijk te laten voelen. "Hoe heette je liefje?" Plaagde Mary, bijna alsof ze zijn grote zus was. (Behoorlijk ironisch, de kater was namelijk groter dan haar.) Ze knipperde, grijnsde, en porde hem zelfs een paar keer in zijn schouder. Het maakte nu toch niet meer uit of hij haar aanviel of niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Keegan'
Member
Cursed mary - Pagina 2 DPKsfdL
Chrissy ღ
300
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender:
Rank:
Keegan'
BerichtOnderwerp: Re: Cursed mary   Cursed mary - Pagina 2 Icon_minitimewo 1 okt 2014 - 12:19

"Ik ben ook heel oninteressant." sprak ze toen, nadat ze even gelachen had. De kater snoof eventjes. "Interessanter dan de rest, maar nog altijd oninteressant ja," sprak hij toen simpeltjes, waarna hij haar weer aankeek. "Niet dat ik interessant ben," zei hij toen, om het toch nog wel iets beter te maken, want horen dat je oninteressant ben is natuurlijk nooit leuk. "Hoe heette je liefje?" sprak de poes plotseling, waarna ze in zijn schouder porde. De kater legde zijn oren iets dieper zijn nek in en sloeg haar poot van zijn schouder, om deze vervolgens met zijn klauw tegen de grond te drukken. "Gaat je geen ene donder aan, poes," snoof hij enkel, waarna hij zijn nagels iets harder tegen haar poot drukte, maar er algauw weer afhaalde. Het was verleden. Hij likte zijn nagels schoon en keek toen naar de poes. "Hoe heetten de onschuldige katten doe jij vermoordde?" snoof hij toen, zijn oren lagen nog steeds in zijn nek, maar zijn blik was zoals altijd kil.


» Ghostpaw' - Leopardgecko - Walker - Ravenpaw «
Cursed mary - Pagina 2 K96zxe
Voice Keegan
Terug naar boven Ga naar beneden
Mary
Member
Cursed mary - Pagina 2 DPKsfdL
392
Actief
Mary
BerichtOnderwerp: Re: Cursed mary   Cursed mary - Pagina 2 Icon_minitimewo 1 okt 2014 - 12:33

"Interessanter dan de rest, maar nog altijd oninteressant ja. Niet dat ik interessant ben," Wow, een beetje sympathie! Dat was nieuw.
Haar gepor en geplaag had het gewenste effect. Oren in de nek, boze blik. Haar poot werd weggeslagen en op de grond gepind, inclusief klauwen. Ondanks alles bleef er een grijns op haar smoel staan, omdat ze er vrijwel zeker van was dat het hem irriteerde. Maar kort daarna haalde hij zijn klauw weg, en stonden er enkel nog een paar kleine gaatjes in haar poot. Het prikte, maar deed niet echt pijn. Ze kon nog lopen, de kater had geen pezen, spieren of zenuwen geraakt. Mary likte haar poot schoon, en proefde een beejte bloed. Ze zag dat Keegan hetzelfde deed, maar dan bij zijn klauwen. Nou, nu wist ze wat er gebeurde als je grenzen ging opzoeken bij de rogue. Je ging dood. "Hoe heetten de onschuldige katten doe jij vermoordde?" Snoof de kater, en elk teken dat hij haar ooit niet haatte was verdwenen. "Oh, ik hield het ooit bij. Maar nu ben ik ben de tel kwijtgeraakt. " Mauwde ze luchtig. In feite wist ze het nog wel, soms zong ze zelfs de namen voor zich uit, maar ze zou het hem besparen. Keegan leek haar niet het muzikale type.
Terug naar boven Ga naar beneden
Keegan'
Member
Cursed mary - Pagina 2 DPKsfdL
Chrissy ღ
300
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender:
Rank:
Keegan'
BerichtOnderwerp: Re: Cursed mary   Cursed mary - Pagina 2 Icon_minitimewo 1 okt 2014 - 13:00

De poes begon haar wond ook schoon te likken, net zoals de zwarte kater met zijn poot gedaan had. Hij keek haar eventjes kil aan, maar keek algauw weer weg. Wat probeerde ze daarmee te bereiken? Wilde ze dood of zo? "Oh, ik hield het ooit bij. Maar nu ben ik ben de tel kwijtgeraakt. " sprak ze toen. De kater fronste eventjes, maar besloot het te accepteren. Hij wist immers ook niet meer van iedere BloodClanner die hij gedood had hoe die heette. "Interessant, psychopaatje" sprak hij enkel, zijn ogen onderzochten of ze een vijandelijke houding had, maar ze leek rustig. Misschien wist ze wel, dat als ze hem zou aanvallen, dat ook voor haar slecht kon aflopen. Maar ja, zoals hij zojuist gezien had wilde ze wel dood. Hij hees zichzelf overeind en keek haar aan. "Heb je er spijt van," vroeg hij toen, op dezelfde toon als zijn eerste vraag, niet vragend dus. Zijn stem was weer ruw en kalm, alsof hij maanden niet gesproken had.


» Ghostpaw' - Leopardgecko - Walker - Ravenpaw «
Cursed mary - Pagina 2 K96zxe
Voice Keegan
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Cursed mary
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: