i..i wasn't scared!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 i..i wasn't scared!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Mazerunner
Member
i..i wasn't scared! DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: i..i wasn't scared!   i..i wasn't scared! Icon_minitimezo 5 okt 2014 - 10:27

Mazepaw haalde diep adem, sloot zijn ogen en rekte zich teen voor teen uit. De aarde voelde zompig aan zijn pootkussens. Het had vanacht geregend. De gestreepte kater kende niet veel dingen die hij meer haatte dan regen. Even voelde hij woede opzwellen in zijn borstkas, maar wist zichzelf te bedaren met de gedachte dat de regen niet meer was dan een voorbode op een fleurige, zonnige greenleaf. Zijn pupil versmalde zich wanneer de geur van windclan zijn neus binnendrong. Hij was niet alleen. De gedachte alleen vond hij al angstaanjagend. Zeker nu de relatie van de clans zo achteruit was gegaan. Mazepaw bevond zich op een open plek, duidelijk zichtbaar. Hij voelde zich als een prooidier zich zou moeten voelen vlak voor de jager vooruitsprong om zijn keel open te bijten. Zijn spieren waren gespannen, klaar om zich te verdedegen als het moest. "Wie is daar?", miauwde Mazepaw. Zijn setm klonk veel sterker dan hij zich in werkelijkheid voelde. Het geluid van krakende takjes achter hem, trok zijn aandacht. Hij draaide zich om en besefte hoe stom hij was wanneer hij de rosse kitten zag staan. "Hallo",

-eerste post voor Stalkkit :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Stalkpaw
Member
i..i wasn't scared! DPKsfdL
Een hond
21
Actief

CAT'S PROFILE
Age: So young: 4,5 Moons
Gender:
Rank:
Stalkpaw
BerichtOnderwerp: Re: i..i wasn't scared!   i..i wasn't scared! Icon_minitimezo 5 okt 2014 - 15:16

O nee! dacht Stalkkit toen de kater haar kant op keek. Hij heeft me door!. Onopmerkelijk schuifelde de rode kitten op de onbekende kater af. Al meteen rook ze een aparte geur, en hij zag er geslepen uit. Het poesje had moeite me zichzelf in bedwang houden. 'Bij jij van de ShadowClan?' Ze zweeg meteen. 'Wie ben jij überhaupt?' Stalkkit keek hem vragend aan. Intussen woei er een koude wind door haar pelsje, en ze begon te beseffen dat haar vriend die haar hierheen had begeleid nu wel doorhad dat ze ontsnapt was. 'Dus eh,' miauwde het poesje na een tijd. 'Ik ben dan Stalkkit, en ik ben van de WindClan.' Dat zou hem vast niet verbazen bedacht ze zich. Ze ging stevig op haar poten staan, en keek hem recht aan, niet bang voor een kater van drie en een halve maan ouder. Haar gouden ogen ontmoette de zijne, en ze zwiepte even met haar staart. Ze keek even om naar de hooglanden achter haar, maar er was geen spoor van haar begeleider. Opeens hoorde ze gesis.

-nu open


i..i wasn't scared! 2dtvlu1
She's not stupid, and the greatest stalker around.
She's a seeker, a hunter, a stalker anyway
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
i..i wasn't scared! DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: i..i wasn't scared!   i..i wasn't scared! Icon_minitimezo 5 okt 2014 - 15:40

"Bij jij van de ShadowClan?", Miaude de kitten. De bruine apprentice voelde nog altijd angst voor de angst die hem tijdelijk had overheerst. "Wie ben jij überhaupt?", Een kitten. Hoorde die niet in het kamp te zijn? "Dus eh,' miauwde de kitten wanneer Mazepaw niets terugzei. 'Ik ben dan Stalkkit, en ik ben van de WindClan.' de gestreepte shadowclan kater knikte. "Mazepaw, shadowclan", stelde hij zichzelf voor. "Hoor jij niet in je kamp te zijn?", vroeg hij, waarna hij besefte hoe stijfjes hij wel niet moest overkomen, maar hij was veel te hard geschrokken om echt vriendelijk te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stalkpaw
Member
i..i wasn't scared! DPKsfdL
Een hond
21
Actief

CAT'S PROFILE
Age: So young: 4,5 Moons
Gender:
Rank:
Stalkpaw
BerichtOnderwerp: Re: i..i wasn't scared!   i..i wasn't scared! Icon_minitimezo 5 okt 2014 - 20:02

'Mazepaw, ShadowClan,' antwoordde de kater die Mazepaw heette. Stalkkit keek hem onderzoekend aan, en er lag een ondeugende glans in haar gouden ogen. Ze deed een stapje dichterbij de kater, en ze hield haar vlammende kopje schuin. 'Hoor jij niet in het kamp te zijn?' vroeg Mazepaw. Stalkkit trof met een zucht haar wenkbrauw op. Waarom waren die oudere katten toch altijd zo streng? Toch kon ze een geamuseerd lachje naar buiten stoten. 'Ik ben meegenomen, nou ja, meegelift met een krijger die even op jacht ging. Die komt me zo waarschijnlijk zoeken.' Oeps, had hij al door dat ze loog? De kitten keek Mazepaw droogjes aan. Een nieuwe portie aan koude windvlagen joeg zich door haar dunne vachtje. 'Dus, Mazepaw, wat doe jij hier?' Stalkkit probeerde koeltjes te klinken, alsof dit de normaalste zaak van de wereld was.
Achter zich hoorde ze een dun kraakje. Gelijk vlogen haar gouden oogjes naar achteren.
'Wie is daar?'


i..i wasn't scared! 2dtvlu1
She's not stupid, and the greatest stalker around.
She's a seeker, a hunter, a stalker anyway
Terug naar boven Ga naar beneden
 
i..i wasn't scared!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: