Leave me alone! - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Leave me alone!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Heartbroken
Member
Leave me alone! - Pagina 2 DPKsfdL
Gabs
401

CAT'S PROFILE
Age: x 30 Moons x
Gender:
Rank:
Heartbroken
BerichtOnderwerp: Re: Leave me alone!   Leave me alone! - Pagina 2 Icon_minitimedi 21 okt 2014 - 21:52


No, don't
Leave me to die here,
Help me survive here.
Alone, don't remember, remember.

Hij keek haar niet meer aan, maar luisterde nog wel stilletjes naar haar stem. Hij hoorde haar antwoord en slikte. Tuurlijk maar er was altijd iemand om haar te steunen, hij werd alleen maar gewekt en afgeblaft. ''Juist.'' Mompelde hij langzaam en zuchtte zacht. Hij bleef stil zodra hij hoorde hoe ze haar zin niet afmaakte. Wat was er met kittens? Hij vroeg het zich af en dacht even na over hoe hij dit ging plaatsen. Hij schudde zijn kop langzaam heen en weer voor hij slikte. Hij kon niet eens normaal op woorden komen, hoe achterlijk was hij wel niet. Langzaam liet hij zich weer helemaal zakken in zijn nest voor hij diep ademhaalde. ''Wat is er met je kittens?'' Vroeg hij toch maar, niet wetend of ze hem eigenlijk zou verstaan over haar gehuil heen. Het deed hem meer dan genoeg om haar te zien huilen maar hij kon niet opstaan en naar haar toe gaan.  



Put me to sleep evil angel
Open your wings evil angel

Leave me alone! - Pagina 2 IzbfZcU
Fly over me evil angel.
Why can't I breathe evil angel?

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenwing
Member
Leave me alone! - Pagina 2 DPKsfdL
Angie
87
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender:
Rank:
Brokenwing
BerichtOnderwerp: Re: Leave me alone!   Leave me alone! - Pagina 2 Icon_minitimedi 21 okt 2014 - 23:36

Brokenwing schreef:



Leave me alone



Tranen bleven over het gezicht van de poes stromen, en schokkerig bleef ze op de grond liggen. Ze hoorde de vraag van Heartbroken, maar ze moest eerst even op adem komen om alles te gaan vertellen. Dit was de eerste keer dat ze dit zou vertellen aan iemand, iemand die ze niet goed kende maar opzich nog best wel vertrouwde. Haar longen hapten lucht bij elke snik, en na een paar minuten was ze wel weer op adem gekomen. Nog een beetje happend naar lucht draaide ze zich naar Heartbroken, en totaal doorweekt staarde ze hem aan. Ze wilde echt alles eruit gooien, maar wist niet of dat kon bij hem. Misschien vond hij haar wel een aanstelster, en kon ze maar beter haar mond houden. Maar hij vroeg wel wat er was gebeurd met de kittens, dus hij zou niet al te geïrriteerd zijn door haar depressie en verdriet. Met moeite probeerde de poes overeind te komen, en na een aantal pogingen was dat wel gelukt, maar zat de poes wel lichtjes lucht te happen. De tranen stroomden nog over haar wangen, en ze kneep haar ogen dicht om het te stoppen, maar het lukte niet helemaal. "Je vind me vast een aanstelster hé?" Snikte ze verdrietig, en een pijnlijk lachje vormde op haar gezicht. Ze staarde naar haar poten die ook helemaal doorweekt waren, en begon haar kaken dicht op elkaar te houden zodat haar ogen zouden stoppen met tranen. Moeizaam hoestte ze om zich klaar te maken voor wat ze ging vertellen aan de kater, en ze staarde hem even recht aan met haar groene ogen. "Ongeveer drie moons geleden..." begon ze moeizaam. Het was misschien schor en een beetje onverstaanbaar. Maar beter dan helemaal niets zeggen en de stilte te laten overheersen. "Mijn mate en ik gingen jagen, toen er een groep rogues langskwam.." Je kon de angst in haar stem duidelijk oppikken, dat wist zijzelf ook, maar het was logisch, aangezien ze het ten eerste eng vond om te vertellen, en ze ten tweede ook gewoon echt bang was. "...Ze wilden mij vermoorden maar hij nam het voor mij op.. Ik kon niets doen en heb hem voor mijn neus dood zien gaan." Een heel erg zacht kreetje klonk uit haar keel voordat ze keihard begon te huiken en gefrustreerd haar klauwen in de grond sloeg. Ze was boos op haarzelf, omdat ze een mislukkeling was, een schande, niks kon en niks waard was. Hoe had ze hem voor haar neus dood kunnen laten gaan. Haar ogen werden weer wazig en dof door de hoeveelheid tranen in haar ogen en haar klauwen zaten uitgeslagen in de grond. Woest kneedde ze de aarde tot lossig zand en tilde dat op om het op een hoopje voor haar poten te gooien. Opeens stopte ze met huilen en met het molesteren van de vloer, en keer Heartbroken uit het niets recht aan. "Na een moon, of misschien zelfs twee, werd ik weer verliefd." Een pijnlijke grijns vormde zich op haar gezicht, maar haar ogen bleven boos in de zijne staren. Als hij dit aan íémand zou vertellen... "Een Thunderclanner, zelfde vacht als jij, groot, sterk en lief." Dit keer waarschuwde ze hem extra duidelijk met haar blik dat hij echt geen woord mocht doorvertellen, en ze staarde een tikkeltje dreigend, op een manier die hij wel zou begrijpen. Ze begon weer met hetzelfde zandritueel, even om de tranen te stoppen die alweer begonnen te vloeien. Ze bleef met haar klauwen het zand kneden waardoor het los werd en op een gegeven moment was er een cirkel van hoopjes zand om haar heen. Haar staart was helemaal doorweekt door haar tranen, dus daarmee zwaaide ze over de grond zodat die droog zou worden. "Hij beloofde dat hij mij zou beschermen, op leven en dood." door het vele praten zojuist was haar stem rouw en bitter geworden. Ze klonk ook een klein beetje schor en een beetje schel. Ze haatte haar depressie. Het liefste zou ze iets voor haar clan willen doen. Jagen, vechten, alles. Maar ze kon het gewoon niet. Ze was ten eerste echt veel te mager, ze was al een aantal keren ingezakt omdat haar spieren gewoon geen voedingsstoffen kregen, en ze haar spiere  daardoor bijna niet meer kon bewegen. Ten tweede zat ze vast in haar depressie. Ze vond zichzelf helemaal niks waard, nutteloos, ze kon niks en ze had al haar dierbaren verloren aan die rogues. Ten derde was ze veel te bang om überhaupt het kamp uit te lopen. Die rogues konden overal zijn en die nachtmerries stelden haar ook niet echt gerust. "En dat werd zijn dood." Siste ze, nog boos op haarzelf en op de rogues dat hij en de kittens dood waren gegaan. "Je kunt het raden, ik was zwanger..." En ja hoor, daar kwam het moeilijkste stuk plus alle tranen, schreeuwend trapte ze alle zandhoopjes om en sloeg haar klauwen in de muur van de den, waar diepe gleuven in kwamen door haar veel te lange klauwen omdat die niet versleten zijn aan de grond of stenen. Furieus gooide ze met haar poot het spul waar ze op had gelegen tegen de muur aan, en stak haar klauw in de prooi. Al die tijd schreeuwend, huilend en uitgeput. Toen ze terug wilde zitten zakte ze weer in, maar bleef zo maar liggen. "..Die rogues hebben mijn kittens vermoord!" krijste ze, woedend en huilend sloeg ze haar klauwen in de aarde, en haar hele doorweekte vacht stond recht omhoog en haar oren plat in haar nek. "Ze hebben mijn kittens vermoord!" Ze zakte in elkaar en met haar gezicht in het verspreidde spul waar ze normaal op sliep gedrukt. Ze snikte en huilde, en zei even niets meer. "Ik zat alleen maar toe te kijken, ik had de bevalling net overleefd en ze zijn allemaal, stuk voor stuk vermoord. Voor mijn ogen!" Gilde ze, nogal schor. En woedend krijste ze schor, hard en schel. Wild huilend en gillend probeerde ze op te staan, maar ze kon geen enkele spier bewegen. "Mijn ouders, twee partners en al mijn zeven kittens!" De donkergrijze poes kon maar niet stoppen met gillen, schreeuwen en huilen. En furieus dat ze niets kon wilde ze opstaan, maar het lukte niet. Ze voelde de wereld langzaam wegglijden, maar ze probeerde zich stevig vast te houden aan het bewustzijn.


Words: 1061 ||Tag: Heartbroken || Note:Omg longest post i ever wrote (:




Leave me alone! - Pagina 2 2w37wnd
|| Sunset || Demon || Brokenwing ||Yarrowfrost ||
Terug naar boven Ga naar beneden
Heartbroken
Member
Leave me alone! - Pagina 2 DPKsfdL
Gabs
401

CAT'S PROFILE
Age: x 30 Moons x
Gender:
Rank:
Heartbroken
BerichtOnderwerp: Re: Leave me alone!   Leave me alone! - Pagina 2 Icon_minitimedo 23 okt 2014 - 23:07


No, don't
Leave me to die here,
Help me survive here.
Alone, don't remember, remember.

Stilletjes keek de rode kater naar haar, niet wetend wat voor een antwoord hij kon verwachten van haar maar hij wist wel dat het genoeg was om haar over de zeik te jagen. Toch bleef hij zitten waar hij zat, niet wetend of hij nou wel of niet naar haar toe moest gaan om haar te troosten. Al zou hij daar geen kampioen in zijn, het zat bijna niet meer in hem om sympathie voor anderen te hebben. Haar vraag deed hem opkijken en hij haalde zijn magere schouders op. ''Dat ligt eraan wat het antwoord is.'' Mompelde hij als antwoord maar sprak verder niet meer. Hij begon zich te focussen op haar verhaal, hoewel het nogal vaag begon. Drie moons was nu niet echt een lange tijd in vergelijking met hem, maar hij onderbrak haar voor geen enkel moment. De enige reactie die ze kreeg was zijn kop die langzaam op en neer bewoog in een knikkende beweging als bewijs dat hij wel gewoon naar haar luisterde. Hij hoorde de vele emoties die met haar stem meekwamen maar wist er geen reactie op te geven. Wat ze had meegemaakt leek deels op wat hem was overkomen. Ook hij had anderen zien sterven voor zijn neus terwijl het bloed zelfs op zijn vachtje had gezeten.  Hij schrok half op zodra ze hem plots recht aankeek maar hij wendde zijn eigen doffe ogen niet af van die van haar. Ze moest nu weten dat hij zou luisteren tot het eind, wat ze ook vertelde. Toch vroeg de rode kater zich af of de woede in haar ogen naar hem gericht was, maar voor zover hij wist had hij niks misdaan. Een kleine frons ontstond op zijn gelaat maar hij sprak nog altijd geen woord en zijn ogen verrieden niks van wat hij dacht. Ach, je kon er onmogelijk voor kiezen op wie je verliefd werd toch? Maar als de vacht van die kater er net zo uit had gezien als die van hem dan had die kater toch echt wat problemen met verzorging. Hij luisterde verder naar haar woorden, geen oordeel vellend. Hij wilde bijna zijn schouders ophalen maar hield ze op hun plek en bleef nog altijd onbewogen zitten. Niks verraste de jonge kater eigenlijk, wellicht zou hij zich zelf moeten opstellen als praatpaal gezien het hem eigenlijk niet zoveel kon interesseren van de meeste. Dat haar verhaal nu anders was had zijn interesse opgewekt en hij bleef naar haar kijken. Zijn oren schoten plat op zijn kop zodra ze begon te krijsen, het deed gewoon pijn in zijn oren. Hij hield niet van gekrijs van anderen, het bracht herinneringen op aan de gepijnigde en angstige kreten die hij vele manen geleden had gehoord. Onbewust schoot hij wat achteruit, hopend dat het geluid iets gedempt kon worden door een grotere afstand. ''Ik begrijp het.'' Was zijn simpele antwoord maar zijn staartpunt begin licht te tikken tegen de ondergrond. ''Het is niet makkelijk,'' vervolgde hij zacht, eigenlijk wegdrijvend in zijn herinneringen door haar gegil.  Een afwezige blik verscheen in zijn ogen en hij zuchtte zacht.    



Put me to sleep evil angel
Open your wings evil angel

Leave me alone! - Pagina 2 IzbfZcU
Fly over me evil angel.
Why can't I breathe evil angel?

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenwing
Member
Leave me alone! - Pagina 2 DPKsfdL
Angie
87
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender:
Rank:
Brokenwing
BerichtOnderwerp: Re: Leave me alone!   Leave me alone! - Pagina 2 Icon_minitimevr 24 okt 2014 - 0:30

Nog steeds jammerend lag ze plat op de grond. Haar spieren kon ze niet meer aanspannen en bewegen. Het overweldigende gehuil werd gevolgd door een reeks hoesten, en half stikkend probeerde ze zichzelf van deze positie af te komen zodat ze niet meer zou stikken. Maar tevergeefs, het enige wat haar lukte was haar klauw uitslaan, en bij het ademen vreemde piepjes en kuchjes te laten horen. Toen ze het antwoord van de kater hoorde brak er iets in haar. Had hij hetzelfde meegemaakt? Angst overwelmde haar gedachtegang weer toen ze weer hard en pieperig begon te hoesten. Ze zette alles op alles om zich te bevrijden maar het lukte gewoon niet. Het gevoel dat ze geen spier meer overhad wekte een angst binnenin haar op, maar zelf wilde ze het niet geloven. Haar magere lijfje kom de volgende hoestbui niet aan, en wild kuchend en piepend wilde ze om hulp roepen, wat niet lukte. Bij elke hapering van lucht leek het wel alsof haar hele vel tussen haar botten weg getrokken werd. Haar groene ogen sloten zich, en doodstil bleef ze liggen, omdat ze helemaal niets meer kon bewegen. Ze lag zo stil dat je er van overtuigd zou zijn dat ze dood was, zelfs al zou je haar super goed bekijken, de enige manier waarop je merkte dat ze nog leefde, was haar hartslag die regelmatig in haar suizende oren klopte



Leave me alone! - Pagina 2 2w37wnd
|| Sunset || Demon || Brokenwing ||Yarrowfrost ||
Terug naar boven Ga naar beneden
Heartbroken
Member
Leave me alone! - Pagina 2 DPKsfdL
Gabs
401

CAT'S PROFILE
Age: x 30 Moons x
Gender:
Rank:
Heartbroken
BerichtOnderwerp: Re: Leave me alone!   Leave me alone! - Pagina 2 Icon_minitimevr 24 okt 2014 - 22:36

Hij kon geen enkele actie ondernemen behalve dan naar haar te kijken. Hij had ook geen idee wat hij moest doen, nog nooit had hij eigenlijk iemand geholpen. hij was altijd in zichzelf getrokken waardoor hij niet meer wist wat het was om te kunnen troosten. ''Adem rustig.'' Mompelde hij alleen maar even zonder te bewegen voor hij naar haar keek met een fronsje. Ze lag nu behoorlijk stil en de rode kater begon te twijfelen. Stilletjes kwam hij omhoog en liep naar haar toe om met zijn voorpoot zacht tegen haar ribben te porren. ''Je schiet teveel in paniek.'' Mompelde hij en bleef haar gewoon porren. Niet om haar te pesten maar om haar toch iets van te helpen. ''Je moet niet blijven hangen in wat er is gebeurd, hoe zwaar het ook is.'' Vervolgde de kater langzaam en trok zijn poot toch terug. Hij sprak uit ervaring, maar het klonk vreemd uit zijn eigen mond. Hij zou nooit vergeten wat er was gebeurd in dat kamp, maar hij liet het hem niet zomaar overnemen. Al kon hij er nooit wat aan doen in zijn  slaap of als hij net wakker was.



Put me to sleep evil angel
Open your wings evil angel

Leave me alone! - Pagina 2 IzbfZcU
Fly over me evil angel.
Why can't I breathe evil angel?

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenwing
Member
Leave me alone! - Pagina 2 DPKsfdL
Angie
87
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender:
Rank:
Brokenwing
BerichtOnderwerp: Re: Leave me alone!   Leave me alone! - Pagina 2 Icon_minitimeza 25 okt 2014 - 11:44



Toen de poot van de kater tussen haar ribben porde sloeg ze hem kuchend weg. "En dat zeg jij! Ik ben hier niet de enige die in zijn of haar verleden is blijven hangen, jij doet het net zo goed!" Kaatste ze boos terug, hoeveel moeite het ook kostte, de poes krabbelde overeind, en met tranen die in haar ogen prikten van woede staarde ze hem aan. Haar donkergrijze vacht plakte aan elkaar, en ze liep recht langs hem, waarna ze zich op haar slaapplek wierp waar geen spul meer zat om op te liggen. "Is het niet vreemd als ik nu tegen jou zou zeggen dat jij eens uit je verleden moet komen?" Snauwde ze, woest sloeg ze haar staart voor haar neus en sloot haar ogen, waarna pijnlijke tranen over haar gezicht gleden. "Heartbroken, ik weet net zo goed als jij dat we een beetje hetzelfde mee hebben gemaakt, ik doe mijn best! Ik wil niet voor altijd zo blijven hangen!" Met een boze grom draaide ze zich om zodat haar rug naar hem toe gekeerd was, en zij in het grijze pluis van haar staart staarde.




Leave me alone! - Pagina 2 2w37wnd
|| Sunset || Demon || Brokenwing ||Yarrowfrost ||
Terug naar boven Ga naar beneden
Heartbroken
Member
Leave me alone! - Pagina 2 DPKsfdL
Gabs
401

CAT'S PROFILE
Age: x 30 Moons x
Gender:
Rank:
Heartbroken
BerichtOnderwerp: Re: Leave me alone!   Leave me alone! - Pagina 2 Icon_minitimeza 25 okt 2014 - 21:37

Zodra ze sprak schoten zijn oren plat tegen zijn kop en voor het eerst voelde hij woede opkomen in zijn lichaam. ''Ja dat zeg ik, zie je mij in een hoekje liggen?'' Siste hij kwaad. Ze had geen recht hem te beoordelen, hij had zich aangepast met leven en ging door met wat hij kon doen. Hij trok zijn lip op om zijn tanden bloot te leggen terwijl ze langs liep. ''Waag het niet een oordeel op mij neer te leggen! Ik doe ten minste nog iets voor de Clan, vanaf het eerste moment dat ik weer terug hier was!'' Voor het eerst klonk zijn stem luid maar zonder twijfel woedend.  Maar elk woord waakte hem alleen maar kwader en zijn staart begon heftig heen en weer te zwiepen. ''Oh echt waar, denk wat je wil denken. Maar waag het niet om nog een keer te zeggen dat ik blijf hangen in wat mij overkomen is! Ik voer mijn taken uit en zoals ze horen. Ik lig niet de hele dag zielig in mijn nest te druilen!'' Nu was het zijn beurt om te schreeuwen, ookal deed het echt pijn in zijn keel. ''Man kan het wat zachter?'' Klonk een stem vanuit de ingang en de rode kater richtte zijn ogen op de poes die haar kop naar binnen stak. De verbijstering op haar gezicht vertelde hem al dat ze niet had verwacht dat hij degene was die had geschreeuwd. ''Wauw, het scharminkel heeft eigenlijk een stem.'' Sneerde de poes voor ze snoof. Ze schudde haar kop en lachtte zacht. ''Klinkt nog steeds zo zielig als anders.'' Zei ze nog en trok haar kop terug voor Heartbroken een kans had om te reageren. Zijn vacht rees langzaam op terwijl hij naar de ingang staarde voor hij zijn woedende ogen weer op Brokenwing richtte.



Put me to sleep evil angel
Open your wings evil angel

Leave me alone! - Pagina 2 IzbfZcU
Fly over me evil angel.
Why can't I breathe evil angel?

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenwing
Member
Leave me alone! - Pagina 2 DPKsfdL
Angie
87
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender:
Rank:
Brokenwing
BerichtOnderwerp: Re: Leave me alone!   Leave me alone! - Pagina 2 Icon_minitimeza 25 okt 2014 - 21:57

Sprakeloos staarde ze naar Heart, die naar haar was uitgevallen en angstig kroop ze naar achteren. Hij begon te schreeuwen dat ze een keer iets moest doen, en het gevoel dat ze waardeloos en nutteloos was welde in haar op. Misschien had die rogue toch gelijk, en was ze dat. Woede overspoelde haar. Maar ook angst en verdriet. Ze was zwak, onnodig en stond anderen alleen maar in de weg. Zonde van de prooi, die ze at tenminste. Ze kon amper lopen en was toch al half dood. Ze kon niet jagen, had geen fut om te rennen, was mager en gewoon tijdsverdoening. Er prikten tranen in haar ogen, en toen er een kat aan kwam om Heartbroken uit te schelden, was zij haar al voor en schreeuwde dat die poes maar op moest rotten. Vervolgens draaide ze zich naar de kater en glimlachte pijnlijk, en knikte gestoord. "Je hebt gelijk, ik bén nutteloos. Hij had gelijk, hij had zo veel gelijk." De andere woorden van die rogue hadden ook gesproken dat de wereld beter was zonder haar, en dat ze maar voor een monster moest springen. Misschien was dat maar een goed idee, aangezien ze gewoon een hoopje vacht was. "Ik zal je de groeten doen aan de monsters." en met een ruk draaide ze zich om, en stormde het kamp uit, richting het thunderpath.

Broken is topic uit, draaamaaaa xD



Leave me alone! - Pagina 2 2w37wnd
|| Sunset || Demon || Brokenwing ||Yarrowfrost ||
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Leave me alone!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Warriors den-
Ga naar: