Twinkle twinkle little.. Euh.. big star!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Twinkle twinkle little.. Euh.. big star!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Winddancer
StarClan
Twinkle twinkle little.. Euh.. big star! Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Twinkle twinkle little.. Euh.. big star!   Twinkle twinkle little.. Euh.. big star! Icon_minitimewo 26 nov 2014 - 18:23

Vrolijk rende de oudere kitten door het camp. zoals meestla het geval was was ze hyper, en zoals zo vaak keek ze weer eens niet waar ze naartoe ging. En al die tijd zong ze op hoge toon "twinkle twinkle little star!" Enkele katten keken geïrriteerd op als ze langskwam, maar de meesten gaven geen reactie. Uiteindelijk werd ze moe, en glijdend kwam ze tot stilstand. De grote tabby hijgde en keek even om zich heen. Vlak naast haar stond de niet-zo-kleine ster, de leader van hun clan, Shrewstar. Haar grootmoeder. Ze keek op, haar groene oogjes onschuldig twinkelend. "Hallow Oma!", piepte ze vrolijk.

~Ghehe, ik vind dat shrew zo oud lijkt als wind oma tegen der zegt xD maar eerste post voor shrew~


Twinkle twinkle little.. Euh.. big star! 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Twinkle twinkle little.. Euh.. big star! DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Twinkle twinkle little.. Euh.. big star!   Twinkle twinkle little.. Euh.. big star! Icon_minitimewo 26 nov 2014 - 18:36

De katten kropen langzaam allemaal uit hun den en werden verdeeld qua taken. Warriors vertrokken of met hun leerlingen of alleen uit het kamp en Shrewstar vond dat de prooistapel vandaag wel goed gevuld zou eindigen, dus nam ze een klein muisje als maal en ging dicht bij haar den zitten om hem daar op te eten. Vanuit haar ooghoeken zag ze een redelijk volwassen kitten haar kant oprennen en glijdend kwam deze voor haar snuit tot stilstand. "Hallow Oma!" Begroette de kitten haar en Shrewstar gaf de kitten een kort kopje. "Goedendag Windkit, bijna klaar om apprentice te worden?" Vroeg ze zachtjes snorrend. Kittens waren altijd haar zwakke punt geweest, zeker als ze familie waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Twinkle twinkle little.. Euh.. big star! Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Twinkle twinkle little.. Euh.. big star!   Twinkle twinkle little.. Euh.. big star! Icon_minitimewo 26 nov 2014 - 18:41

De zwart-witte poes gaf haar een kopje en Windkit snorde als antwoord. "Goedendag Windkit, bijna klaar om apprentice te worden?", vroeg ze. De tabby kitten knikte enthousiast en zou opgesprongen zijn als ze niet nog steeds een beetje moe was van het rondjes rennen. "ik ben er helemaaaaaaaal klaar voor!",riep ze met haar hoge stemmetje. ze had altijd de gewoonte gehad om luider te praten dan eigenlijk nodig was, en samen met haar hoge stem werkte dat niet zo goed. "Ik zal een heele goede apprentice zijn en dan een goede warrior en misschien word ik dan ooit zelfs leader zoals jij!" Ze pauzeerde even om adem te halen, want haar geratel had veel lucht nodig. "Je moet vast een hele goede apprentice geweest zijn, en dan ene moedige en sterke warrior!" Ze praatte zo snel dat het soms zelfs voor haarzelf moeilijk was om het te volgen, maar ze vertrouwde erop dat de andere, oudere poes haar wel zou begrijpen.


Twinkle twinkle little.. Euh.. big star! 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Twinkle twinkle little.. Euh.. big star! DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Twinkle twinkle little.. Euh.. big star!   Twinkle twinkle little.. Euh.. big star! Icon_minitimewo 26 nov 2014 - 18:45

Het enthousiasme vonkte van de kitten af en Shrewstar begon te glimlachen. Ja, dit zou wel een goede aanwinst kunnen zijn voor de clan, zeker als ze die energie zou gaan gebruiken voor jagen en vechten, dan kon Windkit zomaar een van de snelst lerende apprentices worden. "Ik zal een heele goede apprentice zijn en dan een goede warrior en misschien word ik dan ooit zelfs leader zoals jij!" Zachtjes spinnend knikte ze. "Hmm, dat zou ik zo geloven." Glimlachte ze zachtjes. "Papa en mama zullen vast heel trots op je worden, maar oma is al trots op je hoor." Ze tikte de kitten aan met haar staart.
"Nou ja.." Glimlachte ze op de volgende snel gestelde vraag, ze hield er niet echt van om over het verleden te praten. "Geen idee, dat kan ik niet echt over mezelf zeggen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Twinkle twinkle little.. Euh.. big star! Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Twinkle twinkle little.. Euh.. big star!   Twinkle twinkle little.. Euh.. big star! Icon_minitimewo 26 nov 2014 - 18:48

"Hmm, dat zou ik zo geloven.", antwoordde de volwassen poes. "Papa en mama zullen vast heel trots op je worden, maar oma is al trots op je hoor." Windkit snorde als antwoord. Ze was trots op haar? Dan zou ze die trots niet bedriegen, ze zou tonen dat ze het waard was! Op haar volgende vraag was de leader niet zo vrijgevig met antwoorden. "Geen idee, dat kan ik niet echt over mezelf zeggen.", antwoordde de poes. De tabby kitten keek op in haar groene ogen, exact dezelfde kleur groen als haar eigen oogjes. "Ik durf te wedden van wel, ik denk dat je de beste warrior was van deze clan! Maar nu is papa dat natuurlijk, en Opa!", ratelde ze luid verder als antwoord.


Twinkle twinkle little.. Euh.. big star! 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Twinkle twinkle little.. Euh.. big star!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: