[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Inca
Member
[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] DPKsfdL
61
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons (3 years)
Gender:
Rank:
Inca
BerichtOnderwerp: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya]   [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] Icon_minitimewo 20 apr 2011 - 14:50

Omdat Corvus en Inca sinds kort hier nieuw zijn,( en na dat ze meerdere topics gedaan hebben samen) hebben we beslist om later een nestje kits te zoeken. Het zal een nestje van 4-5 kits worden. Namen kun je zelf verzinnen, al moeten ze wel bij hun ouders hun namen passen. Avatar's zal ik hier neerzetten, maar als je geen één leuk vind, en je hebt er zelf eentje, mag je die gerust gebruiken, al moeten ze wel voldoen aan de eisen, die ik later zal neerzetten. Namen in het groen zijn gewoon maar verzonnen, maar je mag ze steeds veranderen als je wil. Namen in het rood zijn bezet, dus die kunnen niet meer bespeeld worden. Maar nu, zal ik wat meer info geven over de kittens hun karakter:
__________________________________________________________________________________________________________________________

Spoiler:

Spoiler:
___________________________________________________________________________________________________________________________
Verplicht hier te reageren, als jullie geboren willen worden
Topics om te reageren
:
THIS MOMENT....
THIS TIME...LEADS ME TO AN ADVENTURE.

Niet verplicht te reageren:
X
___________________________________________________________________________________________________________________________
eisen voor de speler:
-ABN spreken
-Niet spammen. Minstens 5volle zinnen
-online komen. Ook niet de eerste week volledig online, en dan plotseling van de aardbodem verdwijnen.
-Verstand van Rpg-en.

Leef je de regels niet na, word je verwijdert.

En dan nu de eisen voor de kits:
-Uiterlijk moet hetzelfde zijn als op de avatars, of tenminste als van de ouders.
-Namen mag je altijd inzenden. Wij zullen aan de hand daarvan dan wel beslissen of het goed is, zelf sturen we later enkele namen door, voor enkele inspiratie.
-Niet slecht zijn
-karakters blijven hetzelfde.

Dat was dan zo alles een beetje, aanmeldingen, vragen, etc...
Gerust welkom.


Laatst aangepast door Inca op vr 29 jul 2011 - 18:40; in totaal 23 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Flameclaw
Member
[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] DPKsfdL
BlubberblubMcblub
384

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender:
Rank:
Flameclaw
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya]   [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] Icon_minitimedi 26 apr 2011 - 16:15

..........(katertje)
Deze kater is, zoals hierboven al eens vermeld werd, heel avontuurlijk, eigenlijk de avontuurlijkste van allemaal. Dit instinct heeft hij sinds toen hij geboren werd al vrij snel ontwikkeld, en kan nooit wachten om het land te verkennen. Tot énige bezorgdheid van zijn ouders soms. Meestal kan hij het hol ofzo wel uitglippen, maar hij komt nooit verder dan een diameter van 1km.


mag ik deze gaan spelen??


[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] X9t8Ov1  
My Mini Me:
[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] 28jeflj
where have you gone?:
Terug naar boven Ga naar beneden
Inca
Member
[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] DPKsfdL
61
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons (3 years)
Gender:
Rank:
Inca
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya]   [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] Icon_minitimedi 26 apr 2011 - 20:39

Voor mij is het wel ok, al zal ik eerst met Corvus overleggen. Ik zal trachten vrijdag meer nieuws te geven, want ik zit nu op m´n ds, en dit gaat niet erg gemakkelijk. Eventueel zal ik wel naar mn vader bellen om later te komen. Smile


Laatst aangepast door Inca op ma 27 jun 2011 - 12:38; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Flameclaw
Member
[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] DPKsfdL
BlubberblubMcblub
384

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender:
Rank:
Flameclaw
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya]   [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] Icon_minitimedi 26 apr 2011 - 20:47

Inca schreef:
Voor mij is het wel ok, al zal ik eerst met Corvus overleggen. Ik zal trachten vrijdag meer nieuws te geven, want ik zit nu op m´n ds, en dit gaat niet errg gemakkelijk. Eventueel zal ik wel naar mn vader bellen om later te komen. Smile


okee ik zal geduldig zijn ;D


[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] X9t8Ov1  
My Mini Me:
[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] 28jeflj
where have you gone?:
Terug naar boven Ga naar beneden
Corvus
Member
[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] DPKsfdL
36

CAT'S PROFILE
Age: 5 years old
Gender:
Rank:
Corvus
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya]   [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] Icon_minitimewo 27 apr 2011 - 15:59

Van mij mag het Wink
Wie wil nog meer/
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowbell
Member
[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] DPKsfdL
Assie/Amy
174
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Snowbell
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya]   [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] Icon_minitimewo 27 apr 2011 - 16:12

@ Flameclaw, heb je ook een naam die je zelf bedacht heb, en leuk vind, of heb je liever dat wij. ze verzinnen, al ben ik er een erg geval in. Kittennamen verzinnen Neutral


[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] I24weu
Carol of the bells:
Terug naar boven Ga naar beneden
Flameclaw
Member
[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] DPKsfdL
BlubberblubMcblub
384

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender:
Rank:
Flameclaw
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya]   [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] Icon_minitimewo 27 apr 2011 - 16:28

Dewpaw schreef:
@ Flameclaw, heb je ook een naam die je zelf bedacht heb, en leuk vind, of heb je liever dat wij. ze verzinnen, al ben ik er een erg geval in. Kittennamen verzinnen Neutral

ehmm ik zat te denken aan aan cloudkit of kan het ook een gewone naam zijn?


[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] X9t8Ov1  
My Mini Me:
[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] 28jeflj
where have you gone?:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowbell
Member
[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] DPKsfdL
Assie/Amy
174
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Snowbell
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya]   [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] Icon_minitimewo 27 apr 2011 - 16:33

We zijn rogue's dus, ik weet niet op clan-namen mogen voor Rogue's...

Misschien gewoon kit weglaten? Ik laat je wel nog denken, of je mag mij ook aan het denken zette hoor. Maar ik wil niet aandringen natuurlijk. [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] 991438


[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] I24weu
Carol of the bells:
Terug naar boven Ga naar beneden
Flameclaw
Member
[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] DPKsfdL
BlubberblubMcblub
384

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender:
Rank:
Flameclaw
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya]   [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] Icon_minitimewo 27 apr 2011 - 16:35

even denken ehmmmm
Cloud is dan goed


[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] X9t8Ov1  
My Mini Me:
[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] 28jeflj
where have you gone?:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowbell
Member
[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] DPKsfdL
Assie/Amy
174
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Snowbell
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya]   [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] Icon_minitimewo 27 apr 2011 - 16:39

Ok van mij mag je het account wel aanmaken. Ik denk dat het ook goed is voor Corvus de naam, dus zal ik hem er ook maar niet mee lastig vallen. Hij heeft me tenslotte al erg veel gehoord. Embarassed


[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] I24weu
Carol of the bells:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud
Member
[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] DPKsfdL
alexandra
75

CAT'S PROFILE
Age: 1.5 manen
Gender:
Rank:
Cloud
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya]   [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] Icon_minitimewo 27 apr 2011 - 17:21

en anders kan ik het altijd nog veranderen ;D


[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] 28qx388
Lovelykit x Kestrelpaw x Luckypaw x Stormpaw x Moonshine x Cloud
Terug naar boven Ga naar beneden
Inca
Member
[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] DPKsfdL
61
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons (3 years)
Gender:
Rank:
Inca
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya]   [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] Icon_minitimewo 27 apr 2011 - 17:34

Ok, voor mij is het in orde, Corvus zal het wel lezen zeker als hij on. komt???!!

Je vind de avatar ok?


Ik zal zodra we samen een topic voor kits hebben, het hier plaatsen, maar aangezien we nog maar net aangekomen zijn hier in Wc, en we nog maar twee topics hebben zal het wel nog eventjes duren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud
Member
[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] DPKsfdL
alexandra
75

CAT'S PROFILE
Age: 1.5 manen
Gender:
Rank:
Cloud
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya]   [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] Icon_minitimewo 27 apr 2011 - 17:36

ik vind het echt een schatje, wij krijgen binnenkort ook een rood-wit katertje erbij, hij is echt een aapje (sorry moest ik even melden)

het geeft niet ik ben ook niet erg bekend hoor, ik bedoel ik kan wel posten enzo maar veel posts heb ik niet op mijn namen staan xD


[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] 28qx388
Lovelykit x Kestrelpaw x Luckypaw x Stormpaw x Moonshine x Cloud
Terug naar boven Ga naar beneden
Inca
Member
[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] DPKsfdL
61
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons (3 years)
Gender:
Rank:
Inca
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya]   [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] Icon_minitimewo 27 apr 2011 - 17:43

Begrijpelijk, je bent sinds kort maar geregistreerd met Flameclaw. Smile

Ik ben bezig een soort onderschrift te maken, heb nu m'n eigen manier zo, ook voor andere site's probeer ik dit nu, maar ik heb een nieuwe pc, en paint is dus echt f*cking slecht. Een geheel nieuw programma, wel ik snap er dus echt niets meer van. Maar ik zal het wel nog eens (voor de zoveelste keer proberen.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud
Member
[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] DPKsfdL
alexandra
75

CAT'S PROFILE
Age: 1.5 manen
Gender:
Rank:
Cloud
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya]   [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] Icon_minitimewo 27 apr 2011 - 17:45

jaa dat klopt maar ik doe wel mn best om goed te posten:P
ik ga niet eens proberen een onderschrift te maken ik kan echt voor geen meter bewerken


[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] 28qx388
Lovelykit x Kestrelpaw x Luckypaw x Stormpaw x Moonshine x Cloud
Terug naar boven Ga naar beneden
Inca
Member
[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] DPKsfdL
61
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons (3 years)
Gender:
Rank:
Inca
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya]   [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] Icon_minitimewo 27 apr 2011 - 18:08

Ik kan het eigenlijk zelf niet hoor, maar gewoon met Wc, PrintScreen knopje op je toetsenbord, en paint, en een online bewerk programma is het eigenlijk zo gefikst.

Maar goed, als ik klaar ben met m'n oderschrift moet ik dan ook ééntje voor jou maken? Ik kan maar met 1 plaatje tegelijk werken, dus geen twee plaatjes per onderschrift. Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunderstorm
Member
[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] DPKsfdL
242

CAT'S PROFILE
Age: 13 manen
Gender:
Rank:
Thunderstorm
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya]   [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] Icon_minitimewo 27 apr 2011 - 19:17

Zou ik mischien Spider mogen spelen?
zou hij alleen een andere naam mogen want ik vind spider nogal vaa,
maar als jullie spider graaag willen vind ik het ook wel prima.
Groetjes Thunderstorm


[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] Thunderstorm
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud
Member
[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] DPKsfdL
alexandra
75

CAT'S PROFILE
Age: 1.5 manen
Gender:
Rank:
Cloud
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya]   [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] Icon_minitimewo 27 apr 2011 - 19:33

Inca schreef:
Ik kan het eigenlijk zelf niet hoor, maar gewoon met Wc, PrintScreen knopje op je toetsenbord, en paint, en een online bewerk programma is het eigenlijk zo gefikst.

Maar goed, als ik klaar ben met m'n oderschrift moet ik dan ook ééntje voor jou maken? Ik kan maar met 1 plaatje tegelijk werken, dus geen twee plaatjes per onderschrift. Embarassed

als je het voor Cloud zou willen doen vind ik dat echt heeel aardig van je
Terug naar boven Ga naar beneden
Inca
Member
[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] DPKsfdL
61
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons (3 years)
Gender:
Rank:
Inca
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya]   [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] Icon_minitimedo 28 apr 2011 - 7:41

Thunderstorm, natuurlijk mag je van mij, de naam mag je; zoals ik al vermeld had in m'n begin post; veranderen hoor, het was gewoon wat voorbeeldjes, ze hoefden niet zo te zijn.

Cloud, ik moet dan wel op m'n andere pc, paint is erg slecht hier.
Ik zal vrijdag voor beide kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flashcoat
Member
[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] DPKsfdL
75

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Flashcoat
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya]   [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] Icon_minitimedo 28 apr 2011 - 8:25

mag ik misschien Maya spelen?


[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] Showimageqd

lollypop!:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 5Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: