[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 4



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Songbird
Member
[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 4 DPKsfdL
Heleen
71

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Songbird
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya]   [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 4 Icon_minitimedo 2 jun 2011 - 20:57

Mirror meld zich x waneer worden ze geboren ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Inca
Member
[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 4 DPKsfdL
61
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons (3 years)
Gender:
Rank:
Inca
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya]   [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 4 Icon_minitimezo 5 jun 2011 - 17:21

Dat kan ik nu niet zeggen. Wat ik wel kan zeggen, is dat m'n schooljaar op z'n einde loopt, en ik dan wel eventjes in de vakantie ga kunnen posten. Morgen zal ik trachten met m'n broer z'n psp op internet, vorige week hadden we enkel maandag en dinsdag school, en ik was te laat klaar op internaat om nog op internet te kunnen gaan, en ben ik uiteindelijk op m'n kamer gebleven.

Lekker asociaal

EDIT: Maya is terug vrij. iemand anders die haar wil bespelen, kan nu nog. Ik zal ze verwijderen wanneer niemand ze wil spelen. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud
Member
[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 4 DPKsfdL
alexandra
75

CAT'S PROFILE
Age: 1.5 manen
Gender:
Rank:
Cloud
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya]   [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 4 Icon_minitimema 6 jun 2011 - 14:34

okee tot die tijd ben ik er nog wel hoor ;D


[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 4 28qx388
Lovelykit x Kestrelpaw x Luckypaw x Stormpaw x Moonshine x Cloud
Terug naar boven Ga naar beneden
Inca
Member
[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 4 DPKsfdL
61
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons (3 years)
Gender:
Rank:
Inca
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya]   [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 4 Icon_minitimema 13 jun 2011 - 11:54

Korte update: Cloud en Blossom zijn al geboren, dus de rest mag ook al reageren als ze willen. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Firelight
Member
[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 4 DPKsfdL
13

CAT'S PROFILE
Age: 25 m
Gender:
Rank:
Firelight
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya]   [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 4 Icon_minitimezo 19 jun 2011 - 11:09

Kunnen Mirror en Roran zich a.u.b. melden in het topic?

Er zijn al twee kits geboren, enkel jullie nog, en we zijn volledig.

-Inca-
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunderstorm
Member
[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 4 DPKsfdL
242

CAT'S PROFILE
Age: 13 manen
Gender:
Rank:
Thunderstorm
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya]   [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 4 Icon_minitimezo 19 jun 2011 - 13:15

Roran meld zich


[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 4 Thunderstorm
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firelight
Member
[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 4 DPKsfdL
13

CAT'S PROFILE
Age: 25 m
Gender:
Rank:
Firelight
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya]   [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 4 Icon_minitimezo 19 jun 2011 - 13:16

Je mag reageren in het topic als je wil. Dan zijn we al met zijn vijfjes. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunderstorm
Member
[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 4 DPKsfdL
242

CAT'S PROFILE
Age: 13 manen
Gender:
Rank:
Thunderstorm
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya]   [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 4 Icon_minitimezo 19 jun 2011 - 13:48

ik heb gepost met Roran,
groetjes


[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 4 Thunderstorm
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Inca
Member
[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 4 DPKsfdL
61
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons (3 years)
Gender:
Rank:
Inca
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya]   [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 4 Icon_minitimema 27 jun 2011 - 12:51

Elk kitten is nu geboren, dus een vijfde kan er niet meer bij. Ik zal zodra het topic afgerond is, een nieuw topic openen waar jullie al wat ouder zullen zijn. Het zal nog eventjes wachten worden op het volgend topic, maar Inca moet nu niet meer bevallen, dus zal het wat rapper gaan. Alvast bedankt iedereen, om mee te spelen.

Ook staan de topics nu in deze beginpost, waar je mag, en MOET reageren.

-Inca-
Terug naar boven Ga naar beneden
Indi
Member
[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 4 DPKsfdL
Damien
524
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 5 yr
Gender:
Rank:
Indi
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya]   [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 4 Icon_minitimedi 28 jun 2011 - 14:25

Eventjes voor de duidelijkheid. Corvus kan sinds maandag tot donderdag(?) niet reageren. I.v.m. Privé. Dus wees niet bang dat hij dezer dagen niet zal reageren.

Ik zal zodra de kits al meer dan drie posten min. heeft, een nieuw topic maken. Dus iedereen, kan nog twee keer(minimum) reageren vooraleer er een nieuw topic komt.

-Inca-


[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 4 Indios
Indi ~ Slenderstep ~ Silvergale
Terug naar boven Ga naar beneden
Inca
Member
[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 4 DPKsfdL
61
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons (3 years)
Gender:
Rank:
Inca
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya]   [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 4 Icon_minitimevr 29 jul 2011 - 16:50

Wil iedereen die nog meedoet zich eventjes hier weer melden? het topic was zegmaar tot stof vergaan, en daarom zal ik nu al een topic aanmaken waar jullie al wat ouder zijn. Natuurlijk zullen jullie nog niet kunnen lopen bijvoorbeeld, maar wel ruiken en zien. Dus jullie hoeven niet meer te reageren in het geboortetopic. Je mag natuurlijk nog, maar het is niet meer nodig. BTW Corvus zal niet binnen de kortste keren reageren, aangezien hijzelf op de amarkt staat. Kits die niet meer willen meedoen, mag je ook gewoon op de amarkt zetten van mij. Jullie beslissen zelf wat je er verder mee doet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossom
Member
[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 4 DPKsfdL
13

CAT'S PROFILE
Age: 1 dag
Gender:
Rank:
Blossom
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya]   [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 4 Icon_minitimevr 29 jul 2011 - 17:10

Ik doe mee
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverwing
Member
[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 4 DPKsfdL
73

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Silverwing
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya]   [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 4 Icon_minitimevr 29 jul 2011 - 17:14

Mirror doet mee x


Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Inca
Member
[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 4 DPKsfdL
61
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons (3 years)
Gender:
Rank:
Inca
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya]   [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 4 Icon_minitimevr 29 jul 2011 - 17:35

Ok. Ik ben nu bezig met het volgende topic, ik zal jullie op het lijstje zetten.

Het kan nog eventjes duren vooraleer ik klaar ben met een topic, ik heb deze keer inspi opgedaan ervoor, dus .... het zal lang worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonriver
Member
[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 4 DPKsfdL
32

CAT'S PROFILE
Age: 14manen
Gender:
Rank:
Moonriver
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya]   [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 4 Icon_minitimevr 29 jul 2011 - 18:43

Het nieuwe topic is klaar. Ik heb hem ook deze keer bij verplichte topics geplaatst, want hier groeien jullie eigenlijk op. Leren jullie lopen, jagen enzo. De mensen die niet meer meedoen gelieve hier te melden. Zodat ik jullie namen dan kan verwijderen uit het topic.


Change your life
Choose the wind
The WIND turns in your life.
____________________
KLIK op de spoilers plzzz
Spoiler:

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossom
Member
[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 4 DPKsfdL
13

CAT'S PROFILE
Age: 1 dag
Gender:
Rank:
Blossom
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya]   [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 4 Icon_minitimezo 31 jul 2011 - 13:12

Hoe oud zijn de kits nu?
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonriver
Member
[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 4 DPKsfdL
32

CAT'S PROFILE
Age: 14manen
Gender:
Rank:
Moonriver
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya]   [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 4 Icon_minitimezo 31 jul 2011 - 13:25

Ik zou het moeten opzoeken op internet. Ik denk geen geboortelingen natuurlijk meer, maar iets rond de twee-drie weken. Maar ik zal het opzoeken en het jullie laten weten via pb.


Change your life
Choose the wind
The WIND turns in your life.
____________________
KLIK op de spoilers plzzz
Spoiler:

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jumpfoot
Member
[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 4 DPKsfdL
121

CAT'S PROFILE
Age: 19 maanden
Gender:
Rank:
Jumpfoot
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya]   [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 4 Icon_minitimedi 2 aug 2011 - 19:25

Sorry, maar inspi is op, ik reageer als laatste, als er tenminste nog iemand reageert.

Blossom


[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 4 View

[img][GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 4 Dragonpixel_668400[/img]
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowcrystal
Member
[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 4 DPKsfdL
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♥ 28 Moons ♥
Gender:
Rank:
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya]   [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 4 Icon_minitimedi 2 aug 2011 - 19:32

*Cloud hier*
ik zal zo snel mogelijk reageren, ik denk dat ik dat vanavond nog red




[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 4 Vg7cih
[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 4 U7aw
Theme & Voice:

extra's:
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonriver
Member
[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 4 DPKsfdL
32

CAT'S PROFILE
Age: 14manen
Gender:
Rank:
Moonriver
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya]   [GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya] - Pagina 4 Icon_minitimedi 2 aug 2011 - 21:21

Jullie mogen de tijd nemen hoor. Ik heb alle begrip voor late reactie's want ik ben ook niet de snelte reageerder.( En we hebben allemaal een privé leventje) Dus haast jullie zeker niet zou ik zeggen.



-Inca-


Change your life
Choose the wind
The WIND turns in your life.
____________________
KLIK op de spoilers plzzz
Spoiler:

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[GEZOCHT] kit(s) voor Corvus en Inca[Maya]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: