Ceremonie december - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Ceremonie december

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Lurkingshade
StarClan
Ceremonie december - Pagina 2 KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie december   Ceremonie december - Pagina 2 Icon_minitimevr 5 dec 2014 - 21:13

Geen reactie, typisch. Hij liet zijn klauwen in de aarde zakken en knipperde even neutraal met zijn ogen. Geen enkele emotie in zijn groene ogen te zien. Hij zag eruit alsof hij erop was iemand te vermoorden, maar wie zou dat serieus nemen? Hij was amper een schop hoog en goed om als grap te gebruiken. Niemand zou hem als dreigend ervaren. Wacht maar... "Klaar met je klaagrede Princess?" Hij reageerde niet, hij keek zelfs niet, hij herkende de stem uit duizenden want als je die hoorde wist je dat de ontplofte rat op komst was. "Bij dawn begint je eerste training." Hij keek even vanuit zijn ooghoek naar de kater maar reageerde er verder niet op. Mooi niet, hij mocht vergeten dat hij er zou zijn, waar hij ook moest zijn. Hij snoof enkel even zachtjes maar liet toen terug zijn nagels in hun hulsel gaan. Hij schudde even zijn gevlekte pels uit en liet zijn ongeïnteresseerde blik over de katten gaan. Al snel zag hij de witte pels van zijn zusje, Ivypaw. Ze stond tegenover een zwarte kater en wel meteen schoot de zwart-witte apprentice in actie. Met een snelheid die niemand zou verwachten schoot hij naar voren en kwam hij zo voor haar staan. Zijn staart wreef even over haar lichaampje heen toen hij haar passeerde. Hij keek even met een lege, neutrale blik naar haar mentor en snoof zachtjes waarna hij zich naar haar draaide en zo zijn rug keerde naar de zwarte kater. Hij drukte even zachtjes zijn neusje tegen de hare en zette een stap naar voren waarna hij even halt hield bij haar oortje. "Als er iets is kom je naar mij, ok?" zei hij waarna hij even een stap terugnam en haar even kort aankeek. Na enkele tellen knipperde hij een keer en zei hij nog; "Gefeliciteerd," op zijn gebruikelijke toonloze manier. Daarna draaide hij zich om en wandelde hij verder. Zijn blik gleed over de katten, zoekend naar een andere kattin, Windpaw. Al snel spotte hij haar, een hypere, gestreepte kattin. Wel meteen liep hij naar haar en hij drukte even zijn neusje zacht tegen die van haar waarna hij even zijn staart tegen haar flank legde, misschien werd ze daar wat rustiger van. "Wind," zei hij zachtjes waarna hij even wenkte met zijn staart om met hem mee te komen. Hij nam een paar stappen van de menigte en hing zitten waarna hij wachtte op de tabby apprentice, zijn dierbare zusje.


Rip Augurkielurkie
Ceremonie december - Pagina 2 66u15yb9_o

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghostpaw.
Member
Ceremonie december - Pagina 2 DPKsfdL
Assie & Lilith >3
252
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender:
Rank:
Ghostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie december   Ceremonie december - Pagina 2 Icon_minitimevr 5 dec 2014 - 21:20

De jonge poes ving net de eerste woorden van Shrewstar op toen die de clan toesprak voor een ceremonie. Veel verschillende katten waarvan ze sommigen misschien kende, maar anderen dan ook weer niet, liepen naar de verzamelplaats in het kamp. Nog voor de meeste katten er bij waren wist ze een plekje dicht bij hun leider te bemachtigen. Zo was ze zeker dat ze alles goed kon horen. Ze wist zeker dat zij vandaag ook alweer genoemd zou worden. Misschien niet om tot Warrior benoemd te worden, maar voor de zoveelste keer ondertussen al voor een nieuwe mentor. De poes spitste haar oortjes en stampte met haar pootjes op de grond om voor de nieuwe Warriors te applaudisseren. '...en Ghostpaw, Tallshadow zal jouw trainingen overnemen.' Ghost spitste haar oortjes en keek op toen Shrewstar haar naam liet vallen. Tallshadow. Hmm. Was dat niet die nieuwe warrior? De poes keek even in het rond en wist toen de Tabby eindelijk te vinden. Haar oortjes licht plat in haar nek en haar staart eveneens licht tussen haar poten stapte ze op de kater af. "Tall?" Ze keek 'der nieuwe mentor even aan waarna ze opgelucht zuchtte en haar oren en staart weer gewoon liet doen.

Tag;; Tallshadow


I am weak and helpless
Ceremonie december - Pagina 2 2558k5x
Ghost's theme song
Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Ceremonie december - Pagina 2 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie december   Ceremonie december - Pagina 2 Icon_minitimeza 6 dec 2014 - 9:29

Leden van de shadowclan, verzamel je op de open plek voor een clanceremonie!” Een gevoel van trots bekroop hem, zijn twee apprentices zouden vandaag warrior worden en stiekem... Was hij trots op hen. Ja, ja, hij haatte ze en al, maar op momenten dan ook weer niet en ze waren best oké hoor, het was gewoon dat hij iets had tegen apprentices. Maar je eigen apprentice... Dat was toch nog iets anders. “Vandaag krijgen we nieuwe impulsen in de clan, maar eerst wil ik een paar apprentices verwelkomen tot hun nieuwe rang.” Hij hing ervoor zitten en sloeg zijn zwarte staart om zijn pikzwarte pootjes heen. “Acepaw, Bluepaw, Dauntpaw, Cherrypaw, Brightpaw, Descentpaw, Snowypaw en Tallpaw kom naar voren.” Even liet hij een geamuseerd gesnor horen bij het horen van de naam die hij zo graag had willen horen. Zijn staart zwiepte even over de grond en hij maakte zichzelf nog wat groter om over de katten heen te kunnen kijken naar de ceremonie. “Jullie hebben allemaal jullie trainingen afgerond en jullie mentors hebben me hun toestemming gegeven om jullie warrior te maken.” Hij liet een klein lachje op zijn lippen glijden. “Acepaw, vanaf vandaag zul je Acefray heten. Bluepaw, jij hebt je warriornaam ook verdiend, deze zal Bluebell zijn." Hij snorde even, maar onderdrukte deze halverwege en schraapte even kort zijn keel. "Dauntpaw, ook jij wordt verheven tot de warrior rang, jouw naam zal Dauntrose zijn." Bij Daunt knikte hij enkel aangezien hij haar maar een moon ofzo had gehad, maar Blue was toch specialer. Hij kende haar al van het begin dat zij begon met haar trainingen en hij voelde zich zo trots om het feit dat ze eindelijk klaar was. "Cherrypaw, jij zult Cherryflower heten en Brightpaw, jij krijgt de naam Brightflash toegewezen. Descentpaw, ook jij hebt de juiste hoeveelheid wijsheid bereikt en hierbij benoem ik je tot Descentrose en Snowypaw, vanaf nu heet jij Snowywinter. Tenslotte hebben we Tallpaw nog,” Hij keek even naar de tabby kater die nog geen naam in onvangst had gekregen. “Na je straf heb je je alsnog bewezen, dus hierbij benoem ik je tot Tallshadow.” Never grinnikte even van vreugde, maar hing nog niet naar voren. Hij bleef netjes tussen de menigte hangen terwijl zijn blik over de nieuwe warriors hingen. “Welkom nieuwe warriors!” Riep hun leider.
Nadat ze van de bende kits apprentices had gemaakt kwamen de verwaarloosde apprentices zonder mentor. “Dan hebben we nu nog de apprentices, wiens trainingen een tijdje hebben stilgelegen.” Hij haalde even diep adem en zuchtte, deze ceremonie was lang. “Mistypaw, Blackwing zal jou erbij nemen als apprentice en Mockingpaw, jij mag je bij de trainingen van Wolftail voegen. Mazepaw en Duskpaw, jullie beide zullen verder worden getraind door Nevermind," Wel meteen kwam hij overeind, het was alsof hij op automatische piloot stond. Hij duwde de katten die in zijn weg stonden gewoon omver door ze omver te lopen en bereikte zo de plaats waar de apprentices stonden. Hij sloot zijn cyaanblauwe ogen en duwde zijn neus even tegen die van zijn twee apprentices. "En Dimpaw, jouw trainingen zullen worden vervolgd door Dauntrose." Verrast keek hij op toen hij de naam van zijn apprentice hoorde... Nee sorry oud apprentice. Stiekem was hij wel trots... "Ghostpaw, Tallshadow zal jouw trainingen overnemen.” Hij lachte even kort, dit zou echt nog interessant kunnen worden...
“Dit was de ceremonie.” Hij knikte even naar Shrew die net een knikje had gegeven naar alle mentoren en keek even toe hoe ze van het tafereel verdween, daarna draaide hij zich naar zijn twee nieuwe apprentices. "Morgen, Sunhigh, Little Creek," De gewoonlijke eerste training hing daar altijd door van hem. Daarna draaide hij zich om en liep hij naar Dauntrose. "Gefeliciteerd," zei hij met een neutrale blik waarna hij even tevreden knikte naar haar. "Je zult het geweldig doen als mentor daar ben ik zeker van," een klein lachje verscheen even snel op zijn lippen waarna hij zich omdraaide en naar Bluebell liep. Hij keek haar even aan, ze was zoveel gegroeid. "Gefeliciteerd, Bluebell," Zei hij met een klein lachje. "Je was een geweldige apprentice, ik kon me er echt geen betere wensen," vervolgde hij waarna hij even tevreden naar haar knikte. Daarna draaide hij zich om, zijn blik viel meteen op de gestreepte rug van zijn vriend. Hij grijnsde even kort en spande zijn spieren op waarna hij met zachte passen naar voren liep. Toen hij dicht genoeg was sprong hij op en lande hij recht op de tabby kater genaamd Tallpa-shadow... Wauw dat zou echt wennen worden. Hij bleef even liggen op het bruine ding en grijnsde even luid. "Hey Tallshadow," zei hij met een grijns waarna hij van zijn buddy afsprong en even keek naar de twee andere katten die er nog waren. "Gefeliciteerd, ik dacht niet dat Shrew je al zoveel zou vertrouwen," zei hij op een plagende toon tegen zijn buddy.


and as he was the black canvas
Ceremonie december - Pagina 2 MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Ceremonie december - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie december   Ceremonie december - Pagina 2 Icon_minitimeza 6 dec 2014 - 10:57


Tallshadow
»Tu ne cede malis, sed contra audentior Ito«

Het mooie was dat Ghostpaw een apprentice bleek te zijn die ook eigen initiatief nam, en terwijl de kater dus zo druk bezig was om te proberen beleefd weg te komen van de enorme groep van feliciterende katten had zij hem al gevonden. Eerst dacht hij dat ze een of andere apprentice was, maar toen viel het kwartje en kreeg hij een glimlach op zijn gezicht zodra hem duidelijk werd dat dit zijn apprentice was. Toen ze zijn naam dus rustig zei draaide hij zijn hoofd naar haar, de andere katten even negerende en knikte. "Dankjewel dat je me gevonden hebt Ghostpaw," Mauwde hij, dankbaar maar ook serieus. Helaas voor hem werd het serieuze nogal teniet gedaan door een waanzinnig grote hoop 'ding' die bovenop hem sprong. Met een "Oef" Viel de kater op de grond met Never bovenop hem. "Gefeliciteerd, ik dacht niet dat Shrew je al zoveel zou vertrouwen," Tall rolde eens met zijn ogen, natuurlijk, ging dat zijn apprentice lekker vertellen. "Blijkbaar wel dus Never," Grinnikte hij, en duwde met kleine inspanning de ander van hem af. "Mag ik je voorstellen, Ghostpaw dit is Nevermind, Nevermind dit is Ghostpaw, mijn apprentice," Misschien keek hij inderdaad ietwat trots bij het woord 'mijn' en 'apprentice'.

Warrior   |     |   13  Moons


Ceremonie december - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Ceremonie december - Pagina 2 TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie december   Ceremonie december - Pagina 2 Icon_minitimeza 6 dec 2014 - 17:22

Dauntpaw~
"Gefeliciteerd," Ze keek op toen een grote zwarte kater voor haar ging staan. Ze zwaaide dankbaar met haar staart en glimlachtte. "Je zult het geweldig doen als mentor daar ben ik zeker van," "Dankjewel Never.", miauwde ze tegen haar oud mentor. De zwarte kater draaide zich om naar Bluebell. Omdat ze ernaast zat kon ze hem goed verstaan. "Gefeliciteerd, Bluebell. Je was een geweldige apprentice, ik kon me er echt geen betere wensen," Verrast keek ze op. Natuurlijk was Bluebell al langer zijn apprentice, maar... Dauntrose schudde haar kop. Het was heel normaal punt. Ze grijnsde even naar de poes naast haar toen Nevermind weg stapte.
© Isa


Tag; Bluebell & Nevermind

Ghostpaw~

Ze voelde zich nog steeds ongemakkelijk, maar bij zijn aanblik verliet een zucht haar mond. Waarna ze opgelucht haar oren en staart weer gewoon liet doen. "Dankjewel dat je me gevonden hebt Ghostpaw," Ze richtte haar kopje naar de grond. Haar staart ongemakkelijk heen en weer slaand. Zou hij weer zijn zoals alle mentors die ze al had gehad? "Oef" De lichtgekleurde poes keek bijna meteen op. Ze zag een zwarte kater op Tallshadow liggen. "Gefeliciteerd, ik dacht niet dat Shrew je al zoveel zou vertrouwen," Ze twijfelde of ze hem moest helpen. "Blijkbaar wel dus Never," Het was al niet meer nodig. Tall duwde de kat die Nevermind heette, de naam schoot haar plotseling te binnen, van hem af. "Mag ik je voorstellen, Ghostpaw dit is Nevermind, Nevermind dit is Ghostpaw, mijn apprentice," Ze glimlachtte onzeker naar hem en keek dan naar Tallshadow. Ghostpaw was stiekem wel benieuwd waar ze hun eerste training zouden doen.
Tag; Nevermind & Tallshadow


♥️
Ceremonie december - Pagina 2 YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Ceremonie december - Pagina 2 Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie december   Ceremonie december - Pagina 2 Icon_minitimezo 7 dec 2014 - 11:35

Twee nachten geleden was het begonnen. Een tintelend, kietelend gevoel dat in de puntjes van mijn tenen was begonnen en nu mijn hele lichaam beheerste. Het was geen verlammende angst, wat het eerst was geweest. Nee, nu was het meer een soort van opwinding, nieuwsgierigheid. Misschien wilde ik dan toch wel ouder worden. Nee, zo ver was ik nog niet. Maar ik was niet meer bang. Ik liet alles gewoon op me af komen, gewoon zien wat er zou gaan gebeuren. Misschien was deze verandering in mijn "instelling" niemand opgevallen, maar voor mij was het alsof ik van de middeleeuwen naar de renaissance was gegaan. Ik was weer vrolijk, nieuwsgierig en speels. Ik genoot van mijn laatste tijdje als kitten en probeerde zo min mogelijk aan de toekomst te denken. Maar, toen een paar dagen geleden de geruchten over de naderende ceremonie me hadden bereikt, spookte het constant door mijn hoofd. Ik was er niet meer bang voor, maar het bracht wel een ander gevoel met zich mee. Spanning, verwachting. Ik was nieuwsgierig naar wie mijn mentor zou worden, hoe het leven zou zijn. Zou ik het wel allemaal kunnen bijbenen? Zou ik mijn taken aankunnen? Deze vragen hielden me 's nachts wakker, maar ze waren niet meer angstaanjagend. Ook vannacht had ik niet kunnen slapen, nog slechter dan eerdere nachten. Iets in me zei dat dit de laatste nacht in mijn vertrouwde nest was. Ergens was dat maar goed ook, want het begon hier aardig krap te worden. Maar toch zal ik het knusse, veilige en zorgeloze gaan missen. Het gezellige gebabbel van de queens. Het vrolijke gespeel van de kittens. Een brok verscheen in mijn keel. Dat ik er niet meer bang voor was, wilde niet zeggen dat ik het niet meer jammer vond. Ik sloot mijn oogjes, en luisterde naar de slapende katten om mijn heen. Hun ademhalingen waren over het algemeen regelmatig, en af en toe bewoog een slapend lijfje zich even. Grinnikend bedacht ik me dat, als het helemaal niet zo verschrikkelijk zal zijn, ik me voor niets zo'n zorgen had gemaakt. Maar dat deed er niet meer toe. Ik had al genoeg tijd verspild. Zuchtend ging ik verliggen, zodat ik een beetje overzicht had over de Nursery. Mijn oog viel op een klein nest, met twee vrij jonge kittens en hun moeder erin. De kittens waren ongeveer een Moon oud, en waren waarschijnlijk niet op de hoogde van hoe de wereld in mekaar zat. Toen ik zo oud was, had ik daar in ieder geval geen besef van. Ik was jong en onbezorgd geweest. Had het idee dat mij en mijn dierbaren niets kon overkomen. Maar niets was minder waar. Met een grimas op mijn gelaat dacht ik terug aan de avond waarin Lurkingkit me had aangevallen. Ik kon dat nog steeds niet helemaal geloven, en dacht er niet graag aan. Toch was de pijnlijke ervaring moeilijk te vergeten, helaas. Maar ik merkte dat ik begon af te dwalen en richtte me weer op de geluiden die het donker met zich meebracht. De vrede die deze nacht uitstraalde maakte me rustig, en ik viel uiteindelijk in een lichte slaap.

Met de gloren van de ochtend opende ik mijn ogen. Het was nog stil, en ik merkte vrijwel direct dat ik niet meer moe was. Dus strekte ik mijn pootjes uit en stond ik op. Rustig wandelde ik naar de uitgang, en voor ik naar buiten liep wierp ik nog even een blik achterom. Vrijwel iedereen lag nog rustig te slapen, en ik glimlachte eventjes. Vervolgens liep ik veder, en voorzichtig stapte ik naar buiten. Daar kwam zoals wel vaker een koude windvlaag me te gemoed. Lekker weertje. Dat kreeg je met Leaf-fall. Vrijwel het hele kamp was bedekt met de dauw van de morgen, en er hing een dun laagje nevelachtige mist. Ik zocht een rustig plekje op met uitzicht op een klein stukje territorium, en ging zitten. Mijn staart zwiepte kalmpjes heen en weer terwijl ik weer in gedachten weg zonk. Dromerig staarde ik voor me uit. Wanneer zou ik eindelijk naar buiten mogen? De vrije wereld in? Doen wat ik wilde? Toch grappig om te bedenken dat je als je Apprentice werd taken en vrijheden tegelijk kreeg. Was je dan vrijer, of juist meer gebonden? Er waren zo veel vragen, maar ik wist wel dat niemand mij de antwoorden kon geven. Nee, daar moest ik zelf weer achter komen. Ik voelde hoe mijn poten koud werden, en met een gaap stond ik op. Ik begon rustig aan een klein wandelingetje door het kamp, om wat warmer te worden. Terwijl ik liep keek ik toe hoe de clan langzaam maar zeker wakker werd. Er waren al een aantal warriors wakker, en de eerste patrouille was waarschijnlijk al onderweg. Ook veel trainingen begonnen nu, en ik keek toe hoe een paar apprentices met hun mentoren wegliepen. Wanneer zou ik daar bij zitten? Wanneer zou ik ook 's morgens vroeg op moeten staan voor de training? Met wie zou ik weglopen? De wervelwind van vragen in mijn hoofd begon weer te waaien, en ik stapte snel weer veder om mezelf rustig te houden. Door al die nieuwsgierigheid die bedwongen moest worden had ik wel een goede zelfbeheersing ontwikkeld. Tenslotte kwam ik weer aan op mijn plekje, en ging ik weer zitten, maar nu met mijn rug de andere kant op. Zo had ik een goed overzicht over het kamp. Ik krulde mijn staart om mijn pootjes, en mijn vacht waaide een beetje omhoog door een kille windvlaag. Zo zat ik daar een tijdje, van buiten de kalmte zelve, maar van binnen eens wervelwind van vragen. Net een orkaan, maar dan met het oog aan de buitenkant en de storm van binnen. Na een korte tijd kwamen de eerste vrolijke kittens naar buiten rennen om te spelen. De kitten in mij wilde dolgraag meedoen, maar het volwassen deel in mij keurde het spelen af. Tenslotte bleef ik gewoon zitten, en er rustte en glimlach op mijn gelaat terwijl ik naar hun spel keek. Ik voelde me zo vrij volwassen, maar ik wist ook wel dat ik voor nu nog gewoon een kitten was. Voor nu...

“Leden van de shadowclan, verzamel je op de open plek voor een clanceremonie!” Zodra de stem van onze leider en tevens mijn oma door het kamp galmde, begonnen mijn al zwakke pootjes te trillen. Was dit hem? Dé ceremonie? Aarzelend stond ik op, en langzaam maar zeker wandelde ik richting de zwart-witte poes. Ook mijn broertjes en zusjes kwamen naar deze plek, en nog steeds gespannen liep ik naar ze toe. Ik probeerde geruststellend naar ze te glimlachen, maar ik kon me voorstellen dat dit een averechtse werking had. Ik was zo zenuwachtig. “Vandaag krijgen we nieuwe impulsen in de clan, maar eerst wil ik een paar apprentices verwelkomen tot hun nieuwe rang.”[i] Bij het eerste zinnetje van mijn leider slikte ik eventjes. Nieuwe impulsen... Ik probeerde mijn zenuwen te verbergen, en concentreerde me op de nieuwe warriors. Shrewstar riep Acepaw, Bluepaw, Dauntpaw, Cherrypaw, Brightpaw, Descentpaw, Snowypaw en Tallpaw naar voren, en nieuwsgierig keek ik ze aan. Ik herkende Tallpaw, mijn oom, en sommige anderen kwamen me ook bekend voor. Misschien waren ze wel eens langs geweest toen ik nog heel klein was? In ieder geval ontvingen deze oudere Apprentices hun nieuwe namen. Ik vroeg me af hou dat zal zijn. Als ik dit al spannend vond, zou dat dan niet al helemaal eng zijn? Of juist minder eng? Voor de antwoorden op deze vragen zou ik nog lang moeten wachten. Zes manen leken wel een eeuwigheid. [i]“Jullie hebben allemaal jullie trainingen afgerond en jullie mentors hebben me hun toestemming gegeven om jullie warrior te maken.” Ging de leider veder met de ceremonie. Ik zag hoe ze de katten een voor een aankeek, en ik bedacht me hoe eng dat zou moeten zijn. “Acepaw, vanaf vandaag zul je Acefray heten. Bluepaw, jij hebt je warriornaam ook verdiend, deze zal Bluebell zijn. Dauntpaw, ook jij wordt verheven tot de warrior rang, jouw naam zal Dauntrose zijn. Cherrypaw, jij zult Cherryflower heten en Brightpaw, jij krijgt de naam Brightflash toegewezen. Descentpaw, ook jij hebt de juiste hoeveelheid wijsheid bereikt en hierbij benoem ik je tot Descentrose en Snowypaw, vanaf nu heet jij Snowywinter. Tenslotte hebben we Tallpaw nog,” Ik grijnsde toen ik de naam van mijn oom hoorde, en ook al was het moeilijk te zien zag ik ook wel hoe trots Shrewstar was. Of misschien verbeelde ik me wel hoe trots ze zou moeten zijn. In ieder geval, hij kreeg de naam Tallshadow en de ceremonie ging door. De zwart-witte poes verwelkomde de nieuwe warriors, en vrolijk riep ik mee zodra hun namen gescandeerd werden. Ik was al minder zenuwachtig, en voelde me weliswaar ontspannen. Maar zodra we over gingen naar de nieuwe Apprentices werd dat direct weer teniet gedaan. “En dan nu de nieuwe apprentices van de clan.” Mijn knietjes begonnen weer te trillen en ik slikte de brok in mijn keel weg.
“Kom naar voren.” Aarzelend deed ik wat ze vroeg, en angstig stond ik tussen de andere kittens van mijn leeftijd. Velen waren groter dan ik, en ook sterker. Hoe moest ik me ooit bewijzen tussen deze katten? Ik was niet even goed in alles als de meesten, laat staan beter. Ik voelde tranen opkomen, maar ik bedacht me snel dat ik tegenover nota bene de hele clan stond en nu niet even een potje kon gaan janken, dus rechtte ik mijn rug en stak ik mijn kopje in de lucht. Ook al was ik nergens goed in, ik zal mijn best doen. En dat moest genoeg zijn. Ik zal fouten maken, maar dat maakte toch niet uit. Van fouten leerde je. Ja, ik kon dit wel. “Lurkingkit, jij hebt de juiste leeftijd bereikt en vanaf nu zal je bekend staan als Lurkingpaw. Acefray zal jouw trainingen begeleiden. Ivykit, ook jij bent oud genoeg en hierbij krijg jij je nieuwe naam; Ivypaw en jouw mentor zal Blackwing zijn. Emberkit, jij heet vanaf nu Emberpaw met Wolftail als je mentor. Windkit en Dawnkit, jullie zijn beide ook oud genoeg. Windpaw jij krijgt Scarletbriar als mentor en Dawnpaw, jouw trainingen zullen worden geleid door Runningvole. Ten slotte, Hazelkit, jij krijgt de naam Hazelpaw en Forestrain is jouw mentor." Mijn broertjes en zusjes kregen een mentor en werden apprentice. Ivypaw, Windpaw, Dawnpaw en ugh, natuurlijk ook nog Lurkingpaw. Ik had medelijden met Acefray, aangezien hij die duivel moest gaan trainen. Maar dat waren allemaal maar bijzaken. Op dit moment kon ik eigenlijk alleen maar aan mijzelf denken. Emberpaw! Ik was nu gewoon Emberpaw! Ik kon het niet helemaal bevatten, en al helemaal niet dat mijn opa mijn mentor was geworden. Wolftail... Hij was na mijn papa de beste Warrior van de clan, althans, dat vond ik. Aan de ene kant was ik enorm opgelucht en blij met mijn mentor, maar ik bedacht me ook wel dat ik niet voor zijn ogen af kon gaan. Maar dat zullen we nog wel zien. Shrewstar ging weer veder met de ceremonie, en ik richtte mijn aandacht weer op haar. Ondertussen  speelde ik mijn nieuwe naam af in mijn hoofd. Emberpaw, Emberpaw, Emberpaw... “Mistypaw, Blackwing zal jou erbij nemen als apprentice en Mockingpaw, jij mag je bij de trainingen van Wolftail voegen. Mazepaw en Duskpaw, jullie beide zullen verder worden getraind door Nevermind en Dimpaw, jouw trainingen zullen worden vervolgd door Dauntrose. Ook jij Tigerpaw, mag je bij Scarletbriar als apprentice voegen en Dragonpaw, jij wordt getraind door Descentrose. Tenslotte zal Phantompaw getraind worden door Heartbroken en Ghostpaw, Tallshadow zal jouw trainingen overnemen.” Ging de machtige poes veder, maar ik lette niet echt op. Ik probeerde nog steeds te wennen aan het feit dat ik nu niet meer Emberkit, maar Emberpaw was, en ik moest alles nog even verwerken. Ik lette net genoeg op om te horen dat ik mijn mentor moest gaan delen met ene Mockingpaw. Ergens vroeg ik me af of dit juist leuk was, of stom, maar ik dacht er niet echt over na. “Dit was de ceremonie.” Sloot de poes af, en ik knikte beleefd. Ik was blij met wat ik te horen had gekregen, en tevreden met vrijwel alles. Maar kennelijk was dat niet bij iedereen het geval. Een klein stukje verderop begon mijn duivelse broertje te vloeken en te tieren, omdat hij kennelijk niet tevreden was met zijn mentor. Minachtend keek ik toe hoe hij de kersverse Warrior voor "dom", "zwak" en nog veel meer uitmaakte. Stiekem deed het me wel genoeg dat hij een net nieuwe Warrior als mentor kreeg, en ik onze opa, maar dat liet ik natuurlijk niet merken. "Doe eens even normaal." Zei ik tegen hem. Sinds het "incident" had ik nog geen woord tegen hem gezegd, maar nu richtte ik me weer tot hem. "Shrewstar vond dat Acep-fray dit kon, dus is dat zo. Doe niet zo moeilijk, ontevreden kikker." Het was het beste waar ik op kon komen, en voordat Lurk ook maar kon reageren draaide ik me om en liep ik weg, opzoek naar mijn nieuwe mentor. Zo'n grote kater was niet moeilijk te vinden, en ik zag hoe hij Tallp-shadow feliciteerde. Aarzelend liep ik naar het groepje toe en toen hij klaar was stapte ik op hem af. "Hallo..." Begon ik. "I-ik ben Emberk-k.. Emberpaw. U bent toch Wolftail?" Natuurlijk wist ik wel dat dit Wolftail was, maar daar lette ik even niet op. De grote kater had een vrij imponerend postuur waar ik alleen maar van kon dromen. "Dus.. Wanneer begint de training?" Ging ik veder. Wat verwachtte deze kater van me? Wat moest ik doen, kunnen en weten? Hoe hoog waren zijn maatstaven? Was hij snel tevreden? Of juist niet? Daar zou ik snel genoeg achter komen...


Ceremonie december - Pagina 2 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightflash
Member
Ceremonie december - Pagina 2 DPKsfdL
Amy
55
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Brightflash
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie december   Ceremonie december - Pagina 2 Icon_minitimezo 7 dec 2014 - 11:55

“Leden van de shadowclan, verzamel je op de open plek voor een clanceremonie!” Zodra ze de bekende oproep hoorde stond ze op en liep naar voor. Ze liet niks van opwinding zien,alleen haar strakke en arrogante blik. “Vandaag krijgen we nieuwe impulsen in de clan, maar eerst wil ik een paar apprentices verwelkomen tot hun nieuwe rang.” Ze luisterde aandachtig naar wat Shrewstar zei.
“Acepaw, Bluepaw, Dauntpaw, Cherrypaw, Brightpaw, Descentpaw, Snowypaw en Tallpaw kom naar voren.” Zodra ze haar naam hoorde liep ze met haar arrogante uitstraling naar voor. “Jullie hebben allemaal jullie trainingen afgerond en jullie mentors hebben me hun toestemming gegeven om jullie warrior te maken.” Ze keek naar haar Leader die naar voor stapte. “Acepaw, vanaf vandaag zul je Acefray heten. Bluepaw, jij hebt je warriornaam ook verdiend, deze zal Bluebell zijn. Dauntpaw, ook jij wordt verheven tot de warrior rang, jouw naam zal Dauntrose zijn. Cherrypaw, jij zult Cherryflower heten en Brightpaw, jij krijgt de naam Brightflash toegewezen...,” Ze spitste haar oren bij het horen van haar naam,Brightflash daar kon ze wel aan wennen ze hoorde de rest al niet meer want ze was veel te trots. Ze hoorde even haar naam die door de rest werd gescandeerd en keek erg trots. Ze ging naar haar mede warrior's en ging bij ze zitten om de rest nog te luisteren,maar het was niet echt belangrijk.


Ceremonie december - Pagina 2 1ew9ad
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackwing
Member
Ceremonie december - Pagina 2 DPKsfdL
97
Actief
Blackwing
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie december   Ceremonie december - Pagina 2 Icon_minitimezo 7 dec 2014 - 13:24

Zwijgend knikte hij, zijn doordringende blik nog steeds op het poesje gericht. 'Vandaag klopt' antwoordde hij en glimlachte ongeveer een nanoseconde. 'Ga nu maar naar je vrienden en familie en als je klaar bent kom je naar de uitgang. Ik zal daar op je wachten.' Vervolgde hij weer volledig toonloos. Zijn leerling moest niet denken dat ze nu goed was. Ze zou heel wat moeten leren en kunnen voor dat hij haar uberhaupt als een gelijkwaardige zou behandelen. Tot die tijd was Ivypaw in zijn ogen een wezen dat nog opvoeding nodig had. Nauwelijks meer dansen grote muis. Een nieuwe kat verscheen en afkeurend keek hij naar het katertje. Als hij zich niet vergiste was het Lurkingpaw. Zwijgend keek hij toe hoe ze elkaar feliciteerden. Familie, wat was het toch iets moois, niet dus. Het ging Black prima af zonder. De enige die hij miste van alle katten die hij had zijn sterven was Mistflare. En nu was Rudekit het enige waar hij nog genegenheid voor voelde, al toonde de zwarte kater dat nooit. Lurkingpaw was weer verdwenen en hij keek naar Mistypaw. ' Jouw verwacht ik morgen, ik zal waarschuwen als het zover is.' Even verzachtte zijn blik terwijl hij naar de poes keek. Al was het nauwelijks zichtbaar. Meteen daarna draaide hij zich om naar Ivypaw. [/b]'Ik zie je zo'[/b] zei hij, met al zijn gebruikelijke kil hemd weer terug. De zwarte kater liep weg met stevige stappen richting de andere. Een poes die net Warrior was geworden trok zijn aandacht. Brightflash als hij zich niet vergiste. In een poging om sociaal te zijn liep hij naar toe en ging zitten met een halve glimlach. 'Gefeliciteerd Bright... flash' miauwde hij ontspannen. De ceremonie was niet eens zo'n ramp geworden
Tags: Mistypaw, Ivypaw, Brightflash


Ceremonie december - Pagina 2 2q3nero
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightflash
Member
Ceremonie december - Pagina 2 DPKsfdL
Amy
55
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Brightflash
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie december   Ceremonie december - Pagina 2 Icon_minitimezo 7 dec 2014 - 20:50

Een zwarte kater kwam met een halve glimlach naast de jonge warrior zitten. 'Gefeliciteerd Bright... flash' miauwde de kater ontspannen. Vaag herkende ze ergens van. “Bedankt...euh...Blackwing?”,antwoordde ze met een arrogante toon. Ze kon het toch niet laten om een plagende grauw te laten klinken. “Gefeliciteerd met je twee leerlingen,je zult het nog druk krijgen.”,vervolgde ze. Ze likte haar ootje die ze twee keer over haar oor haalde. Ze was eigenlijk blij dat ze geen apprentice had gekregen,nu kon ze eindelijk nog iets afhandelen met haar stuk vossenstront van een zus. Een kille blik nam even haar arrogantie over,maar ze herstelde zich snel. Ze hoopte maar dat het niet was opgevallen,want het moest voor haarzelf blijven.
Tag: Blackwing


Ceremonie december - Pagina 2 1ew9ad
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackwing
Member
Ceremonie december - Pagina 2 DPKsfdL
97
Actief
Blackwing
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie december   Ceremonie december - Pagina 2 Icon_minitimema 8 dec 2014 - 16:54

Zijn gele ogen bestudeerde de poes terwijl ze antwoordde. Met een nauwelijks zichtbare glimlach knikte hij. De arrogante toon in haar stem amuseerde hem en hij kon het niet laten op de zelfde toon te antwoorden. 'Het is meneer Blackwing voor jouw.' Even keek hij naar beide leerlingen. Ivypaw leek in gesprek met haar broertje en Mistypaw zat een beetje aan de rand. De poes had gelijk, het zou zeker veel van zijn tijd eisen. Vooral omdat hij geen van beide echt ervaren was. Al leken ze best goede leerlingen. Zelfs Ivypaw zou nog wel wat kunnen worden als ze niet meer zo angstig was. En daar was hij dan weer te mentor voor. 'Ach, ik kan het vast wel aan.' Even leek de poes kil te kijken maar waarschijnlijk had hij zich vergist. Of misschien ook niet. Het zou ook zo kunnen zijn dat Brightflash de kracht van het verborgen houden had. Al leek ze daar nog jong voor. Anderzijds, hij was laat begonnen met trainen in gevoelloosheid. Toen hij de verwarring had weggewerkt keek hij weer op. 'Pas maar op, voor je het weet krijg je ook twee leerlingen.' Plagend gaf hij haar een tik met zijn zwarte staart en stond op. Kalm slenterde hij naar de uitgang van het kamp. Geduldig wachtend tot zijn jongste leerling zou komen.

Tag: Brightflash


Ceremonie december - Pagina 2 2q3nero
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Ceremonie december - Pagina 2 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie december   Ceremonie december - Pagina 2 Icon_minitimema 8 dec 2014 - 20:50

De kersverse apprentice stond tussen alle drukt,e tussen de katten die elkaar feliciteerden. Ze keke om zich heen, op zoek naar iemand bekend of naar iemand die er eenzaaam uitzag. Maar dat werd al voor haar gedaan. Een zwart-witte gestalte kwam op haar af. Ze keek glimlachend in zijn ogen, die al even groen waren als de hare. "Wind", zei hij, waarna hij haar wenkte met zijn staart. "Hi LurkingPAW", zei ze als antwoord, terwijl ze hem volgde. "Waar gaa, we naartoee?"


Ceremonie december - Pagina 2 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
.Mistypaw
Member
Ceremonie december - Pagina 2 DPKsfdL
Rieke
49
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
.Mistypaw
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie december   Ceremonie december - Pagina 2 Icon_minitimewo 24 dec 2014 - 18:03

Daar zat ze wéér. De tweede keer dat de kleine poes een nieuwe mentor zou krijgen. Half luisterend, half om zich heen kijkend zat ze daar, wachtend tot ze haar naam hoorde. En ja hoor. Zij kreeg een nieuwe mentor. Blackwing. Ze bleef zitten en ging nadenken of ze de kater kende. Nee. Waarschijnlijk niet. Zou ze hem aardig vinden? Zou hij een goede mentor zijn? En zo zat de kleine poes een tijdje aan de rand van de clan. Uiteindelijk spotte ze een zwarte kater die op haar wachtte. Aarzelend trippelde ze op hem af. "H-hoi. Ben jij Blackwing?" stotterde Mistypaw en ging bij hem staan, wachtend op zijn antwoord.

Tag: Blackwing

Beetje kort :')


[center]Ceremonie december - Pagina 2 Mistytreeos
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ceremonie december
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: