Me + You = ♥ {Tall & spt} - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Me + You = ♥ {Tall & spt}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Nevermind
Member
Me + You = ♥ {Tall & spt} - Pagina 2 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Me + You = ♥ {Tall & spt}   Me + You = ♥ {Tall & spt} - Pagina 2 Icon_minitimezo 14 dec 2014 - 22:36

"Weet je," hij keek op naar de grote, tabby kater. Een licht gevoel van vertrouwen borrelde in zijn buik toen hij diens amberen ogen zag. Het was alsof hij blij was met een kat zoals Tall aan zijn zijde... "Als die kat echt zo goed en aardig en geweldig is als jij doet geloven dan kan ik me niet voorstellen dat die ooit buiten jou bereik zou zijn, dat soort katten zitten in ieders bereik, dat maakt ze juist zo," Hij keek even met een klein lachje naar hem, maar schudde al snel zijn zwarte kop. "Ik heb al lang mijn kans verspeeld," murmelde hij zachtjes. Het was een harde feit...


and as he was the black canvas
Me + You = ♥ {Tall & spt} - Pagina 2 MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Me + You = ♥ {Tall & spt} - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Me + You = ♥ {Tall & spt}   Me + You = ♥ {Tall & spt} - Pagina 2 Icon_minitimezo 14 dec 2014 - 22:38

Tall wiegde zijn oren heen en weer toen zijn vriend in raadsels begon te praten en hield het uiteindelijk niet meer. "Kom op," Mauwde hij druk, terwijl hij opsprong en gefrustreerd een rondje draaide. "Je maakt me nieuwsgierig, wie wie wie wie wie wie?"


Me + You = ♥ {Tall & spt} - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Me + You = ♥ {Tall & spt} - Pagina 2 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Me + You = ♥ {Tall & spt}   Me + You = ♥ {Tall & spt} - Pagina 2 Icon_minitimezo 14 dec 2014 - 22:47

Opeend leek de jonge warrior re genoeg van te hebben. "Kom op," zei deze waarna hij overeind kwam en toertjes begon te draaien. Hij mocht dan wel een rang horen hebben, hij was nog geen haar veranderd. Hij lachte even zachtjes. "Je maakt me nieuwsgierig, wie wie wie wie wie wie?" Hij knipperde een keer met zijn ogen en ging rechtstaan. "Tall," zei hij zachtjes. "Je weet best wel wie ik bedoel," zei hij waarna hij even grijnsde en zich afzette om tegen de grote kater te springen. Samen rolden ze verder, tot ze tot stilstand kwamen, hij keek even naar de warrior en lachte zachtjes. "Hyperkineet," grijnsde hij zachtjes


and as he was the black canvas
Me + You = ♥ {Tall & spt} - Pagina 2 MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Me + You = ♥ {Tall & spt} - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Me + You = ♥ {Tall & spt}   Me + You = ♥ {Tall & spt} - Pagina 2 Icon_minitimema 15 dec 2014 - 14:56

Hij kreeg wederom het meest vage antwoord dat hij had kunnen krijgen, en rolde met zijn ogen. Echter kreeg hij niet al teveel tijd om dramatisch te doen, want voor hij goed en wel klaar was werd hij overmeesterd. Op de 'belediging' van Never stak hij zijn tong uit en grinnikte. "Maar serieus, ik ben een drukbezet persoon oke? Ik zou echt niet weten wie nu weer in jouw turbulente liefdesleven gekomen is," Mauwde hij plagend, maar meende het wel. Hoe moest hij Never's liefdesleven nu weer bijhouden?


Me + You = ♥ {Tall & spt} - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Me + You = ♥ {Tall & spt} - Pagina 2 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Me + You = ♥ {Tall & spt}   Me + You = ♥ {Tall & spt} - Pagina 2 Icon_minitimeza 20 dec 2014 - 14:11

De kate stak even zijn tong uit bij zijn woord, hij grijnsde kort naar de tabby. "Maar serieus, ik ben een drukbezet persoon oke? Ik zou echt niet weten wie nu weer in jouw turbulente liefdesleven gekomen is," hij grinnikte zachtjes en keek even schuin naar de jonge warrior onder hem. "Zo'n druk leven he?" zei hij met een klein grijnsje. "Kom, dan laat ik je iets zien," hij sprong van de tabby en draaide zich om waarna hij even keek naar de lucht, die al langzaam oranje aan het kleuren was. Hij lachte zachtjes. Perfect.


and as he was the black canvas
Me + You = ♥ {Tall & spt} - Pagina 2 MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Me + You = ♥ {Tall & spt} - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Me + You = ♥ {Tall & spt}   Me + You = ♥ {Tall & spt} - Pagina 2 Icon_minitimeza 20 dec 2014 - 14:29

De kater stak zijn tong uit en knikte, "Prijs uzelf maar gelukkig dat ik zoveel tijd voor je vrijmaak," Plaagde hij hem nog, en sprong toen achter Never aan, die naar de lucht aan het kijken was. Tall volgde het voorbeeld, en grinnikte. Zo zag je niets, en dat bewees hij maar weer door vol tegen een boom aan te lopen. De warrior kreunde eens dramatisch. "Watvoor goed idee was dit nou weer," Grinnikte hij, en wierp een blik op Never.


Me + You = ♥ {Tall & spt} - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Me + You = ♥ {Tall & spt} - Pagina 2 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Me + You = ♥ {Tall & spt}   Me + You = ♥ {Tall & spt} - Pagina 2 Icon_minitimeza 20 dec 2014 - 14:38

"Prijs uzelf maar gelukkig dat ik zoveel tijd voor je vrijmaak," hij grinnikte even. "Oh wat bof ik toch weer," grijnsde hij naar de kater waarna hij verder wandelde. Opeens knalde de jonge tabby tegen een boom aan. Never stopte en keek de kater met een frons aan, waarna hij zachtjes grinnikte. "Watvoor goed idee was dit nou weer," hij grijnsde even naar hem en liep naar hem toe waarna hij hem een zacht duwtje gaf. "Charmant hoor," plaagde hij en met een grote pas wandelde de blauwzwarte kater verder.


and as he was the black canvas
Me + You = ♥ {Tall & spt} - Pagina 2 MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Me + You = ♥ {Tall & spt} - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Me + You = ♥ {Tall & spt}   Me + You = ♥ {Tall & spt} - Pagina 2 Icon_minitimeza 20 dec 2014 - 14:43

De ander beloonde hem met een duw, en Tall duwde gewoon terug. Jaja, hij was nu warrior pas maar op. "Charmant hoor," De kater glimlachte, en ging statig en mooi lopen. "Ik ben altijd charmant," Sprak hij over zijn schouder, met een 'spannende' blik in zijn ogen, zijn lok haar viel er half voor. Altijd charmant.


Me + You = ♥ {Tall & spt} - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Me + You = ♥ {Tall & spt} - Pagina 2 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Me + You = ♥ {Tall & spt}   Me + You = ♥ {Tall & spt} - Pagina 2 Icon_minitimeza 27 dec 2014 - 12:15

De tabby kat grijnsde even naar hem, hij lachte schuin terug naar zijn buddy. Deze begon met een rare gaytred verder te lopen en hij trok even een wenkbrauw op. "Ik ben altijd charmant," Hij grinnikte even zachtjes. "Of je bent gewoon gay," flapte Never er zomaar uit waarna hij een klein sprintje inzette. Hij sprong op en keek even achterom waardoor hij schuivend tot stilstand kwam. Hij sloeg even kort het haar uit zijn gezicht en grijnsde scheef naar zijn maatje.


and as he was the black canvas
Me + You = ♥ {Tall & spt} - Pagina 2 MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Me + You = ♥ {Tall & spt} - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Me + You = ♥ {Tall & spt}   Me + You = ♥ {Tall & spt} - Pagina 2 Icon_minitimeza 27 dec 2014 - 14:45

Tall lachte toen hij de grap van Never hoorde, en schudde zijn hoofd. "Nope, don't think so, dat laat ik over aan Ash en Night," Mauwde hij vrolijk, maar bleef in zijn vrolijke tred verder lopen. Toen zijn vriend echter ging sliden, kon de jongere kater het natuurlijk niet zomaar voorbij laten gaan. Hij nam een aanloop, en vloog over de blaadjes. Zijn haren werden uit zijn gezicht geslagen door de wind, en ook al duurde het kort, het was een gaaf idee.


Me + You = ♥ {Tall & spt} - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Me + You = ♥ {Tall & spt}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: