Drained - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Drained

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Lurkingshade
StarClan
Drained - Pagina 2 KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Drained   Drained - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 feb 2015 - 13:50

"Denk je dat dat fijn is voor mij?", Hij keek haar even aan met zijn kalme, lege blik. "Dat jullie elkaar constant in de haren zitten?" Hij snoof even zachtjes en kwam ook overeind, net als zijn broer een tijdje later ook. "Ik hou van jullie allebei, ik wil geen kant kiezen.." Hij schudde enkel het hoofd, waarbij hij luid zuchtte. "je hoeft geen kant te kiezen. Want als puntje bij paaltje komt, zal je toch aan Lurk zijn kant staan, want hij is er tenminste altijd zodat je geen pas kan zetten zonder vermoord te worden door een vlieg." Hij vernauwde zijn ogen lichtjes. "Ik hoef niemand aan mijn kant," zei hij ietwat nors en bot. "Je houdt van de schim van de kitten die ik was, Windpaw, ik ben niet meer Dawnkit, ik ben Dawnpaw, en die is niet meer hetzelfde." Hij keek even schuin naar zijn broer. "Ik ben hier enkel en alleen om te doen wat ik moet doen, niemand heeft me voor iets anders nodig. Ik ben neutraal, ik ben geen kant, kies dan ook niet voor mij," En met die woorden draaide hij zich om en wandelde hij weg.

{Lurkie is topic uit~}



Rip Augurkielurkie
Drained - Pagina 2 66u15yb9_o

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Drained - Pagina 2 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Drained   Drained - Pagina 2 Icon_minitimewo 11 feb 2015 - 15:05

De woorden van Dawnpaw kwetsten haar echt. Ze kon het niet beschrijven, ze wist niet goed waarom, maar het was duidelijk te lezen in haar ogen. Ze keek naar haar tabby pootjes. Lurk zei nog dat niemand zijn kant hoefde te kiezen, maar snapte hij het dan niet? Snapte iemand het? Ze keek de grijze tabby, die wegliep, aan. Ze zuchtte even en rende toen achter hem aan. Met een ferme blik in haar ogen stond ze voor hem. "Is dat hoe je mij ziet?", vroeg ze, teleurgesteld. "Als een zwakke poes, die bij iedere stap vermoord zou kunnen worden door een vlieg?" De blik in haar ogen werd kwaad. "Want dan moet jij eens goed luisteren!" Ze zette nog een stap naar voren, zodat ze neus aan neus stonden. De grote tabby was bijna even groot, als het niet groter was, als haar broertje. De spieren rimpelden onder haar vacht, want om energiek te zijn heb je kracht nodig. Ze was veel gegroeid sinds ze kleine kittens waren. "NIEMAND zal mij zwak noemen!", gilde ze, woedend nu.


Drained - Pagina 2 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Drained
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: