Windrunner



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Windrunner

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ivywing
Member
Windrunner ZAcrtqy
Daan
1072
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ivywing
BerichtOnderwerp: Windrunner   Windrunner Icon_minitimeza 20 dec 2014 - 16:14

Windrunner V9y2R1j
Nog nooit van haar leven had ze zo snel gerend, maar elke kat zou dat doen als er een hond achter je aan rende. Nu was deze die haar achtervolgde niet eens zo enorm groot, net iets groter dan de gemiddelde warrior, maar het beangstigde haar enorm. De jonge kattin keek hijgend achterom en rende met dikke staart en uitgezette vacht verder. Voordat ze het wist was ze het Thunderpath al over gerent, regelrecht het onbekende territorium van de ThunderClan in. Ze had geen idee waar ze heen ging, geen idee waar ze nu was. Het geblaf van de hond stierf weg, waarna de jonge ShadowClan poes stopte en hijgend bleef staan. Toen ze zich om wilde draaien begon ze te twijfelen, van welke kant was ze nu gekomen? Wat nerveus bleef ze staan, al deze bomen leken zo op elkaar..




Windrunner D1pcPgx
❤️❤️❤️❤️❤️
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
Windrunner DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: Windrunner   Windrunner Icon_minitimeza 20 dec 2014 - 19:12

Opgewonden trippelde ze tussen de bomen, ze had net een eekhoorn en een klein muisje gevangen. Lightleaf moest toegeven dat ze trots was op haarzelf om in zo'n korte tijd prooi te vinden. Het werd wel tijd dat dat gebeurde, zeker in de omstandigheden waarin ze nu verkeerden. Ze schudde wat aarde van haar pootjes, met al die stomme modder ook. De poes zag een flits van een witte vacht. Nieuwsgierig sloop ze om een struikje heen, de wind woei alle kanten op en het was moeilijk om te ruiken van welke clan de onbekende afkomstig van was. Toen ze doorhad dat ze van een andere clan was sloegen haar hersenen even op tilt. Ze moest iets doen! Ze was weer zo slim geweest om alleen op pad te gaan. Alle trainingen flitsten door haar hoofd. Lightleaf haalde diep adem, ze had serieuzere situaties dan dit meegemaakt, waarom zo'n paniek? O, ja, ze moest iets doen. De warrior sprong uit de struiken tevoorschijn. Lightleaf schraapte haar keel. 'Hallo, wat doe je op Thunderclan territorium?' vroeg ze dan maar. Haar ogen dwaalden van links naar rechts, geen andere katten te zien. Ze voelde zich een beetje belachelijk hoe ze daar stond, hoofd fier omhoog, op haar gezicht iets tussen een glimlach en een strenge blik. De apprentice zag er meer verdwaald uit dan de bedoeling te hebben om prooi te stelen of een of andere aanslag te plannen. Orders waren toch orders, en in deze tijden wist je maar nooit.


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

Windrunner 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Ivywing
Member
Windrunner ZAcrtqy
Daan
1072
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ivywing
BerichtOnderwerp: Re: Windrunner   Windrunner Icon_minitimeza 20 dec 2014 - 19:39

De witte kattin wilde net wat stapjes vooruit doen toen er een gestreepte kattin uit de struiken sprong en voor haar neus landde. De andere kat was zeker het dubbele van haar leeftijd, wat betekende het dubbele aan levenservaring. De gestreepte poes schraapte haar kin en Ivypaw duwde haar oortjes achterin haar nek. 'Hallo, wat doe je op Thunderclan territorium?' vroeg de gestreepte poes toen. De nog altijd licht na hijgende Ivypaw keek haar met grote, angstige ogen aan. "I-ik.. E-er w-was e-e-en h-hond.." stotterde ze tussen het hijgen door en keek toen angstig naar de warrior van ThunderClan. "Maak me niet dood, alstublieft," mauwde ze toen in een hap adem en dook zowat in elkaar.


Windrunner D1pcPgx
❤️❤️❤️❤️❤️
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
Windrunner DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: Windrunner   Windrunner Icon_minitimema 22 dec 2014 - 10:46

Haar ogen waren bijna even groot als twee volle manen. Lightleaf had al bijna spijt van haar woorden, op een of andere manier had ze de kleine apprentice bang gemaakt. 'I-ik.. E-er w-was e-e-en h-hond..' stamelde ze. De warrior verstond amper wat ze zei, maar ze kon er wel van op maken dat ze iets niet zo prettig had meegemaakt. 'Maak me niet dood, alstublieft,' zei de witte poes en ze dook in elkaar. Lightelaf staarde ongemakkelijk naar het hoopje poes. Zag ze er zo angstwekkend uit? Aarzelend ging ze zitten. De warrior schraapte wat woorden bij elkaar. 'Doodmaken? Nee hoor, geen zin,' probeerde ze. Ze lachte om haar eigen grapje en om de shadowclanner gerust te stellen. Lightleaf hoopte dat ze het doorhad.  'Kun je niet terug?' ging ze wat formeler verder.


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

Windrunner 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Ivywing
Member
Windrunner ZAcrtqy
Daan
1072
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ivywing
BerichtOnderwerp: Re: Windrunner   Windrunner Icon_minitimedi 23 dec 2014 - 22:32

'Doodmaken? Nee hoor, geen zin,' mauwde de poes. Vol ongeloof vonden haar oortjes een weg in haar nek en keek ze de poes met haar ijsblauwe ogen aan. 'Kun je niet terug?' mauwde deze toen. "Als ik de weg zou weten. Al deze bomen lijken op elkaar," mauwde ze, dit keer niet meer zo angstig. Ze was tenslotte een ShadowClanner en mocht niet laten zien dat ze zwak was, dan zou de hele clan er op afgerekend worden.


Windrunner D1pcPgx
❤️❤️❤️❤️❤️
Terug naar boven Ga naar beneden
Demonpaw
Member
Windrunner DPKsfdL
Princess of the Bitches
176
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {Who cares...}
Gender:
Rank:
Demonpaw
BerichtOnderwerp: Re: Windrunner   Windrunner Icon_minitimedi 23 dec 2014 - 22:45

De gevlekte poes volgde het spoor van een van haar dengenoten, zich afvragend wat die nu weer aan het doen was. Niet dat het haar heel veel zou uitmaken, maar de geur van een hond had enkel haar aandacht getrokken. Bovendien had ze zin om iets interessants te doen dan de waardeloze klussen die ze al veel te lang moest doen. Zodra ze doorhad dat de geur over de grens met Thunderclan ging begon de poes te grijnzen terwijl er een bijna duistere blik in de poes van de ogen verscheen. Als ze hier een knokpartij kon opzoeken had ze daar geen probleem mee. Haar lange poten hadden als snel de afstand overbrugd en vanuit de bosjes keek ze toe hoe Ivypaw stond te praten met een Thunderclanwarrior wiens naam haar niet veel interesseerde. ''En jij noemt jezelf een warrior?'' Vroeg ze met een neerbuigende toon in haar stem voor ze tevoorschijn stapte. Ze wierp even een fronsende blik op Ivypaw voor ze haar kop snuivend naar de warrior wendde."Knap waardeloze warrior moet ik zeggen.'' Ging ze verder voor ze haar klauwen al uitsloeg.


Windrunner 2ywhg2c
{Twinkle Twinkle little star, I want to hit you with a car. Throw you off tree so high, hope you break your neck and die!}
{Cause, Screw the Rules...}
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
Windrunner DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: Windrunner   Windrunner Icon_minitimedo 25 dec 2014 - 13:54

'Als ik de weg zou weten. Al deze bomen lijken op elkaar,'zei de kitten. Lightelaf keek rond zich, vreemd dat ze niet opmerkte dat er eigenlijk veel variatie is, dacht de ze. Ze wou iets zeggen voordat nog een onbekende ertussen kwam. 'En jij noemt jezelf een warrior?' klonk het met een toon die haar niet aanstond. Dat deed pijn. Lightleaf schudde geïrriteerd met met haar hoofd. Het leek wel een samenscholing van jonge schadowclanners hier. 'Knap waardeloze warrior moet ik zeggen,' Lightleaf trok haar wenkbrauwen op en probeerde niet te laten zien dat ze een zwak punt geraakt had. 'Ik ben tenminste een warrior die haar territorium weet,' zei ze duidend op het feit dat zei om Tunderclan territorium waren. Ze zwaaide met haar staart naar de kleine, witte pluizebol. 'Ik neem aan dat je meeneemt en direct naar naar jullie kamp brengt?' vervolgde Lightleaf. De bruine poes begon het flink op haar heupen te krijgen, een eerst kitten, dan een apprentice, wat kwam er nog? De twijfel die ze voelde toen ze voor het eerst de kitten zag was aan het verdwijnen. Ze legde haar oren naar achteren en spande haar spieren. Als ze slim was, ging de apprentice ervandoor, ze had geen reden om hier te blijven. Lightleaf was nog steeds een warrior, zelf in discussie gaan was al geen slim plan. Kittens waren veel te onschuldig om boos op te zijn, de kat die voor haar stond was iets anders.


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

Windrunner 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Ivywing
Member
Windrunner ZAcrtqy
Daan
1072
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ivywing
BerichtOnderwerp: Re: Windrunner   Windrunner Icon_minitimedo 25 dec 2014 - 15:44

Een onbekend apprentice bij haar, maar deze rook wel naar Shadowclan en dan was het dus goed. ''En jij noemt jezelf een warrior?'' mauwde de poes die ze nu pas herkende als Demonpaw. "Knap waardeloze warrior moet ik zeggen.'' Ivypaw hield zichzelf stil, wetend dat ze beter niet kon beginnen met spottende opmerkingen maken. 'Ik ben tenminste een warrior die haar territorium weet,' mauwde de Thunderclan poes toen. 'Ik neem aan dat je meeneemt en direct naar naar jullie kamp brengt?' De witte apprentice fronste even, dacht deze poes soms nog dat ze een kitten was? Een onbekend gevoel kwam opborrelen in haar maagje, waarom keek iedereen naar haar uiterlijk en maakte daaruit op wat ze was? Voordat ze het wist had ze een stapje naar voren gedaan en keek de grote kattin aan. "Mijn naam is IvyPAW, van de Shadowclan. Ik ben, zoals je hoort aan mijn naam, een APPRENTICE en geen KITTEN! Ik kan zélf wel naar het kamp komen." Ze legde haar oortjes plat en keek toen naar Demonpaw, bang voor eventueel commentaar. Maar ze kon er niks aan doen, het was een plotse uitspatting geweest..


Windrunner D1pcPgx
❤️❤️❤️❤️❤️
Terug naar boven Ga naar beneden
Demonpaw
Member
Windrunner DPKsfdL
Princess of the Bitches
176
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {Who cares...}
Gender:
Rank:
Demonpaw
BerichtOnderwerp: Re: Windrunner   Windrunner Icon_minitimevr 26 dec 2014 - 1:38

De calico poes staarde de warrior aan met een blik vol minachting voor ze met haar staart zwiepte. ''Wil je nu een troffee daarvoor?'' Vroeg ze sarcastisch zodra de poes zei dat ze de weg wel kende. Wat dacht ze wel niet dat ze was, beter dan haar alleen omdat ze een warrior was? Maar de volgende vraag deed haar in de lach schieten voor ze een korte blik op Ivypaw wierp. ''Waarom zou ik, ik heb wel betere dingen te doen dan dat.'' Kaatste ze terug voor ze haar lip langzaam optrok. Maar voor ze nog een woord kon zeggen sprak Ivypaw naast haar weer en de gevlekte poes staarde haar even strak aan. ''Ja dat is te zien dat je zelf terug kan komen. Ik heb je toch net anders horen zeggen nietwaar?'' Sneerde ze onbeschaamd. Dit ging voor haar nog eens echt leuk worden. Ze kon zowel die warrior beledigen als Ivypaw voor schut zetten. ''Maar wat let je, ga je gang en wandel terug.'' Sprak ze voor ze de warrior weer aankeek. Ze schaamde zich niet voor haar gedrag, anderen moesten maar inzien hoeveel beter zij was dan de rest.


Windrunner 2ywhg2c
{Twinkle Twinkle little star, I want to hit you with a car. Throw you off tree so high, hope you break your neck and die!}
{Cause, Screw the Rules...}
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
Windrunner DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: Windrunner   Windrunner Icon_minitimeza 27 dec 2014 - 15:00

Lightleaf wist niet wat een troffee was, dus draaide ze maar met haar ogen. 'Mijn naam is IvyPAW, van de Shadowclan. Ik ben, zoals je hoort aan mijn naam, een APPRENTICE en geen KITTEN! Ik kan zélf wel naar het kamp komen,' zei de poes,die dus een apprentice was. Lightleaf stond versteld van het volume dat uit haar kwam. Dit was nog erger dan de belediging van die hoog verwaande poes die er laatst bij gekomen was. Snel dacht ze of ze expliciet had gezegd dat ze dacht dat de poes een kitten was. 'Eu..ja,duh,' antwoordde ze. De warrior slikte en was even blij met de woorden van de andere poes, nu kon ze makkelijker doen of ze  de leeftijd van de niet-kitten wel wist. Ze stoorde zich aan de woorden van de apprentice. 'Waarom zou ik, ik heb wel betere dingen te doen dan dat,' ging die verder. Lightleaf moest glimlachen, er waren zo veel redenen dat ze dat zou doen. 'Ja dat is te zien dat je zelf terug kan komen. Ik heb je toch net anders horen zeggen nietwaar?' ze konden beter ruzie gaan maken op hun eigen territorium. De onruststoker brabbelde er nog wat achteraan waar Lightleaf geen aandacht aan schonk. 'Doe dat allebei maar, wegwezen, want je bevind je op Thunderclan territory, jullie hebben vast wel iets beters te doen,' gromde ze, deels de woorden herhalend van de gevlekte poes. Haar staart zwiepte gefrustreed heen en weer. Als ze elkaar wilden uitdagen, prima, maar niet hier. Ze had er schoon genoeg van. Ze waren wel met twee, maar hulp halen kon nu toch niet.


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

Windrunner 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Windrunner
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: