Harry Potter RPG NL



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Harry Potter RPG NL

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Voldemort
Member
Harry Potter RPG NL DPKsfdL
x
131
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Old enough to destruct the Kittypets
Gender:
Rank:
Voldemort
BerichtOnderwerp: Harry Potter RPG NL   Harry Potter RPG NL Icon_minitimedi 23 dec 2014 - 10:32

Heb je ooit gehoord van Harry Potter? Waarschijnlijk wel. Het is een serie van zeven boeken geschreven door J.K. Rowling. De hele serie is verfilmd en best bekend over de hele wereld. Elvira(Lola) en ik(Thymewillow en Voldemort) hebben een RPG site over HP gemaakt.

Lijstje:
Naam: Harry Potter RPG NL
Soort: [ RPG ][ Site ] [ Forum ] [ Blog ] [ Game ] ...
Onderwerp: Harry Potter
Omschrijving: Een RPG site gebasseerd op de serie Harry Potter
Link: http://harrypotterrpgnl.actieforum.com
Eventuele banner/afbeelding: ~

(Hopelijk) tot ziens in Harry Potter!


Harry Potter RPG NL R7sv95
Harry Potter RPG NL 9Q4zHFx Harry Potter RPG NL W0qAlxR Harry Potter RPG NL NuOj7t7 Harry Potter RPG NL FWu1gsf Harry Potter RPG NL PS18GM0
Harry Potter RPG NL BjFHLHarry Potter RPG NL P6FSx
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Harry Potter RPG NL DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter RPG NL   Harry Potter RPG NL Icon_minitimedi 23 dec 2014 - 11:15

Als ik eerlijk ben vind ik het altijd een afknapper als mensen bestaande karakters spelen. Daarmee 'claim' je al een bepaalde status, die je niet zelf hebt opgebouwd of creatief hebt bedacht - je hebt het overgenomen. En mensen zullen de karakters nooit spelen zoals ze in de boeken/films neergezet worden.
Ik denk dat er misschien ook wat teveel 'groepen' zijn, zeker voor het aantal leden. Ik zou nooit een dier bespelen als er geen enkel ander dier is. Oh, en waar kunnen de dreuzels posten? Aangezien alleen het treinstations in de dreuzelwereld is.


Harry Potter RPG NL Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Thymewillow
StarClan
Harry Potter RPG NL DPKsfdL
Nyn
861
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ✩ Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thymewillow
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter RPG NL   Harry Potter RPG NL Icon_minitimedi 23 dec 2014 - 11:29

We zijn nog bezig met de RPG forums, en hij is eigenlijk nog een beetje in de maak.


Harry Potter RPG NL 8wfa8o
Terug naar boven Ga naar beneden
.Silentpaw
Member
Harry Potter RPG NL DPKsfdL
Marieke
234
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
.Silentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter RPG NL   Harry Potter RPG NL Icon_minitimedi 23 dec 2014 - 11:50

Dan is het niet verstandig om hem al te promoten, want een goede eerste indruk is erg belangrijk Wink


Harry Potter RPG NL 2RneLoM
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Harry Potter RPG NL DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter RPG NL   Harry Potter RPG NL Icon_minitimedi 23 dec 2014 - 12:05

Thymewillow schreef:
We zijn nog bezig met de RPG forums, en hij is eigenlijk nog een beetje in de maak.

Dan zou ik je eerder de tip geven om minder groepen te maken, dan meer gebieden Wink Met weinig leden ziet de site er al snel uitgestorven uit als er veel gebieden blanco staan.

Voor nu zou ik het denk ik gewoon houden op de vier afdelingen en leraren. Als het een succes is, dan kan je langzaam maar zeker meer groepen toevoegen Smile


Harry Potter RPG NL Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Thymewillow
StarClan
Harry Potter RPG NL DPKsfdL
Nyn
861
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ✩ Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thymewillow
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter RPG NL   Harry Potter RPG NL Icon_minitimedi 23 dec 2014 - 12:44

@Marieke, tja.. Daar heb je eigenlijk wel gelijk in.
@Eef, dat is een best goed idee! Ik zal het wel overleggen met Elvira, en kijken welke groepen en gebieden weg kunnen, of verkleint kunnen worden.


Harry Potter RPG NL 8wfa8o
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Harry Potter RPG NL
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Affiliations-
Ga naar: