Is this supposed to be fun?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Is this supposed to be fun?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Volepaw.
Member
Is this supposed to be fun? DPKsfdL
262
Actief
Volepaw.
BerichtOnderwerp: Is this supposed to be fun?   Is this supposed to be fun? Icon_minitimevr 26 dec 2014 - 15:16

De gestreepte kitten zat kaarsrecht, zijn ambergele ogen waren onlosmakelijk op de mosbal gericht. Volekit hield niet van spelen, wel, hij had het al twee moons niet meer geprobeerd. Nors tikte de kitten met zijn voorpoot tegen het balletje mos voor hem. "Hoe kan je dit nu leuk vinden?", mompelde de kleinde kater knorrig.


Is this supposed to be fun? 2j3pth0
.:When i'm dying, i want my enemies to gather around my deathbed, so i can tell them to go to hell one more time:.
Volechaser:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadysedge
Member
Is this supposed to be fun? DPKsfdL
35
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender:
Rank:
Shadysedge
BerichtOnderwerp: Re: Is this supposed to be fun?   Is this supposed to be fun? Icon_minitimeza 27 dec 2014 - 16:18

Shadysedge gaapte kort en opende vervolgens haar ogen slaperig. Ze had de hele middag heerlijk niks gedaan, het was dan ook haar eerste vrije middag sinds tijden. Langzaam sjokte ze de warriors den uit, en pakte wat te eten van de prooistapel. Haar oog viel vervolgens op een kleine kitten die nogal knorrig voor zich uit zat te kijken. Ze liep met sierlijke passen naar de kitten toe, Volekit. "Hey kleine," mauwde ze terwijl ze de eerste hap nam.


Is this supposed to be fun? ZWZ21nN
Bluewisp || Sandspots ||  Mojave || Rush || Jayfeather || Ázzuen || Shadysedge || Skimpykit
Terug naar boven Ga naar beneden
Volepaw.
Member
Is this supposed to be fun? DPKsfdL
262
Actief
Volepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Is this supposed to be fun?   Is this supposed to be fun? Icon_minitimezo 28 dec 2014 - 18:22

"Hey kleine", de gestreepte kitten keek op. Zijn amberkleurige kijkers ontmoette die van een donkerkleurige warrior. Shadysedge, als hij zich niet vergiste. "Ik ben niet klein", miauwde Volkit nors. "Jij bent gewoon belachelijk groot",


Is this supposed to be fun? 2j3pth0
.:When i'm dying, i want my enemies to gather around my deathbed, so i can tell them to go to hell one more time:.
Volechaser:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadysedge
Member
Is this supposed to be fun? DPKsfdL
35
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender:
Rank:
Shadysedge
BerichtOnderwerp: Re: Is this supposed to be fun?   Is this supposed to be fun? Icon_minitimema 29 dec 2014 - 18:23

Shadysedge kon een lach niet onderdrukken. Deze kitten deed haar wel heel erg aan zichzelf denken, zijn humeur was namelijk niet te pruimen. "Ja klopt, ik ben inderdaad belachelijk groot!" Glimlachte ze waarna ze nog een hap nam. Shady was eigenlijk niet extreem groot, ze had juist een mooi slank figuur. Maar het beste was om dit soort kittens gelijk te geven. "Dus, wat ben jij zoal aan het doen vandaag?" Mauwde ze.


Is this supposed to be fun? ZWZ21nN
Bluewisp || Sandspots ||  Mojave || Rush || Jayfeather || Ázzuen || Shadysedge || Skimpykit
Terug naar boven Ga naar beneden
Volepaw.
Member
Is this supposed to be fun? DPKsfdL
262
Actief
Volepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Is this supposed to be fun?   Is this supposed to be fun? Icon_minitimema 29 dec 2014 - 19:49

"Ja klopt, ik ben inderdaad belachelijk groot!", glimlachte de donkerkleurige warrior. "Dus, wat ben jij zoal aan het doen vandaag?", miauwde Shadysedge vervolgens. "Ik probeerde de lol van zo'n mosbal in te zien", mopperde de gestreepte kitten. "jij?",


Is this supposed to be fun? 2j3pth0
.:When i'm dying, i want my enemies to gather around my deathbed, so i can tell them to go to hell one more time:.
Volechaser:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadysedge
Member
Is this supposed to be fun? DPKsfdL
35
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender:
Rank:
Shadysedge
BerichtOnderwerp: Re: Is this supposed to be fun?   Is this supposed to be fun? Icon_minitimedi 30 dec 2014 - 20:02

Het kleine katje leek knorriger te worden met de minuut die voorbij streek. Shady keek naar beneden en liet haar oog vallen op de mosbal waar de kitten het over had. "Tsja, ook niet mijn favoriete ding." Antwoordde ze terwijl ze haar zwarte, gevlekte staart om haar poten krulde. "Wacht maar tot je levende dingen mag vangen, dat is leuk." Wat enthousiaster keek ze naar Volekit. "Ik geniet van mijn vrije middag, dat is een lange tijd geleden geweest."


Is this supposed to be fun? ZWZ21nN
Bluewisp || Sandspots ||  Mojave || Rush || Jayfeather || Ázzuen || Shadysedge || Skimpykit
Terug naar boven Ga naar beneden
Volepaw.
Member
Is this supposed to be fun? DPKsfdL
262
Actief
Volepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Is this supposed to be fun?   Is this supposed to be fun? Icon_minitimewo 31 dec 2014 - 12:18

"Wacht maar tot je levende dingen mag vangen, dat is leuk.", Volekit keek er niet echt naar uit om apprentice te worden, hij wou niet jagen, hij wou middagdutjes en veel eten. Het was een wonder dat de gestreepte kater niet vreselijk dik werd, gezien de hoeveelheid prooi die hij per dag naar binnen schrokte. Ik geniet van mijn vrije middag, dat is een lange tijd geleden geweest.", vervolgde de donkerkleurige kattin. "Wat is er zo leuk aan jagen?", vroeg Volekit mopperig aan Shadysedge.


Is this supposed to be fun? 2j3pth0
.:When i'm dying, i want my enemies to gather around my deathbed, so i can tell them to go to hell one more time:.
Volechaser:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this supposed to be fun?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: