Don't believe me just watch



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Don't believe me just watch

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Dawntear
Member
Don't believe me just watch DPKsfdL
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Dawntear
BerichtOnderwerp: Don't believe me just watch   Don't believe me just watch Icon_minitimevr 9 jan 2015 - 18:11


De laatste tijd leek het alsof de kater zich dood verveelde, hij liep overal rond behalve bij de clan, hij was door de rivier gezakt, hij liep overal, en hij wou iets doen in zijn leven, maar wat? Hij wou katten ontmoeten, en hij wou leuke dingen doen, maar wat?  Dawn sloop door het Rogue territorium, en zocht wat of hij prooi kon vinden in het witte landschap

+1st Stonepaw
+Kort, flut, sorry xD

Terug naar boven Ga naar beneden
Stonepaw**
Member
Don't believe me just watch DPKsfdL
marijn
924
Actief
''I can guarantee I will do evil things.''

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stonepaw**
BerichtOnderwerp: Re: Don't believe me just watch   Don't believe me just watch Icon_minitimevr 9 jan 2015 - 18:21

Prooi, prooi, prooi. Stonepaw en Draco hadden het erg nodig. De honger van de vroegere apprentice werd erger en erger. Hij was wat meer het rogue gebied in gegaan op zoek naar prooi. Hij snoof de lucht, maar het enige wat hij rook was.. ShadowClan? Wat deed één van de clan-die-hem-altijd-negeerde-en-haatte genootjes hier? Plotseling zag hij de kat. Een apprentice, een stuk jonger dan hem met een gestreepde vacht en blauwe ogen. Damn, hoe heette hij ook al weer?


Don't believe me just watch Wrm0jHt
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawntear
Member
Don't believe me just watch DPKsfdL
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: Don't believe me just watch   Don't believe me just watch Icon_minitimezo 11 jan 2015 - 17:12


Zodra de kater zijn achterwerk in de sneeuw neervleide om even op adem te komen, rook hij een geur die de zwakke geur van een mogelijk prooidier overstemde. Hij had net een eind gerend, en was weer opgewarmd, maar de geur van Shadowclan hier ruiken, had hij niet verwacht. Het was een wel zwakke geur, waar een vlaag BloodClan of Rogue overheen hing. Hij was niet zeker, hij kende de geuren niet geweldig. De tabby stond op, en rook wat verder, waarbij hij een bedankje naar Runningvole schoot, omdat ze hem leerde dat met open mond ruiken beter ging. Dawnpaw zag al gauw een grijze vacht in het witte landschap. "Stonepaw?" vroeg hij verbaasd. Hij wist niet waarom hij de kater niet meer in de clan zag, maar de andere geur die aan hem hing, gaf al meer uitleg.

Terug naar boven Ga naar beneden
Stonepaw**
Member
Don't believe me just watch DPKsfdL
marijn
924
Actief
''I can guarantee I will do evil things.''

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stonepaw**
BerichtOnderwerp: Re: Don't believe me just watch   Don't believe me just watch Icon_minitimezo 11 jan 2015 - 17:39

Dawnpaw, dat was het! ''Stonepaw?'' vroeg hij. De kater vond het geweldig. Ja, het was Stonepaw. De eenzame, genegeerde kater zonder vrienden. Nu deel aan het worden van de slechtste Clan; BloodClan. Het was net of hij Scourge's verhaal had, alhoewel bij hem was het wel een beetje anders. ''Hallo, Dawnpaw,'' miauwde hij kil terug.


Don't believe me just watch Wrm0jHt
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Don't believe me just watch
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: