Kittensearch Otterflight x Crossroad - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Kittensearch Otterflight x Crossroad

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Thymewillow
StarClan
Kittensearch Otterflight x Crossroad - Pagina 2 DPKsfdL
Nyn
861
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ✩ Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thymewillow
BerichtOnderwerp: Re: Kittensearch Otterflight x Crossroad   Kittensearch Otterflight x Crossroad - Pagina 2 Icon_minitimema 26 jan 2015 - 16:36


"My senses are much better than yours, without my left eye"
WEASELEYE
SHE-CAT
SHADOWCLAN
SCHADOWCLAN NURSERY
OTTERFLIGHT X CROSSROAD
CHARACTER & POSTS

Prefix: Omdat ze tijdens haar geboorte een beweging zoals een wezel maakte.
Suffix; Omdat ze een blind oog heeft.

WEASELKIT;
Weaselkit is een enthousiaste kitten, netzoals alle kittens. Alleen wanneer ze haar ogen open doet, blijkt er iets goed mis te zijn met haar linkeroog. Haar linkeroog lijkt wel normaal, maar dat is het niet. Ze kan het niet bewegen, en er mee zien kan ze ook niet. Zelf heeft de enthousiaste kitten er helemaal geen last van. Ze is vrolijk en speels, en houdt van stoeien. Ze is een erg gezellige kitten, en houdt zich prima aan de regels. Ze is ook erg leergierig, en brengt daarom ook vaak een bezoekje aan de Elders, om hun verhalen van vroeger te horen. Ze is eigenlijk helemaal geen slechte Shadowclanner, zoals ze eigenlijk had moeten zijn. Ze is eerder het tegenovergestelde. Ze snapt daarom ook niet waarom alle andere katten zo gemeen zijn. Wanneer ze bijna Apprentice wordt, krijgt ze te horen dat ze misschien geen Warrior mag worden, omdat ze dus een blinde oog heeft. Zodra ze dat gehoord heeft, wordt ze erg somber, en baalt erg van haar oog. Ze trekt zich als het ware terug, en wordt erg terughoudend en kortaf, netzoals de andere Shadowclanners.

Als haar broertjes en zusjes allemaal al Apprentice zijn, krijgt ze toch nog te horen dat ze Apprentice mag worden. Meteen klaart haar sombere bui op en ze word weer zoals ze als jonge kitten geweest was.

WEASELPAW;
Weaselpaw heeft het wat moeilijk met de trainingen, omdat ze maar één oog kan gebruiken. Toch lukt haar het jagen en vechten erg goed, omdat haar andere vermogens beter zijn dan anderen. Tóch vind ze de training lastig, omdat je het best twee ogen nodig hebt. Ze doet steeds minder haar best, en gaat met grote sprongen achteruit. Uiteindelijk is ze haar "zonnetje" kwijt, en word erg egoïstisch. Ze word ook steeds meer gepest, en begint haar eigen zelfvertrouwen kwijt te raken. Ze twijfelt er nog aan of ze wel Warrior kan worden, en begint zich een beetje een Elder te voelen.

Als ze Medicine Cat Apprentice wordt;
Wanneer ze te horen krijgt dat ze Apprentice mag worden van Acefray klaart haar egoïsme weer op, en ze wordt weer even enthousiast als voorheen. Ze is een erg gedreven leerlinge en is dankbaar dat ze tóch nog nuttig kan zijn voor haar Clan.

Als ze Elder wordt;
De pesterijen gaan zo erg door, dat ze helemaal haar zelfvertrouwen verliest, en daarom kiest ze ervoor om Elder te gaan worden. Ze zal zich naar believen een ceremonie aanvragen zodat ze "No-eye" kan heten. Wanneer er kittens op bezoek komen, en vragen waarom ze al zo jong Elder is, geeft ze geen antwoord, en trekt zich helemaal terug. Ze lijdt dan haar eigen leventje.

Als ze Warrior wordt;
De pesterijen stoppen, wanneer ze weer haar best doet tijdens de training. Ze gaat weer met grote sprongen vooruit, en haar egoïsme wordt steeds groter. Af en toe begint ze zelf andere apprentices te pesten. Ze is onaardig, flauw, heeft veel zelfvertrouwen, en houdt ervan om  op te scheppen. Er is niks meer over van haar kitten-ik. Haar naam wordt Weaseleye.

Aan de RPG kunnen sommige dingen veranderen, of wijzigen.



POSTS;
WEASELKIT;
Ondanks dat ze minder goed kon zien, wat de kleine kitten niet door had, was ze enthousiast toen ze de zon zag opkomen. Weer een dag die begint, en misschien weer leuke en spannende verhalen van de Elders! En heel misschien mocht ze apprentice klusjes doen! Bij die gedachte maakte ze een enthousiaste sprong van blijdschap. Ze was immers al 4 moons oud, en dat vond Weaselkit oud genoeg om een paar klusjes te doen voor haar clan. Altijd zag ze dan veel katten chagrijnig zijn, en dan vroeg de tortoiseshell kitten zich af waarom bijna niemand vrolijk was. Er was toch niks ergs gebeurd, dacht ze. En ze had gelijk. Die andere katten waren van nature altijd chagrijnig. Dat vond de vrolijke kitten erg vervelend. Maar daar kon zij niks aan doen, helaas. Als zij ooit clanleader mocht worden, dan zou zij alle chagrijnige katten vrolijk maken, net zoals zij.

WEASELPAW(Begin);
Wat was Weaselpaw blij toen ze had gehoord dat ze tóch apprentice mocht worden. De trainingen waren wel moeilijk, maar ze deed haar best, en haalde zowat haar nestgenootjes in. Dat vond ze erg leuk. Het enige wat haar erg stoorde was dat niemand het vertrouwen erin had dat ze ooit warrior ging worden. Dat vond ze maar raar, maar toch. Ze was apprentice, en daar was ze trots op. Ze was namelijk één van de weinige katten die half-blind, of blind was die een warrior-apprentice was. Sommige katten riepen soms vervelende opmerkingen naar haar, maar de tortoiseshell poes hoorde dat gewoonweg niet.

WEASELPAW(Midden);
Schuchter stapte een tortoiseshell Apprentice de apprentices den uit. Snel keek ze om zich heen of er geen pestkop in de buurt was, en sprinte de den uit, naar de ingang van het kamp, naar buiten. Maar al gauw hoorde ze pootstappen achter zich. Ze stopte even, om te luisteren wat haar achtervolger deed, en zette een sprintje in. Snel zag ze de bomen van de Fourtrees opdoemen, en stopte even. Jammer genoeg hoorde ze een paar pootstappen en een kat, van haar leeftijd, die tegen haar schreeuwde: "Je hoort thuis in de Elders'den!" Meteen zette Weaselpaw het weer op een lopen, en sloeg linksaf, en direct daarna weer, zodat ze het Shadowclanterritory weer in ging. Toen ze uiteindelijk weer stopte, was het inmiddels gaan regenen. 'Dat mag er ook nog bij' dacht ze grimmig. Ze plofte teneergeslagen op de grond, en tranen welden bij haar op. Waarom waren er pesters die juist háár te grazen namen? Eigenlijk had diegene wel een beetje gelijk, dat ze Elder moest worden. Ze had één blind oog. Dan kon je toch minder goed zien dan de rest?

WEASELPAW(Med. Cat. App);
Slaperig liep een tortoiseshellkat de den van de Medicine Cats uit. Ze kon zich de ceremonie niet meer zo goed herrinneren, maar ze was wel erg aangenaam verast dat ze Medicine cat Apprentice mocht zijn. Ze scharrelde wat rond, in de geurende den, en liep ondertussen nadenkend de den uit. Ze was van plan om wat kruiden te zoeken. Misschien kon ze ook wat gaan jagen. Haar goede oog knipperde even, en haar kop draaide van links naar rechts. Ja, dat ging Weaselpaw doen. Jagen. Daar had de tortoiseshell poes echt behoefte aan. Snel liep ze het kamp uit, en snoof de  lucht op. Binnenkort zou ze met haar mentor naar de moonstone gaan om officieel Medicine cat te worden. Opeens rook ze een bekende geur. Papaver. Meteen volgde ze de sterke geur, en kwam een papaverplant tegen. Hier zou de Clan blij mee zijn. Ze schudde wat zaadjes op haar poot, en liep weer huiswaarts. Toen ze eenmaal weer in de den was, legde ze de papaverzaadjes bij de rest van de zaden neer, en ging weer naar buiten. Het was nu zonhoog, en allerlei katten liepen heen en weer door the camp. Met een soort van heimwee keek ze naar de apprentices'den. Nu was ze medicine cat apprentice, in plaats van een warrior. Eigenlijk vond de kleine poes het helemaal niet erg. Het was goed zo, want ze was nuttig voor haar clan.

WEASELPAW/EYE(Elder);
Daar lag ze dan. Als een jonge poes in de Eldersden. De pesterijen waren haar te veel geworden, en teruggetrokken en alleen ging ze naar de Eldersden, wachtend, tot haar leven erop zat. Ze mocht de andere
Elders niet, omdat zij al zo oud waren. Laatst waren er kittens die haar vroegen waarom zij Elder was. Weaseleye had boos gereageerden zich omgedraaid, de rest volkomen negerend. Als zij nou een goed werkend linker oog had gehad, was ze nu een Warrior. Maar helaas was dat niet zo. Eerst had de tortoiseshell poes een erg vrolijke jeugd gehad, niet doorhebbend dat haar linkeroog het niet deed. Maar toen mocht ze geen Apprentice worden, en toen toch weer wel. Maar toen kwamen de pestkoppen, die haar zelfvertrouwen kapot maakten. En nu is Weaseleye hier. Alleen en verloren, wachtend op haar dood.



WEASELEYE(WEASELPAW(EIND) heeft zo'n zelfde post)
Met een arrogante tred stapte ze het warriors'den uit. Weaseleye keek sluw om zich heen, en liep zelfverzekerd naar de prooistapel. Toen ze daar stond, zag ze een Apprentice staan die angstig naar haar. "Wat moet je!" snauwde ze naar de Apprentice die snel weg liep. Met een tevreden grimas keek de tortie poes de Apprentice na. Ze pakte een grote kraai en bracht die naar de eethoek van de warriors. Haar arrogante uitstraling schrok veel katten af. Na haar eindeloze gepest aan het eind van haar Apprentice tijd, durfde bijna niemand bij haar in de buurt te komen. Dat vond de gespierde shadowclanpoes fijn. Ze hoefde niemand om haar heen te dartelen. Dus als ze óóit een Apprentice kreeg, dan zou Weaseleye wel laten merken dat er niet met haar te spotten viel.
APPEREANCE & MYSELF

APPEREANCE;
Build; Een stevige poes
Fur; Tortoiseshell
Fur length; lang
Eye color; Groen
Nose color; Roze

SETJE:

SKILLS;
Als er een O staat betekend dat ze het erg slecht kan
Als er een V staat betekend dat ze het een beetje kan
Als er een G staat betekend dat ze het goed kan
Als er een U staat betekend dat ze het heel erg goed kan

Zien: V
Ruiken: U
Horen: G
Zwemmen: O
Klimmen: G
Communiceren: V
Vechten fysiek: G
Vechten mentaal: V
Jagen: G
Denken: G
Reflexen: V


MYSELF;
Hoi! Ik ben Nynke. Je kent me waarschijnlijk alleen van Thymewillow, omdat ik daar momenteel het actiefst op ben. Ik ben 12 jaartjes jong, en RPG nu sinds april 2014. Ikzelf ben een klein tijdje inactief geweest, maar wil nu de draden weer oppakken, en daar meteen ook een kitten bij. Ik heb erg veel inspiratie voor Weaseleye, en ik vind Otterflight en Crossroad een heel erg schattig koppel. Ik sta zowat te trappelen om Weaselkit/eye aan te maken, en heb heel erg veel zin in een vlotte RPG met haar!






@ by Kíli from Deathvalley


Kittensearch Otterflight x Crossroad - Pagina 2 8wfa8o


Laatst aangepast door Thymewillow op wo 11 feb 2015 - 17:34; in totaal 7 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Otterflight
StarClan
Kittensearch Otterflight x Crossroad - Pagina 2 DPKsfdL
Rebecca
2487
Actief
Paint the sky, make it yours

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Otterflight
BerichtOnderwerp: Re: Kittensearch Otterflight x Crossroad   Kittensearch Otterflight x Crossroad - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 feb 2015 - 16:46

Kittensearch Otterflight x Crossroad - Pagina 2 8vp8px

De 14e sluiten de aanmeldingen namelijk ! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Kittensearch Otterflight x Crossroad - Pagina 2 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Kittensearch Otterflight x Crossroad   Kittensearch Otterflight x Crossroad - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 feb 2015 - 17:43

ik verklaar mijn aanmelding af c:



Kittensearch Otterflight x Crossroad - Pagina 2 Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Thymewillow
StarClan
Kittensearch Otterflight x Crossroad - Pagina 2 DPKsfdL
Nyn
861
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ✩ Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thymewillow
BerichtOnderwerp: Re: Kittensearch Otterflight x Crossroad   Kittensearch Otterflight x Crossroad - Pagina 2 Icon_minitimevr 6 feb 2015 - 18:26

Oeh, ik kijk uit op de uitslag! :3
Helaas ben ik op 14 februari aan het larpen met wat vrienden, dus zal ik de 15e pas kunnen kijken wie het zijn geworden. :'D


Kittensearch Otterflight x Crossroad - Pagina 2 8wfa8o
Terug naar boven Ga naar beneden
Briarleaf
Member
Kittensearch Otterflight x Crossroad - Pagina 2 DPKsfdL
demi
252
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Briarleaf
BerichtOnderwerp: Chestkit   Kittensearch Otterflight x Crossroad - Pagina 2 Icon_minitimeza 7 feb 2015 - 15:51

► Basics
Character's Name: Chestkit
Future Names: Chestpaw, Chestnut
Meaning:
[Prefix] Her chest was injured during birth.
[Suffix] Her fur is chestnut-colored.
Gender: Female
Age: Newborn

► Looks
Height: Relatively small for a kitten.
Weight: Relatively low for a kitten.
Eye Color: Amber
Fur Color: Tabby/Dark brown
Distinguishing Marks: None yet
Physical Traits in One Passage:
Kitten with dark brown fur and tabby markings.
Her eyes are arguably amber or hazel-colored.
Her frame is exeptionally small, and this will
remain so for the rest of her life.
Picture: Chestkit

► Lifestyle
Rank: Kitten
Clan: ShadowClan
Parents: Otterflight x Crossroad
Siblings: ???

► Personality
○ Ondanks haar geringe grootte, heeft deze poes al van jongs af aan een redelijk grote bek. Respect valt haar moeilijk bij te brengen, en ze heeft moeite met autoriteit. Ze laat zich vaak leiden door haar rebelse gedachten dan door haar hersenen, maar dit betekent niet dat ze niet verstandig is. Tegen ouderen is ze behoorlijk bot, maar met katten van haar leeftijd kan ze wel opschieten. Mits ze met haar de regels durven overtreden.
○ Ze vind het moeilijk zich in anderen in te leven, en geeft vaak niet echt om wat zij denken/vinden/voelen. Ze moet iemand wel heel uitzonderlijk graag mogen om rekening met diegene te houden. Ze is behoorlijk egoïstisch wat dat betreft, en zal zichzelf alleen voor de belangrijkste katten in haar leven opzij zetten.
○ De kattin zal heel zelfstandig zijn, en wil vaak dingen zelf doen zonder hulp van anderen. Ze is een echte doorzetter, en neemt vaak initiatief om dingen te ondernemen, of dit nou het juiste of onjuiste is. Haar persoonlijkheid is behoorlijk dominant.
○De ontwikkeling van haar karakter wil ik verder volledig laten afhangen van opvoeding, omgeving, vrienden en dat soort dingen.

►How does she handle...?
Empathy: 4 / 10
Creativity: 3 / 10
Open Minded: 6 / 10
Passion: 8 / 10
Motivation: 5 / 10
Stamina: 9 / 10
Initiative: 8 / 10
Restraint: 3 / 10
Teamwork: 6 / 10
Dominance: 8 / 10
Confidence: 9 / 10
Energy: 7 / 10
Patient: 3 / 10

Important Note:
Haar prefix - Chest - krijgt ze vanwege de bevalling die voor haar niet helemaal goed ging. Na de bevalling blijkt dat de jonge poes enkele ribben heeft gebroken in de baarmoeder, en het ziet er allemaal slecht voor haar uit. Ze zal ook meteen naar de Medicine Cat moeten. Haar gebroken ribben hebben een impact gehad op haar longen, en hierdoor heeft ze wat ademhalingsproblemen. Uiteindelijk  komt ze er wel weer bovenop, maar ze zal altijd haar ademhalingsproblemen en last van haar ribben hebben.

► Motivatie
Naam: Demi
Motivatie: Ik zit er al even over na te denken om een kitten-account te nemen. Daarbij wilde ik ook graag een ShadowClankat, en een vrouwelijke daarbij. Hiermee kom ik op een aantal van drie accounts, en dat wil ik voorlopig zo houden. Aan de hand van deze redenen heb ik Chestnut uitgewerkt, en het koppel Crossroad/Otterflight was eigenlijk wel ideaal omdat ik haar graag in de ShadowClan wilde, en daarbij is het makkelijker om te RPG'en als de kat al een familie heeft. Ik zal haar dus ook makkelijker actief kunnen houden, en waarschijnlijk meer inspiratie voor haar hebben omdat ze al meteen met wat relaties begint. Al met al heb ik behoorlijk veel zin om met haar aan de slag te gaan.


darling, you are not at war
Kittensearch Otterflight x Crossroad - Pagina 2 AynEg4S
Kittensearch Otterflight x Crossroad - Pagina 2 Animal_crossing_leaf_cursor_by_gydrozmaa-d5l8guz
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverfrost
Member
Kittensearch Otterflight x Crossroad - Pagina 2 DPKsfdL
Do you really want to know? JK it's Emma
87
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Silverfrost
BerichtOnderwerp: Re: Kittensearch Otterflight x Crossroad   Kittensearch Otterflight x Crossroad - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 feb 2015 - 10:34

General

Name: Dandelionkit-Dandelionpaw-Dandelionstrike-Dandelionstar(?)
Explantation Name:
Prefix: Dandelion: Toen Dandelionkit werd geboren werd er door de wind een paardenbloem meegevoerd en die landen voor de ingang van de nursery.
Suffix: Strike: Ze is snel als de wind, waardoor ze een uitstekende vechter is. Dankzij haar snelle reflexen heeft ze al meerdere keren haar eigen leven gered, want ze is ook goed in het opzoeken van problemen.
Gender: She-cat
Age: unborn
Clan: Shadowclan

Inside

Dandelionkit is een vrolijke en onbezorgde kitten. Ze ziet overal het goede van in en kan daardoor het verschil in goed en kwaad moeilijk zien, niet dat ze hierdoor ooit haar clan verraad, maar zo zal ze wel veel in de problemen komen. Naarmate ze ouder word begint ze het verschil te zien en word ze een intelligente kattin. Natuurlijk zal ze nog vaak fouten maken want dat ligt in haar aard, nooit zal ze zo sierlijk worden als andere kattinnen, ook al probeert ze dit zo hard. Hierdoor zal ze moeilijk contact leggen met andere kattinnen en zal ze meer naar de kant van de katers gaan. Ze doet graag ruige spelletjes en is niet bang om vies te worden. Haar energie raakt precies nooit op, vooral niet als een van haar siblings haar vraagt om mee in de modder te spelen of op onderzoek uit te gaan. Maar ze kent haar grenzen en luistert altijd naar haar moeder, daardoor kan ze soms wat betweterig over komen. Ze is ontzettend nieuwsgierig en zal dan ook, als ze iets wilt weten, alles er aan doen om achter roddels, geheimen of nieuwtjes te komen.

Outside

Dandelionkit is een grijs bruine tabby met lange haren. Rond haar hoofd heeft de vacht een bruinere tint en naar onder toe is ze meer grijs. Ze heeft een smalle bouw, maar door haar dikke haren lijkt ze voller. Ook heeft ze een dikke, volle staart, deze is eerder wat aan de lange kant. Ze staat bijzonder hoog op haar pootjes en is hierdoor heel snel. Haar ogen zijn bruinig en laten geen emoties zien.

Picture:
Kittensearch Otterflight x Crossroad - Pagina 2 BrownSpottedTabbySiberianKitten3

Motivation
Het lijkt me super tof om eens een 'mannelijkere' kattin te rpg'en. Ik ben hier nog niet zo lang, maar ik heb wel ervaring met rpg'en en verhalen schrijven. Dandelionkit is een kattin die ik al lang naar buiten wou brengen, maar ik heb nog niet echt de kans gehad. Ze is nu al mijn kleine baby Smile dus waarom zou ze geen kans mogen hebben om hier te zijn? Very Happy Ook leek het me eens leuk om een kitten te hebben die in rpg geboren is, plus Crossroad en Otterflight zijn zo'n coole karakters. Die verdienen wel een coole kitten. Very Happy Ik wil Dandelionkit ook zoveel mogelijk verder ontwikkelen en ik heb nu al ontzettend veel inspiratie!


Kittensearch Otterflight x Crossroad - Pagina 2 2888lkg

Accountjes ^^:
Terug naar boven Ga naar beneden
Thymewillow
StarClan
Kittensearch Otterflight x Crossroad - Pagina 2 DPKsfdL
Nyn
861
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ✩ Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thymewillow
BerichtOnderwerp: Re: Kittensearch Otterflight x Crossroad   Kittensearch Otterflight x Crossroad - Pagina 2 Icon_minitimedi 10 feb 2015 - 15:28

Mijn aanmelding is af! Misschien kunnen er nog wat aanpassingen komen. c:


Kittensearch Otterflight x Crossroad - Pagina 2 8wfa8o
Terug naar boven Ga naar beneden
Otterflight
StarClan
Kittensearch Otterflight x Crossroad - Pagina 2 DPKsfdL
Rebecca
2487
Actief
Paint the sky, make it yours

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Otterflight
BerichtOnderwerp: Re: Kittensearch Otterflight x Crossroad   Kittensearch Otterflight x Crossroad - Pagina 2 Icon_minitimeza 14 feb 2015 - 14:48

❤️ De gekozen Kittens voor Otterflight & Crossroad ❤️

Kitten 1:

Kitten 2:

Kitten 3:

Kitten 4:


Ik wil iedereen hartelijk bedanken voor alle aanmeldingen! Onze keuze is gevallen op bovenstaande kittens na lang overleg. Niet getreurd mensen die niet gekozen zijn, er zal vast een nestje komen waar jullie wel voor gekozen worden Smile
Heel veel succes gewenst aan de gekozen spelers en tot in de RPG in Newleaf!

Otterflight & Crossroad
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksheep
Member
Kittensearch Otterflight x Crossroad - Pagina 2 DPKsfdL
Bunny
50
Actief
"And after the rain, there's a rainbow, but all of the colors are black. It's not that they aren't there, it's just imagination they lack."

CAT'S PROFILE
Age:
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Blacksheep
BerichtOnderwerp: Re: Kittensearch Otterflight x Crossroad   Kittensearch Otterflight x Crossroad - Pagina 2 Icon_minitimeza 14 feb 2015 - 18:09

Ik ben zo blij dat blacky gekozen is <'3
Hier is m'n Valentijnsbabytje ^^


Kittensearch Otterflight x Crossroad - Pagina 2 Bm5VnOC
Terug naar boven Ga naar beneden
Heartattack
StarClan
San or Wolfie
807
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Heartattack
BerichtOnderwerp: Re: Kittensearch Otterflight x Crossroad   Kittensearch Otterflight x Crossroad - Pagina 2 Icon_minitimeza 14 feb 2015 - 20:20

omg....No waay!! xD thnx so mush!!<3 ik ga Hidden morgen aanmaken~!hugs everyone*


Kittensearch Otterflight x Crossroad - Pagina 2 J99dw7


'Heartattack'

#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Kittensearch Otterflight x Crossroad - Pagina 2 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Kittensearch Otterflight x Crossroad   Kittensearch Otterflight x Crossroad - Pagina 2 Icon_minitimeza 14 feb 2015 - 20:53

Dankjewel guys! Morgen maak ik Viperkit aan <3


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Kittensearch Otterflight x Crossroad - Pagina 2 EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Thymewillow
StarClan
Kittensearch Otterflight x Crossroad - Pagina 2 DPKsfdL
Nyn
861
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ✩ Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thymewillow
BerichtOnderwerp: Re: Kittensearch Otterflight x Crossroad   Kittensearch Otterflight x Crossroad - Pagina 2 Icon_minitimeza 14 feb 2015 - 21:57

Gefeliciteerd gekozenen Very Happy Jullie hebben het echt verdiend <3


Kittensearch Otterflight x Crossroad - Pagina 2 8wfa8o
Terug naar boven Ga naar beneden
Hiddenkit',
Member
Kittensearch Otterflight x Crossroad - Pagina 2 DPKsfdL
San or Wolfie
542
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moon
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Kittensearch Otterflight x Crossroad   Kittensearch Otterflight x Crossroad - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 feb 2015 - 15:20

hier is Hiddenkit c;
Terug naar boven Ga naar beneden
Viperdash
Member
Kittensearch Otterflight x Crossroad - Pagina 2 UgBMB00
Beer
277
Actief
Never wound a snake, kill it

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons ♛
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Viperdash
BerichtOnderwerp: Re: Kittensearch Otterflight x Crossroad   Kittensearch Otterflight x Crossroad - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 feb 2015 - 21:08

Here is Viperkit <3


The itsy bitsy spider climbed up the water spout
Kittensearch Otterflight x Crossroad - Pagina 2 5sbGhTv
Terug naar boven Ga naar beneden
Owyn
Member
Kittensearch Otterflight x Crossroad - Pagina 2 DPKsfdL
Jara
257
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons of pure darkness
Gender:
Rank:
Owyn
BerichtOnderwerp: Re: Kittensearch Otterflight x Crossroad   Kittensearch Otterflight x Crossroad - Pagina 2 Icon_minitimema 16 feb 2015 - 16:02

Gefeliciteerd, veel plezier met dit nestje ^^


Kittensearch Otterflight x Crossroad - Pagina 2 2Cx0Oc2
Owyn ~ Teemo ~ Freya
Thanks Rebecca ^^:
Terug naar boven Ga naar beneden
Driftkit
Member
Kittensearch Otterflight x Crossroad - Pagina 2 DPKsfdL
Max
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons
Gender:
Rank:
Driftkit
BerichtOnderwerp: Re: Kittensearch Otterflight x Crossroad   Kittensearch Otterflight x Crossroad - Pagina 2 Icon_minitimema 16 feb 2015 - 16:05

Drift is also here ! c:



~Fold out your hands. Give me a sigh.
Hold down your lies

Kittensearch Otterflight x Crossroad - Pagina 2 9a25w2

Lay down next to me. Don't listen when I scream. Bury your doubts and fall asleep
Find out..I was just a bad dream~
Terug naar boven Ga naar beneden
Heartattack
StarClan
San or Wolfie
807
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Heartattack
BerichtOnderwerp: Re: Kittensearch Otterflight x Crossroad   Kittensearch Otterflight x Crossroad - Pagina 2 Icon_minitimewo 18 feb 2015 - 12:58

Aan alle kitten in dit nest

Zou Hiddenkit als laaste mogen? c;


Kittensearch Otterflight x Crossroad - Pagina 2 J99dw7


'Heartattack'

#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksheep
Member
Kittensearch Otterflight x Crossroad - Pagina 2 DPKsfdL
Bunny
50
Actief
"And after the rain, there's a rainbow, but all of the colors are black. It's not that they aren't there, it's just imagination they lack."

CAT'S PROFILE
Age:
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Blacksheep
BerichtOnderwerp: Re: Kittensearch Otterflight x Crossroad   Kittensearch Otterflight x Crossroad - Pagina 2 Icon_minitimewo 18 feb 2015 - 13:40

Mij maakt het niet echt uit :')


Kittensearch Otterflight x Crossroad - Pagina 2 Bm5VnOC
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Kittensearch Otterflight x Crossroad - Pagina 2 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Kittensearch Otterflight x Crossroad   Kittensearch Otterflight x Crossroad - Pagina 2 Icon_minitimedo 19 feb 2015 - 14:36

Mij maakt het ook niet uit. Als het kan heb ik Viperkit het liefst al de oudste van het nest.


Kittensearch Otterflight x Crossroad - Pagina 2 Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Narrowpaw
Member
Kittensearch Otterflight x Crossroad - Pagina 2 Ngvl81
Max
778
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Narrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Kittensearch Otterflight x Crossroad   Kittensearch Otterflight x Crossroad - Pagina 2 Icon_minitimevr 20 feb 2015 - 12:29

+1 Ik zou wel als 2e willen komen


Narrowpaw - Valiantpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kittensearch Otterflight x Crossroad
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: