Big small thing - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Big small thing

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Tallshadow
Member
Big small thing - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Big small thing   Big small thing - Pagina 2 Icon_minitimewo 14 jan 2015 - 19:59

De poes antwoordde precies zoals je niet zou verwachten van een kitten, wat het compliment alleen maar meer waarde gaf. "Er is een reden dat ik hier buiten, bij de ingang, zit, en niet ín de nursery, waar het qua temperatuur en droogheid wint van hierbuiten." De kater keek haar nieuwsgierig aan, en wachtte tot ze door zou gaan, wat zou er zijn? "Ken je dat gevoel? Dat je soms niet helemaal past daar waar je geplaatst bent?" Dat was er dus, het gevoel wat iedereen wel eens had. In reactie sloeg de kater meteen zijn staart dichter om de poes en glimlachte. "Dat heeft iedereen wel eens gehad, ik ook, nogal heftig ook wel," Niet de mooiste periode in zijn leven.


Big small thing - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Big small thing - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Big small thing   Big small thing - Pagina 2 Icon_minitimedo 15 jan 2015 - 0:29

Na haar eerste zinnen sloeg Tall zijn staart nog steviger om haar heen, en even sloot Blackkit haar ogen. Dit voelde fijn zo, wetend dat iemand echt luisterde. "Jij ook?" vroeg ze lichtelijk verbaasd. Ze kende Tallshadow nauwelijks, maar ze zag hem vaak genoeg door het kamp lopen, met zijn knappe snoet arrogant in de lucht. Ze had hem er nooit om beoordeeld of veroordeeld, maar hij leek het allemaal wel voor elkaar te hebben. "Ik denk dat dat van mij wel over gaat.. Ik voel me soms een beetje volwassen voor m'n kittenleeftijd. Tuurlijk bárst ik van de energie, maar ik ben niet zo gillerig en jammerig. Ik vind dat kittens zich negen van de tien keer aanstellen. Ik hou meer van sneeuwballengevechten met katten die fatsoenlijke ballen kunnen draaien, en sarcastische opmerkingen maken zonder dat je beledigt bent en gaat huilen." Daarom keek Blackkit zo uit naar verhuizen naar de apprentices den. Ze had er vertrouwen in dat ze dan meer op haar plaats zou zijn.



Big small thing - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Big small thing - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Big small thing   Big small thing - Pagina 2 Icon_minitimedo 15 jan 2015 - 16:16

De kater knikte met een glimlach toen hij de vraag hoorde. Ja, hij ook. Al moest hij eerlijk toegeven dat het leuk was om te horen dat ze verbaast was, blijkbaar had hij er nu duidelijk geen last meer van. "Ik denk dat dat van mij wel over gaat.. Ik voel me soms een beetje volwassen voor m'n kittenleeftijd. Tuurlijk bárst ik van de energie, maar ik ben niet zo gillerig en jammerig. Ik vind dat kittens zich negen van de tien keer aanstellen. Ik hou meer van sneeuwballengevechten met katten die fatsoenlijke ballen kunnen draaien, en sarcastische opmerkingen maken zonder dat je beledigt bent en gaat huilen." Hij luisterde geduldig, en zijn eerst haast onopmerkelijke glimlach werd naarmate de poes vorderde steeds groter. "Dat herken ik van veel anderen," Antwoordde hij haar, zijn ogen even dicht tegen de kou, waarna hij ze weer opende. "Ik was wel vergelijkbaar, al was ik wel minder serieus hoor," Hij lachte even, "Dat zal wel snel veranderen, je toekomstige mentor zal ongetwijfeld beter naar je luisteren en minder snel huilen," Hij hield even nadenkend zijn hoofd schuin. "Tenzij je mijn vriend Ace krijgt als mentor,"


Big small thing - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Big small thing - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Big small thing   Big small thing - Pagina 2 Icon_minitimedo 15 jan 2015 - 16:32


Langzaam begon Blackkit te knikken. "Ja, dat hoop ik maar," grinnikte ze. "Een jankende mentor is denk ik niet iemand die bij mij past." Ze keek wel uit naar harde trainingen, al had ze al eerder spierpijn gevoeld door een sneakpeak in het apprenticeleven dat Lovetear haar had gegeven toen ze nog behoorlijk jong was. Maar ach, daar zou ze wel mee kunnen leven. "Ace..? Is hij zo'n watje?" grinnikte ze. "Ik kan ook heel onserieus zijn hoor," grijnsde ze breed, en wipte een voorpoot op om sneeuw in Tallshadow's gezicht te gooie. "Maar Ace..? Is hij zo'n watje?" grinnikte ze.



Big small thing - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:



Laatst aangepast door .Blackkit op za 17 jan 2015 - 10:58; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Big small thing - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Big small thing   Big small thing - Pagina 2 Icon_minitimevr 16 jan 2015 - 23:59

De kater knikte toen ze zei dat een jankende mentor niet handig was, dat zou echt pathetic zijn. Hij schudde echter zijn hoofd toen ze vroeg of Ace een watje was, dat nou ook weer niet. "Hij is… anders," Mauwde hij haar in antwoord, en lachte toen even. Dat klonk echt vreemd. "Wel leuk anders, hij is mijn beste vriend," Zijn ogen dwaalden even af, samen met zijn gedachten. Hoe die twee ooit vrienden waren geworden was hem nog steeds een raadsel.


Big small thing - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Big small thing - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Big small thing   Big small thing - Pagina 2 Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 11:00

Tallshadow schudde zijn hoofd. Hij is.. anders. Blackkit begon te lachen. "Dat wordt normaal gezegd als iemand gay is, dat weet je?" begon ze te lachen. "Maar wat zou er gebeuren als hij mijn mentor zou worden?" Nu was ze benieuwd geworden.



Big small thing - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Big small thing - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Big small thing   Big small thing - Pagina 2 Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 23:11

Hij moest lachen om de opmerking van de poes, niet gay, dat zeker. Maar ze had ergens wel gelijk, op de manier hoe hij het zei klonk het inderdaad alsof er iets niet-sociaal-wenselijks aan de kater was en dat was niet helemaal zo, en toch ook weer wel. "Maar wat zou er gebeuren als hij mijn mentor zou worden?" Tall grinnikte, zoveel, zo enorm veel. "Hij zou je waarschijnlijk eten laten halen, alleen maar, en heel dramatisch doen omdat hij uiteindelijk een te ronde buik zou hebben gekregen, en dan zou je hem overal heen moeten rollen en dan zou hij uiteindelijk een soor Jabbah the Hut worden," Hij grinnikte, Ace als Jabbah, waarom ook niet?


Big small thing - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Big small thing - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Big small thing   Big small thing - Pagina 2 Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 13:07

"Ehhh, nee, dan ben ik liever niet zijn leerling," lachte Blackkit. "Al lijkt het me wel leuk om iemand rond te rollen, maar ik ben liever niet iemands slaafje." Ze zuchtte. "Ik hoop dat een leuk iemand m'n mentor word. Laatst ontmoette ik echt de meest chagrijnige warrior ooit. Oke, dat was misschien omdat Emberpaw en ik sneeuw tegen hem aangooide, maar toch.. Ik hoop niet dat hij m'n mentor wordt. Trouwens!" Ze bedacht zich ineens iets. "In theorie zou het toch kunnen dat jij m'n mentor wordt? Of niet?"

~ Omg Jabbah the Hutt xD



Big small thing - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Big small thing - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Big small thing   Big small thing - Pagina 2 Icon_minitimema 19 jan 2015 - 17:41

"Ehhh, nee, dan ben ik liever niet zijn leerling," Tall kreeg een brede grijns op zijn gezicht toen hij dit hoorde, en de volgende zin maakte dat hij goedkeurend keek. Katten van tegenwoordig zagen de verhalen over Jabbah the Hut en Luke Skywalker niet meer als goed materiaal voor kittens, of te oud, maar zo nu en dan was er nog iemand die de waanzinnige oude verhalen wel kende, die kregen automatisch respect. "Ik hoop dat een leuk iemand m'n mentor word. Laatst ontmoette ik echt de meest chagrijnige warrior ooit. Oke, dat was misschien omdat Emberpaw en ik sneeuw tegen hem aangooide, maar toch.. Ik hoop niet dat hij m'n mentor wordt. Trouwens!" Tall had even gelachen om de poes, zodra hij hoorde dat ze al net zo erg was als dat hij en Lightning waren geweest. Bij de plotse wending spitste hij echter de oren en keek de ander nieuwsgierig aan. "In theorie zou het toch kunnen dat jij m'n mentor wordt? Of niet?" Tall sloeg even met zijn staart, zou kunnen ja, niet heel waarschijnlijk. "Dat kan," Mauwde hij echter, om niet te ontmoedigen. "Maar ik kan niets garanderen want ik heb ook al extra apprentices door Jabbah en Princess Leia," Een ondeugende blik in zijn ogen, Running zou zijn bijnamen ongetwijfeld niet op prijs stellen.


Big small thing - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:



Laatst aangepast door Tallshadow op di 20 jan 2015 - 16:57; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Big small thing - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Big small thing   Big small thing - Pagina 2 Icon_minitimedi 20 jan 2015 - 13:05

Blackkit spitste haar oren. Princess Lea? Dit klonk alsof er iets aan de hand was, en camp gossip was altijd iets waar Blackkit in geïnteresseerd was. "Wie is Princess Lea?" Maar voor Tallshadow antwoord kon geven, kon ze het al raden. "Runningvole?" grinnikte ze. Ze had ze wel eens zien snoezemoezen, ze waren duidelijk verliefd. En Runningvole was zwanger, maar nu viel het kwartje pas dat in veel gevallen partner x partner = kittens was.

~ Ik ben er even niet van op de hoogte hoe veel iedereen weet van de clan over hun rela en of het al algemeen bekend is dat Ace MC wordt.



Big small thing - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Big small thing - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Big small thing   Big small thing - Pagina 2 Icon_minitimedi 20 jan 2015 - 17:02

Oeps, zat hij hier zomaar allemaal gossip aan een heuse gossip girl te zeggen. Maar het was dan ook niet alsof de twee er echt iets geheims van hadden gemaakt, ze hadden niet echt recht van spreken dus want tsja. "We houden dit wel tussen ons tweeën," Mauwde hij naar de poes, al hielp de ondeugende blik niet echt bij de serieuze boodschap. "Vooral de bijnamen, je weet hoe Princess Leia is in de verhalen, en ik kan je verzekeren, ze is net zo in het echte leven," Hij lachte even, al was heus duidelijk dat hij erg om zijn zusje gaf. Alleen het hele geklooi met Jabbah, het enige waar hij nooit fan van was geweest en hoe kon hij ook. In de verhalen was het nog wel iets erger dan hier, maar als de held van het verhaal. Ja de heuse Luke Skywalker, moest hij zijn zusje wel in bescherming nemen. Al viel er niet echt iets te vrezen van Ace, het was nog steeds zonde dat het allemaal zo had moeten lopen.


Big small thing - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Big small thing - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Big small thing   Big small thing - Pagina 2 Icon_minitimedi 20 jan 2015 - 17:05

"Mijn mond is dicht," antwoordde Blackkit terwijl ze haar mond op slot deed en de sleutel weggooide. "Maar waarom eigenlijk? Mag het niet bekend worden?" Blackkit wist er niks van dat Acefray nu MD was geworden, en wat de consequenties daarvan waren. "Maar.. ze hadden dus ook best wel veel.. tsja.. oke." Niet nodig het specifiek te benoemen. Ze wisten allebei waar ze het over had.



Big small thing - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Big small thing - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Big small thing   Big small thing - Pagina 2 Icon_minitimedi 20 jan 2015 - 20:00

De kater knikte goedkeurend, en luisterde even naar wat ze nog meer te zeggen had. "Maar waarom eigenlijk? Mag het niet bekend worden?" Dat wuifde hij weg met zijn staart, het maakte niet uit waarom, zolang ze het maar deed. "Maar.. ze hadden dus ook best wel veel.. tsja.. oke." Hij bleef strak voor zich uit staren, maar fronste uiteindelijk wel. Wat? Oke, dat was duidelijk de meest onbegrijpelijke zin ooit, nog onbegrijpelijker dan Jabbah, dus.. "Je moet niet net zo onduidelijk gaan spreken als Wookie hoor," Grinnikte hij, duidelijk haar hele gedachtegang missende. Waarover had dat poesje het allemaal? Ze hadden het net nog over Ace en Running en Star wars toch?


Big small thing - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Big small thing - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Big small thing   Big small thing - Pagina 2 Icon_minitimedi 20 jan 2015 - 22:51

Haar eerste vraag wuifde Tallshadow weg. Blackkit fronste. Wat zat hierachter? Door zijn reactie raakte ze alleen maar nóg nieuwsgieriger. "Ik ben erg lastig de mond te snoeren," grinnikte ze, al wist ze goed dat dit niet haar zaak was. Ze kende Acefray niet, en Runningvole nauwelijks. En wie weet was het niet eens zaak voor een kitten. "Laat dat maar," lachte ze. Ze had het beter niet kunnen zeggen. "Maar jij dan, oh zo grote Tall? Heb jij al iemand op het oog?" vroeg ze nieuwsgierig met een wenkbrauwwiebel.



Big small thing - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Big small thing - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Big small thing   Big small thing - Pagina 2 Icon_minitimevr 23 jan 2015 - 15:26

Hij grinnikte toen de poes hem toen maar meldde dat ze nogal snel haar mond voorbij praatte. Het was niet alsof hij echt bang was voor Ace, over Running zou hij het maar niet hebben want dan ging zijn imago naar de knoppen. Vandaar dat hij zichzelf betrapte op het feit dat hij zijn adem ingehouden had toen de poes het uiteindelijk liet gaan. Toch wel bang voor Running? Ach wel, het was heel normaal niet al teveel te willen ademen als de lucht zo koud was als nu. Er was zelfs een klein muurtje aan sneeuw om hen heen gevormd. "Maar jij dan, oh zo grote Tall? Heb jij al iemand op het oog?" Hij verslikte zich in zijn ehm.. lucht. Waarna hij nogal verbaasd naar de kitten keek, de jeugd van tegenwoordig ook. "Ehm.. Nee," Mauwde hij, nog steeds nogal verbaasd. Was dit tegenwoordig waar kittens over praatten? Hij werd oud.


Big small thing - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Big small thing
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: